Terwijl hij dat zelf is. Sinds er teams met Anema zijn is het haat en nijd. Kwantum-Panasonic in het wielrennen herleeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik zou graag een interview willen zien waar Jillert iedereen de schuld gaat geven van het FALEN.
Het team helpen is dan ook totaal niet Bert zijn taak.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, maar denk je dat dit helpt? Kritische vragen stellen is prima, maar dit was wel over het randje.
Schouten en Wüst waren paar dagen geleden nog de Queens en nu blijft hij maar trappen. Je ziet dat de Jonge al bijna jankt.
Schouten lijkt zich wel een stuk beter dan de rest te vinden.
Dan heb je niet geluisterd naar het interview.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me wel af hoe vaak ze nou met elkaar hebben getraind. Ik kan me niet voorstellen dat ze afgelopen week nog samen hebben getraind aangezien Irene zich vol richt op eigen individuele afstanden
Schouten miste in Thialf maar net de 1500-kwalificatie. En ze is in topvorm.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:32 schreef BasEnAad het volgende:
Kan Schouten het bijhouden als Wüst gelijk hard start? Kan Wüst het bijhouden als Schouten versneld in de laatste twee rondes?
En dan heb ik het nog niet eens over Antwanet.
Ik denk het niet. Schouten is ten opzichte van de Japanners te traag in de start. Alle drie Japanse dames kunnen goed starten en een q1500 meter behoorlijk snel volhouden. En ze trainen als team al meer dan zes jaar in deze samenstelling.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:32 schreef BasEnAad het volgende:
Kan Schouten het bijhouden als Wüst gelijk hard start? Kan Wüst het bijhouden als Schouten versneld in de laatste twee rondes?
En dan heb ik het nog niet eens over Antwanet.
De Jong gaf zelf aan dat ze het niet bij kon houden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Jong ook, het grootste probleem is dat het 3 individuen zijn en geen team.
Dit ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vraag me wel af hoe vaak ze nou met elkaar hebben getraind. Ik kan me niet voorstellen dat ze afgelopen week nog samen hebben getraind aangezien Irene zich vol richt op eigen individuele afstanden
Iets met een omikronnnetjequote:
Kan zijn dat ik dat gemist heb jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je niet geluisterd naar het interview.
Niettemin doet hij het nog vaak genoeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het team helpen is dan ook totaal niet Bert zijn taak.
Klopt, maar toch was dit onnodig.Als dit nou een interview was na de finale of halve finale, nadat ze al verslagen waren had ik hem 100% gelijk gegeven, maar dit was wel van niveautje kick a woman when she is down.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het team helpen is dan ook totaal niet Bert zijn taak.
Jeetje. Nee toch?! Wat wreed.quote:
Nee, dat ze er niet kort genoeg op reed. Dat ligt het toch aan wat anders.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Jong gaf zelf aan dat ze het niet bij kon houden.
Ik geloof de antwoorden niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je niet geluisterd naar het interview.
Kijk eens naar 2014. Toen hadden we 2 korte afstandsrijders met Leenstra en Ter Mors. Ik zou Leerdam erbij zetten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Schouten miste in Thialf maar net de 1500-kwalificatie. En ze is in topvorm.
Ze hebben het toch eerder gedaan?
Ik vond Japan vooraf de favoriet voor goud, maar NL moet gewoon echt stukken stukken beter kunnen en ze kunnen bedreigen. Als Blondin (lijkt niet in vorm) de veel snellere Canadezen kan bijhouden, dan moeten Schouten en De Jong dat tempo ook aankunnen, Zelfs de Russinnen maakten, ondanks enkele tienden achterstand, veel meer indruk met een mooi aflopend schema.
Dat vind ik zwaar overdreven, hij stelt terechte vragen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klopt, maar toch was dit onnodig.Als dit nou een interview was na de finale of halve finale, nadat ze al verslagen waren had ik hem 100% gelijk gegeven, maar dit was wel van niveautje kick a woman when she is down.
Het is ook nooit goed he.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof de antwoorden niet.
Net als ze Antoinette verdedigen.
Ik vond dat Bert goeie vragen stelde... hij spaarde Wüst misschien een beetje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, maar denk je dat dit helpt? Kritische vragen stellen is prima, maar dit was wel over het randje.
Schouten en Wüst waren paar dagen geleden nog de Queens en nu blijft hij maar trappen. Je ziet dat de Jonge al bijna jankt.
Schouten lijkt zich wel een stuk beter dan de rest te vinden.
Dat magquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik zwaar overdreven, hij stelt terechte vragen.
Die heeft ook corona hoorde ik net en zit zelfs in quarantaine.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Jeetje. Nee toch?! Wat wreed.![]()
En de coach van de Japanners?
Wat een nieuws.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die heeft ook corona hoorde ik net en zit zelfs in quarantaine.
Misschien omdat ze moeite had met volgen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat ze er niet kort genoeg op reed. Dat ligt het toch aan wat anders.
Zeker. En Lotte van Beek als vierde rijdster. Ook geen stayer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kijk eens naar 2014. Toen hadden we 2 korte afstandsrijders met Leenstra en Ter Mors. Ik zou Leerdam erbij zetten.
Zo'n wanprestatie mag je kritisch zijn. Zeker na het gedoe vooraf.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Ik vond Bert overdreven hard, uit de hoogte en respectloos.
Vanuit de bondscoach niet. Maar Wust en Schouten bepalen, dus het gaat wel gebeuren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:44 schreef franklop het volgende:
Zouden ze durven Groenewoud op te stellen?
Zou kunnen, maar dat bleek verder nergens op.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien omdat ze moeite had met volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |