abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204112593
Nogmaals gefeliciteerd Aure! *O* Die muts ja _O-

Wat gaan jullie baby’s hard! En leuk die geluidjes O+

Hier kan ze sinds vorige week lachen O+, en heeft ze sinds een paar dagen corona -O-. Nouja wij hebben t ook allemaal dus ik neem aan dat haar gesnotter dat ook is :P. Hopelijk is ze er snel weer vanaf.
pi_204113911
Wij hebben ook lachjes O+ brede tandeloze lachjes met de mond wijd open.

Helaas vooral naar papa }:|

Ik heb je verdorie gedragen en gebaard kind :{w gimme some credit
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 18 maart 2022 @ 07:41:28 #228
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204122932
Een jaar geleden lag ik te ontbijten in de verloskamer, wachtend tot ze m'n vliezen kwamen breken.

Nu hangen de slingers, liggen de cadeautjes klaar: de kleine vent is geen baby meer... Het is een onwijs mooi - en vermoeiend - jaar geweest O+

Tot bij de dreumesen!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 18 maart 2022 @ 07:48:55 #229
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204122961
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 07:41 schreef Tink89 het volgende:
Een jaar geleden lag ik te ontbijten in de verloskamer, wachtend tot ze m'n vliezen kwamen breken.

Nu hangen de slingers, liggen de cadeautjes klaar: de kleine vent is geen baby meer... Het is een onwijs mooi - en vermoeiend - jaar geweest O+

Tot bij de dreumesen!
Gefeliciteerd! O+
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  FOK!fossiel vrijdag 18 maart 2022 @ 08:51:51 #230
1455 Keroppi
kool kikker
pi_204123400
Gefeliciteerd @Tink89

Pfoe hier een kloterige nacht gehad a.g.v. de koorts/zielige baby. Ze had de laatste fles slecht gedronken dus een nachtvoeding zag ik wel aankomen. Maar toen het zover was wilde ze niet veel drinken. Liet een restje staan en was vooral druk met de omgeving. Op bed gelegd en kort daarna werd ze wakker om echt heel zielig te huilen. Nouja, honger kan het niet zijn dacht ik. Uiteindelijk nog een zetpil gegeven maar zonder veel effect.

Ondertussen een aantal keer naar de oudste die van het gehuil wakker werd.

Uiteindelijk toch uit wanhoop na bijna 2 uur toch een klein flesje van 60 ml gegeven, nou daar slurpte ze er 2 stuks van leeg. Na een uur werd ze weer huilend wakker maar godzijdank kreeg mijn vriend haar snel weer in slaap.

En om half 7 werd de oudste wakker en vroeg of ik al een boterhammetje had gemaakt *)

Voel me brak. En mag tot middernacht werken, ik vind mezelf wel een beetje zielig :')
Chick on a mission
pi_204125087
Gefeliciteerd met je dreumes, Tink! 🥳 Fijne, zonnige verjaardag!

Flinke uittocht deze week van de oude baby's. :D
pi_204125102
Oei @Keroppi, wat een prutnacht. Nu niets meer aan de hand met je baby?

@LaBelleFleur27 en @littledrummergirl, lief he, die lachjes. :D LDG, ik had eerst ook dat F. vooral naar man moest lachen. Nu is dat naar ons allebei even veel. Al moet ze nog steeds harder schaterlachen om mijn man dan om mij. 🥲
  vrijdag 18 maart 2022 @ 21:46:23 #233
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_204132134
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 23:03 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wauw, d-e. Maak jij slagroom met 70% vet? Fijn hoor.
Hier gaat het nu ook hard. De meeste 68-dingen zitten ook al weer als gegoten en sommige shirtjes en jurkjes zijn alweer aan de korte kant, dan moet ik ze vaker naar beneden trekken. Denk dat ze nu ook richting de 7400/7500 gram en 68 cm gaat. Vandaag precies zeven maanden. En we hebben zo'n blij klets-ei. Heel de dag door wordt er gebrabbeld. Het 'jee jee jee', 'wa wa wa' en 'heeeeej' viert hoogtij. Zelfs de gastouder moet wennen aan al haar geluiden. :D
Ja zoiets :D Nee madam heeft gewoon erg lange benen, ik vind het hilarisch want mijn man en ik zijn allebei niet heel lang.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met je dreumes tink! *O*

Lachende baby's O+ . Anna laat tijdens het drinken los om dan hardop te lachen en te kraaien.
  FOK!fossiel zaterdag 19 maart 2022 @ 00:24:53 #234
1455 Keroppi
kool kikker
pi_204133924
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:50 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Oei @:Keroppi, wat een prutnacht. Nu niets meer aan de hand met je baby?

Lijkt allemaal gelukkig weer prima te zijn :)

Over lachende baby’s, hier hebben de peuter en de baby soms samen ook zo’n lol. Dan lacht de een waardoor de ander weer moet lachen en vice versa. Superschattig O+
Chick on a mission
pi_204134759
Herkenbaar, hier wordt ook heel hard gelachen om de grote neven en de kinderen van de GO zelf. En gelijk moeilijk doen als ze aangeraakt wordt. :D Al doen de meesten dat niet heel subtiel, vaak zo een vinger in haar oog.
  maandag 21 maart 2022 @ 09:44:02 #236
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_204165837
Nog gefeliciteerd Aure en Tink!

Hier is er ook eentje 1 :o

Hij werd s middags ziek zaterdag en sindsdien hoge koorts en veel huilen dus ik heb even geen puf voor verjaardagsspam. :@
Kwak
pi_204166623
Ach kwak, wat naar. Beterschap en nog gefeliciteerd met je verse dreumes!
  maandag 21 maart 2022 @ 16:22:43 #238
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_204169934
Crosspostje uit de dreumesen als afscheid O+

Pep werd dus ziek op zijn verjaardag, hoge koorts en sindsdien uber zielig en weinig slaaps. Valt extra op met een baby dreumes die normaal drie-vier uur overdag slaapt in twee slaapjes en s nachts van 19-6.30 :+

Kleine update: we hebben zowaar sinds hij 11mnd is twee tandjes (boven), kruipen begint te komen (maar tijgeren is beter), zelf gaan zitten is een nee, maar op je knieen zitten is des te beter.

Hij is (wanneer niet ziek) nog steeds extreem blij en vrolijk. Valt zelfs andere ouders op op de kdv zeiden de leidsters. In t winkelwagentje bij de super is het allerleukste wat er is, net als kiekeboe en achter je broer aan hobbelen O+

We lopen achter met de 11 mnd prik, ivm corona, dus heb geen recente stats maar hij zit in maat 80 (86 is een beetje groot, sommige 80 te klein, maar een enkele maat 74 past ook nog). Hij eet alles behalve rode kool tot noch toe.

Drinkt drie flessen van 180 maar die tussen de middag gaat zelden leeg, vaak 100cc over. Water uit een rietjesbeker en op t kdv uit een 360 graden beker, thee en diksap ook daar. Denk dat we binnenkort maar eens proberen hoe gewone melk in n beker gaat tussen de middag.

Dit is echt mn kleine baby, heb helemaal geen haast met dingen als lopen en uit een beker drinken. Melba deed dat al heel snel en was met een jaar van de flessen af zo’n beetje.

Fotospam

(Een cadeau afgeven om een nieuwe uit te pakken is heeeeel moeilijk)

En dan de taart. Bloed zweet en tranen. Heerlijke italiaanse merengue botercreme. En toen bleek de kleurstofpoeder voor 75% uit zout te bestaan… soort laag gekleurde kruidenboter aan de buitenkant dus. Met eraf schrapen was ie nog eetbaar, dat wel :X

Dag lieve babies ! Tot gauw bij de dreumesjes?
Kwak
pi_204172006
Ohh neee kwak wat balen van al je werk aan de taart :o maar hij is wel prachtig O+

En wat is Pep een knapperd *;
pi_204172524
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 19:27 schreef Aure het volgende:
Ohh neee kwak wat balen van al je werk aan de taart :o maar hij is wel prachtig O+

En wat is Pep een knapperd *;
Dat inderdaad! Die taart is wel geweldig! En pep ook
  maandag 21 maart 2022 @ 20:13:22 #241
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_204172786
O+ was er ook heel trots op! Voor t eerst zoiets gemaakt.

Oh, hij zit dus ook nog gewoon in de maxi cosi/cybex. Melba was met elf maanden over op de Tobi.
Kwak
pi_204175396

Wij zijn op vakantie. O+ Ze is wel een onverzadigbare larf als het op eten aan komt. Waar de eerste niks van eten wilde weten, vreet deze ondertussen een hele boterham weg, bijna een heel groot potje voeding, stukken fruit. En dan een melkvoeding overslaan toch? Geen denken aan. :') Ondertussen zit ze in maat 74 met haar lekkere speklaag. Het is echt een heerlijk kind.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 03:02:34 #243
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_204175911
Heerlijk plaatje Rebubbled! Veel plezier nog daar.
Gefeliciteerd Kwak met je toffe niet-meer-baby *O* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_204175960
Heerlijk, Rebubbled! Hier wordt ook goed gegeten. Ook altijd minimaal een half stuk fruit licht geprakt (soms zelfs 3/4 en een kleine banaan/peer gaat helemaal op) en gisteren at ze ook voor het eerst a la Rapley/Kleintjes een halve boterham met pindakaas. Ze drinkt ook zeker nog zes goede voedingen per dag op mijn werkdagen en bij mij drinkt ze ook nog vaak zat op vrije dagen . Denk dat het CB lekker commentaar gaat hebben als ik daar over een paar weken weer kom, maar iets met ene oor in en andere oor uit.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 10:12:32 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_204177320
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
O+ was er ook heel trots op! Voor t eerst zoiets gemaakt.

Oh, hij zit dus ook nog gewoon in de maxi cosi/cybex. Melba was met elf maanden over op de Tobi.
Ik heb Goud (bijna 18 maanden) voor het eerst in de Axiss gezet afgelopen weekend. Hij past nog steeds prima in de cosi maar ik dacht dat hij dit wel leuk zou vinden. Ging ie me toch een partij krijsen :')
disclaimer
pi_204177620
Gefeliciteerd Tink en Kwak! *O*

Veel plezier op vakantie Rebubbled, ziet er gezellig uit!

Warm eten wisselt hier per dag en per recept. Brood gaat er wel in, maar na 1 broodje is zijn focus wel een beetje weg haha. Op de opvang eet hij met gemak 2 boterhammen.
Water/thee drinken wisselt ook. Hij lijkt de 360 graden beker een klein beetje door te hebben maar gooien is veel leuker (met alles trouwens) :D .

Zijn baby's in de zomer minder verkouden of maakt het seizoen bij hun geen verschil, ik ben er wel een beetje klaar mee ;( .
  dinsdag 22 maart 2022 @ 12:55:58 #247
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_204179544
Seizoen maakt heel veel verschil! Dus wanhoop niet.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_204180861
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 04:50 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Heerlijk, Rebubbled! Hier wordt ook goed gegeten. Ook altijd minimaal een half stuk fruit licht geprakt (soms zelfs 3/4 en een kleine banaan/peer gaat helemaal op) en gisteren at ze ook voor het eerst a la Rapley/Kleintjes een halve boterham met pindakaas. Ze drinkt ook zeker nog zes goede voedingen per dag op mijn werkdagen en bij mij drinkt ze ook nog vaak zat op vrije dagen . Denk dat het CB lekker commentaar gaat hebben als ik daar over een paar weken weer kom, maar iets met ene oor in en andere oor uit.
Ah ja het CB vond bij de eerste constant dat ik voedingen moest afbouwen. Ik gaf borstvoeding op verzoek en ze at amper iets dus kwamen we makkelijk aan de 8 voedingen. Wat prima is voor borstgevoede kindjes. Maar nee, het zou en moest naar 5. En de huidige speklarf moet vast ook op dieet straks. Ik zeg lekker bunkeren, voordat brood net zo duur als caviaar is.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_204189535
De eerste tand is deels door! Heerlijk scherp randje nu. :D
pi_204191033
Ik ben zo blij met mijn baby zoals ze nu is. 🥰 Ze vermaakt zichzelf op de speelmat, rolt alle kanten op, kan zelf gewenst speelgoed pakken (en ik kan lunchen en een kop warme koffie drinken) en ze is zo vrolijk en ze is nu begonnen met 'badaba' en 'bweh bweh bweh'. En ze is heerlijk temperamentvol met gilletjes en frustratie, echt een meisje. 🥰
Ik geniet ervan zolang het kan. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')