abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204065968
Hoe is het nu met de kleine, Komkommerschijf?
pi_204065973
Ik zal nog een foto maken van de spullen die we gekocht hebben. We zijn vandaag wezen babyzwemmen.

quote:
L.ilia vond het vandaag helemaal geweldig en heeft ontdekt dat je met je handen kan spetteren in het water.
  zondag 13 maart 2022 @ 20:51:08 #203
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_204068990
De kleinste kapitein heeft echt onmeunig heftige prutogen. Ze zijn volgens mij niet ontstoken (niet rood of gezwollen en het is geen groene prut) maar ik moet ze minstens vijf keer per dag schoonmaken en na elk slaapje moet ik ze echt open bikken omdat ze dichtgeplakt zitten. Ik denk dat ik er maar mee naar de huisarts ga, al is er volgens mij medisch niet zo heel veel aan de hand (tenzij heel misschien een allergie zoals de rest vh gezin).

Overigens werkt het niet om er moedermelk in te squirten :+ het lost het niet op en wordt ook alleen maar plakkerig.

Iemand nog een gouden tip?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 14 maart 2022 @ 09:32:04 #204
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204072850
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2022 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
De kleinste kapitein heeft echt onmeunig heftige prutogen. Ze zijn volgens mij niet ontstoken (niet rood of gezwollen en het is geen groene prut) maar ik moet ze minstens vijf keer per dag schoonmaken en na elk slaapje moet ik ze echt open bikken omdat ze dichtgeplakt zitten. Ik denk dat ik er maar mee naar de huisarts ga, al is er volgens mij medisch niet zo heel veel aan de hand (tenzij heel misschien een allergie zoals de rest vh gezin).

Overigens werkt het niet om er moedermelk in te squirten :+ het lost het niet op en wordt ook alleen maar plakkerig.

Iemand nog een gouden tip?
Wij kregen een zalfje omdat spruit er last van had en dat werkte prima. Verder vooral niet te veel aan zitten volgens de huisarts.

Oh, en neussprayen. Gewoon zoutoplossing. Niet in de ogen he, gewoon in de neus ;-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_204074497
Ohh jongens, mijn (morgen) 10 weken oude baby sliep gewoon drie nachten achter elkaar van 22:00/23:00 tot 06:00/07:00 O+! En vandaag is ze een paar uurtjes wennen op het kdv, het gaat zo snel 🥺
pi_204079375
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:33 schreef monsterd. het volgende:

[..]
Eind mei! Dus dan ben ik weer terug in dit topic hahahaha :P.
Het is de afgelopen periode wat druk in positieve maar ook negatieve zin (veel gedoe). Maar ik heb bijna zwangerschapsverlof dus ik hoop dat alles stabiliseert en met name de bekkenklachten rustig blijven.
Dus de post van Emanilo vind ik ook wel eye openend, vorige keer ging het herstel heel goed dus ik probeer ook deze keer duimen te draaien zodat het bij deze zwangerschap ook mag zijn. :)
Oh dat is al snel :D fijn dat je bijna verlof hebt! Hopelijk wordt het niet te erg met je bekken :*

En nog gefeliciteerd met de kleine dreumes O+ Die van mij komt morgen naar het dreumestopic :o
pi_204079684
Alvast een fijne verjaardag, Aure!

Mahra, ja, het gaat weer goed. Zaterdag overdag ook nergens last meer van. Ook geen gekke vlekjes e.d. gezien tot nu toe, dus wat het nou was? ...
Wat voor babyzwemspullen heb je?
  dinsdag 15 maart 2022 @ 06:08:56 #208
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_204083892
Gefeliciteerd Aure met Otis *O*
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_204084290
Hier komt het eerste tandje door.
De afgelopen twee nachten waren vreselijk. Ik vermoed daaraan gerelateerd :'(
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  dinsdag 15 maart 2022 @ 09:44:59 #210
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_204085059
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 08:17 schreef dezomervoorbij het volgende:
Hier komt het eerste tandje door.
De afgelopen twee nachten waren vreselijk. Ik vermoed daaraan gerelateerd :'(
Waardeloos is dat he.... het gaat echt voorbij! tot de volgende tand

Gefeliciteerd Aure en Otis *O* w/ *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_204087361
Gefeliciteerd met je leuke dreumes aure!

Je mag tot 6 maanden alleen oefenhapjes geven toch? Ik geef J helemaal niet veel groente (paar lepeltjes) maar hij besloot meteen om dan 1 van zijn melk voedingen te skippen. Hij heeft er dan 4 ipv 5
Ik hoop dat t niet uitmaakt.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 15:02:00 #212
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204088776
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 13:09 schreef _Lily_ het volgende:
Gefeliciteerd met je leuke dreumes aure!

Je mag tot 6 maanden alleen oefenhapjes geven toch? Ik geef J helemaal niet veel groente (paar lepeltjes) maar hij besloot meteen om dan 1 van zijn melk voedingen te skippen. Hij heeft er dan 4 ipv 5
Ik hoop dat t niet uitmaakt.
Ik ben zelf pas begonnen bij zes maanden, maar zo lang je baby tevreden is, je eerst melk aanbiedt en dan pas groente en hij goed groeit, zo ik me niet al te druk maken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_204091095
Dankjulliewel *O* O+

Heb me kapot gelachen, de muts op de opvang was zo ongeveer groter dan m'n kind _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook meteen de laatste dag op de babygroep voor hem, de volgende keer lekker bij de dreumesen en peuters oO< oO<
pi_204091453
Wat een heerlijk hoofddeksel. :D
  dinsdag 15 maart 2022 @ 19:24:22 #215
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_204091603
Gefeliciteerd Aure en wat een toffe muts :D

Maat 62 kan hier al weer opgeruimd worden. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt hoor, jeetje. Ze groeit gewoon sneller dan haar broer destijds :P
  dinsdag 15 maart 2022 @ 22:46:04 #216
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_204095437
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 09:32 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Wij kregen een zalfje omdat spruit er last van had en dat werkte prima. Verder vooral niet te veel aan zitten volgens de huisarts.

Oh, en neussprayen. Gewoon zoutoplossing. Niet in de ogen he, gewoon in de neus ;-)
Ik ga het neussprayen proberen ^O^

De huisarts heeft het op kweek gezet om na te gaan wat het is, adh daarvan krijgt de kleine kapitein iets van medicatie. Even afwachten dus nog.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 22:46:54 #217
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_204095454
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:32 schreef Aure het volgende:
Dankjulliewel *O* O+

Heb me kapot gelachen, de muts op de opvang was zo ongeveer groter dan m'n kind _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook meteen de laatste dag op de babygroep voor hem, de volgende keer lekker bij de dreumesen en peuters oO< oO<
Daar heeft iemand serieus werk van gemaakt, van die muts :D gefeliciteerd!
pi_204096992
Gefeliciteerd Aure, wat een leuke muts (naam van je kind is wel zichtbaar).

Wij hadden oogdruppels gekregen en dat hielp erg goed. Daarvoor de ogen steeds schoonmaken met een watje. Maar ogen en neus schoonmaken/sprayen is hier groot drama!
  woensdag 16 maart 2022 @ 07:59:46 #219
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204097174
Nog gefeliciteerd Aure! Wat een superleuke muts :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 16 maart 2022 @ 08:00:49 #220
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204097180
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 07:24 schreef Mango91 het volgende:

Wij hadden oogdruppels gekregen en dat hielp erg goed. Daarvoor de ogen steeds schoonmaken met een watje. Maar ogen en neus schoonmaken/sprayen is hier groot drama!
De neus schoonmaken/sprayen gaat hier ook altijd moeizaam. Het gaat makkelijker als ik tegelijkertijd een liedje zing :P
|| justdiggit.org ||
pi_204098833
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 07:24 schreef Mango91 het volgende:

Ja das op een foto geen probleem :P ik haal ze na een tijdje van de server af.

Bedankt allen! O+ tot bij de dreumesen :W
  woensdag 16 maart 2022 @ 21:06:19 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_204106280
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:32 schreef Aure het volgende:
Dankjulliewel *O* O+

SPOILER
O+ gefeliciteerd!
disclaimer
pi_204108920
Wauw, d-e. Maak jij slagroom met 70% vet? Fijn hoor.
Hier gaat het nu ook hard. De meeste 68-dingen zitten ook al weer als gegoten en sommige shirtjes en jurkjes zijn alweer aan de korte kant, dan moet ik ze vaker naar beneden trekken. Denk dat ze nu ook richting de 7400/7500 gram en 68 cm gaat. Vandaag precies zeven maanden. En we hebben zo'n blij klets-ei. Heel de dag door wordt er gebrabbeld. Het 'jee jee jee', 'wa wa wa' en 'heeeeej' viert hoogtij. Zelfs de gastouder moet wennen aan al haar geluiden. :D
  donderdag 17 maart 2022 @ 06:29:27 #224
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204110212
Sinds gister heeft Bambi het rollen echt onder de knie O+ Ik had haar 's ochtends in de box gelegd om wat spullen te pakken, ik kom terug, ligt ze op dr buik :o Vet trots natuurlijk. Ik rol dr weer naar dr rug, draait ze direct weer terug naar dr buik, en dat zo een paar keer O+ Vanochtend ook weer. Zo trots op dat kleine meisje O+ Maar ze wordt ook veel te snel groot :'(
|| justdiggit.org ||
pi_204112539
Ik las gisteren dat er een tekort aan zonnebloemolie aan zit te komen vanwege de oorlog in Oekraïne. Zonnebloemolie is een ingrediënt van veel soorten kunstvoeding, ik weet niet of er daardoor ook een schaarste/prijsstijging gaat komen voor kunstvoeding. Maar ik heb bij de boodschappen iig een paar pakken extra besteld. Vooral om niet ineens zonder te komen zitten. Geen idee of het nodig gaat zijn hoor, maar ik dacht ik deel het ook even hier :)

https://www.nu.nl/economi(...)een-maand-op-is.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')