Je krijgt het resultaat dus nu meteen al?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:02 schreef Arizona het volgende:
Weer in de wachtruimte na een vingerprik. Mogelijk iets met mijn galblaas. Als ik hoge onstekingswaarden heb nemen ze sneller actie en bij lage krijg ik binnenkort een echo van mijn buik.
Ik ben nog steeds erg bang.
Jup, galstenen of galblaas. Ik krijg zo het resultaat van mijn onstekingswaarden en dan hoor ik dus het verdere behandelplan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Je krijgt het resultaat dus nu meteen al?
En hebben ze ook galstenen geopperd?
Sterktequote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:02 schreef Arizona het volgende:
Weer in de wachtruimte na een vingerprik. Mogelijk iets met mijn galblaas. Als ik hoge onstekingswaarden heb nemen ze sneller actie en bij lage krijg ik binnenkort een echo van mijn buik.
Ik ben nog steeds erg bang.
Oké, succes Ari!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, galstenen of galblaas. Ik krijg zo het resultaat van mijn onstekingswaarden en dan hoor ik dus het verdere behandelplan.
Blue screen of Death?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, na de nodige browsercrashes nu eens een volledige crash van Windows. Dat is eigenlijk veel spannender, doet helemaal niks het meer, alleen de uitknop.
Daar heeft mijn moeder ook eens last van gehad, de galblaas. Dat kan nog behoorlijk heftige pijnen geven, weet ik nog.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, galstenen of galblaas. Ik krijg zo het resultaat van mijn onstekingswaarden en dan hoor ik dus het verdere behandelplan.
Niet eens, matige crash eigenlijk.quote:
Hoe oud is ie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet eens, matige crash eigenlijk.![]()
Gewoon ineens niks meer doen en nergens meer op reageren.
Krijg je na een tijdje een melding dat windows niet meer werkt en dan wordt het scherm zwart, maar daar heb ik dit keer niet op gewacht. (het is niet de eerste keer, computer begint oud te worden.)
quote:
Balenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
50% korting op het bedrag wat het anders zou zijn geweest. Dus eerst de gezinskorting en dan 50%.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil jullie even een kort vraagstuk voorleggen.
Bij onze vereniging is het zo dat een tweede (en verder) lid van een gezin korting krijgt op de contributie.
Vanwege de lockdown (duurde 1,5 maand) geven we alle leden in het eerste kwartaal 50% korting op de contributie.
Echter hoe zouden jullie dit met elkaar verrekenen. Eerst de gezinskorting en daarna 50%. Of eerst 50% en daarna de gezinskorting?
Zo heb ik het nu ook berekend.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
50% korting op het bedrag wat het anders zou zijn geweest. Dus eerst de gezinskorting en dan 50%.
Is de korting 50% van de normale prijs (dus bijv. een gezinslid dat normaal 8 euro zou betalen in plaats van 10, zou nu 5 euro betalen), of is het 50% van wat ze zouden betalen ná gezinskorting, dus neerkomende op 4 euro?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij onze vereniging is het zo dat een tweede (en verder) lid van een gezin korting krijgt op de contributie.
Vanwege de lockdown (duurde 1,5 maand) geven we alle leden in het eerste kwartaal 50% korting op de contributie.
Echter hoe zouden jullie dit met elkaar verrekenen. Eerst de gezinskorting en daarna 50%. Of eerst 50% en daarna de gezinskorting?
De prijs voor de andere leden van het gezin komt toch op hetzelfde uit. Of je nou eerste de 50% doet en daarna de normale korting of andersomquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de insteek van de echo is vooral om te kijken of er galstenen zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Arizona het volgende:
Onstekingswaarden waren licht verhoogd maar nog steeds laag. Ik krijg pijnstillers voor als ik weer zulke buikpijn krijg en ze gaan met een week of 2 een echo maken van mijn buik.
Ik ben nog niet eens zozeer bang voor galstenen maar wel dat ze op die echo dan weer veel ergere dingen zien.
/hypochonder4life
Snap wel dat je er druk om maakt. Maar hopelijk valt de echo mee. En hopelijk nog meer dat de pijnstillers helpen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Arizona het volgende:
Onstekingswaarden waren licht verhoogd maar nog steeds laag. Ik krijg pijnstillers voor als ik weer zulke buikpijn krijg en ze gaan met een week of 2 een echo maken van mijn buik.
Ik ben nog niet eens zozeer bang voor galstenen maar wel dat ze op die echo dan weer veel ergere dingen zien.
/hypochonder4life
Normale prijs is ¤ 29,50. Na gezinskorting is het ¤ 27,-.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Is de korting 50% van de normale prijs (dus bijv. een gezinslid dat normaal 8 euro zou betalen in plaats van 10, zou nu 5 euro betalen), of is het 50% van wat ze zouden betalen ná gezinskorting, dus neerkomende op 4 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |