quote:NOS OS Studio Peking-presentatrice Dione de Graaff ontvangt in Amsterdam dagelijks gasten om de laatste ontwikkelingen in Peking mee door te nemen. Als eerste schuift Sjoukje Dijkstra aan. Zij won in 1964 olympisch goud bij het kunstrijden.
Dione de Graaff praat in NOS OS Studio Peking de kijkers dagelijks bij over de laatste ontwikkelingen in Peking. Dat doet ze niet in China, maar vanuit een tent naast de Amsterdamse Jaap Edenbaan. Terwijl op de achtergrond de schaatsers hun rondjes rijden, ontvangt de presentatrice gasten om de actuele stand van zaken op de Olympische Spelen mee te bespreken.
Sjoukje Dijkstra
De eerste is Sjoukje Dijkstra. Zij won 1964 olympisch goud bij het kunstrijden. De Graaff heeft er zin in: “Ik ga extra genieten van het skeleton, kunstrijden en skiën, omdat daar nu ook Nederlanders aan meedoen.” Verder kijkt ze uit naar de laatste rondes van schaatslegendes Ireen Wüst en Sven Kramer. “Ze deden al in 2006 mee aan de Spelen. Het zou fantastisch zijn als ze nu weer olympisch goud kunnen halen.”
Jaquote:
Esmee van Kampen in een bobslee of op een skeletonslee zou wel een leuke rubriek zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:12 schreef SilverEyes het volgende:
Ik haalde even Esme Kamphuis en Esmee van Kampen door elkaar.
Dat geldt voor veel topsporters natuurlijk. Je moet hard zijn voor jezelf als je niet goed genoeg bentquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:47 schreef Aratanax het volgende:
Schulting is dus aardig zolang alles goed gaat
Genotquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgende week geen Laurine![]()
Wel Bart Veldkamp
De familie Bos is er ook.quote:
Schandelijke vertoning die starter bij de 500 en kennelijk zelfcensuur bij onze persgoden die zich altijd zo verheven voelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Plaats dan de opm. over verdachte starters en jury in schaatsen en short track. Slappe hap.
Waarom ben je dan her?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb nog geen minuut olympische spelen gezien
en dat wil ik ook zo houden
Omdat ik dit topic toevallig zagquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat ik dit topic toevallig zag
En ik heb wat dingen gelezen op sites
en ik las alleen maar bullshit
nou dan heb ik het gelijk gehad
met deze shit
ze kunnen niet normaal sportief doen tegen elkaar
het zijn een stel debielen
Hi Dionequote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef Jason22 het volgende:
Zouden jullie het prettig vinden om met een skeleton naar beneden gaan?
Parklife.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat ik dit topic toevallig zag
En ik heb wat dingen gelezen op sites
en ik las alleen maar bullshit
nou dan heb ik het gelijk gehad
met deze shit
ze kunnen niet normaal sportief doen tegen elkaar
het zijn een stel debielen
Hier is ie!quote:
Dione mist de intelligentie en het adaptatievermogen om een anchorwoman te zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk nu terug, maar die interviews van Dione... Ze heeft het gewoon niet om te anticiperen op antwoorden.
Dat is wel leuk, ze gaan het dus over het biatlon hebben?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond schuift Herbert Cool aan tafel
Cool!quote:Op zondag 13 februari 2022 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat lijkt me wel. Al is de familie Velzeboer ook te gast.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, ze gaan het dus over het biatlon hebben?
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien kunnen ze vragen waarom hij @heywoodu geblockt heeft.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Marcella Maijer?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk nu terug, maar die interviews van Dione... Ze heeft het gewoon niet om te anticiperen op antwoorden.
Ik heb ook nooit het idee dat ze van sport houdtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dione mist de intelligentie en het adaptatievermogen om een anchorwoman te zijn.
Geen Kluners uit Kenia referentie helaas.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Techniek zag er 5 jaar geleden enigszins stroef uit.
Dat was die show met Bart iddquote:Op zondag 13 februari 2022 18:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geen Kluners uit Kenia referentie helaas.
Herbert mag straks waarschijnlijk in Jip-en-Janneke-taal uitleggen hoe lastig het biatlon is.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dione jaagt alle onderwerpen in 5 minuten doorheen
Nee nee Herbert heeft mij biatlon leren waarderen dus dat kan niet. Maar hij is ook een mens, en een mens maakt fouten.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
En volksvijand no.1 van FOK! aan het woord
Ik heb niet zoveel tegen Herbert, wel jammer dat ie Woodu blokkeerde om Baibagatequote:Op zondag 13 februari 2022 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
En volksvijand no.1 van FOK! aan het woord
Herbert is met @petervanhal een van de betere commentatoren.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tegen Herbert, wel jammer dat ie Woodu blokkeerde om Baibagate
Terechte blok.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tegen Herbert, wel jammer dat ie Woodu blokkeerde om Baibagate
Volgens mij al lang.quote:
Mand.quote:
Is ze ook niet de reserve op de 1500 meter, of is dat Yara dat?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:38 schreef superniger het volgende:
Rianne de Vries is ook klaar met het toernooi 😂🤣
Geen traan, dan telt het niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:39 schreef superniger het volgende:
Lara mention.
Dionne krijgt opslag.
Zo belangrijk is het ook allemaal niet, zeker met een aliasaccount op Twitter, zou het wat uitmaken?quote:
Yara is al klaar, dus zal Selma of Rianne worden.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is ze ook niet de reserve op de 1500 meter, of is dat Yara dat?
Blijkbaar wel want het is al een ontelbaar aantal keer aangehaald.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo belangrijk is het ook allemaal niet, zeker met een aliasaccount op Twitter, zou het wat uitmaken?
Meer door anderen dan door Woodu zelf en ook meer met een kwinkslag.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want het is al een ontelbaar aantal keer aangehaald.
Het is meer een running gag hier om het daarover te hebben, Herbert wordt wel gewaardeerd volgens mij.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want het is al een ontelbaar aantal keer aangehaald.
Fijne commentator, prima ook qua communicatie op de soosjuls, lijkt me ook wel een goede gast, zorgt ook voor aandacht voor skisporten, mooi.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is meer een running gag hier om het daarover te hebben, Herbert wordt wel gewaardeerd volgens mij.
Was bekend toch?quote:
Bert heeft dit in zijn boekje genoteerd.quote:
Nee, maar anders is het geen mooi verhaal.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bowe reed zelf ook
Had het uberhaupt wat uitgemaakt?
https://edition.cnn.com/ frontpage?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik keek net even op de CNN sportpagina en daar staat ze niet eens bij de OWS headlines.
Hm.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/ frontpage?
Martin blijft de goat.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
QFM is wel een grote aan het worden hoor.
Zullen we Tandrevold gaan zien?quote:
Ik denk dat wel te sprake komt ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zullen we Tandrevold gaan zien?
Heeft Bart al gedaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zullen we Tandrevold gaan zien?
Welnee, die heeft dat allemaal gehoord van redacteurquote:Op zondag 13 februari 2022 22:04 schreef Slobeend het volgende:
Zou Dione echt naar een biatlon wedstrijd gaan kijken?
Ik geloof hier niets vanquote:Op zondag 13 februari 2022 22:04 schreef Slobeend het volgende:
Zou Dione echt naar een biatlon wedstrijd gaan kijken?
Toch niet dusquote:Op zondag 13 februari 2022 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat wel te sprake komt ja.
Herbert had het beter kunnen uitleggen (in het geval van Fourcade) dat de variabele missers gewoon heel belangrijk is en dat je te veel missers nooit goed maakt.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:07 schreef Slobeend het volgende:
Terechte vraag van Thijsje, de favorieten winnen toch best wel regelmatig.
Het kwam wel even voorbij bij het overzichtsprogramma.quote:
Ik hoor @heywoodu er wel eens overquote:Op zondag 13 februari 2022 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Je hoort nooit dat iemand naar biatlon kijkt en nu kijken ze ineens
Want Bart kijkt de sneeuwsporten wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het kwam wel even voorbij bij het overzichtsprogramma.
Mwa, buitengewone kwaliteiten op de latten > schietkunst.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herbert had het beter kunnen uitleggen (in het geval van Fourcade) dat de variabele missers gewoon heel belangrijk is en dat je te veel missers nooit goed maakt.
Voor flukes wel, voor stabiele resultaten niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mwa, buitengewone kwaliteiten op de latten > schietkunst.
Ook niet altijd, kijk bijvoorbeeld naar Eckhoff.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens .. Is soms best vermakelijk en spannendquote:Op zondag 13 februari 2022 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Je hoort nooit dat iemand naar biatlon kijkt en nu kijken ze ineens
De toppers die steeds winnen winnen het op de ski’s ja, maar de reden dat ze niet altijd winnen en dat je er nooit blind op moet inzetten is dat 2 missers meer op de schietbaan nooit meer goed gemaakt wordtquote:Op zondag 13 februari 2022 22:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
De verdeling moet ook niet te scheef liggen.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor flukes wel, voor stabiele resultaten niet.
Eens. Dione had binnen 5 minuten alle hoogtepunten al besproken en dan is het verder 5x vragen aan Bianca of ze echt Erin heeft leren schaatsen en dan nog 10x aan Monique vragen hoe ze het vindt dat haar nichtjes shorttracken...quote:Op zondag 13 februari 2022 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vervelend programma is dit toch eigenlijk om te kijken. Het zou een gezellige avondshow moeten zijn maar het enige pluspunt is zo ongeveer de muzikale omlijsting. Ik snap dat de NOS emotie en feestvreugde wil en dat de corona-situatie het lastig maakt, maar het uitnodigen van familieleden die amper een gesprek gaande kunnen houden moet je geen hoofdrol aan tafel geven. Zeker niet als je met Dione ook nog een gespreksleider hebt die totaal niet creatief uit de hoek kan komen of kan anticiperen.
Daarnaast worden de onderwerpen herhaalt, eerst bij de opening en introductie van de gasten, om het dan later nog een keer te gaan zitten herkauwen en overanalyseren.
Maar om stabiel top 5 te halen moet je wel echt constant nul schieten, of gewoon wat beter op de ski’s zijn zonder al te veel fouten. De stabiele schutters halen wel vaak top 20, en dan nog wat hoger in de individuele.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor flukes wel, voor stabiele resultaten niet.
Ja oke, schietende dames is in sommige gevallen een ander verhaal. WTA tennis is er dan niets bij.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook niet altijd, kijk bijvoorbeeld naar Eckhoff.
Bij de heren ook, bijvoorbeeld Jacquelin.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja oke, schietende dames is in sommige gevallen een ander verhaal. WTA tennis is er dan niets bij.
Sowieso vind ik Monique helemaal geen leuke gast voor aan tafel, die zat ooit bij Mart in Turijn aan tafel samen met Yvonne van Gennip en dat was echt een en al zurigheid. Nu lijkt het ook nog steeds dat ze met geen mogelijkheid enthousiast is te krijgen en het allemaal een beetje zit te downplayen. Ga er dan ook niet zitten...quote:Op zondag 13 februari 2022 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eens. Dione had binnen 5 minuten alle hoogtepunten al besproken en dan is het verder 5x vragen aan Bianca of ze echt Erin heeft leren schaatsen en dan nog 10x aan Monique vragen hoe ze het vindt dat haar nichtjes shorttracken...
Alleen itempje met Herbert was wel cool
Hofer vind ik ook erg grillig. Als die alles raakt is ie ook erg gevaarlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de heren ook, bijvoorbeeld Jacquelin.
Fransen met 2 goede dagen per jaar heb je genoeg in het wielrennenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zijn vaak toch meer de flukes, Berger en Eberhard waren ook van die types. Bij dames heb ik gevoelsmatig vaker een 'als het draait' idee.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fransen met 2 goede dagen per jaar heb je genoeg in het wielrennen
Jacquelin staat gewoon nog tweede in de wereldbekerstand.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat zijn vaak toch meer de flukes, Berger en Eberhard waren ook van die types. Bij dames heb ik gevoelsmatig vaker een 'als het draait' idee.
Pas nadat andere landen niet al hun startplekken hadden geaccepteerd en de VS er dus een plek bij kreeg.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bowe reed zelf ook
Had het uberhaupt wat uitgemaakt?
Het is waarschijnlijk ook geen exacte wetenschap of heb je een betere verklaring?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Jacquelin staat gewoon nog tweede in de wereldbekerstand.Al heeft hij nog maar 1 overwinning dit seizoen.
Ik denk ik ook wel, maar de echte toppers zijn gewoon goed in beide onderdelen. Het grootste probleem is dat het lastig te compenseren is met schietkwaliteiten als een JT Bø bijvoorbeeld (bijna) foutloos schiet.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk ook geen exacte wetenschap of heb je een betere verklaring?Ik zou zelf wel altijd kiezen voor de langlaufkwaliteiten.
Another day on the office.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hele slechte dag voor NOS
1. Gerritsen met niet te volgen uitleg
2. Hersman totaal niet scherp op 500m tijden en snelheden. Dachten steeds dat schaatsers kans maaktem terwijl duidelijk kansloos.
3. Kritiekloos emo-gelul Jackson/Bowe
4. TP - te veel gewauwel, oa geen oog voor Rusland en die al als kansloos betitelen, eindigden uiteindelijk voor NL
5. Dionne being Dionne
En jawel, ze is er echt, Bianca.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Cool!
En Bianca Roosenboom en Renee Hildenbrand?
Of gewoon iemand die ook schaatstquote:Op maandag 14 februari 2022 19:50 schreef Salina het volgende:
Bart is WIDM fan.![]()
Laetitia de Jong (Antoinette)
Denk dat hij eerder verward was met de vriendin van Ireen Wust.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:50 schreef Salina het volgende:
Bart is WIDM fan.![]()
Laetitia de Jong (Antoinette)
Hoe heet die dame? Laetitia?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder verward was met de vriendin van Ireen Wust.
Letitia de Jongquote:
Ah. Dat verklaard een hoop.quote:
Ik zal wel teveel successupporter zijn, maar mij boeit ijshockey en snowboarden inderdaad weinig. Geen Nederlands succes is een flopshow.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze dag zal dit sjowtje ook wel matig zijn
Maar drie medal events is natuurlijk intens treurig.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zal wel teveel successupporter zijn, maar mij boeit ijshockey en snowboarden inderdaad weinig. Geen Nederlands succes is een flopshow.
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben is ook een lul, Bart kan ik altijd wel goed hebben.
3 medal events? Je bedoelt schaatsen, shorttrack en skeleton?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar drie medal events is natuurlijk intens treurig.
Het waren er vier vandaag (Freestyle, Schansspringen, IJsdansen en Monobob), maar nog steeds heel weinig idd.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar drie medal events is natuurlijk intens treurig.
Oh vier, alsnog treurig ja.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het waren er vier vandaag (Freestyle, Schansspringen, IJsdansen en Monobob), maar nog steeds heel weinig idd.
Clubkampioen HVHW 1984.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:35 schreef ddx het volgende:
Wat stond er nou bij Ben als onderschrift ?
Iets van lokaal kampioen ofzo ?
Oh dat bedoel je. Niet bepaald boeiend nee. Maar daar gaat deze uitzending niet eens over.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh vier, alsnog treurig ja.
Dat brilletje maakt het wel helemaal af.quote:
Clubkampioen HVHW 1984.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:35 schreef ddx het volgende:
Wat stond er nou bij Ben als onderschrift ?
Iets van lokaal kampioen ofzo ?
Vind het wel opvallend hoeveel mensen met Nederlandse roots aan die winterspelen meedoen. Altijd wel een verdwaalde langlaufer/ijshockeyer/snowboarder met een Nederlandse achternaam of roots.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:53 schreef Felagund het volgende:
We zijn voor Canada want daar hebben ze iemand die snert kan maken.
Heel Noord-Amerika bestaat voor een groot gedeelte uit immigranten uit Europa, dus dat is niet zo gek.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het wel opvallend hoeveel mensen met Nederlandse roots aan die winterspelen meedoen. Altijd wel een verdwaalde langlaufer/ijshockeyer/snowboarder met een Nederlandse achternaam of roots.
En in Canada en het noorden van de VS zijn het relatief veel Nederlandersquote:Op maandag 14 februari 2022 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heel Noord-Amerika bestaat voor een groot gedeelte uit immigranten uit Europa, dus dat is niet zo gek.
Vooral Antwanet.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:06 schreef hhh38 het volgende:
Alles aan dat drietal bij de vrouwen is pijnlijk om naar te kijken
Prima zolang ze niet schaatstquote:
Stax?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef Remco het volgende:
Dit is wel zo'n vervelende rubriek elke 4 jaar weer. Laten we gewoon afspreken dat we gewoon niet meer meedoen aan schaatsen
Ik vind het juist altijd wel lachen, beetje gezeik is wel mooiquote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef Remco het volgende:
Dit is wel zo'n vervelende rubriek elke 4 jaar weer. Laten we gewoon afspreken dat we gewoon niet meer meedoen aan de ploegen achtervolging.
Ik stel voor dat we alleen mensen van Anema opstellen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef Remco het volgende:
Dit is wel zo'n vervelende rubriek elke 4 jaar weer. Laten we gewoon afspreken dat we gewoon niet meer meedoen aan de ploegen achtervolging.
Dan kunnen ze die sport beter opdoeken. En dan zijn de winterspelen volkomen nodeloos voor het vlaggetje.quote:
Het leuke is dat je nu al kan voorspellen dat het over vier jaar weer zo gaat zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd wel lachen, beetje gezeik is wel mooi
Autocorrectquote:
Eens. Bij de mannen lijken we ook al jaren dominant maar lukt het steeds toch nietquote:Op maandag 14 februari 2022 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het leuke is dat je nu al kan voorspellen dat het over vier jaar weer zo gaat zijn.
De mannen vallen misschien nog meer tegen, die trainen wel samen en slagen er nog steeds in om het maar half serieus te nemen.
In combinatie met Reggeborgh, in ieder geval geen geel-zwart meer zolang Orie daar nog coach is.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we alleen mensen van Anema opstellen.
En als Dai Dai zich ergens voor plaatst dan vervangen we hem door iemand van Anema.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In combinatie met Reggeborgh, in ieder geval geen geel-zwart meer zolang Orie daar nog coach is.
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En als Dai Dai zich ergens voor plaatst dan vervangen we hem door iemand van Anema.
Hij had het zelf bij het begin van de OS al aangekondigd in de podcast.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:42 schreef ddx het volgende:
Toch goed gezien dus, vast een geintje van iemand.
Schaatsen en short track inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:01 schreef Remco het volgende:
Ben is toch ook commentator voor Eurosport geweest?
Het is nu vooral zeiken op het team zelf.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:38 schreef ijs_beer het volgende:
Lekker zeiken over Oliebol Koopmans zo.
Ook terecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nu vooral zeiken op het team zelf.
Ondertussen talentjes in Noorwegen opleiden!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeveel jonkos's heeft Melissa geklapt op de skatebaan?
Zit iedereen in de kroeg ofzo? Zijn die weer open?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Alleskaputt, we moeten dit topic maar levend houden
Ik zie wel mensen 's ochtends zuipen op tvquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zit iedereen in de kroeg ofzo? Zijn die weer open?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Alleskaputt, we moeten dit topic maar levend houden
Waar waren jullie de afgelopen week?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Er is voetjebalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dit. Tompouce etende families, een vader die het Skeleton na doet in de woonkamer, een vriendin die zichzelf compleet voor lul zet tijdens haar werkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:24 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik heb het idee dat ik al de hele week dit soort filmpjes zit te kijken. Waar is het verkeerd gegaan?!?!
Ik had dit topic nog niet gevondenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Waar waren jullie de afgelopen week?
Ik was regelmatig hier.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Waar waren jullie de afgelopen week?
Het moet ook leuk zijn voor Mevrouw Van Zetten uit Tiel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:24 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik heb het idee dat ik al de hele week dit soort filmpjes zit te kijken. Waar is het verkeerd gegaan?!?!
Een ode aan man bijt hond, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:26 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dit. Tompouce etende families, een vader die het Skeleton na doet in de woonkamer, een vriendin die zichzelf compleet voor lul zet tijdens haar werk
![]()
![]()
Mijn moeder vindt Dione geweldig. Ze komt niet uit Tiel overigens.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het moet ook leuk zijn voor Mevrouw Van Zetten uit Tiel.
Hoe ga je met zo'n situatie om? Lijkt me vrij heftig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt Dione geweldig. Ze komt niet uit Tiel overigens.
Ik snijd liever andere onderwerpen aan tijdens de verjaardag. Dat wordt ook niet altijd gewaardeerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Joan is die vervelende tante die tijdens de verjaardag gaat zuipen en over politiek wil praten
Klopt ook wel, Bob niet echt.quote:
Wel een hele fijne stem vind ikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef AllesKaputt het volgende:
Godsalderjekus wat heeft Jan Roelfs een gigantisch grote mond
Gerolsteiner Apfelschorle. Liters en liters.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe ga je met zo'n situatie om? Lijkt me vrij heftig.
Wel met taart hoop ik?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik snijd liever andere onderwerpen aan tijdens de verjaardag. Dat wordt ook niet altijd gewaardeerd.
Doe mij maar dat stukje met de üquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel met taart hoop ik?
[ afbeelding ]
Zie je niks van als ie commentaar geeft.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef AllesKaputt het volgende:
Godsalderjekus wat heeft Jan Roelfs een gigantisch grote mond
Genieten dan maar!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:31 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wel een hele fijne stem vind ik
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:35 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ja sorry, die Jan Roelfs was wel over het randje
Dit vind ik een stuk interessanter dan dat gezapige gedoe met de familie van atleten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Superaardige meid die Kimberley maar het boeit allemaal maar matig.
Ik vind het vooral interessant als een persoon een beetje charisma heeft. Of dat nu een familielid, analist of sporter zelf is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit vind ik een stuk interessanter dan dat gezapige gedoe met de familie van atleten.
Dione zal denken: Ze rijden allebei bochten en moeten zorgen dat ze niet crashen of een straf krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zit terug te kijken
Wat the fuck is dat voor een vraag van Dione? "Zie jij overeenkomst tussen Max Verstappen en Suzanne Schulting?"
Waar gaat dit over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |