abonnement Unibet Coolblue
pi_204511405
Dat onze tapas geen echte Spaanse tapas is was wel te verwachten.

De bami en babi pangang die we hier bij de Chinees kunnen bestellen lijkt ook in de verste verste niet op hoe de Chinezen en Indonesiërs het zelf eten.
  dinsdag 26 april 2022 @ 17:08:01 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204546511
a.s Donderdag:

Eeuwenlang maakte het zoogdieren uniek, maar op vriendelijk verzoek van veganisten kunnen planten nu ook melk maken. Keuringsdienst gaat vegan en achterhaalt wat plantaardige yoghurt peperduur maakt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 april 2022 @ 20:47:19 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204568671
Die gast in de yoghurtfabriek heeft keurig een beschermkapje over zijn baard en Teun loopt daarnaast met baard zonder beschermkapje?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 april 2022 @ 21:35:35 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204569709
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:47 schreef golfer het volgende:
Die gast in de yoghurtfabriek heeft keurig een beschermkapje over zijn baard en Teun loopt daarnaast met baard zonder beschermkapje?
Als dat het meest opzienbarende is van die aflevering, hoef ik dus niet te kijken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_204636054
quote:
IJs uit de echte Italiaanse ijssalon is het allerbeste. Tenminste, dat zou je denken. Maar in de supermarkt liggen nu ook bakken ambachtelijk ijssalonijs van een bekend merk. Smaakt dat net zo lekker als ijs uit de salon?

Bij veel echte Italiaanse ijssalons staan de eigenaren voor dag en dauw op om zelf hun ijs te draaien. Hun klanten weten ze daarom goed te vinden, zeker op zonnige dagen. Dan staan ze in lange rijen voor de winkel voor en hoorntje met bolletjes in diverse smaken.

Italiaans ijs
Een bekend ijsmerk zag een gat in de markt en verzon ijssalonijs dat gewoon in de supermarkt te krijgen is. Dat roept wel vragen op: wat is er nou eigenlijk nog ‘ambachtelijk’ en ‘echt Italiaans’ aan de bakken ijs in de plaatselijke super?

De presentatoren van Keuringsdienst van Waarde zijn benieuwd en nemen een bolletje. Ze komen tot een verrassende conclusie: meer dan ze verwachtten. Tijd voor een bezoekje aan de ijsmakers, om uit te vinden wat de ijskoude waarheid achter het ijssalonijs is.
:9
  donderdag 5 mei 2022 @ 16:42:34 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204636098
Volgens mij hadden ze 2 jaar geleden ook al een aflevering over ijs. Of is dit een herhaling daarvan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 mei 2022 @ 18:18:27 #157
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204636851
Het gros van de ijssalons zijn gewoon poederloeders. Die gebruiken een Poedermix die ze aanroeren en heee presto aan de andere kant komt er "Ambachtelijk" ijs uit. Het verschil met verpakt ijs is dat het vers gedraaid is, net uit de ijsmachine smaakt het ijs beter omdat het een mooie structuur heeft. Verpakt ijs moet maanden dezelfde structuur houden, waar de nodige toevoegingen voor nodig zijn, de belangrijkste daarvan is trouwens lucht. Ik vind het ijs van de bekende merken en van verreweg de meeste ijssalons zwaar teleurstellend. Kocht een slordige 30 jaar geleden daarom ook mijn eerste ijsmachine, en maak het graag zelf.
Golfer doet dit sinds enige tijd ook, en als ik zijn commentaren lees is hij er inmiddels ook achter dat als je zelf ijs maakt met room, melk, eieren, fruit en andere ingredienten het beter smaakt dan het aangeroerde mix ijs van de Italiaan.
pi_204637484
Het voel mij op dat in een seizoen al die ijsmakers in plaats van glad afgestreken bakken opeens veel krullen er boven hebben uitsteken. Het zou mij niet verbazen als veel ijsverkopers niet eens zelf maken maar gewoon bevroren in bak laten bezorgen. Uiteraard is ijs smakelijk maken meer dan de grondstof, temperatuur van de bak en de lepel en de manier van vullen van het bakje of de hoorn dragen ook bij aan de kwaliteit en het gevoel.
pi_204637509
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:22 schreef qajariaq het volgende:
Het voel mij op dat in een seizoen al die ijsmakers in plaats van glad afgestreken bakken opeens veel krullen er boven hebben uitsteken. Het zou mij niet verbazen als veel ijsverkopers niet eens zelf maken maar gewoon bevroren in bak laten bezorgen. Uiteraard is ijs smakelijk maken meer dan de grondstof, temperatuur van de bak en de lepel en de manier van vullen van het bakje of de hoorn dragen ook bij aan de kwaliteit en het gevoel.
Dat kun je zelf ook wel bedenken. Snackbars maken hun eigen friet en snacks ook niet. Maar er zijn uitzonderingen. Bij ijssalons is dat ook het geval.
pi_204638237
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:42 schreef golfer het volgende:
Volgens mij hadden ze 2 jaar geleden ook al een aflevering over ijs. Of is dit een herhaling daarvan?
Zoiets herinner ik mij ook idd
pi_204638265
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:42 schreef golfer het volgende:
Volgens mij hadden ze 2 jaar geleden ook al een aflevering over ijs. Of is dit een herhaling daarvan?
Jep herhaling
  Tettenkoning donderdag 5 mei 2022 @ 20:31:25 #162
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204638275
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:42 schreef golfer het volgende:
Volgens mij hadden ze 2 jaar geleden ook al een aflevering over ijs. Of is dit een herhaling daarvan?
Klopt, hoewel ik niet meer weet of dat toen ook specifiek over Italiaans ijs ging.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning donderdag 5 mei 2022 @ 20:32:31 #163
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204638290
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:30 schreef Isane het volgende:
Jep herhaling
Ik zie het net op tvgids.nl inderdaad.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204638311
Die hertog man bij dat karretje heb ik inderdaad eerder gezien.
  donderdag 5 mei 2022 @ 20:41:48 #165
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204638409
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:33 schreef qajariaq het volgende:
Die hertog man bij dat karretje heb ik inderdaad eerder gezien.
Hertog is ook niet meer wat het geweest is, nadat Unilever het opgekocht heeft
pi_204638544
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:26 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Dat kun je zelf ook wel bedenken. Snackbars maken hun eigen friet en snacks ook niet. Maar er zijn uitzonderingen. Bij ijssalons is dat ook het geval.
Er zit hier een snackbar die zijn eigen friet maakt. En een ijssalon die hun eigen ijs maakt. Maar dat is inderdaad misschien de 1%.

Een snackbar die 10 soorten schepijs heeft gaat dat idd niet ergens in een kamertje zitten maken.
pi_204638548
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hertog is ook niet meer wat het geweest is, nadat Unilever het opgekocht heeft
Ik had laatst Hertog amarenenijs (kersenijs). Was gewoon vanille-ijs met een paarse saus er over / door en wat witte chocoladevlokken er over. Leek in de verste verte niet meer op het amarenenijs dat Hertog 10-15 jaar geleden had. Dat was pas echt amarenenijs.
  donderdag 5 mei 2022 @ 20:55:51 #168
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204638563
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hertog is ook niet meer wat het geweest is, nadat Unilever het opgekocht heeft
Alles moet goedkoop als Unilever de tent overneemt. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_204638566
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Er zit hier een snackbar die zijn eigen friet maakt. En een ijssalon die hun eigen ijs maakt. Maar dat is inderdaad misschien de 1%.
Hoe maak je zelf friet? Dat is niks anders dan een stukje rauwe aardappel.

Je kan pas je eigen draai er aan geven als het gaat om het voorbakken en afbakken.

Maar tussen een aardappel zelf schillen en in stukjes snijden en kant en klaar gesneden inkopen zit volgens mij niet echt verschil.
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 mei 2022 @ 20:58:29 #170
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204638591
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:53 schreef Sapstengel het volgende:

En een ijssalon die hun eigen ijs maakt.
Maar hoe weet je dat ze het zelf van melk, suiker, eieren en room maken, IPV.een poeder?
"Zelf maken" is nou net wat ze in deze aflevering aan de kaak stellen.
pi_204638612
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:56 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Hoe maak je zelf friet? Dat is niks anders dan een stukje rauwe aardappel.

Je kan pas je eigen draai er aan geven als het gaat om het voorbakken en afbakken.

Maar tussen een aardappel zelf schillen en in stukjes snijden en kant en klaar gesneden inkopen zit volgens mij niet echt verschil.
Ja is inderdaad gewoon zelf gesneden verse aardappel met stukjes schil nog er aan.

Proef wel verschil tussen die friet, die een stuk natuurlijker en verser smaakt en tussen een snackbar die gewoon zakken inkoopt. Maar zal inderdaad voor een groot deel ook te maken hebben met (voor)bakken, type olie enz.
pi_204638732
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:58 schreef Kreator het volgende:

[..]
Maar hoe weet je dat ze het zelf van melk, suiker, eieren en room maken, IPV.een poeder?
"Zelf maken" is nou net wat ze in deze aflevering aan de kaak stellen.
Haha goed punt. Ze maken het zelf, maar hoe geen idee inderdaad. Betwijfel of het zo gaat als die man die zelf zijn pistachenoten ging branden.

Maarja de rest koopt het sowieso gewoon in bij ijsmakers oid.
pi_204638922
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Ja is inderdaad gewoon zelf gesneden verse aardappel met stukjes schil nog er aan.

Proef wel verschil tussen die friet, die een stuk natuurlijker en verser smaakt en tussen een snackbar die gewoon zakken inkoopt. Maar zal inderdaad voor een groot deel ook te maken hebben met (voor)bakken, type olie enz.
Bedoel je zakken met rauwe gesneden aardappel of echt zakken met voorgebakken patat?
pi_204638991
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Er zit hier een snackbar die zijn eigen friet maakt. En een ijssalon die hun eigen ijs maakt. Maar dat is inderdaad misschien de 1%.

Een snackbar die 10 soorten schepijs heeft gaat dat idd niet ergens in een kamertje zitten maken.
Die ijssalons doen t wel veel beter dan die zaken die ijs uit de groothandel kopen. Maar die laatste maken nog steeds winst en hebben veel minder werk te verrichten.

Wmb kunnen ze allebei optyfen haha.

Wat wel enorm triest is dat veel van die turkenzaken niet eens diepvriesfriet normaal kunnen frituren. Maar goed, een groot deel ervan is alleen maar om geld wit te wassen.
pi_204639267
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 21:18 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Bedoel je zakken met rauwe gesneden aardappel of echt zakken met voorgebakken patat?
Meeste snackbars hier kopen volgens mij zakken voorgebakken patat/friet in.
pi_204639672
Wat een kul, ambachtelijk ijs met melkpoeder, poeder smaakmakers en water.

Is hier eigenlijk geen beschermde term voor?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 20:10:27 #177
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204658421
Kortom we worden (weer) bedrogen....

Verse (ontdooide) vis :D
Nederlandse Tapas :D
Echte Italiaanse schepijs :D
Baby Groenten :D

Koop zo puur mogelijk en als het kan (invriezen) grotere porties... (want die zijn in verhouding goedkoper) ;)
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:00:06 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204717273
Vanavond:
Thee met een belofte.
Thee is niet zomaar thee meer, thee heeft tegenwoordig een nut: thee om beter te kunnen slapen, thee om meer energie te krijgen, thee om te ontspannen, thee voor je darmen, thee om te detoxen en zelfs thee om je libido te verhogen. Verzin een kwaal en er bestaat een thee voor. Wat gaat er dan allemaal in die thee? Wie stelt al die recepten samen, en waar zijn ze op gebaseerd? En heeft een thee als medicijn misschien ook niet allerlei ongewenste bijwerkingen? De Keuringsdienst dompelt zich onder.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:14:11 #179
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204717398
quote:
Basilicum, de koningin van de kruiden, gaf een feestje om het leven te vieren en nodigde de mystieke krachten uit het Oosten uit: kaneel, gember en kardemom. Zij brachten warme, kruidige geschenken mee. Ook chili uit Mexico kwam naar het feest en bracht verzachtende warmte mee. En zoethout kwam helemaal uit Egypte om het geheim van scherpe zintuigen te verklappen. Samen dansten en genoten ze en vierden ze het leven in Yogi Thee Heartwarming
Dit trof ik eens aan op het etiket van een doosje theezakjes :')
pi_204717476
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:14 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Dit trof ik eens aan op het etiket van een doosje theezakjes :')
Dat is wel heel homo.
pi_204717487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:14 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Dit trof ik eens aan op het etiket van een doosje theezakjes :')
Ja, waarom thee niet gewoon als eerlijk product verkocht kan worden is mij een raadsel. Het stomme is dat juist mensen die claimen gezond te willen eten dus voor dit soort zweverig gezwets gevoelig zijn. Van mij mogen ze er gewoon opzetten wat er in zit en ook gewoon thee verkopen zonder allerlei al dan niet natuurlijke toevoegingen of onduidelijke mengsels.
pi_204717566
quote:
3s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Thee met een belofte.
Thee is niet zomaar thee meer, thee heeft tegenwoordig een nut: thee om beter te kunnen slapen, thee om meer energie te krijgen, thee om te ontspannen, thee voor je darmen, thee om te detoxen en zelfs thee om je libido te verhogen. Verzin een kwaal en er bestaat een thee voor. Wat gaat er dan allemaal in die thee? Wie stelt al die recepten samen, en waar zijn ze op gebaseerd? En heeft een thee als medicijn misschien ook niet allerlei ongewenste bijwerkingen? De Keuringsdienst dompelt zich onder.
Klinkt als kul :P

Maar he mensen die kopen het daarom.

Voor moederdag stond ik van de week ook in de Rituals winkel, zelfde concept, goedkope zeep/thee verkopen met wat marketing eromheen en men slikt het als zoete koek.
Voor een volumefles zeep bij de etos vinden we 3 euro veel, maar een zelfde zeep met rituals verpakking, wat zweverige joga tekst erop en een inhoud van 10% van de etos, betalen we zo 9 euro.

Ik zei het iets te hard tegen mijn vriendin en de mannelijke aanwezigen knikken instemmend.
pi_204718092
De formule begint op den duur wel wat te vervelen, hoor.

stap 1: stel een inhoudelijke vraag over het product aan een kassameisje, slagersassistente, of eender welke ongeletterde arbeider; ontvang ofwel geen ofwel een onwaar antwoord;
stap 2: vraag de geleerde; ontvang het juiste antwoord;
stap 3: vraag waarom dat product dan toch zoveel moet kosten; krijg te horen dat dit ofwel het gevolg is van marketing, ofwel van een hoge marge.

Ad infinitum.
pi_204718133
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:35 schreef Hugo_Treger het volgende:
De formule begint op den duur wel wat te vervelen, hoor.

stap 1: stel een inhoudelijke vraag over het product aan een kassameisje, slagersassistente, of eender welke ongeletterde arbeider; ontvang ofwel geen ofwel een onwaar antwoord;
stap 2: vraag de geleerde; ontvang het juiste antwoord;
stap 3: vraag waarom dat product dan toch zoveel moet kosten; krijg te horen dat dit ofwel het gevolg is van marketing, ofwel van een hoge marge.

Ad infinitum.
Bijna helemaal waar. Ben het bijna helemaal met je eens ook.

Alleen stap 1 zijn over het algemeen HBO opgeleide mensen op een PR afdeling. Ik vind het diep treurig dat na zoveel jaar ten toon stellen dat die mensen regelmatig ook maar dom lullen de bedrijven er nog steeds niet achter zijn dat je beter eerlijk kunt zeggen dat je het niet weet dan dat je in de ruimte zwetst.
  donderdag 12 mei 2022 @ 16:26:21 #185
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204719079
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:35 schreef Hugo_Treger het volgende:
De formule begint op den duur wel wat te vervelen, hoor.

stap 1: stel een inhoudelijke vraag over het product aan een kassameisje, slagersassistente, of eender welke ongeletterde arbeider; ontvang ofwel geen ofwel een onwaar antwoord;
stap 2: vraag de geleerde; ontvang het juiste antwoord;
stap 3: vraag waarom dat product dan toch zoveel moet kosten; krijg te horen dat dit ofwel het gevolg is van marketing, ofwel van een hoge marge.

Ad infinitum.
Waarbij Marijn een kinderstemmetje opzet en Teun snerend snuift en arrogant kijkt
  donderdag 12 mei 2022 @ 16:49:38 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204719283
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:


Waarbij Marijn een kinderstemmetje opzet en Teun snerend snuift en arrogant kijkt
Aldus de al jaren grootste fan van dit programma. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_204719310
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waarbij Marijn een kinderstemmetje opzet en Teun snerend snuift en arrogant kijkt
En daarna wat werknemers die hem en de KvW van dienst zijn beledigt en dat later trots betitelt als kritische journalistiek.
Ik las in de Volkskrant ooit dat hij zijn lokale Albert Heijn al niet meer in mag wegens irritant gedrag.
anonieme razernist
  donderdag 12 mei 2022 @ 17:05:44 #188
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204719415
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:49 schreef golfer het volgende:

[..]
Aldus de al jaren grootste fan van dit programma. :')
Wat, klopt het niet, prof Suerbeckje?
  donderdag 12 mei 2022 @ 17:12:00 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204719471
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:


Wat, klopt het niet, prof Suerbeckje?
Het klopt allemaal al jaren Piet/Jan.
Snap alleen niet dat je met die jarenlange neerbuigende kritiek van je toch nog steeds blijft kijken.
Waarom jezelf die ergenis aandoen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_204719545
Teun is sinds jaar en dag ijzingwekkend zuur, maar lijkt vervangen door dat zwarte vrouwtje? Marijn vind ik botergeil, ondanks haar snerpende stemgeluid.
  donderdag 12 mei 2022 @ 18:01:55 #191
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204719967
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:12 schreef golfer het volgende:

[..]
Het klopt allemaal al jaren Jan.

Wat zeur je dan
  donderdag 12 mei 2022 @ 18:35:36 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204720366
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:


Wat zeur je dan
Omdat jij al jarenlang zeurt over dit programma, Piet. Wordt een beetje vervelend voorspelbaar. :O
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_204720472
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:35 schreef golfer het volgende:

[..]
Omdat jij al jarenlang zeurt over dit programma, Piet. Wordt een beetje vervelend voorspelbaar. :O
Is dat PietVerdriet?
  donderdag 12 mei 2022 @ 18:50:09 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204720569
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:42 schreef FlauwKapsel het volgende:


Is dat PietVerdriet?
:Y
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 mei 2022 @ 18:58:47 #195
22592 crew  Ole
pi_204720651
:o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 12 mei 2022 @ 20:35:49 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204722021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:58 schreef Ole het volgende:
:o
+1
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 mei 2022 @ 20:36:29 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204722029
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:42 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Is dat PietVerdriet?
En wiens kloon ben jij dan? Want als je Piet kent dan ben je van ruim voor jouw aanmelddatum.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204722182
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
En wiens kloon ben jij dan? Want als je Piet kent dan ben je van ruim voor jouw aanmelddatum.
Piet is een legende.
  donderdag 12 mei 2022 @ 20:56:58 #199
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204722436
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:35 schreef golfer het volgende:

[..]
Omdat jij al jarenlang zeurt over dit programma, Piet. Wordt een beetje vervelend voorspelbaar. :O
Ah, terechte kritiek is zeuren. Is goed met je.
  donderdag 12 mei 2022 @ 21:02:06 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204722572
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Piet is een legende.
Klopt maar als je hier werkelijk net 9 dagen zit dan weet je niet gelijk welke Piet bedoeld wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')