Eensquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gae - PSV
AZ - Ajax
zouden de leukste wedstrijdjes opleveren als je het mij vraagt.
Niet zo zin in een 0-8 in een halve finale.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Maar AZ - PSV en GEA - Ajax ook!
En dan loop je @PSVCL zijn boosheid immers niet misquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
GEAquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet zo zin in een 0-8 in een halve finale.
Misschien is de kvnb uit op een finale tussen ajax en psv... dan wordt het az vs ajax en gae vs psvquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan loop je @:psvcl zijn boosheid immers niet mis
Krijgt PSV een bye dan in de halve finale?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Misschien is de kvnb uit op een finale tussen ajax en psv...
Geef ajax meer kans om te winnen in Alkmaar ..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Krijgt PSV een bye dan in de halve finale?
Dat hoop ik ook maatquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer.
Hopen dat ajax az pakt
tot zover de knjbquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer.
Hopen dat ajax az pakt
Hele mooie loting.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer.
Hopen dat ajax az pakt
Leg eens uitquote:
GAE gaat gewoon naar de finale hoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 08:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fortuna (T), Telstar (T), NAC (T) en Go Ahead (U) is wel een trieste route naar de finale.
die hele beker is ook een super triest toernooi, dus maakt voorderest ook niet uitquote:Op zondag 13 februari 2022 08:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fortuna (T), Telstar (T), NAC (T) en Go Ahead (U) is wel een trieste route naar de finale.
Voor het eerst in10 jaar een makkelijke route.quote:Op zondag 13 februari 2022 08:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, als we dat niet hebben liggen we er steeds voor de kerst uit (lol)quote:Op zondag 13 februari 2022 08:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1-1 PSV wint na pingels!quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:22 schreef Coco het volgende:
20:00 GAE - PSV
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:El-Stinho
@:PicoMMP
2-1quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:22 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:22 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-0quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:22 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-4quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:22 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
GAE gaat naar de finale. Hoe en met welke uitslag weet ik niet, maar ze winnen wel vanavond..quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:22 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Na zondag mag je wel zeggen dat ajax hier gespaard is!quote:
0-6quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:22 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Oneens. Go Ahead is de sterkste ploeg uit de Eredivisie werd verteld door PSV.quote:Op zondag 13 februari 2022 08:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan Peesjeevee ook zomaar gebeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je vraagt je wel af hoe Ajax hiervan verliest.
50 miljoen per jaar heb ik gehoord.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:24 schreef TehRocks het volgende:
Zou Max nog geld waard zijn in de zomer?
Had die niet ook wat privé-trubbels volgens de geruchten?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:24 schreef TehRocks het volgende:
Zou Max nog geld waard zijn in de zomer?
Qua voetbal mis je er niks aan. Go Ahead wel strijdvaardig.quote:
Hopelijk winnen ze met 3-0quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Qua voetbal mis je er niks aan. Go Ahead wel strijdvaardig.
Het verbaasde me ook echt dat die bal niet voor Drommel was. Maar ja, dan moet je wel komenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:37 schreef TehRocks het volgende:
Das gewoon een vangbal voor de gemiddelde A junioren keeper.
Ik snap ook niet wat men in hem ziet. Over het algemeen maar matig.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is zo'n ongelooflijke kutspeler.
Prutsen in verdedigend en aanvallend opzicht. De man overtreft zichzelf.quote:
Hij pakt wel eens een balletje af.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat men in hem ziet. Over het algemeen maar matig.
Dat is het enige wat hij kan, want voetballen kan hij niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij pakt wel eens een balletje af.
Maar goed dat kon Eyong Tarkang Enoh ook.
Was echt de sterkstr PSV'er voor de winterstop maar is echt slecht van de Afrika Cup teruggekomenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het enige wat hij kan, want voetballen kan hij niet.
Wel GROOT en STERK. Smullen ze in Engeland wel van dus gaat vast nog wel een aardige transfer maken.
Ik heb hier een overheerlijk trosje druiven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer verder bijlezen in het vermakelijke NWS-topic over Oekraïne."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 2 maart 2022 20:48 schreef Salina het volgende:
Oja, ik kijk ook.
Wat is die Mauro jr. toch goed de laatste weken hé jongens?
Altijd geloofd in die knul.
Hahaha nee natuurlijk niet.![]()
Nu weer verder bijlezen in het vermakelijke NWS-topic.
Nouja als je na 40 minuten met 1-0 achter staat (en niet echt onterecht) mag je zeker niet klagen als je met 1-1 en een man meer de rust in gaat.quote:
Ga jij maar vast, wij komen zoquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:49 schreef RipCity het volgende:
Allemaal naar het Meiden die rijden topic.
Als je het beoordeelt als overtreding dan is het rood. Je kan er nog wat over bekvechten of het een overtreding was of gewoon een duel. Zahavi gaat graag naar de grond hier.quote:
je moet die israeliers ook wat gunnen na al dat leed in 40-45.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het beoordeelt als overtreding dan is het rood. Je kan er nog wat over bekvechten of het een overtreding was of gewoon een duel. Zahavi gaat graag naar de grond hier.
Ik gun ze alles als ze maar eens op zouden houden om overal de holocaust bij te slepenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
je moet die israeliers ook wat gunnen na al dat leed in 40-45.
Een Haagse dartspeler had hier een uitstekende reactie op gegeven toen is was gehackt.quote:
Als Mike Verweij twijfelt is het duidelijk rood.quote:
Zak in elkaar gekquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een Haagse dartspeler had hier een uitstekende reactie op gegeven toen is was gehackt.
UIteindelijk is het toch ook nog echt van Boekel zelf die de kaart trekt. Daar heeft Higler geen fuck mee te maken.quote:
Met wat er voor de rest op het veld staat lijkt het al snel goed natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veerman vind ik een fantastische speler
Ik zap weer terug.quote:
Nee joh clown .quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:09 schreef Zorro het volgende:
NAar het scherm voor buitenspel, weer eens wat anders.
Oh hij ging een schijtlollig filmpje van Genee bekijken?quote:
Is Bert van Marwijk gespot?quote:
Toch was de debiel in de hoogwerker vroeger een leuke rubriek.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die mensen hebben vuurwerk dus hij zit veilig ondergedoken
Och, Linskens ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
Cardona scoorde ooit in Bernabeu. Berg jezelf.
Hij is beter dan van Gerwen dus ik ben voor.quote:
Polleke is doodsbang dat de VAR hem weer terugfluitquote:
Altijd price.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij is beter dan van Gerwen dus ik ben voor.
Dat komt omdat de rest, Ajax uitgezonderd, nóg veel armoediger is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat zo'n armoedig voetballende ploeg als PSV gewoon nog voor alle prijzen meedoet
Sterker nog: als enige al een prijs gepakt!quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat zo'n armoedig voetballende ploeg als PSV gewoon nog voor alle prijzen meedoet
Bij AZ en Feyenoord zit er tenminste nog een lijn in.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat komt omdat de rest, Ajax uitgezonderd, nóg veel armoediger is.
Bij AZ een stijgende en bij Feyenoord een dalende.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij AZ en Feyenoord zit er tenminste nog een lijn in.
Het is echt een kutelftal dit jaar ja. Volgens mij vinden zelfs PSV-fans het niks.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Als dit PSV kampioen wordt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterker nog: als enige al een prijs gepakt!
Ik denk dat we soberso niet bang hoeven te zijn voor een leegloopquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:46 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof niet dat PSV bang hoeft te zijn dat Benfica Vinicius terug wil deze zomer.
Mauro met een megatransfer is nog het meest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we soberso niet bang hoeven te zijn voor een leegloop
Speelt vandaag voor zijn doen best prima.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Gotze is ook echt vrij hemeltergend eigenlijk, enkel de naam maar niet de prestaties
Tis nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Makkelijke overwinning
Op naar Rotjeknor.
Voor de best betaalde speler van PSV mag je wel wat meer verwachtenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Speelt vandaag voor zijn doen best prima.
Verdommequote:Op woensdag 2 maart 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Go Ahead weet ook weer waar het staat.
PSV > Ajax duidelijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Go Ahead weet ook weer waar het staat.
Al besproken.quote:
Nee Eagles was fan-tas-tisch. PSV speelde tot de 1-0 met de handrem op. Daarna twee klassen beter.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat lullen ze toch raar bij ESPN, PSV heeft toch tot die 1-1 niks gecreëerd en die rode kaart was de beslissing
Mauro voor 346 miljoen netto naar Real Madridquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we soberso niet bang hoeven te zijn voor een leegloop
2-1quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
20:00 AZ - Ajax
Zeg het maar
@:scrummie
@:lenny_leonard
3-1.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-3quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Waarom is een uitslag voorspellen indekken?quote:
Bedankt voor de duiding.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is een uitslag voorspellen indekken?
AZ heeft een uitstekend trackrecord in de toppers en is al 19 wedstrijden ongeslagen terwijl Ajax minimaal Mazraoui mist op de zo belangrijke rechterkant.
Er is wel een speciaal liedje gemaakt ter ere van Mazaroui.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:14 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Mazraoui is er niet bij.
Daar draait het hele spel om bij Ajax
Dan zeg ik 0-3!
Een groot gedeelte van het aanvalsspel via rechts wel ja, wat niet geheel toevallig veel minder soepel liep tijdens de afwezigheid van Mazraoui. Maar uiteraard hoop dat ik dat jij gelijk krijgt, met je goed beargumenteerde en weloverwogen 0-3.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:14 schreef GGMM het volgende:
Dan zeg ik 0-3!
quote:
Dé club van Noord-Holland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2-0
AZ snoert mondjes op het moment.
Weet ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Vorig seizoen heeft Ajax zonder Mazraoui ook hele goede wedstrijden gespeeld.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik
Het was ook sarcasme
Daarom voorspelde ik eerst 0-3 en toen ik hoorde dat Mazraoui er niet bij was ook 0-3.
Ik vind Rensch in overlap eigenlijk nooit zo goed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen zit Rensch in een ouderwetse talentendip, shit happens.
Dat zie je toch!quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:14 schreef GGMM het volgende:
Dan zeg ik 0-3!
Hij komt, zag je vorig seizoen ook, meer door het midden met zijn acties naar voren. Het is iets anders en dat werkt voor Antony ook weer niet helemaal geweldig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Rensch in overlap eigenlijk nooit zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |