SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Jij weet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
was toen zogenaamd een origineel idee
In BB iig wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef Yolk het volgende:
Mensen die zeggen dat ze eerlijk en oprecht zijn... zijn doorgaans tuig van de richel
Zie Leroy bijna de hele dag vretenquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ze pakt het grootste stuk brood en salar bedient haar snap je
En 4 zoetjes in haar kwark, snap je
En die chips hebben ze ook samen opgevreten snap je.
Dit is een gesprek buiten, van Nawel en Leroy.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ze pakt het grootste stuk brood en salar bedient haar snap je
En 4 zoetjes in haar kwark, snap je
En die chips hebben ze ook samen opgevreten snap je.
En dat 3x per zin..quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef Yolk het volgende:
Mensen die zeggen dat ze eerlijk en oprecht zijn... zijn doorgaans tuig van de richel
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef Harry het volgende:
[..]
Dit is een gesprek buiten, van Nawel en Leroy.
Het zijn jaloerse krengen allebeiquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ze zijn eerlijke en oprechte jongens ,Leroy en Nawel.
Ja, vooral dat kwark lepelenquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zie Leroy bijna de hele dag vreten
Terwijl hij zelf een enorme schrokop is. Meest waardeloze BB-bewoner, 2021 en 2022 gecombineerd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef Silves het volgende:
KLieroy wat de hele dag aan het vreten is, haat Nous omdat ze hele dag alles opvreet...
Hypocriet als de tyfus zijn ze.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Boos dat anderen op haar stemmen, mar verdorie ze stemt zelf toch ook.
Dat dus, hij lijkt me een gevaarlijk tiepjequote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef Yolk het volgende:
Er mag niet op Queen Nawel worden gestemd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Boos dat anderen op haar stemmen, mar verdorie ze stemt zelf toch ook.
Jip Leroy en Nawel zijn klaar met haar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef Ebinas het volgende:
Ah Nouche wordt overboord gegooid?
Ben ondertussen aan het koken, maar doet Leroy dat nu?
Alle2...vooral na het gesprek van Nous en Toby..quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef Ebinas het volgende:
Go Go Leroy, laat ze doorgaanquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef TheLuckyman het volgende:
Leroy gaat er persoonlijk voor zorgen dat de fans van Nouchine niet op Nawel gaan stemmen als het zo doorgaat..
Ja, en Nawel beaamt het allemaal....quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip Leroy en Nawel zijn klaar met haar.
Kookse.
Snap je.
ai ai ai, volgens mij heeft Nouche hem nog hoog zitten toch?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Alle2...vooral na het gesprek van Nous en Toby..
Zij zijn echt een soort van paraquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:19 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vind Leroy en Nawel de meest irritante roddelaars kwaaddenkers van alle BB, (en ik heb ze allemaal gevolgd)
deze twee verwarren een spel/tv programma, met de werkelijkheid. Deze twee haten gewoon een aantal mensen.
Maar wel een judas knuffel na die quiz.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
Hahaha Leroy loopt over van afkeer van Nouchine.
Tx!quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en Nawel beaamt het allemaal....
Ze heeft natuurlijk gezien dat Tobi met Nouschine praat.
Waarschijnlijk wel. Nouche heeft wel een plaat voor haar hoofd of zo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
ai ai ai, volgens mij heeft Nouche hem nog hoog zitten toch?
Die geeft straks nog Nouchine de schuld van zijn waarschuwing.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef TheLuckyman het volgende:
Leroy gaat er persoonlijk voor zorgen dat de fans van Nouchine niet op Nawel gaan stemmen als het zo doorgaat..
handig om dat te uiten bij nawelquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
Hahaha Leroy loopt over van zijn afkeer voor Nouchine.
Janken, janken, schaterlach HHAAA hij kan het niet meer horen, en dat scheten laten.
Dat was in opdracht van pastoor Julio.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar wel een judas knuffel na die quiz.
Leroy wil Nawel alleen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
Hahaha Leroy loopt over van zijn afkeer voor Nouchine.
Janken, janken, schaterlach HHAAA hij kan het niet meer horen, en dat scheten laten.
Nawel is ook teleurgesteld in Nouchine.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
handig om dat te uiten bij nawel
Een bunker. Zo vreselijk naiefquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Nouche heeft wel een plaat voor haar hoofd of zo.
ow?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nawel is ook teleurgesteld in Nouchine.
(door dat slapen bij Grace in bed)?
Wat ze nu zegt: ze wilde ff Nouchine niet bij zich. Dat Nouchine elke 2 dagen verandert van stem. Dat ze zelf op onderzoek moet. Straks weer wel. Nawel wilde ff alleen.quote:
Ze stuurde haar laatst weg,niet met je problemen bij ,geen zin in.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat ze nu zegt: ze wilde ff Nouchine niet bij zich. Dat Nouchine elke 2 dagen verandert van stem. Dat ze zelf op onderzoek moet. Straks weer wel. Nawel wilde ff alleen.
Moet ik het weer aanhoren.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb maar gezapt naar Julio en Peter.
Kijk....daar heb je het al.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
haha, ze zit altijd bij me te slijmen. Ik hoop dat de vriend van Nous aangifte doet tegen Leroy
Aangifte?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
haha, ze zit altijd bij me te slijmen. Ik hoop dat de vriend van Nous aangifte doet tegen Leroy
Ik moest wel lachen.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:29 schreef Yolk het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze allemaal meemaakt in dromenland.
hier nog een,,,,,,,,,quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:29 schreef Ebinas het volgende:
Ik zit echt vol verbazing te luisteren, van wat hij nu allemaal zegt
Ik zie dat toch heel anders.Maar ieder zijn mening.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:30 schreef Rhosyn het volgende:
Voor mij heeft Leroy een punt.
Ik heb ook de pest aan Kristof, Tobias, Grace en Vera.
Die vinden dat ze de top van het BB huis zijn. De innercircle.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb maar gezapt naar Julio en Peter.
Ik zie het plaatje niet maar weet wie je bedoelt.quote:
Hij weet wel de betekenis van 'rechtop', de vieslap.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal Leroy de betekenis wel weten van oprecht.
ook mijn idee inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:28 schreef Ebinas het volgende:
Leroy heeft echt issues, die is niet goed.
Nawel is vals.
Maar Leroy is buitencategorie in kweet niet eens hoe ik het moet omschrijven.
Het beste in de buurt komt: heel eng.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
Die Psycholoog helpt wel goed bij Leroy.
Pure overlevingsdrang omdat die anderen 'm sws niet moeten, Nawel ontfermt zich over de paria's Amy.. Leroy..quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
Leroy laat zich ook door Nawel sturen.
Maar zij dropt hem net zo makkelijk hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:35 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Pure overlevingsdrang omdat die anderen 'm sws niet moeten, Nawel ontfermt zich over de paria's Amy.. Leroy..
Nu vind ik jet wel jammer dat kitty er uit is, ben erg benieuwd hoe ze met leroy om zou zijn gegaanquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:34 schreef greenboozy het volgende:
Met zulke ‘vrienden’ heb je geen vijanden meer nodig.
Leroy en Nawel verdienen elkaar.
Jip, jammer hoor.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:38 schreef Whuzz het volgende:
Krijgen we nu een nieuwe kroepoekgate
Ja dat klopt maar ook Julio doet datquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:41 schreef Silves het volgende:
voor degene die graag oplet...elke keer als er iets verdeeld moet worden staat klierroy vooraan, die is als de dood dat de andere net iets meer pakt.
Denk dat Leroy de psycholoog zélf gaat uitleggen hoe de wereld in elkaar zit, i.p.v. de psycholoog...quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
Die Psycholoog helpt wel goed bij Leroy.
Leroy is erg onvolwassenquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:41 schreef Silves het volgende:
voor degene die graag oplet...elke keer als er iets verdeeld moet worden staat klierroy vooraan, die is als de dood dat de andere net iets meer pakt.
Idd die stond eerder ook elk worstje uit de erwtensoep eerlijk te verdelen en deed ook alvast het brood (eerlijk verdeeld) in de soep zodat iedereen hetzelfde had. Dat iedereen die later kwam verzopen broodjes in de soep had was niet belangrijk (Peter waarschuwde daar nog voor)quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:41 schreef Silves het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:43 schreef Rhosyn het volgende:
Gaan die plastic bakjes de oven in? Dat smelt toch
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
Catering spul verpakt,niet slim om dat zo in de oven te gooien.
Je blijft er in geloven?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:46 schreef Benny het volgende:
Hier moet een opdracht aan verbonden zijn, toch?
Welnee, verknallen die meukquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:47 schreef Angelique61 het volgende:
Moet dat plastic er niet af in de oven?
So3wieso gaatjes geprikt in de bovenkant.....quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:47 schreef Angelique61 het volgende:
Moet dat plastic er niet af in de oven?
quote:
Ach jammer, hoeft er niet af dus. Geen plastic door hun eten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
Geniet nu thuis van onze befaamde rijsttafel.
Een tafel vol met de heerlijkste Indische en Indonesische gerechten op z’n Blaauws! De rijsttafel bereiden? Echt een kwestie van appeltje-eitje. De instructie inclusief serveersuggesties kan je hier rustig nalezen.
OPTIE 1: IN DE OVEN
Verwarm de oven voor op 160 graden.
Plaats alle bakjes met een rode stip op het label in de voorverwarmde oven voor 25 minuten. Haal het folie niet van de bakjes af.
Alle bakjes met een blauwe stip op het label serveer je koud.
Op het label kun je zien welke topping bij welk gerecht hoort. Strooi de topping over de warme gerechten zodra deze uit de oven komen.
Eetsmakelijk!
Da's jammerquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
Een tafel vol met de heerlijkste Indische en Indonesische gerechten op z’n Blaauws! De rijsttafel bereiden? Echt een kwestie van appeltje-eitje. De instructie inclusief serveersuggesties kan je hier rustig nalezen.
Plaats alle bakjes met een rode stip op het label in de voorverwarmde oven voor 25 minuten. Haal het folie niet van de bakjes af.
Op het label kun je zien welke topping bij welk gerecht hoort. Strooi de topping over de warme gerechten zodra deze uit de oven komen.
Eetsmakelijk!
Ze, Julio neemt de leiding en de rest heeft niet eens de kans om het briefje te lezen. Vind het raar als er ook papier omheen zit.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:47 schreef ChocoFan het volgende:
Al die bakjes zo de oven in, ook geen gaatjes erin geprikt, ben ik gemeen als ik nu wil dat dat plastic smelt erdoor.
Zal vast wel kunnen want anders zijn ze echt ongelooflijk dom.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Supermarktvoer?
[ afbeelding ]
Niet bepaald, Ron Blaauw Gastrobar heeft 1 Michelinster.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bakjes uit de supermarkt volgens mij. Dus alles opwarmen.
Ze is toch niet vega......hallal vlees wil ze toch???quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:49 schreef just me het volgende:
Oh wat lief, Leroy vraagt naar het veggie eten voor Newal
![]()
Ja Julio baas en we zijn niet de enige die dachten dat dat raar was, dat plastic en papier er nog omheen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze, Julio neemt de leiding en de rest heeft niet eens de kans om het briefje te lezen. Vind het raar als er ook papier omheen zit.
ze vroeg zelf ook naar vegga en niet naar hallalquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is toch niet vega......hallal vlees wil ze toch???
Sow, nog goeie shit ook dus. Nom nom nom.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Niet bepaald, Ron Blaauw Gastrobar heeft 1 Michelinster.
Kunnen ze een keer tempeh proeven als het echt goed is klaargemaakt.
Ze krijgt aldoor al vega en niet echte hallal hallalquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is toch niet vega......hallal vlees wil ze toch???
Oh, die weet niet meer wat ze ook alweer was.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:51 schreef just me het volgende:
[..]
ze vroeg zelf ook naar vegga en niet naar hallal
Jammerquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
Eetsmakelijk!
Mijn idool.quote:
dat is een aanwijzingquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind ze wel apart en rood wit en blauwe rozen, waar zijn de gele en zwarte dan.
Ja wat dat betreft is Leroy ook echt een gompie.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:52 schreef Yolk het volgende:
Nouchines vriend voert op Instagram campagne voor Salar én Peter.
Aah ik denk dat de Nederlandse scholieren deze week aan de beurt zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind ze wel apart en rood wit en blauwe rozen, waar zijn de gele en zwarte dan.
Dan is het sowieso exit.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:31 schreef Rhosyn het volgende:
Leroy moet nu wel ff afgeremd worden want hij zit zich op te fokken.
Straks sneuvelt er een ruit. Of een tafel door de kamer.
Mooi, die heeft ook door hoe Nous onder de duim gehouden wordt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:52 schreef Yolk het volgende:
Nouchines vriend voert op Instagram campagne voor Salar én Peter.
Vast gekrompen.quote:
Dan kijk ik wel naar het kleine huisquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:55 schreef Ptr67 het volgende:
Jullie hebben Hellweek goed doorstaan, ben trots op jullie...
Moest zijn : Jullie hebben de kijkers een rotweek bezorgd met hun hellweek, ben trots op jullie...
En om lief te zijn veel smuls en lekkers op de tafel als beloning. Mensen denken dan gauw softie; maar ergens begrijp ik de reactie van BB wel. Veel negatiefs in huis, dus er iets aan doen om de sfeer terug optimaal te brengen.
Dit zijn weliswaar oplossingen van korte duur, want de rotzooi komt toch terug. And we love it
mss ook wel op een briefje gestaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
Man man man,ze gaan Chinees eten,en maken er een gala diner van.
Doen ze voor Grace haar moeder die is jarigquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
Hondatavierta.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
mss ook wel op een briefje gestaan.
Laat een Indonesiër dat niet horen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
Laat ons hopen. Het zijn immers wel de twee smaakmakers in het huis.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Nou, nu ben ik overtuigd...
Salar en Nawel werken iedereen een voor een naar huis
Ik zou het serieus dikke prima vindenquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat ons hopen. Het zijn immers wel de twee smaakmakers in het huis.
Hell week is afgelopen. Dat moet gevierd worden met gesponsorde hapjes + bier, onbeperkt warm water en een bloemetjequote:
Kutkippen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
En een paar loslopende kippen in de tuin. Zoek het maar uit of ze in de pan belanden of niet
Oh maar dan ben ik ook wel weer een pluisje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
En een paar loslopende kippen in de tuin. Zoek het maar uit of ze in de pan belanden of niet
146,babi pangang met bami.quote:
Ja er zit ook 0.0 tussen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:00 schreef ChocoFan het volgende:
Geloof toch 0.0 procent bier ertussen. Maar kweet het niet zeker.
Entertainment met Peter?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
de botox bitch is going home, la la la la la la la![]()
![]()
nu geen grijze muizen ala dimi meer in zicht, want Peter en Salar willen we graag behouden voor de entertainment
Ah hebben ze dus elke week..quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Hell week is afgelopen. Dat moet gevierd worden met gesponsorde hapjes + bier, onbeperkt warm water en een bloemetje
Indischquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
ik kan net zo veel om hem lachen als om Martien Meilandquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Entertainment met Peter.
Nikszeggend figuur
Drankspelletjesquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Flikker er nou eens een paar flessen wodka en tequila in!
INDONESISCH!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:01 schreef Ptr67 het volgende:
Buiten babi pangang is daar volgens mij weinig chinees bij ?
Allergisch?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:03 schreef zodeju het volgende:
Grace schoot vol bij de bloemen en waaide het weg met haar armen.
Ron Blauw is een Chinees.quote:
Bitch.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:03 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel laat de bitch er nu echt uit.
Tegen Nouchine bij de klerenkast: ieuw je voeten stinken. Nouchien: ja, sorry.
In de badkamer: Nouchine: Nawel ik ga mijn voeten wassen.
Nawel: ja, het zij uw voeten he..en loopt weg.
Ik kan ook lachen om MM, maar niet in een BB-setting.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik kan net zo veel om hem lachen als om Martien Meiland
Kreng is hetquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:03 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel laat de bitch er nu echt uit.
Tegen Nouchine bij de klerenkast: ieuw je voeten stinken. Nouchien: ja, sorry.
In de badkamer: Nouchine: Nawel ik ga mijn voeten wassen.
Nawel: ja, het zij uw voeten he..en loopt weg.
U hoeft geen capital letters te gebruiken... Babi pangang is wel degelijk van China... de rest wellicht van Indonesiëquote:
Bamzaaien, kaartblazen.. Kom maar op!quote:
Ah dus dan is die banner die ze draagt voor haar moeder, dacht echt dat ze daar zichzelf mee bedoelde en van haar zoon had gehad.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, door ontroering haar moeder is ook jarig vandaag.
hahahaha dat zou een plot twist zijn dan aan hert eind nog met zijn tweeen en doen een high vijf en zeggen ons plan is gelukt hahahaquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat ons hopen. Het zijn immers wel de twee smaakmakers in het huis.
Misschien nog te vinden in de betere musea.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Ik mis de kok Lonnie mandjes bij de AH...
Nee, dat ging over mij. Je zei bitch tegen mij.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je bedoelt als ze niet naar haar willen luisteren.
De naam laat aan duidelijkheid niets te wensen over: babi is het Indonesisch/Maleisische woord voor varken en pangang (soms geschreven als panggang) betekent geroosterd. Babi pangang is dus geroosterd varkensvlees.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:05 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
U hoeft geen capital letters te gebruiken... Babi pangang is wel degelijk van China... de rest wellicht van Indonesië
Mackje gooien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bamzaaien, kaartblazen.. Kom maar op!
Dat zou de ultieme bazenactie zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:05 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
hahahaha dat zou een plot twist zijn dan aan hert eind nog met zijn tweeen en doen een high vijf en zeggen ons plan is gelukt hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Blauwe hap = Indische rijsttafel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blauwe hap toch?
[ afbeelding ]
Ze mogen bier drinkenquote:
Dan is Guy Savoy een Eskimo.quote:
En Leroy een Boergondier.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:10 schreef Silves het volgende:
kristof is echt een bourgondier..hou ervan..
Niet luisteren naar de Queen is ook not done en ronduit belachelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je bedoelt als ze niet naar haar willen luisteren.
En Jonnie een Amsterdammer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan is Guy Savoy een Eskimo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |