SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Jij weet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
was toen zogenaamd een origineel idee
In BB iig wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef Yolk het volgende:
Mensen die zeggen dat ze eerlijk en oprecht zijn... zijn doorgaans tuig van de richel
Zie Leroy bijna de hele dag vretenquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ze pakt het grootste stuk brood en salar bedient haar snap je
En 4 zoetjes in haar kwark, snap je
En die chips hebben ze ook samen opgevreten snap je.
Dit is een gesprek buiten, van Nawel en Leroy.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ze pakt het grootste stuk brood en salar bedient haar snap je
En 4 zoetjes in haar kwark, snap je
En die chips hebben ze ook samen opgevreten snap je.
En dat 3x per zin..quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef Yolk het volgende:
Mensen die zeggen dat ze eerlijk en oprecht zijn... zijn doorgaans tuig van de richel
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef Harry het volgende:
[..]
Dit is een gesprek buiten, van Nawel en Leroy.
Het zijn jaloerse krengen allebeiquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ze zijn eerlijke en oprechte jongens ,Leroy en Nawel.
Ja, vooral dat kwark lepelenquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zie Leroy bijna de hele dag vreten
Terwijl hij zelf een enorme schrokop is. Meest waardeloze BB-bewoner, 2021 en 2022 gecombineerd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef Silves het volgende:
KLieroy wat de hele dag aan het vreten is, haat Nous omdat ze hele dag alles opvreet...
Hypocriet als de tyfus zijn ze.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Boos dat anderen op haar stemmen, mar verdorie ze stemt zelf toch ook.
Dat dus, hij lijkt me een gevaarlijk tiepjequote:Op donderdag 10 februari 2022 17:15 schreef Yolk het volgende:
Er mag niet op Queen Nawel worden gestemd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Boos dat anderen op haar stemmen, mar verdorie ze stemt zelf toch ook.
Jip Leroy en Nawel zijn klaar met haar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef Ebinas het volgende:
Ah Nouche wordt overboord gegooid?
Ben ondertussen aan het koken, maar doet Leroy dat nu?
Alle2...vooral na het gesprek van Nous en Toby..quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef Ebinas het volgende:
Go Go Leroy, laat ze doorgaanquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef TheLuckyman het volgende:
Leroy gaat er persoonlijk voor zorgen dat de fans van Nouchine niet op Nawel gaan stemmen als het zo doorgaat..
Ja, en Nawel beaamt het allemaal....quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip Leroy en Nawel zijn klaar met haar.
Kookse.
Snap je.
ai ai ai, volgens mij heeft Nouche hem nog hoog zitten toch?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Alle2...vooral na het gesprek van Nous en Toby..
Zij zijn echt een soort van paraquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:19 schreef Donna1000 het volgende:
Ik vind Leroy en Nawel de meest irritante roddelaars kwaaddenkers van alle BB, (en ik heb ze allemaal gevolgd)
deze twee verwarren een spel/tv programma, met de werkelijkheid. Deze twee haten gewoon een aantal mensen.
Maar wel een judas knuffel na die quiz.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
Hahaha Leroy loopt over van afkeer van Nouchine.
Tx!quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en Nawel beaamt het allemaal....
Ze heeft natuurlijk gezien dat Tobi met Nouschine praat.
Waarschijnlijk wel. Nouche heeft wel een plaat voor haar hoofd of zo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
ai ai ai, volgens mij heeft Nouche hem nog hoog zitten toch?
Die geeft straks nog Nouchine de schuld van zijn waarschuwing.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:18 schreef TheLuckyman het volgende:
Leroy gaat er persoonlijk voor zorgen dat de fans van Nouchine niet op Nawel gaan stemmen als het zo doorgaat..
handig om dat te uiten bij nawelquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
Hahaha Leroy loopt over van zijn afkeer voor Nouchine.
Janken, janken, schaterlach HHAAA hij kan het niet meer horen, en dat scheten laten.
Dat was in opdracht van pastoor Julio.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar wel een judas knuffel na die quiz.
Leroy wil Nawel alleen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
Hahaha Leroy loopt over van zijn afkeer voor Nouchine.
Janken, janken, schaterlach HHAAA hij kan het niet meer horen, en dat scheten laten.
Nawel is ook teleurgesteld in Nouchine.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
handig om dat te uiten bij nawel
Een bunker. Zo vreselijk naiefquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Nouche heeft wel een plaat voor haar hoofd of zo.
ow?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nawel is ook teleurgesteld in Nouchine.
(door dat slapen bij Grace in bed)?
Wat ze nu zegt: ze wilde ff Nouchine niet bij zich. Dat Nouchine elke 2 dagen verandert van stem. Dat ze zelf op onderzoek moet. Straks weer wel. Nawel wilde ff alleen.quote:
Ze stuurde haar laatst weg,niet met je problemen bij ,geen zin in.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat ze nu zegt: ze wilde ff Nouchine niet bij zich. Dat Nouchine elke 2 dagen verandert van stem. Dat ze zelf op onderzoek moet. Straks weer wel. Nawel wilde ff alleen.
Moet ik het weer aanhoren.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb maar gezapt naar Julio en Peter.
Kijk....daar heb je het al.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
haha, ze zit altijd bij me te slijmen. Ik hoop dat de vriend van Nous aangifte doet tegen Leroy
Aangifte?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
haha, ze zit altijd bij me te slijmen. Ik hoop dat de vriend van Nous aangifte doet tegen Leroy
Ik moest wel lachen.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:29 schreef Yolk het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze allemaal meemaakt in dromenland.
hier nog een,,,,,,,,,quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:29 schreef Ebinas het volgende:
Ik zit echt vol verbazing te luisteren, van wat hij nu allemaal zegt
Ik zie dat toch heel anders.Maar ieder zijn mening.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:30 schreef Rhosyn het volgende:
Voor mij heeft Leroy een punt.
Ik heb ook de pest aan Kristof, Tobias, Grace en Vera.
Die vinden dat ze de top van het BB huis zijn. De innercircle.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb maar gezapt naar Julio en Peter.
Ik zie het plaatje niet maar weet wie je bedoelt.quote:
Hij weet wel de betekenis van 'rechtop', de vieslap.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal Leroy de betekenis wel weten van oprecht.
ook mijn idee inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:28 schreef Ebinas het volgende:
Leroy heeft echt issues, die is niet goed.
Nawel is vals.
Maar Leroy is buitencategorie in kweet niet eens hoe ik het moet omschrijven.
Het beste in de buurt komt: heel eng.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
Die Psycholoog helpt wel goed bij Leroy.
Pure overlevingsdrang omdat die anderen 'm sws niet moeten, Nawel ontfermt zich over de paria's Amy.. Leroy..quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
Leroy laat zich ook door Nawel sturen.
Maar zij dropt hem net zo makkelijk hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:35 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Pure overlevingsdrang omdat die anderen 'm sws niet moeten, Nawel ontfermt zich over de paria's Amy.. Leroy..
Nu vind ik jet wel jammer dat kitty er uit is, ben erg benieuwd hoe ze met leroy om zou zijn gegaanquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:34 schreef greenboozy het volgende:
Met zulke ‘vrienden’ heb je geen vijanden meer nodig.
Leroy en Nawel verdienen elkaar.
Jip, jammer hoor.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:38 schreef Whuzz het volgende:
Krijgen we nu een nieuwe kroepoekgate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |