De helft van de posts uit het vorige deel zijn achteraf verwijderd omdat ze niet door de beugel konden.quote:
Boefjes!quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De helft van de posts uit het vorige deel zijn achteraf verwijderd omdat ze niet door de beugel konden.
Denk ook niet dat dit topic gelinkt is, misschien ben ik wel een boef dat ik een nieuw topic heb geopend.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:
@:Lavenderr of @:Yvonne
kan 1 van jullie de OP herstellen?
Voor het gemak vergetend dat we bij de eerste golf niet hebben getest en dat we nu met een vele malen besmettelijker virus zitten.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje zelfde als HIV niet? Dat ook te snel muteert om een Vaccin voor te hebben?
Duidelijke taal. Bekleden ze het toch lekker als BLM protest.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Duidelijke waarschuwing van Halsema aan clubs die vam het weekend tegen de regels in hun deuren willen openen:
https://www.nu.nl/amsterd(...)e-deuren-openen.html
je bent me er eenquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk ook niet dat dit topic gelinkt is, misschien ben ik wel een boef dat ik een nieuw topic heb geopend.
Zo die durft. Ik hoop dat ze politie het negeert en dat ze open kunnen blijven. het is alleen jammer wel met QR code dus heb wel een dubbel gevoel bij.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Duidelijke waarschuwing van Halsema aan clubs die vam het weekend tegen de regels in hun deuren willen openen:
https://www.nu.nl/amsterd(...)e-deuren-openen.html
Tsja, maatje van Fauci met die AIDS bangmakerij.quote:
hij beweert dat het in het vaccin zitquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tsja, maatje van Fauci met die AIDS bangmakerij.
Ja lullo!quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk ook niet dat dit topic gelinkt is, misschien ben ik wel een boef dat ik een nieuw topic heb geopend.
File under: more bullshit just like the manmade virus/bioweapon that escaped from a lab.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij beweert dat het in het vaccin zit
Nope, je test niet positief voor HIV door het Covid vaccin.quote:
Geprobeerd dan?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, je test niet positief voor HIV door het Covid vaccin.
Allemaal angstzaaierij...
Ik niet, maar ik ken mensen die geboosterd zijn en elke 3 maanden op HIV worden getest.quote:
Schwab word wel meer creepy in die tekeningquote:
Zoiets?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen. Als er ook maar weer een teken is dat het weer slechter gaat worden trekken ze de keutel weer in en komen ze met 2G: want anders dicht en we streven naar een zo open mogelijke samenleving.
We hebben nog steeds handboeien om, ze gaan het alleen iets losser om de pols maken.
Daarom is het ook ontzettend belangrijk dat ze de boeren niet kapot maken. Dan ben je afhankelijk van import en dat is zo fragiel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:55 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Schwab word wel meer creepy in die tekening
Sprinkhanen happy mealMijn bidsprinkhaan eet die en geef mij maar echte vlees
Die QR code moet echt van tafel en in de prullenbak. Ik vermoed dat dat omgezet gaat worden in EU ID paspoort gaan omzetten, waarom er ander nog 29 miljoen er insteken?quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Maar het blijkt een misleidend k*t bericht , maatregelen verdwijnen maar de QR code blijft en word verder uitgebreid . Wat natuurlijk veel erger is
Daar zijn ze wel lekker mee bezig. de boeren moeten inderdaad ook weer protesteren. Ze moeten blijven. je zelf afhankelijk van andere landen is het slechtste wat je kan doen als land.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom is het ook ontzettend belangrijk dat ze de boeren niet kapot maken. Dan ben je afhankelijk van import en dat is zo fragiel.
Of ze moeten het juist willenquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel lekker mee bezig. de boeren moeten inderdaad ook weer protesteren. Ze moeten blijven. je zelf afhankelijk van andere landen is het slechtste wat je kan doen als land.
dat is geweldig nieuws!quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ken mensen die geboosterd zijn en elke 3 maanden op HIV worden getest.
En die testen gewoon negatief.
Huh aids is toch alleen voor homo's die in elkaars poeperd lopen te roeren?quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:51 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat is geweldig nieuws!
Dus niet iedereen die driemaal geïnjecteerd is met 'het vaccin' krijgt er direct AIDS van.
Wow.
En die wappies maar ratelen over hoe gevaarlijk die prik is.
Of met injectienaalden die niet schoongemaakt zijn en herbruikt worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huh aids is toch alleen voor homo's die in elkaars poeperd lopen te roeren?
Fuck jullie GGD met jullie vuile naaldenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:48 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Of met injectienaalden die niet schoongemaakt zijn en herbruikt worden.
Als COVID 1 maandje duurde wellicht wel, maar sinds eind 2019 beheerst Covid de samenleving, en dan kun je verwachten dat andere infectieziekten ondertussen ook in het nieuws komen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:17 schreef unfazed het volgende:
De HIV/AIDS berichten zijn inderdaad qua timing wel vreemd.
Controle waarop precies?quote:Maar goed dat er nog een controlegroep is, al is de groep volledig ongevaccineerd best een kleine groep in Nederland. Nouja klein. Toch bijna 2 miljoen mensen?
Vrijwel niemand is 'ongevaccineerd', dus dat wordt een eenzaam clubje...quote:Doet me denken aan dat plaatje, unvaxxed sperm is the new bitcoin. Wat krijgen we nu, Tinder voor ongevaccineerden?
Dat zegt weer genoeg over jou als persoon...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huh aids is toch alleen voor homo's die in elkaars poeperd lopen te roeren?
Ja, de wanhoop is groot bij de antivaxxers....quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:04 schreef Ali_boo het volgende:
Ook Nederland begint deze onzin berichten te pushen
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben onze eigen factcheckers het aangepast, zo klopt die weer!
Ja, vermakelijk gewoon.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:51 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat is geweldig nieuws!
Dus niet iedereen die driemaal geïnjecteerd is met 'het vaccin' krijgt er direct AIDS van.
Wow.
En die wappies maar ratelen over hoe gevaarlijk die prik is.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:46 schreef Beepboop het volgende:
Het andere topic was tijdelijk gesloten en inmiddels weer geopend.
Het is een rommeltje nuquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
Uhm waaromhebben we 2 topics open ? Wedstrijdje welke het eerst vol is of wat?
Gewoon dit fake topic negeren en stop volgen drukken.quote:
Misschien is dat juist wat 'ze' willen dat je doet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gewoon dit fake topic negeren en stop volgen drukken.
Fijn dat je er weer bent trouwens. Ik negeer dit topic verder.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gewoon dit fake topic negeren en stop volgen drukken.
Dankzij Big Pharmaquote:Op maandag 14 februari 2022 19:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja we hebben er dagelijks last van 😗
BNW / COVID1984- #230-quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:06 schreef oppiedoppie het volgende:
Waar is die andere, laatste reeks gebkeven?
Vol??quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:06 schreef oppiedoppie het volgende:
Waar is die andere, laatste reeks gebkeven?
Noem mij maar niemand dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 04:52 schreef Wantie het volgende:
Vrijwel niemand is 'ongevaccineerd', dus dat wordt een eenzaam clubje...
- De 'uitvinder' van die test vertelde al dat het niet geschikt was.quote:
Ondertussen zie je gewoon dat de positieve tests en de ziekenhuisopnamen elkaar gewoon volgen, wat niet het geval zou zijn als de test op allerlei andere virii aanslaat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
- De 'uitvinder' van die test vertelde al dat het niet geschikt was.
- Meerdere wetenschappers verklaarden eerder al dat het virus niet 100% was geisoleerd.
- Vele families hadden personen die het zo besmettelijke virus niet kregen.
- Zelf heb ik nooit griep/snotneus en nu na herhaaldelijk langdurig kontact met positieven lijk ik nog steeds niet besmet te kunnen raken?
Aanwijzingen zijn er genoeg geweest dus het zal mij niks verbazen dat dit waar blijkt te zijn. Hier moet in de komende jaren toch zeker meer duidelijkheid over komen?
Stel dat het waar is dan is er nog meer wat ik dan geneigt ben te geloven. Dingen die ik nu nog niet echt 100% kan geloven.
Staat me niet bij dat iemand dat ooit heeft gezegd?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
- De 'uitvinder' van die test vertelde al dat het niet geschikt was.
- Meerdere wetenschappers verklaarden eerder al dat het virus niet 100% was geisoleerd.
- Vele families hadden personen die het zo besmettelijke virus niet kregen.
- Zelf heb ik nooit griep/snotneus en nu na herhaaldelijk langdurig kontact met positieven lijk ik nog steeds niet besmet te kunnen raken?
Aanwijzingen zijn er genoeg geweest dus het zal mij niks verbazen dat dit waar blijkt te zijn. Hier moet in de komende jaren toch zeker meer duidelijkheid over komen?
Stel dat het waar is dan is er nog meer wat ik dan geneigt ben te geloven. Dingen die ik nu nog niet echt 100% kan geloven.
waar doel je dan specifiek op?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Staat me niet bij dat iemand dat ooit heeft gezegd?
Staat namelijk behoorlijk haaks op flatten the curve!
Hier zijn in het begin veel discussies over geweest. Er was maar een klein stukje van het virus geisoleerd maar de 'overheidswetenschappers' verklaarden dat dat ook genoeg was en daarmee was de kous af.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Staat me niet bij dat iemand dat ooit heeft gezegd?
Staat namelijk behoorlijk haaks op flatten the curve!
Dat is het wel degelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:38 schreef oppiedoppie het volgende:
Omdat het niet 100% is geisoleerd.
Peer Reviewed Medical Papers Submitted To Various Medical Journals, Evidencing A Multitude Of Adverse Events In Covid-19 Vaccine Recipients.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:35 schreef Ali_boo het volgende:
1000 Peer Reviewed Studies Questioning Covid-19 Vaccine Safety
Peer Reviewed Medical Papers Submitted To Various Medical Journals, Evidencing A Multitude Of Adverse Events In Covid-19 Vaccine Recipients.
https://www.informedchoic(...)id-19-vaccine-safety
@:isdatzo vind dit misschien wel leuk
Mooi plaatje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is het wel degelijk.
De original gangster:
[ afbeelding ]
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nuccore/MT318827
Steekproefsgewijs wordt het hele genoom van een sample in kaart gebracht. Bijvoorbeeld voor Nederland:
https://nextstrain.org/groups/neherlab/ncov/netherlands
Verder is zo'n PCR-test uitermate geschikt om het genetisch materiaal van corona aan te tonen. Waarom zou dat niet zo zijn?
Waarover zijn wetenschappers het niet eens (dat is overigens iets dat tot nieuwe kennis leidt)? In elk geval wél over het feit dat SARS-CoV-2 aan de lopende band volledig geïsoleerd wordt en dat een PCR-test uitermate geschikt is om viraal genetisch materiaal aan te tonen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:40 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Mooi plaatje.
Maar het zou mooi zijn dat wetenschappers het eens zijn en dat zijn ze niet.
Er gaat de komende tijd nog meer 'feiten' worden ontkracht, let maar op.
Net als bij de media, die een geluid willen laten horen is dat ook zo bij wetenschappers. Tegengeluiden worden niet meer gewardeerd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarover zijn wetenschappers het niet eens (dat is overigens iets dat tot nieuwe kennis leidt)? In elk geval wél over het feit dat SARS-CoV-2 aan de lopende band volledig geïsoleerd wordt en dat een PCR-test uitermate geschikt is om viraal genetisch materiaal aan te tonen.
Hoe kom je tot deze constatering? Er is volop discussie in de wetenschappelijke journals, maar zo'n PCR-test is een bewezen effectieve manier om de aanwezigheid van specifiek genetisch materiaal te bewijzen. Daar zijn de wetenschappers die op andere fronten in hevige discussies met elkaar verwikkeld zijn het gewoon unaniem over eens. Dat één of andere randfiguur op twitter het tegendeel beweert is compleet irrelevant.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:06 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Net als bij de media, die een geluid willen laten horen is dat ook zo bij wetenschappers. Tegengeluiden worden niet meer gewardeerd.
Dezelfde wetenschappers die beweren dat het virus van een vleermuis komt zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kom je tot deze constatering? Er is volop discussie in de wetenschappelijke journals, maar zo'n PCR-test is een bewezen effectieve manier om de aanwezigheid van specifiek genetisch materiaal te bewijzen. Daar zijn de wetenschappers die op andere fronten in hevige discussies met elkaar verwikkeld zijn het gewoon unaniem over eens. Dat één of andere randfiguur op twitter het tegendeel beweert is compleet irrelevant.
En de uitspraak dat SARS-CoV-2 niet geïsoleerd is, is gewoon eenvoudig te weerleggen: zoals bijvoorbeeld het nextstrain-project laat zien wordt corona continu steekproefsgewijs volledig geïsoleerd. Naar het paper waarin de volledig geïsoleerde Wuhan-variant wordt besproken heb ik ook hierboven verwezen.
Pas geleden is nog uitgelekt dat een PCR-test false positives kan geven omdat het ook andere virussen met hetzelfde stukje rna zal herkennen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kom je tot deze constatering? Er is volop discussie in de wetenschappelijke journals, maar zo'n PCR-test is een bewezen effectieve manier om de aanwezigheid van specifiek genetisch materiaal te bewijzen. Daar zijn de wetenschappers die op andere fronten in hevige discussies met elkaar verwikkeld zijn het gewoon unaniem over eens. Dat één of andere randfiguur op twitter het tegendeel beweert is compleet irrelevant.
Uitgelekt? Nee hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:23 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Pas geleden is nog uitgelekt dat een PCR-test false positives kan geven omdat het ook andere virussen met hetzelfde stukje rna zal herkennen.
Dat ziekenhuisopnamen de besmettingen uitstekend volgen bewijst het nut.quote:Dus kan het 'specifiek genetisch materiaal' aantonen? Blijkbaar. Is het nuttig? Blijkbaar niet.
"safer and more inclusive online world."quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:25 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zoals verwacht door de wappies istie daar dan.![]()
Echt handig he, zo'n app.
Precies, false positives zijn dus schering en inslag. Dat wij het ooit nog eens zouden zijn!quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uitgelekt? Nee hoor.
Dat heeft te maken met die primers. Een virus bestaat uit een bepaalde serie genetische codes (denk aan bijvoorbeeld letters in een boek: elk boek gebruikt dezelfde letters, maar in een unieke opeenvolging). Wil je een goede primer maken, dan ga je op zoek naar unieke stukjes code die alleen in dat virus voorkomen. Om de boek-analogie voort te zetten: unieke zinnen in het boek. Dat zijn de targets. Op basis van die unieke stukjes code wordt dan de primer gemaakt, en dat kan tegenwoordig vrij eenvoudig. Als je je target(s) goed uitgezocht hebt, dan hecht ook daadwerkelijk alleen genetisch materiaal van het virus waarnaar je op zoek bent eraan.
Dat is inmiddels ook bevestigd door te testen of de primers voor de targets waarop nu getest worden ook aanslaan wanneer je ze loslaat op (genetisch materiaal van) andere (corona)virussen.
Soms kan het gebeuren dat genetisch materiaal dat heel erg op je target lijkt, maar niet identiek is, tóch aan de primer hecht, maar die kans is heel klein. Om dat risico verder te beperken wordt er daarom ook met meerdere targets gewerkt. De kans dat het op alle targets tegelijk fout gaat is werkelijk nihil.
Hoe is dit een argument?quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:21 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dezelfde wetenschappers die beweren dat het virus van een vleermuis komt zeker?
False positives heb je bij elke test. Dat betekent niet dat een test nutteloos is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Precies, false positives zijn dus schering en inslag. Dat wij het ooit nog eens zouden zijn!
Dat ligt nogal aan het percentage. En, zoals in dit geval, de eventuele gevolgen van een false positive.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
False positives heb je bij elke test. Dat betekent niet dat een test nutteloos is.
Meer dat 100% gedeelte.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar doel je dan specifiek op?
dat het niet geisoleerd is
dat is 1 van de redenen dat de rechter in spanje destijds de regels van tafel heeft geveegd
de eerste keer
Of dat percentage uitmaakt heeft vooral te maken met welk doel het testen dient.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:33 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat ligt nogal aan het percentage. En, zoals in dit geval, de eventuele gevolgen van een false positive.
Het volk heeft er iig al mee kennis gemaakt waarvan een aantal al gehoorzaam en gezagsgetrouw mee hebben rondgelopen. Het kreng kan weer zomaar uit de ijskast worden gehaald.quote:
Ik denk namelijk dat het een grote scam is en dat het virus man-made is en de crisis wordt gebruikt voor een ander doel.quote:
Hoezo beweren wetenschappers dat?quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:21 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dezelfde wetenschappers die beweren dat het virus van een vleermuis komt zeker?
ow jee nee heb je het gedaan hoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:42 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik denk namelijk dat het een grote scam is en dat het virus man-made is en de crisis wordt gebruikt voor een ander doel.
Dat ik dit vind heb ik besloten door alles wat ik de afgelopen jaren heb gezien en gelezen en dat heb ik niet opgeslagen ofzo dus om jou voor te zijn met jouw vragen hierover zeg ik vast dat ik dit niet verder wil onderbouwen, ben met andere dingen bezig nu. Srry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |