Dat weet ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:46 schreef Beepboop het volgende:
Het andere topic was tijdelijk gesloten en inmiddels weer geopend.
Het is een rommeltje nuquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
Uhm waaromhebben we 2 topics open ? Wedstrijdje welke het eerst vol is of wat?
Gewoon dit fake topic negeren en stop volgen drukken.quote:
Misschien is dat juist wat 'ze' willen dat je doet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gewoon dit fake topic negeren en stop volgen drukken.
Fijn dat je er weer bent trouwens. Ik negeer dit topic verder.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gewoon dit fake topic negeren en stop volgen drukken.
Dankzij Big Pharmaquote:Op maandag 14 februari 2022 19:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja we hebben er dagelijks last van 😗
BNW / COVID1984- #230-quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:06 schreef oppiedoppie het volgende:
Waar is die andere, laatste reeks gebkeven?
Vol??quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:06 schreef oppiedoppie het volgende:
Waar is die andere, laatste reeks gebkeven?
Noem mij maar niemand dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 04:52 schreef Wantie het volgende:
Vrijwel niemand is 'ongevaccineerd', dus dat wordt een eenzaam clubje...
- De 'uitvinder' van die test vertelde al dat het niet geschikt was.quote:
Ondertussen zie je gewoon dat de positieve tests en de ziekenhuisopnamen elkaar gewoon volgen, wat niet het geval zou zijn als de test op allerlei andere virii aanslaat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
- De 'uitvinder' van die test vertelde al dat het niet geschikt was.
- Meerdere wetenschappers verklaarden eerder al dat het virus niet 100% was geisoleerd.
- Vele families hadden personen die het zo besmettelijke virus niet kregen.
- Zelf heb ik nooit griep/snotneus en nu na herhaaldelijk langdurig kontact met positieven lijk ik nog steeds niet besmet te kunnen raken?
Aanwijzingen zijn er genoeg geweest dus het zal mij niks verbazen dat dit waar blijkt te zijn. Hier moet in de komende jaren toch zeker meer duidelijkheid over komen?
Stel dat het waar is dan is er nog meer wat ik dan geneigt ben te geloven. Dingen die ik nu nog niet echt 100% kan geloven.
Staat me niet bij dat iemand dat ooit heeft gezegd?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:12 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
- De 'uitvinder' van die test vertelde al dat het niet geschikt was.
- Meerdere wetenschappers verklaarden eerder al dat het virus niet 100% was geisoleerd.
- Vele families hadden personen die het zo besmettelijke virus niet kregen.
- Zelf heb ik nooit griep/snotneus en nu na herhaaldelijk langdurig kontact met positieven lijk ik nog steeds niet besmet te kunnen raken?
Aanwijzingen zijn er genoeg geweest dus het zal mij niks verbazen dat dit waar blijkt te zijn. Hier moet in de komende jaren toch zeker meer duidelijkheid over komen?
Stel dat het waar is dan is er nog meer wat ik dan geneigt ben te geloven. Dingen die ik nu nog niet echt 100% kan geloven.
waar doel je dan specifiek op?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Staat me niet bij dat iemand dat ooit heeft gezegd?
Staat namelijk behoorlijk haaks op flatten the curve!
Hier zijn in het begin veel discussies over geweest. Er was maar een klein stukje van het virus geisoleerd maar de 'overheidswetenschappers' verklaarden dat dat ook genoeg was en daarmee was de kous af.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Staat me niet bij dat iemand dat ooit heeft gezegd?
Staat namelijk behoorlijk haaks op flatten the curve!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |