och je haarquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:36 schreef Quoi het volgende: Negatieve test
Haarverlies
Nooit een saai moment hier.
Oh my dat is altijd zo ranzig, helemaal als het een donkere was is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:15 schreef amaranta het volgende:
Ik kom er net achter dat er nog een was in de machine zat.. geen idee hoeveel dagen al…
quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:36 schreef Quoi het volgende:
Negatieve test![]()
Haarverlies![]()
Nooit een saai moment hier.
Redelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:17 schreef exode het volgende:
Quoi, ik moest net in de auto aan je denken. Er was een gesprek met een kinderoncoloog en stichting haarwens. Dus allemaal doneren Fokkers.
Ik blijf duimen dat je negatief blijft. Word je morgen ook in het ziekenhuis getest?
Hoe voel jij je Amaranta?
Afgelopen zomer heb ik mijn haar gedoneerd. Het was iets dat ik al heel lang eens wilde doen. Maar ik heb aardig krullend haar dat heel erg de neiging heeft om te gaan pluizen, en ergens heb ik ook een beetje medelijden dat iemand die al ziek is dan ook nog eens mijn haar krijgtquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:17 schreef exode het volgende:
Quoi, ik moest net in de auto aan je denken. Er was een gesprek met een kinderoncoloog en stichting haarwens. Dus allemaal doneren Fokkers.
Ik blijf duimen dat je negatief blijft. Word je morgen ook in het ziekenhuis getest?
Hoe voel jij je Amaranta?
Stichting haarwens is een hele mooie maar er zijn meer opties.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:17 schreef exode het volgende:
Er was een gesprek met een kinderoncoloog en stichting haarwens. Dus allemaal doneren Fokkers.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Afgelopen zomer heb ik mijn haar gedoneerd. Het was iets dat ik al heel lang eens wilde doen. Maar ik heb aardig krullend haar dat heel erg de neiging heeft om te gaan pluizen, en ergens heb ik ook een beetje medelijden dat iemand die al ziek is dan ook nog eens mijn haar krijgt. Maar elk haar is beter dan geen haar, toch?
Was ie al droog?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:15 schreef amaranta het volgende:
Ik kom er net achter dat er nog een was in de machine zat.. geen idee hoeveel dagen al…
hocus pocus... ik heb laatst een heleboel opgeruimd en weggedaan, toen pastte dat wat moest blijven wel weer beter in de kast.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:25 schreef PKM het volgende:
@:Quoi![]()
Ik moest lachen @:amarantamaar vooral omdat het weer over de was gaat.
Mijn wasmand zegt ook hallo![]()
Ik heb vanochtend de keuken gepoetst. Nou wil ik nog kijken of ik het speelgoed terug in de kasten kan krijgen. Dus ik zoek een tovenaar.
Beetje vochtig. Maar dat moet zondag of maandag zijn geweest…quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:25 schreef Nijna het volgende:
[..]
Was ie al droog?
Beterschap(niet voor de was, maar voor jezelf natuurlijk!)
Ik heb mijn jongste maar eens uitgelaten buiten, ze krijgt weer praatjes. morgen weer naar school.
Bij stichting haarwensen niet omdat ze pruiken voor kinderen maken. Bij andere stichtingen mag geverfd haar wel al zijn er soms wat extra voorwaarden zoals alleen natuurlijke tinten. Maar zolang je er zelf van wil genieten niet afknippen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:11 schreef amaranta het volgende:
Mijn haar is super lang, maar ik wil er nog even zelf van genieten. Het is ook geverfd dus volgens mij niet geschikt voor donatie.
Mijn wasmand is leegquote:
Zeg.. daar praten we niet over hèquote:
Het is Disney. Aan het eind komt alles goed.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:19 schreef amaranta het volgende:
@:hilliebillie, ja maar ik ga de film niet kijken maar wil het wel weten?
Issie dood? Ontvoerd? Komt hij terug?
Niet mee eens. Dat meisje is nog steeds genaaid met haar gavequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is Disney. Aan het eind komt alles goed.
Dat went wel op den duur... geniet van je gepoetste huis!quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:41 schreef Tink89 het volgende:
Oh jongens onze poets (ja omg we hebben een poets) is er vandaag voor het eerst en ik vind het me toch een partij ongemakkelijk. Wel echt heerlijk, maar zo'n vreemd iemand in je huis...
Welk meisje? Ariel? Pocahandtas?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dat meisje is nog steeds genaaid met haar gave
En Bruno praat ik niet over.
Daar heb je wel een punt. Maar ze was op het eind wel blij toch? Al zou ik zelf minder vergevingsgezind zijn richting de familie. Stelselmatig buitengesloten worden is niet okquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik vond dat ook. Inmiddels ben ik blij dat ik zelf m'n huis weer schoonmaak.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:41 schreef Tink89 het volgende:
Oh jongens onze poets (ja omg we hebben een poets) is er vandaag voor het eerst en ik vind het me toch een partij ongemakkelijk. Wel echt heerlijk, maar zo'n vreemd iemand in je huis...
Nee zij is degene die zorgt dat het goed blijft gaan met de familie dus de belangrijkste gave imhoquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik las poes en vond het zo’n vreemde post.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:41 schreef Tink89 het volgende:
Die film is echt een bizarre trip. Ik denk dat de bedenkers zwaar onder invloed waren tijdens het schrijven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:50 schreef vencodark het volgende:
Mijn dochter van 4 zat iets op Netflix te kijken en ineens hoor ik Snoop Dogg rappen en ik had even gemist dat ze iets geks keek ofzo.
Is het uit de SpongeBob Film.
SpongeBob rules!quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die film is echt een bizarre trip. Ik denk dat de bedenkers zwaar onder invloed waren tijdens het schrijven.
Ik wen er wel aan. Ik kan echt niet in uren korten voor het uurtarief van de poets en heb er ook nog eens een gruwelijke hekel aan. Normaal is het ook niet zo'n punt, maar onze opvang is dicht vanwege te veel covid-besmettingen en dus heb ik de baby thuis... anders had ik me gewoon opgesloten in m'n werkkamer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond dat ook. Inmiddels ben ik blij dat ik zelf m'n huis weer schoonmaak.
Dingen die ze in jouw ogen verkeerd deed? Ze knipte haar teennagels met jouw schaar?quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:18 schreef hilliebillie het volgende:
(En ze nam wel eens ongevraagd haar dochter (en nog wat dingetjes..)
Wat? Hoe kun je daar wonen? Waar poepte hij? En at hij weleens?quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:25 schreef Vaiana het volgende:
Bruno bleek in de holle muren van het huis te wonen en komt weer terug bij de familie.
Hij had een ingang het huis in, die gebruikte hij volgens mij als mensen niet thuis waren om alsnog eten uit de keuken te halen enzo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat? Hoe kun je daar wonen? Waar poepte hij? En at hij weleens?
En achter de muur een tafeltje in het verlengde van de familie tafel, met een gluur gaatje, zodat hij toch met de familie kon eten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:51 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Hij had een ingang het huis in, die gebruikte hij volgens mij als mensen niet thuis waren om alsnog eten uit de keuken te halen enzo.
In het huis zat achter een schilderij een ingang. Je ziet hem tijdens het liedje 'zeg geen woord over bruno' op de achtergrond sluipen (naar de wc?). En de ratten brengen soms ook spullen dacht ik?quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:51 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Hij had een ingang het huis in, die gebruikte hij volgens mij als mensen niet thuis waren om alsnog eten uit de keuken te halen enzo.
Zat nog wat tekst tussen. Zie dat ik inderdaad veel haakjes gebruikt heb dat het daardoor wel rommelig werd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dingen die ze in jouw ogen verkeerd deed? Ze knipte haar teennagels met jouw schaar?
Of bedoel je dat ze dingetjes mee nam? Zoals bijvoorbeeld een beeldje van 2 zwarte hertjes ofzo?
Mijn moeder was poets bij een oudere dame. En als ik vrij was ging ik mee, maar dan ging ik koffie leuten met de mevrouw. Dat vond de mevrouw gezellig.
De app die ik gebruik heet Tody. Ik heb de gratis versie, dat is voor mij voldoende. Ik heb de klusjes ingedeeld per ruimte in huis, dus ik zie nu in een oogopslag waar gepoetst moet worden en ik krijg eenmaal per dag een overzicht van 'verlopen' klusjes.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:41 schreef Deepfreeze het volgende:
@:_NIKKI_ wat voor app is dat? Ik mag weleens een schema, maar dat hij ik maar een week of 2 vol
Bepaal je wel zelf hoe vaak iets moet of vindt Tody daar ook iets van?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
De app die ik gebruik heet Tody. Ik heb de gratis versie, dat is voor mij voldoende. Ik heb de klusjes ingedeeld per ruimte in huis, dus ik zie nu in een oogopslag waar gepoetst moet worden en ik krijg eenmaal per dag een overzicht van 'verlopen' klusjes.
Als man een booster heeft, dan maakt het niet zoveel meer uit. Testen dag 5 doe je om uit quarantaine te gaan. Maar dat zitten ze niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:10 schreef TolstoiFan het volgende:
Nou, hier had ik vannacht een positieve zelftest. Manlief en Simon hebben ook getest, maar waren negatief.
Simon heeft verder ook geen klachten, dus die is gewoon naar school.
Ik merk dat ik het wel lastig vind, want wil niemand besmetten.
Moeten manlief en Simon nu over 5 dagen testen? Als we die test nu al inplannen, mogen ze dan nog wel naar buiten bij geen klachten?
Dus als ik jou goed begrijp hoeven kind en manlief niet te laten testen na 5 dagen, behalve als ze klachten krijgen? Manlief heeft zijn booster gehad. We gaan sowieso Simon voor de zekerheid elke dag testen voor school.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:22 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Als man een booster heeft, dan maakt het niet zoveel meer uit. Testen dag 5 doe je om uit quarantaine te gaan. Maar dat zitten ze niet.
Zonder booster moet je man in quarantaine en inderdaad op dag 5 testen om los te mogen.
Ik testte pas op dag 3 van klachten positief. Ik zou hen af en toe een zelftest laten doen (zondag voor school).
Volgens mij niet idd. Je hoefde alleen te testen om uit quarantaine te gaan, maar dat zitten ze niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:27 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Dus als ik jou goed begrijp hoeven kind en manlief niet te laten testen na 5 dagen, behalve als ze klachten krijgen? Manlief heeft zijn booster gehad. We gaan sowieso Simon voor de zekerheid elke dag testen voor school.
Het is hier in huis wel heel vaak rommelig. We hebben eigenlijk te weinig opbergplek, maar we zijn ook gewoon slecht in opruimen. Ik ben de enige die er last van heeft, en ik ben dus ook meestal degene die het opruimt. Vriend kwakt ook alles neer waar hij het loslaat, zeg maar. Hij wast bijvoorbeeld zijn handen, pakt de handdoek, droogt lopend zijn handen af en legt de handdoek vervolgens op tafelquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb geen poets omdat ik die niet mag, maar ik heb wél een schoonmaakapp. Die vertelt me keurig dat het tijd is om de bedden te verschonen, vloer te dweilen, oven te reinigen enz. Ik ben er heel blij mee, omdat ik deze lijstjes nu niet meer in mijn hoofd heb. M.a.w. het zorgt bij mij echt voor rust in mijn hoofd en dat voelt erg fijn. Sinds ik de app heb is mijn huis oprecht bijna nooit meer rommelig.
Al blijf ik jaloers op mensen die in een (on)georganiseerde chaos kunnen gedijen zonder daar last van te hebben, dat lijkt me heerlijk.Ik kan simpelweg niet werken/concentreren met chaos/rommel om me heen.
Nee, dit soort dingen zou ik wel tegen haar zeggen. Ik heb mij poets ook af en toe moeten bijsturen, vooral in het gebruik van de schoonmaakmiddelen. Ze komt zelf uit Roemenië, en ik snap dat je dan wellicht een andere kijk hebt op schoonmaken (alles moet DOOT mentaliteit zeg maar). Maar ik wil geen bleek in mijn wc. Er hoeft geen hele fles allesreiniger op per keer. Dat is onnodig en zonde, slecht voor het milieu ook nog eens. Mijn hulp maakt eerder te veel schoon dan te weinig (ze dweilt gerust 3x de vloer totdat het water schoon blijft, dat hoeft van mij ook niet per se, maar dat laat ik gaan zolang ze binnen de tijd bljft). Maar als er dingen zijn waar ik echt ontevreden over ben (niveau dat je het zelf alsnog moet doen), zou ik daar wel het gesprek over aangaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:46 schreef Tink89 het volgende:
Hoe kritisch zijn jullie op je poets? Ik vond eigenlijk best wel wat van haar schoonmaakkwaliteiten...Ze gebruikt een halve fles allesreiniger per emmer dweilsop, dus m'n hele huis rook bizar naar eucalyptus gisteren. En ze was boven de wc vergeten, wil het liefst twee flessen allesreiniger per keer dat ze komt gebruiken (dat zegt ze zelf) en ik vond nog overal pluisjes e.d. op de vloer. Als in: ze had wel gedweild over de tegelvloer, maar dattie niet schoon was, had ze blijkbaar gemist. En op de vensterbanken bijv was wel geveegd met een natte doek, maar het resultaat daarvan was één hoek vensterbank met nat vastgeplakt stof...
Zouden jullie dat voor lief nemen?
Uhm...een halve fles om te dweilen! Dan is het niet zo raar dat je vloer niet schoon is. Gebruikt ze het puur, zonder water? Blijf je niet plakken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:46 schreef Tink89 het volgende:
Hoe kritisch zijn jullie op je poets? Ik vond eigenlijk best wel wat van haar schoonmaakkwaliteiten...Ze gebruikt een halve fles allesreiniger per emmer dweilsop, dus m'n hele huis rook bizar naar eucalyptus gisteren. En ze was boven de wc vergeten, wil het liefst twee flessen allesreiniger per keer dat ze komt gebruiken (dat zegt ze zelf) en ik vond nog overal pluisjes e.d. op de vloer. Als in: ze had wel gedweild over de tegelvloer, maar dattie niet schoon was, had ze blijkbaar gemist. En op de vensterbanken bijv was wel geveegd met een natte doek, maar het resultaat daarvan was één hoek vensterbank met nat vastgeplakt stof...
Ik las dit met mijn horecabril op ofzo, want ik dacht aan een vaatwasser speciaal voor glazen en vroeg me al af wat je daar als particulier mee zou willenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef exode het volgende:
Phaidra, gefeliciteerd!![]()
Wij zijn niet actief op zoek naar een poets. Er wordt hier sowieso elke dag gestofzuigd en gestofd. En als Juul over een paar maanden naar school gaat, heeft verloofde ineens een overvloed aan vrije tijd (haar woorden he).
Ik zou wel een glazenwasser willen, maar dat gaat hier net zo malafide als in bijna heel Nederland. De straten zijn verdeeld en die aan onze kant ramen zeemt, vind ik een rare, enge man die al meerdere keren heeft vastgezeten. (ja dat gaat snel in een dorp dat soort verhalen)
Zo het kattenverblijf is schoon! Gadver wat was dat vies.
Tody doet gelukkig slechts een voorstel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bepaal je wel zelf hoe vaak iets moet of vindt Tody daar ook iets van?
Hij heeft wel iets vrouwelijks over zich (het zou me niks verbazen als hij later nog eens uit de kast komt), maar vooralsnog is het een zoonquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:10 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Phaidra, gefeliciteerd met je dochter🎂
Thanks! Morgen maar ff een taartje halen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:50 schreef Vicky het volgende:
Geen poets hier, maar ook geen app. Ik zou er echt kriegel van worden...
Gefeliciteerd Phaidra 🥳
Uhh gefeliciteerd @:SQ?!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:49 schreef SQ het volgende:
COVID HAS ENTERED THE HOUSEHOLD!![]()
Dus toch. One down
Ik begon bijna écht te geloven dat we lizard people waren
Ik zit niet binnen vandaag, mijn man mag die honneurs waarnemenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]Jammer hoor. Daar gaat je status
. Sterkte ermee, ergens geeft het wel rust dat het nu écht is en je niet voor de kat z'n k*t binnen zit.
Oeps, sorryquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets vrouwelijks over zich (het zou me niks verbazen als hij later nog eens uit de kast komt), maar vooralsnog is het een zoon![]()
. Snap het wel hoor, zonder namen enzo is het bijna niet uit elkaar te houden
. Thanks voor de felicitaties!
Weet je het zeker?!?!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:49 schreef SQ het volgende:
Dus toch. One down
Nou, blijkbaar dus niet, nu gerustgesteld?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:49 schreef SQ het volgende:
Dus toch. One down
Gefeliciteerd! En ik geef hem geen ongelijk. Versieren die hap!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is hier in huis wel heel vaak rommelig. We hebben eigenlijk te weinig opbergplek, maar we zijn ook gewoon slecht in opruimen. Ik ben de enige die er last van heeft, en ik ben dus ook meestal degene die het opruimt. Vriend kwakt ook alles neer waar hij het loslaat, zeg maar. Hij wast bijvoorbeeld zijn handen, pakt de handdoek, droogt lopend zijn handen af en legt de handdoek vervolgens op tafel. WHY?? Zo onnodig. Maar zo gaat het dus met alles wat hij in zijn handen heeft gehad. Hij ziet/merkt het niet eens. En twee drukke jongenskinderen die het liefst midden in de woonkamer spelen, helpt ook niet bepaald.
Na 2 weken covid was het wel echt heel erg. Maar loslaten was de enige optie, want zelf ook te moe en beroerd om iets te doen. Dinsdag was de hulp er, dus moest alles aan kant. Kinderen waren op school de hele weekdus het is zowaar nu nog steeds aardig netjes. Zelfs vriend merkte dat net op
.
/klaag. Leuker nieuws: onze jongste is jarig, 7 jaar alweer vandaag. Hij liet niks aan het toeval over: - Hebben jullie wel cadeautjes gekocht? Hoeveel? Waar hebben jullie ze nu liggen dan? Donderdagavond moeten jullie wel de kamer versieren he, want vrijdagochtend moeten ze er hangen. Dan moeten jullie dat dus doen als ik naar bed ben. En ik wil de cadeautjes zoeken, dus wil je ze verstoppen? Alleen beneden dan, anders is het wel een beetje te lastig. Ik wil chocoladetaart en appeltaart. Heb je die al gekocht mama??
Wie? Wie? Wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:49 schreef SQ het volgende:
Dus toch. One down
Jij bent mijn verloofde en ik jouw manquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:38 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd met A Phaidra!
Ik kan heel goed op rommel, mits overzichtelijk (dus mijn eigen rommel, kinderspeelgoed trek ik slecht). Maar als ik opruim dan doe ik dat ook grondig. Mijn man trekt rommel slecht maar die legt vooral dingen uit het zicht ipv het op te ruimen op de juiste plek. En daarom hebben we nu 3 rommellades en tig bakjes met rommeldingetjes.
Daar gaan de versoepelingen. Kon je nou niet even een week langer wachten?!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:49 schreef SQ het volgende:
Dus toch. One down
Sterktequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:49 schreef SQ het volgende:
Dus toch. One down
Zie hier waarom wij ermee gestopt zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:46 schreef Tink89 het volgende:
De oudste uiteraard. Van de 6 kinderen in haar groepje waren er al 4 besmet, het is weinig verrassendquote:
En dan kun je fluiten naar je centen als de schoonmaakster “zwart” betaald werd?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zie hier waarom wij ermee gestopt zijn.
Altijd wat te zeiken en de laatste maakte regelmatig dingen kapot ook.
Edit: dat is dan niet 'er gaat wel eens iets kapot, die dingen gebeuren nou eenmaal' maar nadat ik zeg je mag X niet gebruiken voor oppervlak Y want daar kan het niet tegen dat toch doen waardoor oppervlak Y naar de klote gaat.
Zo is het! Hij had in groep 1/2 wel langer haar (hij wilde staartjes). Helaas heeft hij minder haar dan de gemiddelde 3-jarige dus dat schoot niet zo op, inmiddels wil hij zijn haar weer korter hebben. Zoon trekt zich ook nul komma nul aan van wat anderen vinden. Mooie eigenschap vind ik, en van mij heeft hij dat zeker niet! Hij heeft ook een tijd een fantastische Nel Veerkamp jas gehad. Zelf uitgezocht, kwam officieel van de meisjesafdeling maar lekker boeiend. Hij was er ontzettend blij mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oeps, sorryMijn ogen zijn net goedgekeurd maar mag wel terug geloof ik
Gefeliciteerd met zoon dan🎂
Die van mij heeft heul lang haar en wordt daardoor vaak als meisje aangesproken. Hij ist gewend ondertussen, zegt dan: ik ben een jongen maar geeft niet hoor![]()
Zolang ze maar gelukkig zijn, toch?
Hoe weet je dat? Jij test toch niet..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:49 schreef SQ het volgende:
Dus toch. One down
Ik test niet als er geen klachten zijn en ik ga niet meer testen bij de ggd nee. Maar als er een kind aan mijn bed staat met hoofdpijn, dan is er voor mij gegronde regel om te testen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:39 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Jij test toch niet..
Heb de foto's aan zoon laten zien en hij vindt het ook geweldig (hij wil graag zijn haar laten zien maar ik weet niet hoe een spoiler werkt en foto weer weg haalt daarnaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo is het! Hij had in groep 1/2 wel langer haar (hij wilde staartjes). Helaas heeft hij minder haar dan de gemiddelde 3-jarige dus dat schoot niet zo op, inmiddels wil hij zijn haar weer korter hebben. Zoon trekt zich ook nul komma nul aan van wat anderen vinden. Mooie eigenschap vind ik, en van mij heeft hij dat zeker niet! Hij heeft ook een tijd een fantastische Nel Veerkamp jas gehad. Zelf uitgezocht, kwam officieel van de meisjesafdeling maar lekker boeiend. Hij was er ontzettend blij mee.
Foto's haal ik zo weer weg.
Uh ja. Ik deel jouw mening. Toch vond ik dat ik het dinsdag niet kon maken om mezelf niet te testen nadat man en zoon een positieve zelftest hadden. (Vooral vanwege mijn functie) En ik had op dat moment ook geen klachten. En nu lig ik als stervende zwaan in bed.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:58 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik test niet als er geen klachten zijn en ik ga niet meer testen bij de ggd nee. Maar als er een kind aan mijn bed staat met hoofdpijn, dan is er voor mij gegronde regel om te testen.
Ik heb niks tegen testen an zich, ik heb wel iets tegen de testplaag.
In dat licht heb ik mijn klachtenvrije zoon en mijn klachtenvrije zelf dus ook niét getest
Maar als die man toch gewoon aan de buitenkant van je huis blijft is er toch weinig aan de handquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef exode het volgende:
Phaidra, gefeliciteerd!![]()
Wij zijn niet actief op zoek naar een poets. Er wordt hier sowieso elke dag gestofzuigd en gestofd. En als Juul over een paar maanden naar school gaat, heeft verloofde ineens een overvloed aan vrije tijd (haar woorden he).
Ik zou wel een glazenwasser willen, maar dat gaat hier net zo malafide als in bijna heel Nederland. De straten zijn verdeeld en die aan onze kant ramen zeemt, vind ik een rare, enge man die al meerdere keren heeft vastgezeten. (ja dat gaat snel in een dorp dat soort verhalen)
Zo het kattenverblijf is schoon! Gadver wat was dat vies.
C lijkt me voor jou helemaal even een blijf-maar-ver-van-mijn-bed-vandaan dingetje. Tis allemaal al spannend genoeg en dan deze shit er nog bij...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:22 schreef Quoi het volgende:
Hier is het gelukt. Ik zit zonder corona in het ziekenhuis - en zonder haar. En dat laatste was eigenlijk zo erg ook niet. So far, so good, behalve dat ik me niet heel fit voel. Zul je zien dat ik morgen wel positief test.
@:SQ ik herken me zo in jouw instelling. En helemaal nu er signalen zijn dat alles zo wordt versoepeld.
Heel veel sterktequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:22 schreef Quoi het volgende:
Hier is het gelukt. Ik zit zonder corona in het ziekenhuis - en zonder haar. En dat laatste was eigenlijk zo erg ook niet. So far, so good, behalve dat ik me niet heel fit voel. Zul je zien dat ik morgen wel positief test.
@:SQ ik herken me zo in jouw instelling. En helemaal nu er signalen zijn dat alles zo wordt versoepeld.
Ja, in jouw beroep had ik er wellicht ook wel anders in gestaan hoor! Maar ik werk in een gebouw waar momenteel 1 persoon op 50m2 aanwezig is, dus dat zijn toch wel andere omstandighedenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uh ja. Ik deel jouw mening. Toch vond ik dat ik het dinsdag niet kon maken om mezelf niet te testen nadat man en zoon een positieve zelftest hadden. (Vooral vanwege mijn functie) En ik had op dat moment ook geen klachten. En nu lig ik als stervende zwaan in bed.
Die vind ik slim!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:21 schreef Donna het volgende:
Wij hebben geen schoonmaakster om precies de genoemde redenen.
Dweilen doe ik op een avond, dan dweil ik mezelf de bank op (met wijn), maar we hebben geen huisdieren binnen, dus hoeft niet zo vaak.
Niet eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan kun je fluiten naar je centen als de schoonmaakster “zwart” betaald werd?
Wat sneu voor hem, dat hij er toch zo mee bezig is. Het zou niet nodig moeten zijn inderdaad. Bij ons op school zijn meerdere jongens die lang haar hebben, maar volgens mij zijn het wel stuk voor stuk jongens die sterk in hun schoenen staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:09 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Heb de foto's aan zoon laten zien en hij vindt het ook geweldig (hij wil graag zijn haar laten zien maar ik weet niet hoe een spoiler werkt en foto weer weg haalt daarna)
Als hij staartjes wil, dan doet hij dat toch lekker, vind het stoer.
Zoon wordt op school nu iets minder gepest, (ze weten dat hij toch niet naar de kapper wil) maar hij zei laatst dat als hij naar het VO gaat, zijn haar gaat knippen. Niet omdat hij dat wíl, maar om niet gepest te worden. Hoop dat ie zich bedenkt.
Hij heeft laatst een roze/blauw shirt gekocht omdat hij dat mooi vond, en ik ook![]()
Knap dat jouw zoon zich ook nergens wat van aan trekt
Een ander heeft het maar gewoon te accepteren.
(Spoiler uit quote gehaald, dat kan ik dan weer wel)
Ik deed een thumbs up voor zonder corona in het ziekenhuis. Maar de rest is toch wel echt minder leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:22 schreef Quoi het volgende:
Ja, ze is ziek, zoals iedereen wel eens ziek is bij een zware verkoudheid denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:04 schreef TolstoiFan het volgende:
Zo, net terug van de GGD. De uitslag zal niet verrassend zijn, gezien de positieve zelftest binnen 30 seconden![]()
Voel me wel wat slechter als vanochtend, maar nog goed te doen. Veel pijnscheutjes en wat keelpijn. Hoofdpijn is met pcm bestreden.
@:Quoi, veel sterkte!
@:SQ, heeft je dochter veel last of valt het mee?
Ja, alstie buiten blijft he....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Maar als die man toch gewoon aan de buitenkant van je huis blijft is er toch weinig aan de hand?
Wij hebben een glazenwasser die doordeweeks bij een bedrijf werkt en in het weekend (zwart gok ik, we betalen cash) met dat materiaal in onze wijk sopt. Vind t prima
Zo doe ik het bijna elke avond, vlak voor gtstquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:21 schreef Donna het volgende:
Wij hebben geen schoonmaakster om precies de genoemde redenen.
Dweilen doe ik op een avond, dan dweil ik mezelf de bank op (met wijn), maar we hebben geen huisdieren binnen, dus hoeft niet zo vaak.
Haha. Ik heb een man en 2 dochters. Stofzuig wel elke dag dat we thuis zijn, maar dweilen echt niet. 1x per maand is al veel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:20 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zo doe ik het bijna elke avond, vlak voor gtst
Ik heb een man en een zoon. Dat moet dus wél vaak![]()
Hier is lang haar vrij gewoon. Bij L in de klas denk ong. 1/3e van de jongens gemillimeterd, 1/3 gewoon kort, 1/3 lang.. L heeft dus ook lang haar, maar een vlecht ofzo wil hij alleen thuis ivm pesten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat sneu voor hem, dat hij er toch zo mee bezig is. Het zou niet nodig moeten zijn inderdaad. Bij ons op school zijn meerdere jongens die lang haar hebben, maar volgens mij zijn het wel stuk voor stuk jongens die sterk in hun schoenen staan.
Dat denk ik wel vaker tijdens sommige films/series. Wij keken onlangs Happy! op netflix. Dat werd steeds vreemder en ik vraag me serieus af wat die schrijvers hebben gebruikt toen ze die film schreven...quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die film is echt een bizarre trip. Ik denk dat de bedenkers zwaar onder invloed waren tijdens het schrijven.
Wij hadden een vrij grondige poets, daar had ik weinig op aan te merken. Behalve dan dat ze steeds vaker "rustig aan" ging doen want pijntje hier, pijntje daar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:46 schreef Tink89 het volgende:
Vegen doe ik een paar keer per dag, stofzuigen 1 keer per week.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Ik heb een man en 2 dochters. Stofzuig wel elke dag dat we thuis zijn, maar dweilen echt niet. 1x per maand is al veel.
Die laatste ken ik niet, maar ook vaag dus?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:21 schreef Phaidra het volgende:
Happy! is wel geniaal ook in dat opzicht inderdaad. Ik hou er wel van. Net als Dirk Gently's holistic detective agency. Hoe krijg je het bedacht?
Zou fijn zijn als dat hier ook zo was. Helaas. Niet gemiddeld, dan heb je pech.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Hier is lang haar vrij gewoon. Bij L in de klas denk ong. 1/3e van de jongens gemillimeterd, 1/3 gewoon kort, 1/3 lang.. L heeft dus ook lang haar, maar een vlecht ofzo wil hij alleen thuis ivm pesten.
Sowieso veel alternatieven hier.
Er zit ook een meisje die ik nog nooit anders dan in korte broek heb gezien en een meisje met altijd hele kleurige rokken of jurken tot op haar enkels (ziet er uit of je er iig niet mee kunt rennen). En een meisje in de andere middenbouw die toen ze net op school zat toch echt een jongen was incl. naamsverandering enzo..
Want anders ging je er wel voor?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:10 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, alstie buiten blijft he....
Mijn glazenwasser is een lekker wijf, jammer alleen dat ze out of the running is nu.
Das gewoon stom.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:49 schreef LeSage het volgende:
Bah, zit ik hier jankend thuis op de bank. Het is maar klein leed, maar door die verdomde corona moet ik nu het eerste kinderfeestje van S. missen (vorig jaar zaten we in lockdown en sloegen we het dus maar over). En vriend stuurt net dat hij zo aan het genieten is met zijn vrienden in Monkeytown. En ik had er zo graag bij willen zijn
Oei ja dat lijkt me wel rot idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Vegen doe ik een paar keer per dag, stofzuigen 1 keer per week.
De vloer die we hebben is hel. Wittige glimmende tegels waar je echt alles op ziet, dus moet wel
Nah dat is ook gewoon echt heel kut.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:49 schreef LeSage het volgende:
Bah, zit ik hier jankend thuis op de bank. Het is maar klein leed, maar door die verdomde corona moet ik nu het eerste kinderfeestje van S. missen (vorig jaar zaten we in lockdown en sloegen we het dus maar over). En vriend stuurt net dat hij zo aan het genieten is met zijn vrienden in Monkeytown. En ik had er zo graag bij willen zijn
Dat wel maar hier is meer reuringquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Oei ja dat lijkt me wel rot idd.
Onderwerp voor de SOP SC dit, haha!
Och LeSage, das echt kutquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:49 schreef LeSage het volgende:
Mijn verloofdequote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Want anders ging je er wel voor?
Wat is voor jou een lekker wijf?
Wat vind je hier van?
https://vm.tiktok.com/ZMLjJ4por/
Dat is ook wel heel erg klote..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:49 schreef LeSage het volgende:
Haha, dat is echt zo niet mijn typequote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee? Ik zou mijn man verlaten voor deze Branco en ik ben hartstikke hetero
Vaag, grappig en absurdistisch. Als je ervan houdt, zeker een aanrader!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:38 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die laatste ken ik niet, maar ook vaag dus?
Met man kijk ik "Raising Dion" nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Juist omdat je hetero bent denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
oh dat is heel jammer! Even huilen is wel terecht.. (en dan bluj zijn dat je die galm iig niet in je oren hebt, wat een herrie daarbinnen)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:49 schreef LeSage het volgende:
Ha, de glazenwasser bij ons oude huis heette Branco!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
En Encanto is een film? In de bioscoop? Of op Netflix?quote:
Disney+quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Encanto is een film? In de bioscoop? Of op Netflix?
Voor welke leeftijd, en moet ik hem gaan zien?
He getver, dat is gewoon k u tquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:49 schreef LeSage het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vaag, grappig en absurdistisch. Als je ervan houdt, zeker een aanrader!
Korte samenvatting van Wikipedia:We gaan eens kijken als de serie die we nu kijken uit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die Branco, ik wordt er niet warm van ongeacht geslacht.
En encanto heb ik nog niet gezien. Geen disney+Fake it till you make it...
Ik vond Coco wel helemaalquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Disney+![]()
Of je hem moet gaan zien zijn de meningen over verdeeld.
Neh, mij lijkt het niet de moeite waard om er ook maar 1 km voor te reizen. Plus geld, plus benzine, plus eventueel parkeerkosten. Gewoon wakten tot ie gratiz op tv komt, ooit. Of heel niet kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond Coco wel helemaal
Maar ik zie dat hij alleen bij Pathé VerWeg en Pathé NogVerderWeg draait en we hebben geen Disney+ dus dan houdt het wel op denk ik.
Dit zou ik pre-kinderen ook gezegd kunnen hebben, maar nu heb ik alleen nog de mening dat als het de kinderen een uurtje stil houdt het sowieso een topfilm isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:41 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Neh, mij lijkt het niet de moeite waard om er ook maar 1 km voor te reizen. Plus geld, plus benzine, plus eventueel parkeerkosten. Gewoon wakten tot ie gratiz op tv komt, ooit. Of heel niet kijken![]()
Sorry, ik hou niet van films die een massahysterie veroorzaken. Vandaar dat ik pas jaaaaren later Harry Potter ben gaan kijken. Nu favo, dat wel![]()
![]()
Klopt, Harry Potter kwam door dochter dat ik die ben gaan kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:53 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dit zou ik pre-kinderen ook gezegd kunnen hebben, maar nu heb ik alleen nog de mening dat als het de kinderen een uurtje stil houdt het sowieso een topfilm is![]()
Zoveel principes die je overboord gooit wanneer je kinderen krijgt
Nog geen ervaring met happysoaps maar wij gebruiken al een jaar naar tevredenheid de producten van ZO. Zelfde princiepe!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Klinkt wel als een overdosis schoonmaakmiddelen![]()
Hier een dopje in mijn kleine emmer. Als je veel meer doet, kleeft het toch alleen maar?
Afstoffen doe ik meestal alleen met water.
Ik zag dat happy soaps nu ook schoonmaakspul heeft. De shampoobar bevalt me goed, maar iemand al ervaring met die schoonmaakbars?
@:Phaidra gefeliciteerd!
Coco is geweldig. Encanto vond ik mwa..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond Coco wel helemaal
Maar ik zie dat hij alleen bij Pathé VerWeg en Pathé NogVerderWeg draait en we hebben geen Disney+ dus dan houdt het wel op denk ik.
quote:
Oh shit!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:49 schreef exode het volgende:
Waar mogen we opwarmen? Onze verwarming is kaduk. Storing in de ketel. Huilen.
Verloofde heeft de hulplijn ingeschakeld (haar broer) hopelijk kunnen we zo opwarmen. Ik vrees dat we anders morgen in 15 graden wakker worden.
Bedrijf wat de ketel en recent radiatoren heeft opgehangen is uiteraard niet bereikbaar. Zucht.
Oh fijn!!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:19 schreef exode het volgende:
Jaaaaaaaa!
We hebben weer verwarming.
Verloofde heeft het videobellend opgelost. Er zat nog maar 0,1 bar in de ketel. Ik denk dat er 2 weken geleden met het plaatsen van de rafiatoren iets is misgegaan.
Toch wel fijn zo'n zwager die aannemer is.
Maar dit is dus een vrouw?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Want anders ging je er wel voor?
Wat is voor jou een lekker wijf?
Wat vind je hier van?
https://vm.tiktok.com/ZMLjJ4por/
Ik voel bij deze 'dude' ook weinig. Ruby Rose daarentegenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Ze is natuurlijk super mannelijk. Is ook aan de steroïden om er zo uit te zien
Ja duhquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:19 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik voel bij deze 'dude' ook weinig. Ruby Rose daarentegen
Oh shitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef Quoi het volgende:
We don't talk about Bru-no-no-no![]()
Oja, en positieve test hier
You talk about himquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef Quoi het volgende:
Ai, dan heeft je lijf het even pittig deze dagen. Hopelijk knap je snel op!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef Quoi het volgende:
Kijk, das fijn. Lekker thuis met je gezinquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:36 schreef Quoi het volgende:
Ik voelde me al dagen niet fit en dat is doorgezet in een soort griepje. Niet heel ideaal in combi met de rest. Maar goed: ik ben thuis bij mijn mannekes en kijk schaatsen.
We kunnen woensdag onze nieuwe huisgenoot ophalen van Schiphol (poesje uit Spanje) en dat vind ik nog het stomst, dat ik niet mee kan waarschijnlijk - tenzij Kuipers alle remmen los gooit dinsdag. Maar eerst maar eens opknappen.
Shit!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef Quoi het volgende:
Wees blij dat je het niet weet. En niet weet hoe dat stomme liedje gaatquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:45 schreef BE het volgende:
[..]
Shit!Hopelijk valt het een beetje mee.
Ben ik gek als ik echt geen idee wie Bruno is?
Neuh. Het gaat er nu vooral om dat het met mij goed blijft gaan. Ik heb 2 weken tot de volgende chemo om in quarantaine te gaan en op te knappen. En krijg vanmiddag een injectie met immuunboost (sowieso na elke kuur).quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:44 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kijk, das fijn. Lekker thuis met je gezin![]()
Maar er gelden geen andere protocollen nu je positief bent?
Jammer dat je de poes misschien niet mee kunt ophalen, maar ze komt lekker naar je toe. Heb je iets langer om ernaar uit te kijken![]()
Is het een kitten of oudere?
Er zullen altijd figuren tussen zitten die een ander om welke reden ook, niet accepteren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:47 schreef -Spring het volgende:
Over Lesbo's gesproken: L had van de week dr eerste vervelende ervaring. Een klasgenootje wilde zich niet in dezelfde ruimte als zij omkleden. 't Lijkt haar gelukkig minder te boeien dan mij. Ze vindt het een stom, bekrompen kind, maar het doet niks af aan dr eigenwaarde gelukkig.
Oké, dan is het een kwestie van goed voor jezelf zorgen en gewoon rustig aan doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Neuh. Het gaat er nu vooral om dat het met mij goed blijft gaan. Ik heb 2 weken tot de volgende chemo om in quarantaine te gaan en op te knappen. En krijg vanmiddag een injectie met immuunboost (sowieso na elke kuur).
Leve "mijn" ziekenhuis en persoonlijke begeleider die ik daar heb en altijd kan bellen.
Het is een 3-jarige dameNu moet ik Joris Linssen ook maar af gaan bellen (want we halen haar van Schiphol
)
Daar heeft ze dan mooi wel gelijk inquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:47 schreef -Spring het volgende:
Over Lesbo's gesproken: L had van de week dr eerste vervelende ervaring. Een klasgenootje wilde zich niet in dezelfde ruimte als zij omkleden. 't Lijkt haar gelukkig minder te boeien dan mij. Ze vindt het een stom, bekrompen kind, maar het doet niks af aan dr eigenwaarde gelukkig.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:45 schreef BE het volgende:
[..]
Shit!Hopelijk valt het een beetje mee.
Ben ik gek als ik echt geen idee wie Bruno is?
Ah neeequote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef Quoi het volgende:
Vanwege Ls geaardheid? Wat bekrompen!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:47 schreef -Spring het volgende:
Wat knap dat je dochter er zo naar kan kijken! Hoe oud is ze? Mijn moederhart zou ook wel even breken, maar stoere dochter met goede instelling.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:47 schreef -Spring het volgende:
Ik denk al wel beter. En jij?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:29 schreef F_r het volgende:
Beterschap Quoi hopelijk niet al te ziek.
@:amaranta hoe is het bij jou?
@:spring sommige mensen zijn zo bekrompen
Dit lijkt wel een copy paste van vorige week.quote:
Omdat je jarig bent? Gefeliciteerd?!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:13 schreef Tink89 het volgende:
Ik kreeg vandaag cadeautjes en taart en liefde en gezelligheid en zon![]()
En nu snel naar buiten, vitamine d tanken.
Zelfde patroon als ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:44 schreef TolstoiFan het volgende:
Ach Quoi, dat is balen. Wel "goede" timing zo net na je chemo. Hopelijk heb je van beide niet teveel klachten![]()
[..]
Wat knap dat je dochter er zo naar kan kijken! Hoe oud is ze? Mijn moederhart zou ook wel even breken, maar stoere dochter met goede instelling.
Hier is de GGD test ook positief, zoals verwacht. Gister ging het gedurende de dag steeds slechter. Erge hoofdpijn (waarschijnlijk ook migraine erbij) en ik kon het maar niet warm krijgen, waardoor ik ook niet kon slapen. Manlief had uiteindelijk een kruik voor me geregeld.
Nu gaat het al stukken beter, wel opeens behoorlijk verkouden.
Ik vind het wel lastig met Simon, want eigenlijk wil ik hem niet besmetten, ook al is dat misschien niet te voorkomen. Sinds de Kerstvakantie is er al zoveel onrust e.d. qua school, dat ik het wel echt vervelend voor hem zou vinden als hij straks nog meer mist omdat hij ook Corona zou hebben.
Dus zit toch maar boven en manlief en Simon beneden.
Aargh... het zal ook eens gewoon goed gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:25 schreef exode het volgende:
Nou de vochtplek in de muur is ook opgelost. Ik ging net stofzuigen in Juul haar kamer, schuif wat dingen opzij en zie dat een plint krom staat en de muur vochtig is. Lekt de nieuwe aangelegde leiding van haar radiator. Wij krijgen de aansluiting niet verder aangedraaid dus de buurman komt zo zijn spierballen aan het werk zetten.
Lekkende deel zit precies boven de vochtplek in de muur in de woonkamer.
Zucht.
2 weken geleden dus alle radiatoren boven laten vervangen, goed lokaal bedrijfje, aardige mannen, alleen maar goede ervaringen van iedereen. Wij dus weer gezeik, gisteren ketel in storing en nu dit.
Wat balen zeg! Maar goed dat je er nu achter bent waar het aan ligt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:25 schreef exode het volgende:
Nou de vochtplek in de muur is ook opgelost. Ik ging net stofzuigen in Juul haar kamer, schuif wat dingen opzij en zie dat een plint krom staat en de muur vochtig is. Lekt de nieuwe aangelegde leiding van haar radiator. Wij krijgen de aansluiting niet verder aangedraaid dus de buurman komt zo zijn spierballen aan het werk zetten.
Zucht.
2 weken geleden dus alle radiatoren boven laten vervangen, goed lokaal bedrijfje, aardige mannen, alleen maar goede ervaringen van iedereen. Wij dus weer gezeik, gisteren ketel in storing en nu dit.
Je hebt toch even getwijfeld destijds? En toen toch in zee gegaan met ze?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:25 schreef exode het volgende:
Zucht.
Ja, daar zijn we blij mee, snel op te lossen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Wat balen zeg! Maar goed dat je er nu achter bent waar het aan ligt.
Nee dat zijn de kozijnen. Daarvan kan ik je rond juni vertellen of het slim was.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je hebt toch even getwijfeld destijds? En toen toch in zee gegaan met ze?
Wie weet, maar er zat ook echt veel lucht in de leidingen. We hoorden vaak geborrel sinds de nieuwe radiatoren. We hadden al wel ontlucht maar niet het hele systeem zeg maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:26 schreef LeSage het volgende:
@:exode de storing gisteren was toch dat er te weinig druk op de ketel stond? Is dat dan niet omdat de verwarming water lekt?
Want dan heb je dadelijk sowieso geen problemen meer als ie aangedraaid is
Mijn ervaring is dat het systeem echt wel een aantal keer ontlucht moet worden voor het goed is, als er géén lekkage is. Dus juist ook als het systeem nu dicht is, de komende weken de druk in de gaten houden en af en toe kijken of ontluchten nog lukt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:30 schreef exode het volgende:
[..]
Wie weet, maar er zat ook echt veel lucht in de leidingen. We hoorden vaak geborrel sinds de nieuwe radiatoren. We hadden al wel ontlucht maar niet het hele systeem zeg maar.
Geen idee of dat allemaal samenhangt. Het bedrijf is nog steeds onbereikbaar (op hun 06) daar baal ik dan extra van. Er liggen nu handdoeken onder de leiding. Buurman durft hem niet vaster te draaien dan nu. Zwager komt dus morgen die laten we er ook nog even naar kijken.
Fijn! Inbegrepen in de garantie?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:29 schreef exode het volgende:
Nou, opgelost hoor. Lang verhaal kort, ze zijn geweest. Het nummer wat ik belde was van de eigenaar die op vakantie is.
Lekt niet meer, ketel nagekeken, alles ontlucht en 1000 x excuses gehad. Nu kunnen de vochtplekken drogen.
Bier?
Nou ja, we doen het grotendeels zelf natuurlijk. De kozijnen bijvoorbeeld, daar is niets mis mee. Maar ze zijn zo ongelooflijk lelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:00 schreef FlyingFish het volgende:
Exode, als ik over jullie huis lees dan denk ik elke keer “wij gaan nooit een oud huis kopen”. Zoveel gedoe/verbouwingen waar ik over lees bij jullie.
Ik kijk er al tegenop dat we een kozijnenboer (die ook schuifpuien doet) moeten gaan zoeken, en we twijfelen nog of we dan gelijk vloerverwarming laten doen (want er zit een radiator voor het raam nu), en de hele vloer doen (is nog van de vorige bewoners, wij wonen er nu 5 jaar). Ik heb zo’n hekel aan verbouwen en vooral het uitzoeken vooraf.
Vast niet, de vochtplekken laten drogen en behandelen en klaar. De verzekering ziet me weer aankomen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:51 schreef hilliebillie het volgende:
Fijn dat het is opgelost @:exode. Maar hopelijk geen blijvende schade van het vocht wat er uit gelopen is? Anders zit je weer met het herstel en verzekeringswerk 😕
Txs!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:30 schreef TolstoiFan het volgende:
exode, dat is balen!
@:Tink89, gefeliciteerd!
Hoe gaat het nu eigenlijk met je kindjes nu ze de buisjes hebben? Misschien heb je dat al ergens verteld en heb ik het gemist, maar was benieuwd of je al verbetering merkt?
Verder beterschap aan alle zieken!
Ja, die vermoeidheid kan zo killing zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs!
Bij de oudste wel, die wordt minder vaak wakker en is wat beter te genieten.
De jongste slaapt nog steeds ruk, maar lijkt nu ook gewoon ziek, dus moeilijk om te ontdekken waar het aan ligt. We hopen nog steeds stilletjes op verbetering, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er aardig doorheen zit en het vechten moe ben. Ik ben zo moe...
Die vermoeidheid, zo verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs!
Bij de oudste wel, die wordt minder vaak wakker en is wat beter te genieten.
De jongste slaapt nog steeds ruk, maar lijkt nu ook gewoon ziek, dus moeilijk om te ontdekken waar het aan ligt. We hopen nog steeds stilletjes op verbetering, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er aardig doorheen zit en het vechten moe ben. Ik ben zo moe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Een gezin dat zich vermaakt en een serene sfeer in huis - profiteer ervan! En wek vooral niet de indruk dat je iets voor jezelf aan het doen bent, want dan is het gedaan met de rust.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:41 schreef exode het volgende:
Wij hebben het 'maar' anderhalf jaar gehad met Juul. Slecht slapen is zo waardeloos! Geen tips, wij doen maar wat.
Wij hebben een vredige zondagochtend, Juul is aan het kleien aan tafel, B is met zijn Hot Wheels bezig, ik heb alle tijdschriften die nog in het plastic naast de bank lagen uit. Verloofde doet geheimzinnige dingen op de laptop.
Is het vragen om problemen als ik ze allemaal van de tafel afjaag zodat ik kan Lego'en?
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:09 schreef Loj het volgende:
Slapen
Nog 6 maanden, dan houdt Li zich netjes aan de loj familie regels! Vanaf 4 jaar slaap ik perfect door….
En dan na 9,5 jaar ga ik slapen mensen, zo lang slapenEn dan gaan ze stappen…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, hij ziet het in elk geval wel. Kun je van de grote mannen vaak niet zeggen. Die komen niet verder dan "hey, waar zijn mijn dino's gebleven??"quote:Op zondag 13 februari 2022 10:19 schreef Hupje het volgende:
Mijn isolatie is voorbij![]()
Gisteren mocht ik nog niet met kind naar zwemles, dus ik had in die tijd de woonkamer opgeruimd (alle Clics en dino's waar het hoort). Komt J thuis, krijg ik een compliment dat ik hard heb gewerkt![]()
Dit ja, slapenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
Die vermoeidheid, zo verschrikkelijk.
Nu we na ruim 5 jaar eindelijk wat normaler slapen kan ik pas aan mensen uitleggen hóe erg onze vermoeidheid was. Het voelde toen als zo’n diep gat.
Ik kan je nergens mee helpen, helaas, maar er komt ooit een einde aan![]()
Grooooot voordeel: slaap is nog nooit zo lekker geweest en heb ik echt mijn hele leven ondergewaardeerd.
Geniet er van. Hier is iedereen chagrijnigquote:Op zondag 13 februari 2022 09:41 schreef exode het volgende:
Wij hebben het 'maar' anderhalf jaar gehad met Juul. Slecht slapen is zo waardeloos! Geen tips, wij doen maar wat.
Wij hebben een vredige zondagochtend, Juul is aan het kleien aan tafel, B is met zijn Hot Wheels bezig, ik heb alle tijdschriften die nog in het plastic naast de bank lagen uit. Verloofde doet geheimzinnige dingen op de laptop.
Is het vragen om problemen als ik ze allemaal van de tafel afjaag zodat ik kan Lego'en?
Ik kon vanochtend al natuurkunde overhoren. Dat is niet mijn favoriete zondagochtendactiviteit.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:41 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Geniet er van. Hier is iedereen chagrijnig
succesquote:Op zondag 13 februari 2022 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kon vanochtend al natuurkunde overhoren. Dat is niet mijn favoriete zondagochtendactiviteit.
Dit kan op de lijst van dingen die ik nog nooit heb gedaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:20 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb de onderste keukenkastjes uitgemest en gesoptWas ook nodig
Nu weet ik weer waarom ik het altijd uitstel
Laat je het je man doen?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit kan op de lijst van dingen die ik nog nooit heb gedaan.
Niet perse. Maar ik kan je wel vertellen dat je er een met TROMMELVERLICHTING wil.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:05 schreef Amsel het volgende:
Als de wasmachine kortsluiting en een flinke vonk/flits veroorzaakt zodra je de stekker in het stopcontact doet, dan is het vast tijd voor een nieuwe hè?
Hier ook. Ik heb me op de wc opgesloten. Het begon om Chinees te bestellen maar ik wil er nog niet uit.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:41 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Geniet er van. Hier is iedereen chagrijnig
Wij bestellen nu Grieks. En dat komt omdat ik met Max via via bij de Verzonken Stad van Bassie & Adriaan uitkwam, waar hij al 3 afleveringen van heeft verslondenquote:Op zondag 13 februari 2022 17:00 schreef PKM het volgende:
[..]
Hier ook. Ik heb me op de wc opgesloten. Het begon om Chinees te bestellen maar ik wil er nog niet uit.![]()
En bij nader inzien heb ik spijt dat mijn machine idd geen trommelverlichting heeft, en ook niet smart is, want ik had toch wel graag op mijn telefoon willen kunnen zien of ik naar zolder moet lopenquote:Op zondag 13 februari 2022 16:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet perse. Maar ik kan je wel vertellen dat je er een met TROMMELVERLICHTING wil.
En een adwash deurtje.
En misschien ook stoom?
We zijn een paar maanden verder. En ik moet soms nog een beetje huilen dat ik de verkeerde machine heb gekozen.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En bij nader inzien heb ik spijt dat mijn machine idd geen trommelverlichting heeft, en ook niet smart is, want ik had toch wel graag op mijn telefoon willen kunnen zien of ik naar zolder moet lopen
Welke heb je?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
We zijn een paar maanden verder. En ik moet soms nog een beetje huilen dat ik de verkeerde machine heb gekozen.
Stom stom stom.
Iets van LG. Wel met 9kg trommel.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:18 schreef F_r het volgende:
[..]
Welke heb je?
Ik heb geen WiFi, add wash of trommelverlichting maar wast goed. Was ook prijzig in aanschaf dus hij moet nog even door.
Wat zegt de school?quote:Op zondag 13 februari 2022 19:24 schreef TolstoiFan het volgende:
Wat zijn nou concreet de regels voor manlief en kind nu ik Corona heb? Ik vind het zo onduidelijk![]()
Sinds donderdagavond heb ik klachten, zelftest positief en GGD test ook.
Manlief en Simon zijn wel verkouden, maar testen nog steeds negatief op de zelftesten. Conform de info van de school en de beslisboom zou Simon dus morgen naar school mogen??
In de info brief van de GGD staat dat er geen quarantaine geldt bij booster en onder de 18 jaar bij geen klachten. Ook staat erin dat je moet testen:
"Is de testuitslag van de zelftest of van de GGD negatief dan blijft u nog in quarantaine, omdat u toch besmet kunt zijn en ziek kunt worden. Daarom laat u zich 5 dagen na het laatste contact met uw huisgenoot die corona heeft, testen bij de GGD. Is deze testuitslag negatief dan mag u uit quarantaine."
5 dagen na laatste contact??? We wonen in 1 huis, manlief en ik slapen in hetzelfde bed. Er is dus geen sprake van een laatste contact??
Ik heb zelfs net nog de GGD gebeld hierover. De medewerker zei inderdaad dat Simon gewoon naar school mag bij een verkoudheid en een negatieve zelftest.
Het ligt misschien aan mij, maar ik vind het niet duidelijk...... En het voelt ook gewoon raar om hem naar school te sturen, terwijl ik Corona heb en hij wel klachten (verkouden) heeft.
Ik baal tegelijkertijd ook weer dat hij dan wéér school gaat missen....
Hoe doen anderen dit?
https://quarantainecheck.rijksoverheid.nl/ misschien staat het hierbij?quote:Op zondag 13 februari 2022 19:24 schreef TolstoiFan het volgende:
Wat zijn nou concreet de regels voor manlief en kind nu ik Corona heb? Ik vind het zo onduidelijk![]()
Sinds donderdagavond heb ik klachten, zelftest positief en GGD test ook.
Manlief en Simon zijn wel verkouden, maar testen nog steeds negatief op de zelftesten. Conform de info van de school en de beslisboom zou Simon dus morgen naar school mogen??
In de info brief van de GGD staat dat er geen quarantaine geldt bij booster en onder de 18 jaar bij geen klachten. Ook staat erin dat je moet testen:
"Is de testuitslag van de zelftest of van de GGD negatief dan blijft u nog in quarantaine, omdat u toch besmet kunt zijn en ziek kunt worden. Daarom laat u zich 5 dagen na het laatste contact met uw huisgenoot die corona heeft, testen bij de GGD. Is deze testuitslag negatief dan mag u uit quarantaine."
5 dagen na laatste contact??? We wonen in 1 huis, manlief en ik slapen in hetzelfde bed. Er is dus geen sprake van een laatste contact??
Ik heb zelfs net nog de GGD gebeld hierover. De medewerker zei inderdaad dat Simon gewoon naar school mag bij een verkoudheid en een negatieve zelftest.
Het ligt misschien aan mij, maar ik vind het niet duidelijk...... En het voelt ook gewoon raar om hem naar school te sturen, terwijl ik Corona heb en hij wel klachten (verkouden) heeft.
Ik baal tegelijkertijd ook weer dat hij dan wéér school gaat missen....
Hoe doen anderen dit?
Mogen scholen dat vragen/eisen?quote:Op zondag 13 februari 2022 19:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat zegt de school?
Hij mag indd gewoon naar school. Maar scholen vragen soms om bij klachten je kind toch thuis te houden.
Jij zou eigenlijk in isolatie moeten. En vanaf dat moment als laatste contactmoment tellen.
Maar als je dat niet doet dan is het denk ik wachten opdat je man positief test.
Eisen niet. Lief vragen wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:37 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mogen scholen dat vragen/eisen?
Wij hebben niet geïsoleerd (vind ik met een jong gezin geen gezonde optie), maar S. en vriend zijn zonder klachten en vriend test ook negatief. Dus het hóeft niet het hele gezin te besmetten.
Beide? Welke 2?quote:Op zondag 13 februari 2022 19:42 schreef vencodark het volgende:
We hebben beide. Weet niet waarom ik trommelverlichting heb, maar ik heb het.![]()
Smart is wel kei hendig. Ik vergeet nooit meer de was op te hangen.
Hier mogen ze met klachten en een negatieve zelftest wel naar school..quote:Op zondag 13 februari 2022 19:40 schreef Malteser het volgende:
Kinderen mogen naar school/kdv als er besmette huisgenoten zijn, mits klachtenvrij.
Een verkouden kind is niet klachtenvrij lijkt me?
Het advies is dan om te testen. En dan komt dit eruit bij de meest recente beslisboom;quote:Op zondag 13 februari 2022 19:40 schreef Malteser het volgende:
Kinderen mogen naar school/kdv als er besmette huisgenoten zijn, mits klachtenvrij.
Dat vind ik dus moeilijk. Want als ze negatief getest zijn maken die klachten verder toch weinig uit? En wanneer zijn het klachten? De mijne hebben echt heel vaak een snotneus of moeten een keer hoesten.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:40 schreef Malteser het volgende:
Ik zou me er eigenlijk vooral niet te druk over makenquote:Op zondag 13 februari 2022 19:45 schreef TolstoiFan het volgende:
De school schrijft letterlijk:
Bij milde klachten blijven kinderen thuis. Het is aan uzelf of u uw kind test. Heeft uw kind klachten, dan mag uw kind weer naar school na een negatieve (zelf)test of wanneer uw kind 24 uur volledig klachtenvrij is.
Dus ja, dan zou Simon naar school mogen en volgens de medewerker van de GGD, die ik sprak, ook.
Isoleren vind ik ook vrij lastig met een kind van 4 jaar. Tevens hebben wij geen logeerbed, dus is het of de bank (waar de rest van het gezin gedurende de dag ook op zit/ligt/springt enz.) of gewoon samen met manlief in hetzelfde bed. Hij vond het geen probleem.
Ik probeer van beide wel enigszins afstand te houden. Aan de andere kant ik heb de dagen voordat ik klachten kreeg (ook diezelfde avond nog) Simon naar bed gebracht en met hem geknuffeld en kusjes gegeven, dus hoeveel nut heeft dat afstand houden???
Wat ik vetgedrukt heb, geldt dat ook bij een bewezen positieve huisgenoot?quote:Op zondag 13 februari 2022 19:45 schreef TolstoiFan het volgende:
De school schrijft letterlijk:
Bij milde klachten blijven kinderen thuis. Het is aan uzelf of u uw kind test. Heeft uw kind klachten, dan mag uw kind weer naar school na een negatieve (zelf)test of wanneer uw kind 24 uur volledig klachtenvrij is.
Dus ja, dan zou Simon naar school mogen en volgens de medewerker van de GGD, die ik sprak, ook.
Isoleren vind ik ook vrij lastig met een kind van 4 jaar. Tevens hebben wij geen logeerbed, dus is het of de bank (waar de rest van het gezin gedurende de dag ook op zit/ligt/springt enz.) of gewoon samen met manlief in hetzelfde bed. Hij vond het geen probleem.
Ik probeer van beide wel enigszins afstand te houden. Aan de andere kant ik heb de dagen voordat ik klachten kreeg (ook diezelfde avond nog) Simon naar bed gebracht en met hem geknuffeld en kusjes gegeven, dus hoeveel nut heeft dat afstand houden???
Tussen een keer hoesten of echt verkouden zie ik wel duidelijk verschil.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:46 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat vind ik dus moeilijk. Want als ze negatief getest zijn maken die klachten verder toch weinig uit? En wanneer zijn het klachten? De mijne hebben echt heel vaak een snotneus of moeten een keer hoesten.
Ehm. Als hij vragen heeft wel ja. Ik hoop eigenlijk dat school iemand laat komen die er meer verstand heeft dan ik. En ik heb kennis genoeg. Daar niet van. Maar niet specifiek op rouwverwerking met kinderen.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:52 schreef LeSage het volgende:
Jeetje Amaranta, dat is heftig zeg. Ben je zelf nog van plan om er een gesprek met je zoon over te hebben?
Het zou misschien als school wel goed zijn om er even bij stil te staan, kan me voorstellen dat dit binnen komt in een klas.
Precies. Mijn vriend heeft nu Corona en wij zijn allemaal negatief. De jongste heeft klachten, maar die heeft al sinds oktober 2021 af en aan klachten. Ze gaan dus morgen gewoon naar de opvang.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:54 schreef Hupje het volgende:
@:amaranta Wat heftig. Misschien komt er nog een reactie vanuit school? En anders kun je zoiets altijd nog opperen?
@:TolstoiFan Ik zou 's ochtends testen en bij negatief gewoon naar school. Dat is hoe nu de regels zijn. Dan heb je gedaan wat je kunt, binnen de regels. Corona oplopen kun je nu overal...
De quarantaine check van de overheid zegt dat ook, volgens mijn interpretatie in ieder geval.
Aan de andere kant, als je twijfelt over de uitkomst van de zelftest, kun je ook een GGD test doen, die geven vaak eerder positief.
Dat weet ik op zich ook wel, maar ik heb zo genoeg van iedere hoest en snotneus afwegen of het te erg is om mee naar school te gaan en op het werk mijn telefoon angstvallig in de gaten houden of ze niet tóch naar huis moeten.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:56 schreef Malteser het volgende:
[..]
Tussen een keer hoesten of echt verkouden zie ik wel duidelijk verschil.
Maar goed, het blijft interpretatie en zulks. En gedoe. Klaar mee, net als iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo rottig is dat. Maar niet te druk over maken, je doet wat je kan en probeert netjes de regels te volgen en dan doe je het al heel goed.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:57 schreef TolstoiFan het volgende:
Och, amarantha, wat een heftig nieuws! Krijg er gewoon de rillingen van.
@:Malteser, school schrijft dit en verwijst verder naar de beslisboom. Maar misschien moet ik me inderdaad niet te druk erover maken. Het voelt ook gewoon raar om hem naar school te laten gaan. Dus morgen blijft ie thuis.
Jammer, dat ie weer schooldagen gaat missenmaar het is niet anders.
Snap ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:01 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat weet ik op zich ook wel, maar ik heb zo genoeg van iedere hoest en snotneus afwegen of het te erg is om mee naar school te gaan en op het werk mijn telefoon angstvallig in de gaten houden of ze niet tóch naar huis moeten.
Nee. Mijn zoon zit in gr8 van de basisschool.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:07 schreef F_r het volgende:
@:amaranta heftig. Zat zus op dezelfde school als vriendje en zoon?
quote:Op zondag 13 februari 2022 20:02 schreef Deepfreeze het volgende:
@:amaranta
Wat heftig om dat zo van dichtbij mee te maken..3xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja. Ik stuurde ook aan hem. Fijn dat mijn vraag helpend was.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:24 schreef Loj het volgende:
Heftig Amaranta…. En mag ik zeggen dat ik het heel “mooi” (ik kom niet echt op het goede woord) dat je dat aan die vader hebt gevraagd.
Tolstoi, hier had de oudste vorig weekend een positieve test, en we hebben de middelste en de jongste toen ook thuis gelaten. Ik doe niet aan isolatie, vind dat niet gezond in onze situatie. Uiteindelijk goed geweest, want de middelste testte vrijdag positief. Als hij daarvoor wel naar school was geweest had hij vast iemand aangestoken.
Wel vind ik het erg heftig dat de kans klein is dat hij voor de voorjaarsvakantie nog naar school mag. Hij heeft snot, en snot duurt hier weken. De oudste mag ook nog niet, ook nog snot en de zelftest is nog licht positief. Maar goed, grote kans dat de kinderen straks vier weken niet naar school zijn geweest met drie weken minimaal schoolwerk. Het is dat mijn jongens best wel voorlopen en het cognitief kunnen missen, maar sociaal emotioneel maak ik me hier wel ernstig zorgen over. Misschien verandert er dinsdag nog wel iets… dat hoop ik dan maar.
Hier begon kind, maar heb ik mijn vrijwilligerswerk afgezegd voor de zekerheid (paar uur later kreeg ik klachten). Kind mocht vrijdag eigenlijk weer naar school, maar omdat het raar voelde om hem te laten gaan terwijl ik nog thuis zat (niet in isolatie voor hem) voelde dat ook raar en is hij nog een dag thuis gebleven.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:24 schreef Loj het volgende:
Tolstoi, hier had de oudste vorig weekend een positieve test, en we hebben de middelste en de jongste toen ook thuis gelaten. Ik doe niet aan isolatie, vind dat niet gezond in onze situatie. Uiteindelijk goed geweest, want de middelste testte vrijdag positief. Als hij daarvoor wel naar school was geweest had hij vast iemand aangestoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |