abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203594964
Hoe zit het nou met die gast?
pi_203595048
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 07:36 schreef Quoi het volgende: Negatieve test *O* Haarverlies -O- Nooit een saai moment hier.
och je haar ;( kan me voorstellen dat het dan ineens zo "echt" voelt omdat het zichtbaar is. Zet hem op daar O+ bubbelze
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_203595117
Ik kom er net achter dat er nog een was in de machine zat.. geen idee hoeveel dagen al…
pi_203595148
Quoi, ik moest net in de auto aan je denken. Er was een gesprek met een kinderoncoloog en stichting haarwens. Dus allemaal doneren Fokkers.
Ik blijf duimen dat je negatief blijft. Word je morgen ook in het ziekenhuis getest?

Hoe voel jij je Amaranta?
pi_203595245
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:15 schreef amaranta het volgende:
Ik kom er net achter dat er nog een was in de machine zat.. geen idee hoeveel dagen al…
Oh my dat is altijd zo ranzig, helemaal als het een donkere was is. :X
pi_203595253
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 07:36 schreef Quoi het volgende:
Negatieve test *O*
Haarverlies -O-

Nooit een saai moment hier.
-O- Dat is ook snel, confronterend weer.. En dan zit je ook nog eens alleen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203595322
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:17 schreef exode het volgende:
Quoi, ik moest net in de auto aan je denken. Er was een gesprek met een kinderoncoloog en stichting haarwens. Dus allemaal doneren Fokkers.
Ik blijf duimen dat je negatief blijft. Word je morgen ook in het ziekenhuis getest?

Redelijk.
De uitslag van de GGD was overigens positief.
pi_203595440
quote:

Afgelopen zomer heb ik mijn haar gedoneerd. Het was iets dat ik al heel lang eens wilde doen. Maar ik heb aardig krullend haar dat heel erg de neiging heeft om te gaan pluizen, en ergens heb ik ook een beetje medelijden dat iemand die al ziek is dan ook nog eens mijn haar krijgt :@. Maar elk haar is beter dan geen haar, toch? oO<
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203595512
quote:
Er was een gesprek met een kinderoncoloog en stichting haarwens. Dus allemaal doneren Fokkers.
Stichting haarwens is een hele mooie maar er zijn meer opties.
Ik spaar nu voor Toupim. Dat is geen volledige pruik waar meerdere vlechten voor nodig zijn maar haarband waarvoor 1 haardonatie genoeg is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Elleska op 10-02-2022 10:58:15 ]
pi_203595564
Ik begreep uit het interview dat ze donaties van geld wilden hebben.
Een vriendin van mij laat haar haren altijd lang genoeg groeien voor donatie en gaat dan doneren. Daarna weer hetzelfde. Die heeft echt al vaak gedoneerd.

Daar had je de test al amper meer voor nodig Amaranta. Balen zeg. Komt het met de rapporten goed of is het let it gooooo.
pi_203595665
Dat doe ik ook maar dat is eigenlijk omdat ik een hekel heb aan haren knippen. Dus dan is eens in de paar jaar een flink stuk eraf makkelijker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 11-02-2022 11:28:22 ]
pi_203595787
Ik kan mijn haar niet zo lang laten groeien, ik heb megastijl, zwaar en dik haar. Dat wordt vreselijk.
Ik geef wel geld :)
pi_203595824
Mijn haar is inmiddels lang genoeg, dus ik ga het als het lente wordt doneren. Coronavlecht ;) dan heb ik de hele coronatijd gespaard.
Edit: dan is het nog lang genoeg dat het grotendeels nog in een klein staartje past. Korter is echt niks voor mij.

[ Bericht 20% gewijzigd door Hupje op 10-02-2022 13:09:44 ]
pi_203595829
De rapporten waren al zo goed als af. Ik zou ze gisteren doorbespreken met mijn duo en printen en in de mapjes stoppen.
Dat doorbespreken hebben we nu via teams gedaan en printen en in de mapjes stoppen moet ze zelf maar regelen.
pi_203595850
Mijn haar is super lang, maar ik wil er nog even zelf van genieten. Het is ook geverfd dus volgens mij niet geschikt voor donatie.
  donderdag 10 februari 2022 @ 11:24:48 #16
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_203596052
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Afgelopen zomer heb ik mijn haar gedoneerd. Het was iets dat ik al heel lang eens wilde doen. Maar ik heb aardig krullend haar dat heel erg de neiging heeft om te gaan pluizen, en ergens heb ik ook een beetje medelijden dat iemand die al ziek is dan ook nog eens mijn haar krijgt :@. Maar elk haar is beter dan geen haar, toch? oO<
:D :D

Ik heb een pruik gevonden met haar dat exact op mijn (paarden)haar lijkt, alleen dan kort ^O^ Overigens niet van echt haar, want dat kost me wat :X (ook al krijg je wat vergoed)

Voorlopig ben ik qua bloedbeeld helemaal goedgekeurd voor morgen. En kocht ik snel een sjaaltje dat nu best leuk staat.

En voor wie het vroeg: zelftest (keel en neus) is voldoende, ziekenhuis test niet zelf. Het is ook niet eens zo voor mijn eigen afweer (die nog best ok is), maar meer voor de echte kwetsbare patienten op de chemo-unit. Ze waren erg blij met mijn brave-burgerschap en maatregelen.

Dus nu bubbelen!!
pi_203596063
@Quoi :*

Ik moest lachen @amaranta :@ maar vooral omdat het weer over de was gaat.
Mijn wasmand zegt ook hallo :W

Ik heb vanochtend de keuken gepoetst. Nou wil ik nog kijken of ik het speelgoed terug in de kasten kan krijgen. Dus ik zoek een tovenaar. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203596064
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:15 schreef amaranta het volgende:
Was ie al droog?
Beterschap :* (niet voor de was, maar voor jezelf natuurlijk!)

Ik heb mijn jongste maar eens uitgelaten buiten, ze krijgt weer praatjes. morgen weer naar school.
Fake it till you make it...
pi_203596080
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:25 schreef PKM het volgende:
@:Quoi :*

Ik moest lachen @:amaranta :@ maar vooral omdat het weer over de was gaat.

Ik heb vanochtend de keuken gepoetst. Nou wil ik nog kijken of ik het speelgoed terug in de kasten kan krijgen. Dus ik zoek een tovenaar. :s)
hocus pocus... ik heb laatst een heleboel opgeruimd en weggedaan, toen pastte dat wat moest blijven wel weer beter in de kast. :s)

En nu ga ik even een snel poetsrondje doen, voordat ik weer taxi mag spelen voor de oudste. Die is over een uur alweer vrij. Had haar gebracht, omdat we vanmorgen een gesprek hadden en ze zelfs met de auto net te laat op school was.
pi_203596258
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:25 schreef Nijna het volgende:

[..]
Was ie al droog?
Beterschap :* (niet voor de was, maar voor jezelf natuurlijk!)

Ik heb mijn jongste maar eens uitgelaten buiten, ze krijgt weer praatjes. morgen weer naar school.
Beetje vochtig. Maar dat moet zondag of maandag zijn geweest…
Dit is me werkelijk nog nooit overkomen.
pi_203596583
Ik hou van korter haar bij mezelf (relatief dan, ongeveer schouderlengte) dus dat wordt nooit lang genoeg voor donatie. Mijn broertje laat het altijd wel lang groeien en doneert dan een eind, dat heeft hij nu al 2 of 3 keer gedaan.
pi_203596604
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:11 schreef amaranta het volgende:
Mijn haar is super lang, maar ik wil er nog even zelf van genieten. Het is ook geverfd dus volgens mij niet geschikt voor donatie.
Bij stichting haarwensen niet omdat ze pruiken voor kinderen maken. Bij andere stichtingen mag geverfd haar wel al zijn er soms wat extra voorwaarden zoals alleen natuurlijke tinten. Maar zolang je er zelf van wil genieten niet afknippen.
pi_203596855
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:25 schreef PKM het volgende:
Mijn wasmand is leeg 8-)
Dussss. Ik geloof dat ik me goed genoeg voel om morgen weer online te werken :D
pi_203597557
Mijn haren worden niet lang genoeg om ze te doneren. Die stoppen met over m’n schouders met groeien. (Of wellicht net maar dan zal mijn haar erg kort moeten en dat duurt dan ook weer een tijd voor we weer wat langer is en echt kort wil ik eigenlijk ook niet :@ en ik weet dat de genen diende pruiken nodig hebben hier geen keuze in hebben. Maar inderdaad ik doe wel een keer een geld donatie..

quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:00 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het nou met die gast?
Zeg.. daar praten we niet over hè :P

En wat balen van je was. Hopelijk is het nog op te lossen met een keer goed wassen en zit het weer/schimmel er niet in.

@Quoi fijn dat je negatief was en alles volgens planning door kon gaan.
Wel balen dat je al haaruitval hebt, je weet dat het gaat gebeuren waarschijnlijk maar het is wel even met je neus op de feiten gedrukt worden weer :*
pi_203597799
@hilliebillie, ja maar ik ga de film niet kijken maar wil het wel weten?
Issie dood? Ontvoerd? Komt hij terug?
pi_203597835
Even tussendoor: de oudste had een nieuw blad voor topo mee naar huis, dit keer centraal/oost Europa. Hij neemt het door en zegt ineens verbaasd: Polen?! Hoe kunnen allebei de polen nou hier liggen??

_O-

Wij suggereerden nog om, als hij het vrijdag bij de overhoring niet meer weet, gewoon overal voormalig Joegoslavië in te vullen. Hij haalt Kroatië, Servië, Bosnië-Herzegovina etc steeds door elkaar namelijk. Ik ben wel benieuwd of de juf dat zou kunnen waarderen :+ (garpje he ;) ).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203597846
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:19 schreef amaranta het volgende:
@:hilliebillie, ja maar ik ga de film niet kijken maar wil het wel weten?
Issie dood? Ontvoerd? Komt hij terug?
Het is Disney. Aan het eind komt alles goed.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:41:15 #28
319308 Tink89
To live is to dance
pi_203598193
Oh jongens onze poets (ja omg we hebben een poets) is er vandaag voor het eerst en ik vind het me toch een partij ongemakkelijk. Wel echt heerlijk, maar zo'n vreemd iemand in je huis...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_203598289
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Het is Disney. Aan het eind komt alles goed.
Niet mee eens. Dat meisje is nog steeds genaaid met haar gave :N

En Bruno praat ik niet over.
pi_203598364
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:41 schreef Tink89 het volgende:
Oh jongens onze poets (ja omg we hebben een poets) is er vandaag voor het eerst en ik vind het me toch een partij ongemakkelijk. Wel echt heerlijk, maar zo'n vreemd iemand in je huis...
Dat went wel op den duur... geniet van je gepoetste huis! :*
pi_203598374
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Welk meisje? Ariel? Pocahandtas?
pi_203598640
quote:

[..]

Daar heb je wel een punt. Maar ze was op het eind wel blij toch? Al zou ik zelf minder vergevingsgezind zijn richting de familie. Stelselmatig buitengesloten worden is niet ok -O- ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:08:52 #33
319308 Tink89
To live is to dance
pi_203598800
Het kwartje dat het over die film gaat, valt nu pas... Lol!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_203598847
quote:
Ik vond dat ook. Inmiddels ben ik blij dat ik zelf m'n huis weer schoonmaak.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203599450
Mijn hulp beschouwt zichzelf als mijn beste vriendin. Andersom ehhh not so much ;(. Maar ze maakt goed schoon en zelf doen vind ik ook niet echt een optie (mijn nekspieren zijn snel overbelast en ik vind het echt zonde om 3 dagen hoofdpijn te hebben omdat ik moet stofzuigen en dweilen), dus 1x per twee weken zet ik me er overheen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203599522
Onze schoonmaakster is echt een schat van een mens. Ik vind het heerlijk om thuis te komen als zij langs is geweest, omdat het dan 30 seconden voelt alsof ik een normaal opgeruimd huis zonder kinderen heb :') Daarna is het meteen weer een bende omdat ze dan de blokken alweer over de vloer hebben gestrooid :')
pi_203599575
quote:

[..]

Nee zij is degene die zorgt dat het goed blijft gaan met de familie dus de belangrijkste gave imho O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_203599628
quote:
Ik las poes en vond het zo’n vreemde post. :D :')
pi_203599742
Mijn dochter van 4 zat iets op Netflix te kijken en ineens hoor ik Snoop Dogg rappen en ik had even gemist dat ze iets geks keek ofzo.
Is het uit de SpongeBob Film. :')
pi_203599784
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:50 schreef vencodark het volgende:
Mijn dochter van 4 zat iets op Netflix te kijken en ineens hoor ik Snoop Dogg rappen en ik had even gemist dat ze iets geks keek ofzo.
Is het uit de SpongeBob Film. :')
Die film is echt een bizarre trip. Ik denk dat de bedenkers zwaar onder invloed waren tijdens het schrijven.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203599840
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Die film is echt een bizarre trip. Ik denk dat de bedenkers zwaar onder invloed waren tijdens het schrijven.
SpongeBob rules!

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 10-02-2022 16:00:36 ]
  donderdag 10 februari 2022 @ 15:35:31 #42
319308 Tink89
To live is to dance
pi_203600419
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vond dat ook. Inmiddels ben ik blij dat ik zelf m'n huis weer schoonmaak.
Ik wen er wel aan. Ik kan echt niet in uren korten voor het uurtarief van de poets en heb er ook nog eens een gruwelijke hekel aan. Normaal is het ook niet zo'n punt, maar onze opvang is dicht vanwege te veel covid-besmettingen en dus heb ik de baby thuis... anders had ik me gewoon opgesloten in m'n werkkamer.
pi_203600690
Ik moet elke keer aan Bruno Bruins denken met deze Topictitel |:(
Maar van die Bruno heb ik geen idee hoe het is afgelopen :P

@Quoi, succes morgen!

Ik heb best dik haar. De vorige winter toen de kappers dicht waren moest ik wel een staartje in (normaal los tot de schouders), maar mijn weken durende wazige hoofdpijn was verdwenen met de knipbeurt..
Dus doneren gaat echt niks worden.
pi_203601011
Wat ik can dochter begreep is dat er niet over Bruno gepraat wordt omdat hij lang geleden is weg gegaan.
Volgens mij heb ik ook nog gevraagd of ie wel weer terug kwam en ik geloof dat dat zo was. Tot zover de samenvatting van iemand die de film ook niet heeft gezien :P

De oudste zingt nu dat zinnetje in het Nederlands omdat ie het dan stom vind klinken en dat is leuk (zijn mening) ‘we praten niet over brunee nee nee, we praten niet over brunee’ :{

Hier ook een poets, eens in de twee weken ik probeer altijd zo groot mogelijk deel van de tijd van huis te zijn zodat ik niet het gevoel heb in de weg te lopen of het idee heb dat ik mee moet helpen :@
Helaas kon ze niet op m’n vaste werkmiddag dat had ik het liefst gehad. Maar vind maar eens iemand betrouwbaar en goed waar ik dat van tevoren al zeker van weet.

Jaaaren terug, voor we kinderen hadden, ook een tijdje een poets gehad, maar zij zweette heel erg, en als ik dan thuis kwam nadat ze was geweest rook het huis naar een mix van schoonmaakmiddel en zweet :r dat vond ik echt heel smerig.
(En ze nam wel eens ongevraagd haar dochter (basisschoolleeftijd was omdat ze dan studiedag had ofzo) mee die dan ‘meehielp’ (en dat ook nog niet kon, tenminste niet waar ik voor betaal en ze ook 3/4 fles schoonmaakmiddel in de emmer kiepte..) en nog wat dingetjes..)
pi_203601089
Bruno bleek in de holle muren van het huis te wonen en komt weer terug bij de familie. :Y
pi_203601115
Ik werk altijd thuis als onze poets er is, maar sluit me gewoon op op de kamer, en behalve een kopje koffie halen zie ik haar niet.

Wel jammer dat die kamer niet wordt schoongemaakt ;(
pi_203601125
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:18 schreef hilliebillie het volgende:

(En ze nam wel eens ongevraagd haar dochter (en nog wat dingetjes..)
Dingen die ze in jouw ogen verkeerd deed? Ze knipte haar teennagels met jouw schaar?
Of bedoel je dat ze dingetjes mee nam? Zoals bijvoorbeeld een beeldje van 2 zwarte hertjes ofzo?

Mijn moeder was poets bij een oudere dame. En als ik vrij was ging ik mee, maar dan ging ik koffie leuten met de mevrouw. Dat vond de mevrouw gezellig.
pi_203601134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:25 schreef Vaiana het volgende:
Bruno bleek in de holle muren van het huis te wonen en komt weer terug bij de familie. :Y
Wat? Hoe kun je daar wonen? Waar poepte hij? En at hij weleens?
pi_203601145
En mijn moeder heet Elena en ze noemde haar steevast Helene.
pi_203601346
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:29 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wat? Hoe kun je daar wonen? Waar poepte hij? En at hij weleens?
Hij had een ingang het huis in, die gebruikte hij volgens mij als mensen niet thuis waren om alsnog eten uit de keuken te halen enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')