SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Het long covid topic
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ah oui, la covid longue, honhonhonquote:Qu’est-ce que la COVID longue?
La plupart des personnes atteintes de la COVID-19 se rétablissent à l’intérieur de 2 à 4 semaines. La COVID-19 peut toutefois causer des symptômes ou des complications qui persistent ou apparaissent au-delà de cette période chez certaines personnes. On parle alors de COVID longue.![]()
En die kans is ironisch genoeg groter na vaccinatie: https://dailysceptic.org/(...)den-in-the-appendix/quote:A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
![]()
Onze pizzabezorger doet tegenwoordig ook aan rassendenken. Het wordt steeds fraaier met die gek.zie email 27 oktober![]()
En dat op basis van welke kleur emoji je moet gebruiken. Ik word te oud voor deze shitquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Onze pizzabezorger doet tegenwoordig ook aan rassendenken. Het wordt steeds fraaier met die gek.![]()
Slim toch, die heeft door dat z'n carriere als cijfertjesknul op z'n einde loopt. Misschien aast ie met dat soort uitspraken nu op een functie bij zo'n clubje van beroepszielepoten, daar ligt nog zat geld en vooral media-aandacht in het verschiet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Onze pizzabezorger doet tegenwoordig ook aan rassendenken. Het wordt steeds fraaier met die gek.![]()
Zolang je maar niet te oud voelt voor Hardstylequote:Op woensdag 9 februari 2022 23:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dat op basis van welke kleur emoji je moet gebruiken. Ik word te oud voor deze shit![]()
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Kan ie mooi bij die andere deugneuzen aanschuiven in praatprogramma's. Lekker doen want ik ga het toch niet zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Slim toch, die heeft door dat z'n carriere als cijfertjesknul op z'n einde loopt. Misschien aast ie met dat soort uitspraken nu op een functie bij zo'n clubje van beroepszielepoten, daar ligt nog zat geld en vooral media-aandacht in het verschiet.![]()
Die is zo te zien volledig in de val van de Zerocovidians gestapt. Denk dat ze beter haar functie neer kan leggen als ze een assistent-professor is in public health en beter naar een psychiater kan gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is wel een pareltje hoor, dit gaat verder dan zeroCovid. negativeCovid ofzo?[ twitter ]![]()
Ziekenhuis maakt zich zorgen over naderende versoepelingen, bijna 170 medewerkers ziek thuis
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
nee, die zijn niet ziek thuis, die zitten in isolatie waarvan een percentage klachten heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef _serial_ het volgende:
Ziekenhuis maakt zich zorgen over naderende versoepelingen, bijna 170 medewerkers ziek thuis
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart.![]()
Ziek? Besmet moet het zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef _serial_ het volgende:
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Zeikers hou je altijd. Niets van aantrekken. Gas op die lolly.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef _serial_ het volgende:
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart.zie email 27 oktober![]()
Zooo. Niet best.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Onze pizzabezorger doet tegenwoordig ook aan rassendenken. Het wordt steeds fraaier met die gek.
Wat een gek inderdaad.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Aanbevolen door het omt. Ga daar lekker janken idd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, die zijn niet ziek thuis, die zitten in isolatie waarvan een percentage klachten heeft.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Geen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor soort leven deze mensen voor corona hadden.
Maar ze hebben altijd nog de keuze om het zelf wel te doen natuurlijk. Is helemaal prima. Maar waarom exact die andere 11,5mln wel verplichten aan die nutteloze zaken te gaan houden?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Kijk, daarvan zou een Amsterdammer nu zeggen: 'Die is helemaal wappie'.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:56 schreef Pistolero het volgende:
Dit pareltje wil ik jullie niet onthouden:
[ twitter ]
Vliegende aids'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat onderzoek naar hart en vaatziekten tgv Covid19 is gehouden tijdens de eerste golf. Dat was alfa, die variant was dus de zwaarste en niet te vergelijken met Omicron 1.0 of 2.0 of Delta. Tijdens de eerste golf kwam het idd ook wel voor dat iemand tijdens de infectie al stierf aan een hartaanval.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 04:50 schreef KingRadler het volgende:
Mensen die niet geloven in het virus die Long Covid krijgen.
Hoe noemen hun dan dit.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ziek thuisquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef _serial_ het volgende:
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart., in quarantaine met een snotneus bedoelden ze.
![]()
Ik maak me eerder zorgen over al die mensen doe zich constant zorgen lopen te maken. Al die stress is niet goed voor een mens, allemaal maagzweren en hartklachten in de toekomstquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef _serial_ het volgende:
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart.Zijn er al plannen om iets aan de quarantaine regels te veranderen?
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Een burn out.quote:Op donderdag 10 februari 2022 04:50 schreef KingRadler het volgende:
Mensen die niet geloven in het virus die Long Covid krijgen.
Hoe noemen hun dan dit.
Wel helder dat ik na mn covid hier geen last van heb, daar ik je zin heb weten te ontleden.Go hard or go home![]()
Dat ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:38 schreef josja het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen over al die mensen doe zich constant zorgen lopen te maken. Al die stress is niet goed voor een mens, allemaal maagzweren en hartklachten in de toekomst![]()
Ik vond het vreemd dat 1,1 miljoen Nederlanders schijnbaar aan de antidepressiva zitten in dit land maar tijdens deze crisis ben ik het wel gaan begrijpen.
Maak je maar flink druk en neem het leven vooral heel serieus.![]()
Jeuj, mijn 20 jaar Fokjubilarispost.
![]()
![]()
En iemand die wat nuchterder leest ziet dat de vergelijking in het gelinkte stuk vooral gaat over de werking van het virus. Maar goed, schuimbekken over twotterberichtjes of krantenkoppen is hier een beetje de modus operandi.quote:Op donderdag 10 februari 2022 01:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk, daarvan zou een Amsterdammer nu zeggen: 'Die is helemaal wappie'.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Inderdaad, gewoon neukbaar, niks ziek.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ziek thuis, in quarantaine met een snotneus bedoelden ze.
![]()
Ja die lobby is in Nederland echt enorm sterk. Ziekenhuizen zijn niet belangeloos, maar hebben hun eigen belang.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef _serial_ het volgende:
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart.
En zolang ze niet vollopen is hun lobby helemaal niets meer waard dan bijvoorbeeld de voetballobby of de horecalobby. Maar toch denken ze zelf van wel.![]()
Welk belang heeft de zorg hierin?quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja die lobby is in Nederland echt enorm sterk. Ziekenhuizen zijn niet belangeloos, maar hebben hun eigen belang.
En zolang ze niet vollopen is hun lobby helemaal niets meer waard dan bijvoorbeeld de voetballobby of de horecalobby. Maar toch denken ze zelf van wel.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Personeel wat minder zwaar belasten vooral. Elke opname scheelt toch een beetje. En "we zijn al zo zwaar belast de laatste 2 jaar".quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welk belang heeft de zorg hierin?![]()
Wie is deze debiel? Covidpessimist in hart en nieren?quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
raven voor het levenquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zolang je maar niet te oud voelt voor Hardstyle![]()
![]()
Gaf zo veilig gevoel!quote:"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Op zoek naar een nieuwe markt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Onze pizzabezorger doet tegenwoordig ook aan rassendenken. Het wordt steeds fraaier met die gek."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Yorick vond onderwijs toch ook niet-essentieel? Hij is zelf het bewijs dat onderwijs wel degelijk essentieel blijkt te zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ach overdrijf niet zo. Die hele zerocovidsekte is geen haar beter dan Willem Engel en z’n maten. Er is geen grond meer voor collectieve maatregelen. Als deze mensen het virus niet willen oplopen, dan blijven ze maar thuis of zetten een mondkapje op.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
En iemand die wat nuchterder leest ziet dat de vergelijking in het gelinkte stuk vooral gaat over de werking van het virus. Maar goed, schuimbekken over twotterberichtjes of krantenkoppen is hier een beetje de modus operandi.
Maar val de rest er niet mee lastig en ga de overheid niet beschuldigen van eugenetica, massamoord en zulks.![]()
Ze gaan het sowieso niet rustiger krijgen, er ligt nog een hoopje kritieke inhaalzorg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Personeel wat minder zwaar belasten vooral. Elke opname scheelt toch een beetje. En "we zijn al zo zwaar belast de laatste 2 jaar".Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Is er überhaupt een commercieel bedrijf te vinden waar het “rustig” is? Het is altijd en overal druk een aanpoten. Ook buiten de zorg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:11 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ze gaan het sowieso niet rustiger krijgen, er ligt nog een hoopje kritieke inhaalzorg.![]()
Dan kan dit topic wel dicht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ach overdrijf niet zo. Die hele zerocovidsekte is geen haar beter dan Willem Engel en z’n maten. Er is geen grond meer voor collectieve maatregelen. Als deze mensen het virus niet willen oplopen, dan blijven ze maar thuis of zetten een mondkapje op.
Maar val de rest er niet mee lastig en ga de overheid niet beschuldigen van eugenetica, massamoord en zulks.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Het staat me bij dat Eric Feigl Ding dit stuk ook weergaf als Covid = Vliegende AIDSquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
En iemand die wat nuchterder leest ziet dat de vergelijking in het gelinkte stuk vooral gaat over de werking van het virus. Maar goed, schuimbekken over twotterberichtjes of krantenkoppen is hier een beetje de modus operandi.
Maar inderdaad je kunt de tweet ook minder serieus nemen, ik kan ook Covid met een Sinterklaasintocht vergelijken en daar schokkende zaken in vinden.
(
- Het heeft de wortels in een land in het oosten
- De exacte herkomst is nog onbekend
- Een belangrijk onderdeel gaat over verspreiding
- Pogingen tot containment leid tot onrust in de samenleving en een verplaatsing van het publieke domein naar het private domein
- Kinderen maken het geheel positiever mee dan ouderen
- Je kunt er overal mee geconfronteerd worden
- Media hebben het er continu over
- ...
)
[ Bericht 20% gewijzigd door zalkc op 10-02-2022 09:23:59 ]Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Maar dan heb ik niks mee te lezen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan kan dit topic wel dicht.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Dus?quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lezen doen we niet aan.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niks mee te lezen.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Klopt, meermaals. Dan kan je je wel focussen op een overeenkomst in de basale werking daarvan, maar zo'n vent post dat natuurlijk met een reden en dat is paniek zaaien en aandacht krijgen. Prima dat daar wat tegengas aan gegeven wordt en die lui niet al teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:15 schreef zalkc het volgende:
Het staat me bij dat Eric Feigl Ding dit stuk ook weergaf als Covid = Vliegende AIDSWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Klopt, dat is ook vervelend. Maar er is wel meer vervelend, een lockdown die duizenden bedrijven platlegt is ook behoorlijk vervelend.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:11 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ze gaan het sowieso niet rustiger krijgen, er ligt nog een hoopje kritieke inhaalzorg.![]()
Uiteraard niet, want dan is er weinig commercieels aan. Er valt best wat te zeggen om in de zorg ook in te zetten op planning en beschikbaarheid (en daar zijn al kolossale geldstromen voor), maar de paniekgeluiden over werkdruk in die sectoren moet je a priori ook wel met een korrel zout nemen. Maar dat mag je niet zeggen natuurlijk, want lieve sector.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:13 schreef Spablauw214 het volgende:
Is er überhaupt een commercieel bedrijf te vinden waar het “rustig” is?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Het enige waar ik in geloof is het hele stelsel hervormen, maar daar wordt nooit tot opgeroepen. Alleen maar om meer geld, zodat we kunnen blijven doen wat niet werkte maar met een extra zakcentje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Uiteraard niet, want dan is er weinig commercieels aan. Er valt best wat te zeggen om in de zorg ook in te zetten op planning en beschikbaarheid (en daar zijn al kolossale geldstromen voor), maar de paniekgeluiden over werkdruk in die sectoren moet je a priori ook wel met een korrel zout nemen. Maar dat mag je niet zeggen natuurlijk, want lieve sector.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Toch zeggen veel mensen in mijn omgeving dat ziekenhuizen geen belang hebben. Hoe zouden jullie op zo'n argument reageren?
Ik zeg dan altijd dat je ziekenhuizen ook gewoon als bedrijven moet zien die hun eigen personeel zoveel mogelijk willen beschermen. Bij maatregelen zal dit personeel het (ook al is het verschil niet eens zo groot) minder zwaar krijgen dus vandaar dat ziekenhuizen altijd voor meer maatregelen zullen pleiten.
Dan heb ik het toch goed uitgelegd?![]()
Helaas is beschermen van eigen personeel geen grond om een heel land maatregelen op te leggen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch zeggen veel mensen in mijn omgeving dat ziekenhuizen geen belang hebben. Hoe zouden jullie op zo'n argument reageren?
Ik zeg dan altijd dat je ziekenhuizen ook gewoon als bedrijven moet zien die hun eigen personeel zoveel mogelijk willen beschermen. Bij maatregelen zal dit personeel het (ook al is het verschil niet eens zo groot) minder zwaar krijgen dus vandaar dat ziekenhuizen altijd voor meer maatregelen zullen pleiten.
Dan heb ik het toch goed uitgelegd?![]()
Ben vooral benieuwd naar hoe ze denken dat 1G wel veilig kan zijn voor de evenementen en nachthoreca gezien de zeer korte incubatietijd van Omicron.
Daarnaast kost het ook nog eens 15 euro p.p.
Tel dat bovenop de 350K toegangstesten p/w die al gedaan worden, en je hebt weer een paar bedrijven heel rijk gemaakt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nee dat klopt maar het gaat mij erom dat mensen ziekenhuizen een soort heilige status willen toekennen terwijl ik denk: Als er geen noodscenario is en de boel niet vol ligt, dan hebben jullie net zoveel recht van spreken als iedere andere branche.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Helaas is beschermen van eigen personeel geen grond om een heel land maatregelen op te leggen.![]()
Ik zou ziekenhuizen toch wel een beetje anders zien. Ze houden zich ook bezig met het leven en dood van mensen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar het gaat mij erom dat mensen ziekenhuizen een soort heilige status willen toekennen terwijl ik denk: Als er geen noodscenario is en de boel niet vol ligt, dan hebben jullie net zoveel recht van spreken als iedere andere branche.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Dat snap ik, maar als de capaciteit van een ziekenhuis het makkelijk aankan dan vervalt dat argument. Want een lockdown kost ook mensen het leven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou ziekenhuizen toch wel een beetje anders zien. Ze houden zich ook bezig met het leven en dood van mensen.![]()
Het is gewoon wachten op de eerste berichten over 'uitbraken' op een 1G-locatie, en dan vraagt men zich weer naïef af hoe dat toch heeft kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:34 schreef _serial_ het volgende:
Ben vooral benieuwd naar hoe ze denken dat 1G wel veilig kan zijn voor de evenementen en nachthoreca gezien de zeer korte incubatietijd van Omicron.
Tel dat bovenop de 350K toegangstesten p/w die al gedaan worden, en je hebt weer een paar bedrijven heel rijk gemaakt.![]()
snap dat ook niet en als ik het goed begrepen heb willen ze eind deze maand helemaal stoppen met CTB maar dan alleen voor nachthoreca en festivals niet?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:34 schreef _serial_ het volgende:
Tel dat bovenop de 350K toegangstesten p/w die al gedaan worden, en je hebt weer een paar bedrijven heel rijk gemaakt.![]()
Dat 1G komt binnenkort toch ook te vervallen joh. Is nu nog even voor de bühne.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
snap dat ook niet en als ik het goed begrepen heb willen ze eind deze maand helemaal stoppen met CTB maar dan alleen voor nachthoreca en festivals niet?![]()
Het strengste waar ik tot nu van weet, is Duitsland met 2G+ beleid, maar daar geldt je booster wel als joker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
snap dat ook niet en als ik het goed begrepen heb willen ze eind deze maand helemaal stoppen met CTB maar dan alleen voor nachthoreca en festivals niet?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ook leuk als je positief test en voor de rest geen klachten hebt. Dan hoor je meteen een weekje voor straf thuis te zitten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:34 schreef _serial_ het volgende:
die hebben dat toen met delta ingevoerd, denk dat het toen nog wel nut had maar als ze dat nog steeds hebben gaan ze er dus ook te lang mee doorquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het strengste waar ik tot nu van weet, is Duitsland met 2G+ beleid, maar daar geldt je booster wel als joker.![]()
Denk ook niet dat de mensen er om staan te springen, die pakken nog wel even een thuisfeest waar het bier bijna gratis is, en ze niet hoeven te reizen naar een testlocatie.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat 1G komt binnenkort toch ook te vervallen joh. Is nu nog even voor de bühne.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wat is binnenkort? Het schijnt wisselgeld te zijn voor het vervallen van de CTB voor alle andere sectoren, maar zinloze maatregelen invoeren moet je gewoon nooit doen, ook niet als wisselgeld.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat 1G komt binnenkort toch ook te vervallen joh. Is nu nog even voor de bühne.![]()
Binnenkort is over een maandje ofzo. Het is bijna voorjaar, de piek stelt nu al geen bal voor en als het warm wordt dan is er helemaal niets meer over van dit griepje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is binnenkort? Het schijnt wisselgeld te zijn voor het vervallen van de CTB voor alle andere sectoren, maar zinloze maatregelen invoeren moet je gewoon nooit doen, ook niet als wisselgeld.
Ik denk niet dat festivals zich zorgen hoeven te maken.![]()
Ook weer zoiets trouwens: Waarom hoor ik werkelijk niemand over het aanstaande voorjaar? Geen wetenschapper die het noemt terwijl we over 3 weekjes al in maart zitten en we al 2 jaar weten dat dit een seizoensding is.![]()
Eh ja, dit is inderdaad een exemplarische post. Ik stel simpelweg dat bij 'vliegende AIDS' iedereen in de modus schiet waarin ze er gelijk vanuit gaan dat er hier wordt gezegd dat het gaat om de IFR van AIDS en niet om het werkingsmechanisme. Dat stukje nuchtere beschouwing blijft hier altijd achterwege en men schiet gelijk in de lachwekkende hyperbolen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ach overdrijf niet zo. Die hele zerocovidsekte is geen haar beter dan Willem Engel en z’n maten. Er is geen grond meer voor collectieve maatregelen. Als deze mensen het virus niet willen oplopen, dan blijven ze maar thuis of zetten een mondkapje op.
Maar val de rest er niet mee lastig en ga de overheid niet beschuldigen van eugenetica, massamoord en zulks.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die hyperbolen zijn inderdaad vrij lachwekkend, maar zo'n wetenschapper moet die vergelijking ook helemaal niet willen maken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eh ja, dit is inderdaad een exemplarische post. Ik stel simpelweg dat bij 'vliegende AIDS' iedereen in de modus schiet waarin ze er gelijk vanuit gaan dat er hier wordt gezegd dat het gaat om de IFR van AIDS en niet om het werkingsmechanisme. Dat stukje nuchtere beschouwing blijft hier altijd achterwege en men schiet gelijk in de lachwekkende hyperbolen.
Als je zoiets zegt, zeg het dan zoals jij het nu zegt.![]()
Tja Twitter, dat zinken ze wat mij betreft ook morgen af naar de bodem van de Atlantische Oceaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die hyperbolen zijn inderdaad vrij lachwekkend, maar zo'n wetenschapper moet die vergelijking ook helemaal niet willen maken.
Als je zoiets zegt, zeg het dan zoals jij het nu zegt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Compleet zinloos die 1g. Is echt puur poltiek gezichtsverlies willen voorkomen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is binnenkort? Het schijnt wisselgeld te zijn voor het vervallen van de CTB voor alle andere sectoren, maar zinloze maatregelen invoeren moet je gewoon nooit doen, ook niet als wisselgeld.
Ik stel dat kroegbezoek nog wel een paar weekjes uit. Ga mij echt niet laten testen om een kroeg in te kunnen.![]()
Ze zullen wel zeggen dat weermodellen uiterst onvoorspelbaar zijn in tegenstelling tot, zeg.... RIVM modellenquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ook weer zoiets trouwens: Waarom hoor ik werkelijk niemand over het aanstaande voorjaar? Geen wetenschapper die het noemt terwijl we over 3 weekjes al in maart zitten en we al 2 jaar weten dat dit een seizoensding is.![]()
![]()
Die vliegende HIV komt door deze studie.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eh ja, dit is inderdaad een exemplarische post. Ik stel simpelweg dat bij 'vliegende AIDS' iedereen in de modus schiet waarin ze er gelijk vanuit gaan dat er hier wordt gezegd dat het gaat om de IFR van AIDS en niet om het werkingsmechanisme. Dat stukje nuchtere beschouwing blijft hier altijd achterwege en men schiet gelijk in de lachwekkende hyperbolen.
https://www.nature.com/articles/s41590-021-01113-x
Mensen die longcovid zouden minder t-cellen hebben en minder b-cellen. Daarom zijn ze meer vatbaar voor andere ziektes. Maar deze studie is gedaan voor dat de vaccins er waren. Dus of het ook zo is na vaccinatie is onduidelijk. Plus hoe het komt enzovoort moet ook nog beter onderzocht worden. Maar dit heeft niks met HIV te maken omdat HIV zich hecht aan de CD4+ T-cellen (ook wel de T-helpercell) en daardoor wordt als er niks gebeurt op langer termijn je hele immuunsysteem plat gelegd. Dat is niet het geval bij dit corona virus dus daarom is de vergelijk onzin en zorgt eerder voor angst dan dat het helpt.![]()
Een jaar terug waren we aan het schaatsen hier. Vandaag is het hier een warme herfstdagquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze zullen wel zeggen dat weermodellen uiterst onvoorspelbaar zijn in tegenstelling tot, zeg.... RIVM modellen
Tevens is het maandag Valentijnsdag kwam ik net achter in de Etos, die was wat roze gekleurd vol zut.
Wordt nauwelijks verkocht zei de mevrouw van de winkel, want mensen zijn tijdsbesef helemaal kwijt met thuiswerken en de saaiheid van het leven nuOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ha!quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Een jaar terug waren we aan het schaatsen hier. Vandaag is het hier een warme herfstdag
Tevens is het maandag Valentijnsdag kwam ik net achter in de Etos, die was wat roze gekleurd vol zut.
Wordt nauwelijks verkocht zei de mevrouw van de winkel, want mensen zijn tijdsbesef helemaal kwijt met thuiswerken en de saaiheid van het leven nu
Dat is waar ook. Het legendarische sneeuwballengooi advies. Net zo idioot als de ratel en voetbalkijkadvies. 'Schaatspiek des doods' omdat iedereen buiten stond in de vrieskou en prachtige blauwe luchten. Dagenlang het omt in paniek.
Maar hebben we er ooit nog van vernomen? ....'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Waarschuwingen om niet te gaan schaatsen en uit te kijken zodat niet iedereen met botbreuken op de SEH terecht zou komen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ha!
Dat is waar ook. Het legendarische sneeuwballengooi advies. Net zo idioot als de ratel en voetbalkijkadvies. 'Schaatspiek des doods' omdat iedereen buiten stond in de vrieskou en prachtige blauwe luchten. Dagenlang het omt in paniek.
Maar hebben we er ooit nog van vernomen? ....
Vervolgens negen maanden later een babyboom.Tap tap tap![]()
Valentijnsdag is sowieso commerciële onzin die is overgewaaid uit de VSquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Een jaar terug waren we aan het schaatsen hier. Vandaag is het hier een warme herfstdag
Wordt nauwelijks verkocht zei de mevrouw van de winkel, want mensen zijn tijdsbesef helemaal kwijt met thuiswerken en de saaiheid van het leven nu![]()
![]()
Het virus sleet mee vond ik de mooiste.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ha!
Maar hebben we er ooit nog van vernomen? ....![]()
Halloween ook, maar dat is nog leukquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Valentijnsdag is sowieso commerciële onzin die is overgewaaid uit de VS
Tap tap tap![]()
Op zich wel, dat is wat Kuipers in ieder geval nu propageert. Probleem met dat soort dingen is natuurlijk wel dat je over je graf heen moet gaan regeren, want binnen drie jaar heb je het niet structureel hervormd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:29 schreef zalkc het volgende:
Het enige waar ik in geloof is het hele stelsel hervormen, maar daar wordt nooit tot opgeroepen.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Halloween, de “moderne” manier van kerst vieren, allemaal manieren om rotzooi te slijtenquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halloween ook, maar dat is nog leuk![]()
![]()
Ik zag in het twitterdraadje enkel een linkje naar dit artikeltje waarin betreffende studie niet wordt aangehaald.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:16 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Die vliegende HIV komt door deze studie.
https://www.nature.com/articles/s41590-021-01113-x
Mensen die longcovid zouden minder t-cellen hebben en minder b-cellen. Daarom zijn ze meer vatbaar voor andere ziektes. Maar deze studie is gedaan voor dat de vaccins er waren. Dus of het ook zo is na vaccinatie is onduidelijk. Plus hoe het komt enzovoort moet ook nog beter onderzocht worden. Maar dit heeft niks met HIV te maken omdat HIV zich hecht aan de CD4+ T-cellen (ook wel de T-helpercell) en daardoor wordt als er niks gebeurt op langer termijn je hele immuunsysteem plat gelegd. Dat is niet het geval bij dit corona virus dus daarom is de vergelijk onzin en zorgt eerder voor angst dan dat het helpt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ok dat artikel is al redelijk ontkracht door veel mensen. Als ik het snel lees hebben ze ook dat het virus in de hersenen kan komen maar dat is niet geval. Ten eerste omdat er geen ace2 receptoren in de hersenen zijn en een tijdje geleden was er een onderzoek gepubliceerd in Cell dat bijvoorbeeld het verlies van geur en smaak te maken heeft met bepaalde reukcellen die geïnfecteerd zijn geweest. Ook de zogenaamde brainfrog was verklaarbaar omdat het vooral was bij mensen (een kleine groep) die op de ic hebben gelegen en anti-ontstekingsmiddelen kregen die daarvoor zorgen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zag in het twitterdraadje enkel een linkje naar dit artikeltje waarin betreffende studie niet wordt aangehaald.![]()
Halloween komt uit Ierland en is door Ierse immigranten naar de VS gebracht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halloween ook, maar dat is nog leuk![]()
Leuk hoor, dat er dingen 'ontkracht' zijn, maar ik lees in het artikel nergens terug dat er sprake zou zijn van ACE2 receptoren in de hersenen. Ik lees er vooral in terug dat er wat studies zijn die erop lijken te wijzen dat er effecten zijn op het cognitieve systeem. Ook wat zaken over hoe er sprake zou kunnen zijn van effect op de hersenen, zoals bijvoorbeeld hier beschreven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ok dat artikel is al redelijk ontkracht door veel mensen. Als ik het snel lees hebben ze ook dat het virus in de hersenen kan komen maar dat is niet geval. Ten eerste omdat er geen ace2 receptoren in de hersenen zijn en een tijdje geleden was er een onderzoek gepubliceerd in Cell dat bijvoorbeeld het verlies van geur en smaak te maken heeft met bepaalde reukcellen die geïnfecteerd zijn geweest. Ook de zogenaamde brainfrog was verklaarbaar omdat het vooral was bij mensen (een kleine groep) die op de ic hebben gelegen en anti-ontstekingsmiddelen kregen die daarvoor zorgen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
je moet er toch niet aan denken dat 1G een blijvertje is. dan moet je halve vriendengroep thuis blijven bij een nachtje stappen of een festival omdat ze net positief testen terwijl er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat 1G komt binnenkort toch ook te vervallen joh. Is nu nog even voor de bühne.![]()
En Valentijnsdag zou uit Italië komen, maar je snapt wat ik bedoeldequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Halloween komt uit Ierland en is door Ierse immigranten naar de VS gebracht.
Tap tap tap![]()
Ze schaffen alles wel af uiteindelijk. Veel te laat maar ze doen het wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat 1G een blijvertje is. dan moet je halve vriendengroep thuis blijven bij een nachtje stappen of een festival omdat ze net positief testen terwijl er niks aan de hand is.![]()
Sowieso onbetaalbaar dus dat is alleen al vanuit dat oogpunt geen blijvertjequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat 1G een blijvertje is. dan moet je halve vriendengroep thuis blijven bij een nachtje stappen of een festival omdat ze net positief testen terwijl er niks aan de hand is.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Als je er extra seks mee kunt krijgen, why notquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En Valentijnsdag zou uit Italië komen, maar je snapt wat ik bedoelde
Vraag me dan af of dat lukt door je wijf een beker met een roos en roze beertje erop te geven maar dat is een andere kwestie.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Lol, Valentijnsdag is bedoeld om seks te krijgen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je er extra seks mee kunt krijgen, why not
Vraag me dan af of dat lukt door je wijf een beker met een roos en roze beertje erop te geven maar dat is een andere kwestie.![]()
![]()
Waar anders voor?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lol, Valentijnsdag is bedoeld om seks te krijgen?
Voor de afnemers van roze zut, etentjes en reisjes etc danOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Als je een materialistisch wijf hebt is valentijnsdag vast belangrijk.
Mijn wijf is dat niet, dus die geeft geen fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een artikel wat Francois Balloux er over geschreven heeft met ook verwijzingen naar meerdere studies.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat er dingen 'ontkracht' zijn, maar ik lees in het artikel nergens terug dat er sprake zou zijn van ACE2 receptoren in de hersenen. Ik lees er vooral in terug dat er wat studies zijn die erop lijken te wijzen dat er effecten zijn op het cognitieve systeem. Ook wat zaken over hoe er sprake zou kunnen zijn van effect op de hersenen, zoals bijvoorbeeld hier beschreven.
https://www.theguardian.c(...)s-new-study-suggests
Plus iemand die toen der tijd die hele studie heeft uitgeplozen.
Maar goed het zijn allemaal studies van voor het vaccin tijdperk dus het is maar de vraag of het nu ook allemaal zo is. Want als het immuunsysteem te lang wacht met ingrijpen bij een infectie van een virus bijvoorbeeld omdat het gevaar niet herkent kunnen er gewoon hele nare dingen gebeuren in je lichaam omdat het virus zich vrij kan verspreiden of omdat je immuunsysteem teveel gaat afbreken.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:01 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn wijf is dat niet, dus die geeft geen fuck.Oh is ze er zo een: "Nee Dick, we doen niets met Valentijnsdag, dat is allemaal maar commercieel." Vervolgens doe je helemaal niets en heb je 3 weken dick-straf en praat ze een maand niet tegen je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:01 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn wijf is dat niet, dus die geeft geen fuck.Als jij in Spanje zit bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Har har harSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220209_48045581Wat zijn dat nou weerquote:Vervolgens liep de groep - ’Wij zijn geen wappies maar snappies’ - in de druilerige regen een rondje door de wijk.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Valentijnsdag![]()
Als dat de enige dag is dat je wat aandacht aan je partner geeft klopt er sowieso iets niet![]()
![]()
Jij verstuurt op Valentijnsdag vast een dickpic in plaats van bloemen. Onder het motto: Zeg het zonder woorden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je er extra seks mee kunt krijgen, why not
Vraag me dan af of dat lukt door je wijf een beker met een roos en roze beertje erop te geven maar dat is een andere kwestie.![]()
Een bosje penisplanten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:09 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Jij verstuurt op Valentijnsdag vast een dickpic in plaats van bloemen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: