SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Het long covid topic
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ah oui, la covid longue, honhonhonquote:Qu’est-ce que la COVID longue?
La plupart des personnes atteintes de la COVID-19 se rétablissent à l’intérieur de 2 à 4 semaines. La COVID-19 peut toutefois causer des symptômes ou des complications qui persistent ou apparaissent au-delà de cette période chez certaines personnes. On parle alors de COVID longue.![]()
En die kans is ironisch genoeg groter na vaccinatie: https://dailysceptic.org/(...)den-in-the-appendix/quote:A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
![]()
Onze pizzabezorger doet tegenwoordig ook aan rassendenken. Het wordt steeds fraaier met die gek.zie email 27 oktober![]()
En dat op basis van welke kleur emoji je moet gebruiken. Ik word te oud voor deze shitquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Onze pizzabezorger doet tegenwoordig ook aan rassendenken. Het wordt steeds fraaier met die gek.![]()
Slim toch, die heeft door dat z'n carriere als cijfertjesknul op z'n einde loopt. Misschien aast ie met dat soort uitspraken nu op een functie bij zo'n clubje van beroepszielepoten, daar ligt nog zat geld en vooral media-aandacht in het verschiet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Onze pizzabezorger doet tegenwoordig ook aan rassendenken. Het wordt steeds fraaier met die gek.![]()
Zolang je maar niet te oud voelt voor Hardstylequote:Op woensdag 9 februari 2022 23:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dat op basis van welke kleur emoji je moet gebruiken. Ik word te oud voor deze shit![]()
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Kan ie mooi bij die andere deugneuzen aanschuiven in praatprogramma's. Lekker doen want ik ga het toch niet zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Slim toch, die heeft door dat z'n carriere als cijfertjesknul op z'n einde loopt. Misschien aast ie met dat soort uitspraken nu op een functie bij zo'n clubje van beroepszielepoten, daar ligt nog zat geld en vooral media-aandacht in het verschiet.![]()
Die is zo te zien volledig in de val van de Zerocovidians gestapt. Denk dat ze beter haar functie neer kan leggen als ze een assistent-professor is in public health en beter naar een psychiater kan gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is wel een pareltje hoor, dit gaat verder dan zeroCovid. negativeCovid ofzo?[ twitter ]![]()
Ziekenhuis maakt zich zorgen over naderende versoepelingen, bijna 170 medewerkers ziek thuis
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
nee, die zijn niet ziek thuis, die zitten in isolatie waarvan een percentage klachten heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef _serial_ het volgende:
Ziekenhuis maakt zich zorgen over naderende versoepelingen, bijna 170 medewerkers ziek thuis
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart.![]()
Ziek? Besmet moet het zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef _serial_ het volgende:
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Zeikers hou je altijd. Niets van aantrekken. Gas op die lolly.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef _serial_ het volgende:
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart.zie email 27 oktober![]()
Zooo. Niet best.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Onze pizzabezorger doet tegenwoordig ook aan rassendenken. Het wordt steeds fraaier met die gek.
Wat een gek inderdaad.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Aanbevolen door het omt. Ga daar lekker janken idd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, die zijn niet ziek thuis, die zitten in isolatie waarvan een percentage klachten heeft.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Geen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor soort leven deze mensen voor corona hadden.
Maar ze hebben altijd nog de keuze om het zelf wel te doen natuurlijk. Is helemaal prima. Maar waarom exact die andere 11,5mln wel verplichten aan die nutteloze zaken te gaan houden?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Kijk, daarvan zou een Amsterdammer nu zeggen: 'Die is helemaal wappie'.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:56 schreef Pistolero het volgende:
Dit pareltje wil ik jullie niet onthouden:
[ twitter ]
Vliegende aids'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat onderzoek naar hart en vaatziekten tgv Covid19 is gehouden tijdens de eerste golf. Dat was alfa, die variant was dus de zwaarste en niet te vergelijken met Omicron 1.0 of 2.0 of Delta. Tijdens de eerste golf kwam het idd ook wel voor dat iemand tijdens de infectie al stierf aan een hartaanval.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 04:50 schreef KingRadler het volgende:
Mensen die niet geloven in het virus die Long Covid krijgen.
Hoe noemen hun dan dit.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ziek thuisquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef _serial_ het volgende:
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart., in quarantaine met een snotneus bedoelden ze.
![]()
Ik maak me eerder zorgen over al die mensen doe zich constant zorgen lopen te maken. Al die stress is niet goed voor een mens, allemaal maagzweren en hartklachten in de toekomstquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef _serial_ het volgende:
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart.Zijn er al plannen om iets aan de quarantaine regels te veranderen?
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Een burn out.quote:Op donderdag 10 februari 2022 04:50 schreef KingRadler het volgende:
Mensen die niet geloven in het virus die Long Covid krijgen.
Hoe noemen hun dan dit.
Wel helder dat ik na mn covid hier geen last van heb, daar ik je zin heb weten te ontleden.Go hard or go home![]()
Dat ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:38 schreef josja het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen over al die mensen doe zich constant zorgen lopen te maken. Al die stress is niet goed voor een mens, allemaal maagzweren en hartklachten in de toekomst![]()
Ik vond het vreemd dat 1,1 miljoen Nederlanders schijnbaar aan de antidepressiva zitten in dit land maar tijdens deze crisis ben ik het wel gaan begrijpen.
Maak je maar flink druk en neem het leven vooral heel serieus.![]()
Jeuj, mijn 20 jaar Fokjubilarispost.
![]()
![]()
En iemand die wat nuchterder leest ziet dat de vergelijking in het gelinkte stuk vooral gaat over de werking van het virus. Maar goed, schuimbekken over twotterberichtjes of krantenkoppen is hier een beetje de modus operandi.quote:Op donderdag 10 februari 2022 01:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk, daarvan zou een Amsterdammer nu zeggen: 'Die is helemaal wappie'.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Inderdaad, gewoon neukbaar, niks ziek.quote:Op donderdag 10 februari 2022 06:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ziek thuis, in quarantaine met een snotneus bedoelden ze.
![]()
Ja die lobby is in Nederland echt enorm sterk. Ziekenhuizen zijn niet belangeloos, maar hebben hun eigen belang.quote:Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef _serial_ het volgende:
Ja hoor, het mediaoffensief tegen versoepelingen is weer gestart.
En zolang ze niet vollopen is hun lobby helemaal niets meer waard dan bijvoorbeeld de voetballobby of de horecalobby. Maar toch denken ze zelf van wel.![]()
Welk belang heeft de zorg hierin?quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja die lobby is in Nederland echt enorm sterk. Ziekenhuizen zijn niet belangeloos, maar hebben hun eigen belang.
En zolang ze niet vollopen is hun lobby helemaal niets meer waard dan bijvoorbeeld de voetballobby of de horecalobby. Maar toch denken ze zelf van wel.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Personeel wat minder zwaar belasten vooral. Elke opname scheelt toch een beetje. En "we zijn al zo zwaar belast de laatste 2 jaar".quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welk belang heeft de zorg hierin?![]()
Wie is deze debiel? Covidpessimist in hart en nieren?quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
raven voor het levenquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zolang je maar niet te oud voelt voor Hardstyle![]()
![]()
Gaf zo veilig gevoel!quote:"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Op zoek naar een nieuwe markt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Onze pizzabezorger doet tegenwoordig ook aan rassendenken. Het wordt steeds fraaier met die gek."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Yorick vond onderwijs toch ook niet-essentieel? Hij is zelf het bewijs dat onderwijs wel degelijk essentieel blijkt te zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ach overdrijf niet zo. Die hele zerocovidsekte is geen haar beter dan Willem Engel en z’n maten. Er is geen grond meer voor collectieve maatregelen. Als deze mensen het virus niet willen oplopen, dan blijven ze maar thuis of zetten een mondkapje op.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
En iemand die wat nuchterder leest ziet dat de vergelijking in het gelinkte stuk vooral gaat over de werking van het virus. Maar goed, schuimbekken over twotterberichtjes of krantenkoppen is hier een beetje de modus operandi.
Maar val de rest er niet mee lastig en ga de overheid niet beschuldigen van eugenetica, massamoord en zulks.![]()
Ze gaan het sowieso niet rustiger krijgen, er ligt nog een hoopje kritieke inhaalzorg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Personeel wat minder zwaar belasten vooral. Elke opname scheelt toch een beetje. En "we zijn al zo zwaar belast de laatste 2 jaar".Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Is er überhaupt een commercieel bedrijf te vinden waar het “rustig” is? Het is altijd en overal druk een aanpoten. Ook buiten de zorg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:11 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ze gaan het sowieso niet rustiger krijgen, er ligt nog een hoopje kritieke inhaalzorg.![]()
Dan kan dit topic wel dicht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ach overdrijf niet zo. Die hele zerocovidsekte is geen haar beter dan Willem Engel en z’n maten. Er is geen grond meer voor collectieve maatregelen. Als deze mensen het virus niet willen oplopen, dan blijven ze maar thuis of zetten een mondkapje op.
Maar val de rest er niet mee lastig en ga de overheid niet beschuldigen van eugenetica, massamoord en zulks.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Het staat me bij dat Eric Feigl Ding dit stuk ook weergaf als Covid = Vliegende AIDSquote:Op donderdag 10 februari 2022 07:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
En iemand die wat nuchterder leest ziet dat de vergelijking in het gelinkte stuk vooral gaat over de werking van het virus. Maar goed, schuimbekken over twotterberichtjes of krantenkoppen is hier een beetje de modus operandi.
Maar inderdaad je kunt de tweet ook minder serieus nemen, ik kan ook Covid met een Sinterklaasintocht vergelijken en daar schokkende zaken in vinden.
(
- Het heeft de wortels in een land in het oosten
- De exacte herkomst is nog onbekend
- Een belangrijk onderdeel gaat over verspreiding
- Pogingen tot containment leid tot onrust in de samenleving en een verplaatsing van het publieke domein naar het private domein
- Kinderen maken het geheel positiever mee dan ouderen
- Je kunt er overal mee geconfronteerd worden
- Media hebben het er continu over
- ...
)
[ Bericht 20% gewijzigd door zalkc op 10-02-2022 09:23:59 ]Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Maar dan heb ik niks mee te lezen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan kan dit topic wel dicht.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Dus?quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lezen doen we niet aan.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niks mee te lezen.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Klopt, meermaals. Dan kan je je wel focussen op een overeenkomst in de basale werking daarvan, maar zo'n vent post dat natuurlijk met een reden en dat is paniek zaaien en aandacht krijgen. Prima dat daar wat tegengas aan gegeven wordt en die lui niet al teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:15 schreef zalkc het volgende:
Het staat me bij dat Eric Feigl Ding dit stuk ook weergaf als Covid = Vliegende AIDSWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Klopt, dat is ook vervelend. Maar er is wel meer vervelend, een lockdown die duizenden bedrijven platlegt is ook behoorlijk vervelend.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:11 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ze gaan het sowieso niet rustiger krijgen, er ligt nog een hoopje kritieke inhaalzorg.![]()
Uiteraard niet, want dan is er weinig commercieels aan. Er valt best wat te zeggen om in de zorg ook in te zetten op planning en beschikbaarheid (en daar zijn al kolossale geldstromen voor), maar de paniekgeluiden over werkdruk in die sectoren moet je a priori ook wel met een korrel zout nemen. Maar dat mag je niet zeggen natuurlijk, want lieve sector.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:13 schreef Spablauw214 het volgende:
Is er überhaupt een commercieel bedrijf te vinden waar het “rustig” is?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: