Zeg dan ook, kan het me niet voorstellen. Als het wel zo is dan verdienen ze uiteraard alle steun vanuit Ajax.quote:
Matige bron.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jay Gorter staat in ieder geval morgen onder de lat…
Hij heeft het zelf in elk geval veroorzaakt. Ik heb geen medelijden met hem hoor. Hij had ook die dickpics niet kunnen sturen natuurlijk. Maar het is ook weer niet zo dat Marc O. fluitend verder gaan in het leven en die dames nu de komende 70 jaar bij de psychiater lopen, arbeidsongeschikt zijn en niet meer onder hun bed vandaan durven te komen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar is dat uberhaupt relevant?
Marc moet op de blaren gaan zitten, is toch niet belangrijk of de gevolgen voor hem groter zijn dan voor de slachtoffers?
Heeft Mo al zo snel gescoord?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
Van Jong Ajax op een feestje.
'bekende voetballer'.
Ja sorry, ik zat nog teveel in mijn woede.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik verwacht een iets lastiger potje, 2-1. Bedankt voor het vragen
Ik hoop echt dat jij je teen dubbelklapt tegen een kast of deurpost met je ranzige Roddelpraat.quote:
Die onzin kan hier verder lekker wegblijven ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij je teen dubbelklapt tegen een kast of deurpost met je ranzige Roddelpraat.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij je teen dubbelklapt tegen een kast of deurpost met je ranzige Roddelpraat.
Spelen na Twente sowieso pas 6 maart weer thuis, dat moet lukken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:18 schreef Pedroso het volgende:
Vanaf volgend weekend hoogstwaarschijnlijk ook weer volle stadions met weinig beperkingen meer.
Benfica thuis sowieso voor een vol stadion, dat is pas over een week of 4. Dat is toch wel lekker.
Doe eens rustig joh. Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje mad vandaag, niets van aantrekken. Over een paar weekjes gaat de zon weer schijnen en zijn we weer één grote Fok community.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Gaat het wel goed met je?
Ga eens lekker Ajax kijken ofzo. Zal je goed doen.
Ik voel zelden woede maar het feit dat Jan Roos en die Twentse sukkel daadwerkelijk succes lijken te hebben met deze prut steekt tot diep in mijn ziel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Gaat het wel goed met je?
Ga eens lekker Ajax kijken ofzo. Zal je goed doen.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel zelden woede maar het feit dat Jan Roos en die Twentse sukkel daadwerkelijk succes lijken te hebben met deze prut steekt tot diep in mijn ziel.
De VPRO zend vast een mooie documentaire uit vanavond voor je.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel zelden woede maar het feit dat Jan Roos en die Twentse sukkel daadwerkelijk succes lijken te hebben met deze prut steekt tot diep in mijn ziel.
Braddie schijnt zelfs succes te hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |