Ben je zo ontzettend diep gezakt dat je pownews gaat aanhalen?quote:
Stop apping, too.quote:
Bergkampquote:
Jay Gorter staat in ieder geval morgen onder de lat…quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen vitesse benieuwd of we met de eerste 11 gaan spelen of er wat gewisseld wordt.
Mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jay Gorter staat in ieder geval morgen onder de lat…
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jay Gorter staat in ieder geval morgen onder de lat…
Ik vind iedereen die aan het "genieten" is van deze situatie een ongelooflijke debiel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:26 schreef TornadoDK het volgende:
Stiekem wel genieten van al die zure feyenoorders die opeens het topic vinden
Nachtkaarsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:34 schreef tong80 het volgende:
Maarten Stekelenburg verwacht dit seizoen niet terug te keren in het doel van Ajax. Dat zegt de keeper op de website van de Amsterdamse club. Stekelenburg raakte dit seizoen al na enkele wedstrijden geblesseerd. Wel is hij positief over zijn revalidatie. ,,Ik ben twee, drie maanden geleden geopereerd, maar het gaat nu weer de goede kant op.”
Stekelenburg weet nog niet wanneer hij zijn rentree maakt. ,,Het zal heel lastig worden om dit seizoen nog fit te raken. Ik zal er wel alles aan doen, maar het wordt een moeilijk verhaal. En dat is heel zuur.”
De doelman kreeg in de voorbereiding last van een heup en lies. Desondanks deed hij nog mee in de eerste vier duels van de competitie. Toen de pijn erger werd, volgde nader onderzoek.
,,In het ziekenhuis kwamen ze erachter dat er heel veel stuk was in mijn heup”, zegt Stekelenburg. ,,Doorgaan had geen zin. De operatie is goed gegaan. Ze hebben alles kunnen herstellen wat stuk was.”
40 in september en al jaren een waardeloze keeper. Lekker stoppen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:34 schreef tong80 het volgende:
Maarten Stekelenburg verwacht dit seizoen niet terug te keren in het doel van Ajax. Dat zegt de keeper op de website van de Amsterdamse club. Stekelenburg raakte dit seizoen al na enkele wedstrijden geblesseerd. Wel is hij positief over zijn revalidatie. ,,Ik ben twee, drie maanden geleden geopereerd, maar het gaat nu weer de goede kant op.”
Stekelenburg weet nog niet wanneer hij zijn rentree maakt. ,,Het zal heel lastig worden om dit seizoen nog fit te raken. Ik zal er wel alles aan doen, maar het wordt een moeilijk verhaal. En dat is heel zuur.”
De doelman kreeg in de voorbereiding last van een heup en lies. Desondanks deed hij nog mee in de eerste vier duels van de competitie. Toen de pijn erger werd, volgde nader onderzoek.
,,In het ziekenhuis kwamen ze erachter dat er heel veel stuk was in mijn heup”, zegt Stekelenburg. ,,Doorgaan had geen zin. De operatie is goed gegaan. Ze hebben alles kunnen herstellen wat stuk was.”
Wie ben jijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van iemand uit zijn naaste omgeving die ik ken…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |