SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
iedereen is hem gesmeerd denk ik Whuzz
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:46 schreef Ireth het volgende:
Ik open voorzichtig de stream, misschien is er wel een leuk gesprek gaande...
ze mogen niet op slaapkamersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Tamaartje het volgende:
Is het nog geen slaap tijd voor Nawel?
Echt de hel voor Nawelquote:
Die heeft het even te druk met Hanna beïnvloeden. Snapte?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Tamaartje het volgende:
Is het nog geen slaap tijd voor Nawel?
Doet @Benny expres. Is een soort COS-rickroll.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Benny heb even de op aangepast. Als je op het plaatje klikte van Julio kwam je bij Kitty uit, heb dit even aangepast in de op
niet doen!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:46 schreef Ireth het volgende:
Ik open voorzichtig de stream, misschien is er wel een leuk gesprek gaande...
Nawel: "ah nee, ik ben nie soooo!"
[X]
Hell-week toch? Die gaat nu dus rechtstreeks naar de hel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:49 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
en ze heeft net varkens gelatine gegeten lol![]()
dat word moeilijk mijn moeder heeft in de hel geen foonquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:44 schreef Whuzz het volgende:
@:danilel moest weer zonodig met haar moeder bellen en kon zodoende geen topic openen.
dan had hij er een echte rickroll van moeten makenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet @:Benny expres. Is een soort COS-rickroll.
"HAHAHAHA JE KEEK NAAR KITTY MUHAHAHA!"
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hell-week toch? Die gaat nu dus rechtstreeks naar de hel.
...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
dat word moeilijk mijn moeder heeft in de hel geen foon
Mattquote:
Die kans is wel groot ja (al zijn er ook wel gelatine-vrije marshmallows te koop). Maar de kans dat Nawel dat weet lijkt me nihil, dus dan wordt het haar vast wel vergeven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:49 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
en ze heeft net varkens gelatine gegeten lol![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
dat word moeilijk mijn moeder heeft in de hel geen foon
Ah joh, niemand klikt vrijwillig op het plaatje van Julioquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Benny heb even de op aangepast. Als je op het plaatje klikte van Julio kwam je bij Kitty uit, heb dit even aangepast in de op
ze is islamitisch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die kans is wel groot ja (al zijn er ook wel gelatine-vrije marshmallows te koop). Maar de kans dat Nawel dat weet lijkt me nihil, dus dan wordt het haar vast wel vergeven.
even de aangepaste versie met uitleg kootjsenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
dat word moeilijk mijn moeder heeft in de hel geen foon![]()
Mijn moeder is in 99 op 49 jarige leeftijd plotseling gestorven maar had heerlijke humor.
Ze zei altijd "es ich de piep oet goan den wear ich eerste steukster in de hel want doa is ut gezellig en werm"
nou dat hele 3 dagen een week noemen kan ook echt niet meerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef Whuzz het volgende:
"Morgen is't gedaan met de hellweek" aldus peter.
Kom op BB. Maak woensdag - zaterdag even een ECHTE hel voor ze.
Volgens mij niet echt, maar ze eet wel halal.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is islamitisch?
alah ziet alles
je kijkt liever naar Saai Saaier en valse en valserquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens morgen komt de bende terug samen. maar wees eens eerlijk. Is het nog leuk om naar grimmige sfeer te kijken hmmmm
Jezus ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is islamitisch?
alah ziet alles
Wil een eerlijk antwoord of het RTL correcte antwoordquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens morgen komt de bende terug samen. maar wees eens eerlijk. Is het nog leuk om naar grimmige sfeer te kijken hmmmm
Ja. Maakt niet meer uit. Nawel heeft met d'r gebit mijn monitor al ingebrand.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dat hele 3 dagen een week noemen kan ook echt niet meer
en heb je nu toch die stream aan????
Ik kijk liever naar een bende die het met elkaar kunnen vinden. Die interresante gesprekken heeft. Niet naar een bende die elkaar de grond in boren, elkaar gluren over de douchesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kijkt liever naar Saai Saaier en valse en valser
1 in keer snap je hetquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Maakt niet meer uit. Nawel heeft met d'r gebit mijn monitor al ingebrand.
hoe dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een bende die het met elkaar kunnen vinden. Die interresante gesprekken heeft. Niet naar een bende die elkaar de grond in boren, elkaar gluren over de douches
Nou deze post van je heeft me diep gekwetst
"Vannacht... is Leroy vermoord"quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 in keer snap je het
het zijn de verraders op de stream![]()
Dat je zegt datik liever naar saaie en valse mensen kijkquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Vannacht... is Leroy vermoord"
Zou de eerste keer zijn dat verraders direct bekennen dat zij het waren
nee goed lezen vriendquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat je zegt datik liever naar saaie en valse mensen kijk
Ja ruzies wil ik ook wel zien. Maar die grimmige sfeer wil ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:57 schreef suzi1 het volgende:
dan kijk je toch docus als je interessant wil?
ik wil ruzies zien
Leroyquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wie is de verteller voor Downiewolven.
ja maarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:58 schreef Whuzz het volgende:
Tobias krijgt het vuur niet aan met zijn aansteker.
Nepvent
Hoe werkt dat, ruzies zonder grimmige sfeer?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja ruzies wil ik ook wel zien. Maar die grimmige sfeer wil ik niet
Ahhh harde keuzes in het leven
iets vanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, ruzies zonder grimmige sfeer?
Zit je dan, verdwaald in het bos, met je knappe vent, die geen vuur kan maken.quote:
Even 10 minuten losgaan elkaar de huid vol schelden. En daarna gezellig spelletje uitbeelden op de bank.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, ruzies zonder grimmige sfeer?
zag je die emojiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je er knap aan vindt ?
Mocht niet te duur worden en de stagiaire heeft geen rijbewijs.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
ja zal wel gekocht zijn bij Declathon die zit aan de overkant zowat
Die is al weer helemaal om.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die heeft het even te druk met Hanna beïnvloeden. Snapte?
BB: Bewoners! Vanaf vandaag.... is grimmig zijn alleen nog toegestaan tussen 3uur en 5 uur 's middags!"quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Even 10 minuten losgaan elkaar de huid vol schelden. En daarna gezellig spelletje uitbeelden op de bank.
Klinkt gek
Bedoel eigenlijk het mag grimmig zijn maar niet altijd.
Oeps emoji gemistquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag je die emoji![]()
het is een mooie man maar zo knap nu ook weer niet
je draait weer. let daar opquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Even 10 minuten losgaan elkaar de huid vol schelden. En daarna gezellig spelletje uitbeelden op de bank.
Klinkt gek
Bedoel eigenlijk het mag grimmig zijn maar niet altijd.
stel je voor dat je Leroy mee neemtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zit je dan, verdwaald in het bos, met je knappe vent, die geen vuur kan maken.
Zegt de ene wolf tegen de andere: "Die knappe was niet zo lekker als hij er uit zag"
Die lult met iedereen mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja eerst met mensen zeggen en toen iets over dat ze praten over nomineren haha
Kreeg vroeger wel eens de bijnaam: windhaanquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je voor dat je Leroy mee neemt
en Nous
Leroy gluurt vanachter de boom de wolf dood
en Nous steekt gewoon een vinger in het sterretje van de wolf
Ik ging meteen googlen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
HHHHHAHHAAH NAwel vind Justin Bieber knap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat je gelijk hebt. De goedkoopste van 20 euro.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
ja zal wel gekocht zijn bij Declathon die zit aan de overkant zowat
die dingen blazen zich toch vanzelf op?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:12 schreef Tourniquet het volgende:
Arme Julio die met z'n >100 kg op dat flutmatje moet slapen.
quote:
De anderen zitten in de gameroomquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die dingen blazen zich toch vanzelf op?
en de anderen zitten op een slaapkamer???
Die zijn op slot slapen in de gameroomquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goede matjes wel, maar dit zijn flutmatjes van de Decatlon, zie paar posts hierboven met link. Zijn tal van slechte recensies te lezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik lees ff terug danquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar de helft kijkt geen stream
en de anderen wel een beetje
Gebruiksadviesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:12 schreef Tourniquet het volgende:
Arme Julio die met z'n >100 kg op dat flutmatje moet slapen.
Het is dan ook hell weekquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Goede matjes wel, maar dit zijn flutmatjes van de Decatlon, zie paar posts hierboven met link. Zijn tal van slechte recensies te lezen.Tobias zei net ook al dat ze amper vullen met lucht en bijblazen werkt ook niet goed.
De rest ligt in de gameroom, ik neem aan met dezelfde matjes. De slaapkamers zijn op slot.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Gebruiksadvies
We raden je aan om je matje uit je rugzak te nemen en uit te rollen zodra je je installeert. Laat het ventiel open, zo blaast het gemakkelijker op. Een zelfopblazend matje blaast tot ongeveer 80% op. Daarna zelf verder opblazen met de mond, om zelf de hardheid te bepalen.Opgelet: kies de breedte van je matje op basis van de binnenafmetingen van je tent.Aanbevolen max. gewicht gebruiker: 70 kg
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Gebruiksadvies
We raden je aan om je matje uit je rugzak te nemen en uit te rollen zodra je je installeert. Laat het ventiel open, zo blaast het gemakkelijker op. Een zelfopblazend matje blaast tot ongeveer 80% op. Daarna zelf verder opblazen met de mond, om zelf de hardheid te bepalen.Opgelet: kies de breedte van je matje op basis van de binnenafmetingen van je tent.Aanbevolen max. gewicht gebruiker: 70 kg
dat is zelfs voor Peter en Kristof een probleemquote:
nou nouquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
En wij haten de FEBO.![]()
Maar we haten ook Nawel.![]()
whaha en het was nog een wilde gok maar inderdaad zijn ze hetzelfde ja winkel is wel erg dichtbij net als Mediamarktquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. De goedkoopste van 20 euro.![]()
Ventiel lijkt hetzelfde en het logo is afgeplakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is een prinsesjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou nou
haten is een groot woord
maar lui en verwend nest is passend
Dan gaat ze het gewoon nog een keer uitleggen hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:21 schreef Tourniquet het volgende:
Denk dat ik op een gegeven moment Nawel toch zou gaan antwoorden met "nee, daar snap ik echt geen reet van!".
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is een prinsesje![]()
En prinsesjes mogen best wat pretenties hebben.
ze is een naar verwend nestquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is een prinsesje![]()
En prinsesjes mogen best wat pretenties hebben.
Nu heb je toch nog de mooiste beelden zonder zelf te hoeven streamen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
spoiler graag !!!! Ik heb niet voor niks niet de streams aan staan!!!111!
Stagiair dus niet goed gelezenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Gebruiksadvies
Ik vind het altijd heel moeilijk als iemand een naar karakter heeft, om dan de buitenkant nog objectief te beoordelen en zie er dan ook van alles aan wat ik niet mooi vind en dus niet knap.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is een naar verwend nest
nie meer nie minder
maar je mag haar wel knap vinden![]()
![]()
snapte dat niet danquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:21 schreef Tourniquet het volgende:
Denk dat ik op een gegeven moment Nawel toch zou gaan antwoorden met "nee, daar snap ik echt geen reet van!".
wat is dan de hell week ervanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die lampen en camera’s houden de boel wel warm, zelfs al is het led.
Meestal ergens tussen 20:35 en 20:40.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:26 schreef rinardo het volgende:
Zal eens even kijken of de uitzending al op videoland staat
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:27 schreef odie22 het volgende:
oke, samenvatting van vandaag ;
uto weg
grey niet kort en pittig
whuzz verveelt zich
suzi hele nare ava
pearl geen smaak
Dan zal je met Nawel weinig problemen hebben, want die heeft een superleuk- en lief karakter.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel moeilijk als iemand een naar karakter heeft, om dan de buitenkant nog objectief te beoordelen en zie er dan ook van alles aan wat ik niet mooi vind en dus niet knap.
Smaken verschillen gelukkigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal je met Nawel weinig problemen hebben, want die heeft een superleuk- en lief karakter.
Ze zitten bij het open haard vuur.quote:
Leroy niet ..dat is alleen maar lucht.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:30 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha wat zijn die matjes vreselijk dun zeg dat lig toch niet lekker. Niet meer dan 70 kilo Nouchine weegt meer dan 70 kilo julio ook Leroy denk ik ook
ik besta niet ghostquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:27 schreef odie22 het volgende:
uto weg
grey kort en pittig
whuzz verveelt zich
suzi hele nare ava
pearl geen smaak
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:27 schreef odie22 het volgende:
uto weg
grey knap en pittig
whuzz verveelt zich
suzi hele nare ava
pearl geen smaak
Odie geen Ghost wel lief
Rinardo User nummero uno
It’s all in the name😀quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
ik ben van narigheid
greys anatomy aan het kijken![]()
Ze hadden het zo koud dat ze de deuren opengooide om wat warme Saharawind naar binnen te krijgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die lampen en camera’s houden de boel wel warm, zelfs al is het led.
geen BBquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
ik ben van narigheid
greys anatomy aan het kijken![]()
Als kiespijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Missen we het "weetjewel" al een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |