Ja ruzies wil ik ook wel zien. Maar die grimmige sfeer wil ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:57 schreef suzi1 het volgende:
dan kijk je toch docus als je interessant wil?
ik wil ruzies zien
Leroyquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wie is de verteller voor Downiewolven.
ja maarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:58 schreef Whuzz het volgende:
Tobias krijgt het vuur niet aan met zijn aansteker.
Nepvent
Hoe werkt dat, ruzies zonder grimmige sfeer?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja ruzies wil ik ook wel zien. Maar die grimmige sfeer wil ik niet
Ahhh harde keuzes in het leven
iets vanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, ruzies zonder grimmige sfeer?
Zit je dan, verdwaald in het bos, met je knappe vent, die geen vuur kan maken.quote:
Even 10 minuten losgaan elkaar de huid vol schelden. En daarna gezellig spelletje uitbeelden op de bank.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, ruzies zonder grimmige sfeer?
zag je die emojiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je er knap aan vindt ?
Mocht niet te duur worden en de stagiaire heeft geen rijbewijs.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
ja zal wel gekocht zijn bij Declathon die zit aan de overkant zowat
Die is al weer helemaal om.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die heeft het even te druk met Hanna beïnvloeden. Snapte?
BB: Bewoners! Vanaf vandaag.... is grimmig zijn alleen nog toegestaan tussen 3uur en 5 uur 's middags!"quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Even 10 minuten losgaan elkaar de huid vol schelden. En daarna gezellig spelletje uitbeelden op de bank.
Klinkt gek
Bedoel eigenlijk het mag grimmig zijn maar niet altijd.
Oeps emoji gemistquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag je die emoji![]()
het is een mooie man maar zo knap nu ook weer niet
je draait weer. let daar opquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Even 10 minuten losgaan elkaar de huid vol schelden. En daarna gezellig spelletje uitbeelden op de bank.
Klinkt gek
Bedoel eigenlijk het mag grimmig zijn maar niet altijd.
stel je voor dat je Leroy mee neemtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zit je dan, verdwaald in het bos, met je knappe vent, die geen vuur kan maken.
Zegt de ene wolf tegen de andere: "Die knappe was niet zo lekker als hij er uit zag"
Die lult met iedereen mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja eerst met mensen zeggen en toen iets over dat ze praten over nomineren haha
Kreeg vroeger wel eens de bijnaam: windhaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |