SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
iedereen is hem gesmeerd denk ik Whuzz
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:46 schreef Ireth het volgende:
Ik open voorzichtig de stream, misschien is er wel een leuk gesprek gaande...
ze mogen niet op slaapkamersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Tamaartje het volgende:
Is het nog geen slaap tijd voor Nawel?
Echt de hel voor Nawelquote:
Die heeft het even te druk met Hanna beïnvloeden. Snapte?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Tamaartje het volgende:
Is het nog geen slaap tijd voor Nawel?
Doet @Benny expres. Is een soort COS-rickroll.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Benny heb even de op aangepast. Als je op het plaatje klikte van Julio kwam je bij Kitty uit, heb dit even aangepast in de op
niet doen!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:46 schreef Ireth het volgende:
Ik open voorzichtig de stream, misschien is er wel een leuk gesprek gaande...
Nawel: "ah nee, ik ben nie soooo!"
[X]
Hell-week toch? Die gaat nu dus rechtstreeks naar de hel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:49 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
en ze heeft net varkens gelatine gegeten lol![]()
dat word moeilijk mijn moeder heeft in de hel geen foonquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:44 schreef Whuzz het volgende:
@:danilel moest weer zonodig met haar moeder bellen en kon zodoende geen topic openen.
dan had hij er een echte rickroll van moeten makenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet @:Benny expres. Is een soort COS-rickroll.
"HAHAHAHA JE KEEK NAAR KITTY MUHAHAHA!"
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hell-week toch? Die gaat nu dus rechtstreeks naar de hel.
...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
dat word moeilijk mijn moeder heeft in de hel geen foon
Mattquote:
Die kans is wel groot ja (al zijn er ook wel gelatine-vrije marshmallows te koop). Maar de kans dat Nawel dat weet lijkt me nihil, dus dan wordt het haar vast wel vergeven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:49 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
en ze heeft net varkens gelatine gegeten lol![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
dat word moeilijk mijn moeder heeft in de hel geen foon
Ah joh, niemand klikt vrijwillig op het plaatje van Julioquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Benny heb even de op aangepast. Als je op het plaatje klikte van Julio kwam je bij Kitty uit, heb dit even aangepast in de op
ze is islamitisch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die kans is wel groot ja (al zijn er ook wel gelatine-vrije marshmallows te koop). Maar de kans dat Nawel dat weet lijkt me nihil, dus dan wordt het haar vast wel vergeven.
even de aangepaste versie met uitleg kootjsenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
dat word moeilijk mijn moeder heeft in de hel geen foon![]()
Mijn moeder is in 99 op 49 jarige leeftijd plotseling gestorven maar had heerlijke humor.
Ze zei altijd "es ich de piep oet goan den wear ich eerste steukster in de hel want doa is ut gezellig en werm"
nou dat hele 3 dagen een week noemen kan ook echt niet meerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef Whuzz het volgende:
"Morgen is't gedaan met de hellweek" aldus peter.
Kom op BB. Maak woensdag - zaterdag even een ECHTE hel voor ze.
Volgens mij niet echt, maar ze eet wel halal.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is islamitisch?
alah ziet alles
je kijkt liever naar Saai Saaier en valse en valserquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens morgen komt de bende terug samen. maar wees eens eerlijk. Is het nog leuk om naar grimmige sfeer te kijken hmmmm
Jezus ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is islamitisch?
alah ziet alles
Wil een eerlijk antwoord of het RTL correcte antwoordquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens morgen komt de bende terug samen. maar wees eens eerlijk. Is het nog leuk om naar grimmige sfeer te kijken hmmmm
Ja. Maakt niet meer uit. Nawel heeft met d'r gebit mijn monitor al ingebrand.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dat hele 3 dagen een week noemen kan ook echt niet meer
en heb je nu toch die stream aan????
Ik kijk liever naar een bende die het met elkaar kunnen vinden. Die interresante gesprekken heeft. Niet naar een bende die elkaar de grond in boren, elkaar gluren over de douchesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kijkt liever naar Saai Saaier en valse en valser
1 in keer snap je hetquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Maakt niet meer uit. Nawel heeft met d'r gebit mijn monitor al ingebrand.
hoe dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een bende die het met elkaar kunnen vinden. Die interresante gesprekken heeft. Niet naar een bende die elkaar de grond in boren, elkaar gluren over de douches
Nou deze post van je heeft me diep gekwetst
"Vannacht... is Leroy vermoord"quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 in keer snap je het
het zijn de verraders op de stream![]()
Dat je zegt datik liever naar saaie en valse mensen kijkquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Vannacht... is Leroy vermoord"
Zou de eerste keer zijn dat verraders direct bekennen dat zij het waren
nee goed lezen vriendquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat je zegt datik liever naar saaie en valse mensen kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |