Geen idee. dat merken we vanzelf als iemand zich in dit topic aanbiedt ervoorquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:06 schreef hemarookworst het volgende:
Wie wil nou weer een gratis kind joh
Druk aan het werk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het slaat gelukkig heel goed aan!Hij heeft nog wel een lange weg te gaan, maar we zijn op de goede weg!
En hoe is het daarzo verder allemaal?
Misschien moet hij een glazen (!) beeldscherm reparerenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doen alsof zeker? Aangezien je hier zit
Zo'n CRT monitor met een bol schermquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien moet hij een glazen (!) beeldscherm repareren
multischerm even snel switchen enzo. moet kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee man, ik kijk af en toe even... Moet jij niet werken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit in een meeting waar ik vooral luisterend benquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee man, ik kijk af en toe even... Moet jij niet werken?
En het valt niet op dat jij tijdens de meeting op je mobieltje zit te klooien?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit in een meeting waar ik vooral luisterend ben
ik zit niet op mobiel. Twee schermen. Eentje meeting eentje fokquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En het valt niet op dat jij tijdens de meeting op je mobieltje zit te klooien?
Pas maar op dat je niet in het verkeerde scherm zit te typen...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zit niet op mobiel. Twee schermen. Eentje meeting eentje fok
Om te chatten op teams moet ik een extra handeling doen, dus dat komt goedquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet in het verkeerde scherm zit te typen...
Da's mooi. Niet dat er een FOK post per ongeluk in een teams chat naar de CEO verstuurd wordt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Om te chatten op teams moet ik een extra handeling doen, dus dat komt goed
Andersom dingen van werk hier plaatsen zou nog erger zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's mooi. Niet dat er een FOK post per ongeluk in een teams chat naar de CEO verstuurd wordt.
"oeps"....
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Andersom dingen van werk hier plaatsen zou nog erger zijn
Ja, daar moet je niet aan denken...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
muten, camera uit, laptop mee en gewoon gaan bouten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:05 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook dat je in een (online) meeting zit en dat het nog even duurt terwijl je opeens keihard moet schijten?
Er zijn lieden die dit doenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moeten zij weten. En als ze daar negatieve gevolgen daar ondervinden is het hun eigen schuldquote:
Nee die lieden draaien het dan om en maken het de fout van de fokkersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moeten zij weten. En als ze daar negatieve gevolgen daar ondervinden is het hun eigen schuld
Posten ze dan vertrouwelijke informatie van werk dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee die lieden draaien het dan om en maken het de fout van de fokkers
ja sommigen hebben de atlantik wal voor hun kop
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Posten ze dan vertrouwelijke informatie van werk dan?
Hoiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's mooi. Niet dat er een FOK post per ongeluk in een teams chat naar de CEO verstuurd wordt.
"oeps"....
Hemarookworst bijt hondquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat mag je niet zeggen want dan ben jij de gebeten hond
ik had het andersom, ik moest keihard schijten en terwijl ik aan het schijten was had ik eigenlijk een meetingquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:05 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook dat je in een (online) meeting zit en dat het nog even duurt terwijl je opeens keihard moet schijten?
En dan zeggen dat je hiervoor nog een andere meeting hebt gehad en dat je daarom later was?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had het andersom, ik moest keihard schijten en terwijl ik aan het schijten was had ik eigenlijk een meeting
nee ik heb netjes even een appje gestuurd dat ik iets later was.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je hiervoor nog een andere meeting hebt gehad en dat je daarom later was?
Beterschap gewenst.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hallo ik heb officieel ook corona nu.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voel je je heel ziek of valt het mee?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen wel een goede druk om afgeschaft te worden, snelst groeiende petitie ooit las ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
gefeliciteerd
of
ben je echt ziek Mikey?
dan heb je straks een QR
onze overheid veegt zich over het algemeen de kont af met petitiesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijgen wel een goede druk om afgeschaft te worden, snelst groeiende petitie ooit las ik
Thanksquote:
Zondag voelde ik me ziek nu niet zo erg.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
gefeliciteerd
of
ben je echt ziek Mikey?
dan heb je straks een QR
Valt mee gelukkig.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voel je je heel ziek of valt het mee?
nou snel weer beter en dan heb je het ook lekker gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Zondag voelde ik me ziek nu niet zo erg.
[..]
Valt mee gelukkig.
Ja is ook zo hoopte er van vrij te blijven maar als dit het is en zo blijft vind ik het wel goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou snel weer beter en dan heb je het ook lekker gehad
preciesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja is ook zo hoopte er van vrij te blijven maar als dit het is en zo blijft vind ik het wel goed.
Ik hoop voor je dat het meevalt en dat je snel opknapt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja is ook zo hoopte er van vrij te blijven maar als dit het is en zo blijft vind ik het wel goed.
quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het meevalt en dat je snel opknapt.
Beterschap!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben je jarig dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:38 schreef dud0r het volgende:
Zo. Bijna alle cadeautjes in de pocket. Straks nog even een cadeaubon halen en het is compleet
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
Cadeautje voor een oud collega gehaald. Die is met pensioen. Dit is voor z'n afscheid
ToT-GeNoTquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]Lief klein konijntje zonder vliegje op z'n neus!
Muah, lange dag op werk gehad en ik begin me beetje grieperig te voelen dus test afspraak bij de GGD gemaakt voor donderdag en tot dan vanuit thuis werken.quote:
Succes en het beste ermee.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, lange dag op werk gehad en ik begin me beetje grieperig te voelen dus test afspraak bij de GGD gemaakt voor donderdag en tot dan vanuit thuis werken.
Verstandig!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, lange dag op werk gehad en ik begin me beetje grieperig te voelen dus test afspraak bij de GGD gemaakt voor donderdag en tot dan vanuit thuis werken.
Nee, als ik die had gedaan en die was negatief geweest had ik voor mijn werk alsnog een GGD test moeten doen dus dat was praktisch gezien nutteloos geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Verstandig!
Half miljoen positieve tests per week; het lijkt echt een kwestie van tijd te zijn voor je aan de beurt bent.
Geen zelftest gedaan?
Het klopt wel..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Badspeeltje!
Wacht, dat klonk fout....
Wel als je geen bad hebt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Badspeeltje!
Wacht, dat klonk fout....
Relaxed.quote:
Dat heb ik ook maar die module doet het niet, toch maar een kijken of ik het aan de praat kan krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar die module doet het niet, toch maar een kijken of ik het aan de praat kan krijgen.
Toen ik mijn huis kreeg werd gezegd dat die kapot was maar ik heb er nooit naar gekeken.quote:
Moet vast wel lukken toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar die module doet het niet, toch maar een kijken of ik het aan de praat kan krijgen.
Voordat jij er gebruik van gaat maken gaat mij dat wel lukken.quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voordat jij er gebruik van gaat maken gaat mij dat wel lukken.
quote:
Is haags zo viesdik gewordenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey Haagse vrieandel, lig je al in het vet?
Geworden?quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja scherm naar de klote dank je wel he
Op die plek stond een post met hi fans? Dan is het plaatje wel begrijpelijk.quote:
Of mario ragequote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op die plek stond een post met hi fans? Dan is het plaatje wel begrijpelijk.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op die plek stond een post met hi fans? Dan is het plaatje wel begrijpelijk.
quote:
Hij was toch een volslanke 800kg of heb ik iets gemistquote:
Op een nuchtere maag, ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Hij was toch een volslanke 800kg of heb ik iets gemist
Heeft haags dan ooit een nuchtere maagquote:
Betaalt hij dan wel extra wegenbelasting?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Hij was toch een volslanke 800kg of heb ik iets gemist
Als-ie slaapt, maar z'n hersenen daarentegen.......quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft haags dan ooit een nuchtere maag
Eerst aannemen dat hij over hersens beschikt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Als-ie slaapt, maar z'n hersenen daarentegen.......
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst aannemen dat hij over hersens beschikt.
Een kennis van mij van vroeger had het weleens over "pielepap"...quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een kennis van mij van vroeger had het weleens over "pielepap"...![]()
Klinkt zo niet aanlokkelijk![]()
Ja echt! De Sahara was er niks bijquote:
ieeuwwwwwwwwquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een kennis van mij van vroeger had het weleens over "pielepap"...![]()
Klinkt zo niet aanlokkelijk![]()
ben je wel eens in de Sahara geweest?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt! De Sahara was er niks bij
Neequote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je wel eens in de Sahara geweest?
Hij betaald zeker 2 keer de helftquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Betaalt hij dan wel extra wegenbelasting?
En 's nachts net zo warm als dat vrouwen worden van het zien van haagsquote:
quote:
is het @Haags bash dag?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En 's nachts net zo warm als dat vrouwen worden van het zien van haags
Daar heeft veel ijs gelegen.quote:
anders moet ik op zoek naar een goed mopjequote:
Iets over dat half Den Haag in zijn gravitatieveld rondcirkelt of zo?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders moet ik op zoek naar een goed mopje
Haags kan ook wel een mopje zijn als hij slaaptquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders moet ik op zoek naar een goed mopje
neequote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets over dat half Den Haag in zijn gravitatieveld rondcirkelt of zo?
Als Haags naar het strand gaat probeert GreenPeace hem terug in zee te rollenquote:
Ik word er niet warm of koud vanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En 's nachts net zo warm als dat vrouwen worden van het zien van haags
Dat deed haags ook, daarom is hij nu geen mod meerquote:
maar @Haags is niet dikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als Haags naar het strand gaat probeert GreenPeace hem terug in zee te rollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik begin al te zweten als ik eraan denkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik word er niet warm of koud van
Gek eigenlijk hé.. dat er op veel plekken eerst iets anders wasquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heeft veel ijs gelegen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar @:Haags is niet dikLigt eraan met wie je hem vergelijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Thanksquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
NetjesDat fiets ik zelfs niet eens altijd
Dat is best well heftigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin al te zweten als ik eraan denk
[..]
maar @:Haags is niet dikDaar ging het toch over eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
[..]
maar @:Haags is niet dikHij kan in ieder geval geen lichte overtredingen maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat maken ze ervanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar ging het toch over eerder![]()
Van Geerd wordt het ook gezegd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat maken ze ervan
ze zeggen ook dat Dudie dik is
maar dat issie ook nie
Nah ja, anyway, het was maar een fatjokequote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat maken ze ervan
ze zeggen ook dat Dudie dik is
maar dat issie ook nie
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nah ja, anyway, het was maar een fatjoke
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nah ja, anyway, het was maar een fatjoke
Doe hetquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:35 schreef Fogel het volgende:
Zou het wel goed doen als UI die laatste...
Selfie?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:35 schreef Fogel het volgende:
Zou het wel goed doen als UI die laatste...
Ja daar boekt ie enorme successen mee op Tinderquote:
Nee, mijn ogen zijn bruinquote:
Naar buitenland reizen heb ik al een tijdje niet gedaan, dus valt wel meequote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:38 schreef Koen66 het volgende:
En hoe gaat het met het grensoverschrijdende gedrag hier?
Over anderhalve week weerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:38 schreef Koen66 het volgende:
Even verkleinen via deze site https://ezgif.com/quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:38 schreef Fogel het volgende:
"De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 220x203 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw."
grrr
Moeten er wel eerst grenzen zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:38 schreef Koen66 het volgende:
Ja, was daar al mee bezigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even verkleinen via deze site https://ezgif.com/
die zijn er al teveel die grenzenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moeten er wel eerst grenzen zijn
Ja preciesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn er al teveel die grenzen
Chicago.quote:
Ik wil een kale kano!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Waar ga je heen
Met je kamelenteen
Ik zie hem dwars door je broekje heen
quote:
Gaaf, mag ik mee?quote:
Dank U.quote:
Je boekt maarquote:
Ja straks zegt die copper met z'n neppe pattas dat ze te hard boekte.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je boekt maar
Alleen moet je in quarantaine bij terugkomst in Nederland.
Heeft SBE neppe Pattas?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja straks zegt die copper met z'n neppe pattas dat ze te hard boekte.
Dan moet ze hem doekoe passen.
ToT van de straatquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja straks zegt die copper met z'n neppe pattas dat ze te hard boekte.
Dan moet ze hem doekoe passen.
Man man man, haags is niet meer zo mager geweest sinds hij 3 wasquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar waarom je Haags als UI zou willen hebben......
Wasrolkwaliteitquote:
Wat behulpzaam ben je toch ook somsquote:
Dus je blijft deze nu voor altijd houden?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze die ik nu al weer een tijd als ui heb
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat behulpzaam ben je toch ook soms
Yep past toch het beste bij mijn naam enz en ik switch vaak toch weer terug naar dezequote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
Dus
[..]
Dus je blijft deze nu voor altijd houden?
Hahaha, ik wissel soms ook dagelijks van UI al heb ik dat al een tijd niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep past toch het beste bij mijn naam enz en ik switch vaak toch weer terug naar deze
Teeeeering wat een slechte ondertiteling/uitlegquote:
Iedere bitch weet t0g wel beter of nie dan a niffeauquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Teeeeering wat een slechte ondertiteling/uitleg
Best wel!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Teeeeering wat een slechte ondertiteling/uitleg
Ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik nog een coke pakken of water gaan klappen?
ik heb de coke geklaptquote:
Ton Elias?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb de coke geklapt
en ook die ton gepakt
Voor ik ging heb ik een jonko op balkon geklapt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb de coke geklapt
en ook die ton gepakt
zat even een andere Ton te zoekenquote:
Ik heb die coke genaktquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb de coke geklapt
en ook die ton gepakt
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb die coke genakt
En ook die ton gepakt
Deze opname is bijna 100 jaar oud, hoe oud het nummer is dat is niet met zekerheid te zeggen.quote:
hemarookworst in ONZ / Ton Elias is afgevallenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
zat even een andere Ton te zoeken
maar er zijn niet veel echt bekende Tons
Ja zat toch nog steeds down die rabbitholequote:
je hebt een eigen topicquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hemarookworst in ONZ / Ton Elias is afgevallen
dan is het misschien inderdaad maar beter dat jij het nu hebtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja zat toch nog steeds down die rabbithole
Ik vind het prachtigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze opname is bijna 100 jaar oud, hoe oud het nummer is dat is niet met zekerheid te zeggen.
Ik ook, net zoals The house of the rising sun, bekend geworden door the Animals. Het lied komt uit de 18de eeuw maar er zijn aanwijzingen dat het al uit de 16de eeuw stamt.quote:
Wait, whut?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, net zoals The house of the rising sun, bekend geworden door the Animals. Het lied komt uit de 18de eeuw maar er zijn aanwijzingen dat het al uit de 16de eeuw stamt.
Naar een oud Engels volkslied. Wat the house of the rising sun inhoud is ook niet met zekerheid te zeggen. Men neemt aan dat het een hoerenhuis was maar als je de tekst goed bekijkt dan kan het ook een gevangenis zijn geweest.quote:
Muziekgeschiedenisquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, net zoals The house of the rising sun, bekend geworden door the Animals. Het lied komt uit de 18de eeuw maar er zijn aanwijzingen dat het al uit de 16de eeuw stamt.
Ik vind het wel leuk om dat soort dingen uit/op te zoeken. Gisteren ook nog op Fok iemand blij gemaakt door iets voor haar op te zoeken. Was wel een beetje heftig.quote:
Nu ben ik stiekem wel benieuwd wat dat dan wasquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om dat soort dingen uit/op te zoeken. Gisteren ook nog op Fok iemand blij gemaakt door iets voor haar op te zoeken. Was wel een beetje heftig.
Superbadeendje in NWS / Jongen (5) valt in 32 meter diepe waterput #11 Rayan overledenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik stiekem wel benieuwd wat dat dan was
Thanks, ga ik zo even lezen.quote:
Kan je nou niet lezen of doe je nou zo dom?quote:
excuus???quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je nou niet lezen of doe je nou zo dom?
Geen rucola in je ochtend smoothie na je work out etenquote:
Oh, oeps.quote:
pittigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen rucola in je ochtend smoothie na je work out eten
Inderdaad, door Carolina Reaper pepers die ik erin doe is het een lekker pittige smoothiequote:
dat doe jij nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, door Carolina Reaper pepers die ik erin doe is het een lekker pittige smoothie
Kan ik ook een link krijgen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doe jij niet
en als je nu zegt wel...
dan wil ik morgen een livestream![]()
![]()
ik vind van welquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik ook een link krijgen?
Tsja, iedereen is in afwachting van mijn livestreamquote:
Jouw schuld dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, iedereen is in afwachting van mijn livestream
quote:
die link die je in dm hebt gestuurd toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, iedereen is in afwachting van mijn livestream
Vanavond niet aan de alcoholquote:
Ik zal hem maar meteen hier droppenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
die link die je in dm hebt gestuurd toch?
Colatje dan maar?quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal hem maar meteen hier droppen![]()
![]()
Beste stream ever
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]no way rabio dat ik daar op ga klikken
Let je goed op bij het oversteken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh ok
geen idee
ga ervandoor kaninchen
![]()
![]()
suziquote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh ok
geen idee
ga ervandoor kaninchen
![]()
![]()
schakel al dagen niet gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:52 schreef suzi1 het volgende:
en ik wilde oa schakeltje even zien, maar die is vast al gaan strekken
rip schakelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
schakel al dagen niet gezien
Oeps, nou maak je mij bang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |