Geen idee. dat merken we vanzelf als iemand zich in dit topic aanbiedt ervoorquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:06 schreef hemarookworst het volgende:
Wie wil nou weer een gratis kind joh
Druk aan het werk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het slaat gelukkig heel goed aan!Hij heeft nog wel een lange weg te gaan, maar we zijn op de goede weg!
En hoe is het daarzo verder allemaal?
Misschien moet hij een glazen (!) beeldscherm reparerenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doen alsof zeker? Aangezien je hier zit
Zo'n CRT monitor met een bol schermquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien moet hij een glazen (!) beeldscherm repareren
multischerm even snel switchen enzo. moet kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee man, ik kijk af en toe even... Moet jij niet werken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit in een meeting waar ik vooral luisterend benquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee man, ik kijk af en toe even... Moet jij niet werken?
En het valt niet op dat jij tijdens de meeting op je mobieltje zit te klooien?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit in een meeting waar ik vooral luisterend ben
ik zit niet op mobiel. Twee schermen. Eentje meeting eentje fokquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En het valt niet op dat jij tijdens de meeting op je mobieltje zit te klooien?
Pas maar op dat je niet in het verkeerde scherm zit te typen...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zit niet op mobiel. Twee schermen. Eentje meeting eentje fok
Om te chatten op teams moet ik een extra handeling doen, dus dat komt goedquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet in het verkeerde scherm zit te typen...
Da's mooi. Niet dat er een FOK post per ongeluk in een teams chat naar de CEO verstuurd wordt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Om te chatten op teams moet ik een extra handeling doen, dus dat komt goed
Andersom dingen van werk hier plaatsen zou nog erger zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's mooi. Niet dat er een FOK post per ongeluk in een teams chat naar de CEO verstuurd wordt.
"oeps"....
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Andersom dingen van werk hier plaatsen zou nog erger zijn
Ja, daar moet je niet aan denken...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
muten, camera uit, laptop mee en gewoon gaan bouten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:05 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook dat je in een (online) meeting zit en dat het nog even duurt terwijl je opeens keihard moet schijten?
Er zijn lieden die dit doenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moeten zij weten. En als ze daar negatieve gevolgen daar ondervinden is het hun eigen schuldquote:
Nee die lieden draaien het dan om en maken het de fout van de fokkersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moeten zij weten. En als ze daar negatieve gevolgen daar ondervinden is het hun eigen schuld
Posten ze dan vertrouwelijke informatie van werk dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee die lieden draaien het dan om en maken het de fout van de fokkers
ja sommigen hebben de atlantik wal voor hun kop
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Posten ze dan vertrouwelijke informatie van werk dan?
Hoiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's mooi. Niet dat er een FOK post per ongeluk in een teams chat naar de CEO verstuurd wordt.
"oeps"....
Hemarookworst bijt hondquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat mag je niet zeggen want dan ben jij de gebeten hond
ik had het andersom, ik moest keihard schijten en terwijl ik aan het schijten was had ik eigenlijk een meetingquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:05 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook dat je in een (online) meeting zit en dat het nog even duurt terwijl je opeens keihard moet schijten?
En dan zeggen dat je hiervoor nog een andere meeting hebt gehad en dat je daarom later was?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had het andersom, ik moest keihard schijten en terwijl ik aan het schijten was had ik eigenlijk een meeting
nee ik heb netjes even een appje gestuurd dat ik iets later was.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je hiervoor nog een andere meeting hebt gehad en dat je daarom later was?
Beterschap gewenst.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hallo ik heb officieel ook corona nu.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voel je je heel ziek of valt het mee?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen wel een goede druk om afgeschaft te worden, snelst groeiende petitie ooit las ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
gefeliciteerd
of
ben je echt ziek Mikey?
dan heb je straks een QR
onze overheid veegt zich over het algemeen de kont af met petitiesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijgen wel een goede druk om afgeschaft te worden, snelst groeiende petitie ooit las ik
Thanksquote:
Zondag voelde ik me ziek nu niet zo erg.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
gefeliciteerd
of
ben je echt ziek Mikey?
dan heb je straks een QR
Valt mee gelukkig.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voel je je heel ziek of valt het mee?
nou snel weer beter en dan heb je het ook lekker gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Zondag voelde ik me ziek nu niet zo erg.
[..]
Valt mee gelukkig.
Ja is ook zo hoopte er van vrij te blijven maar als dit het is en zo blijft vind ik het wel goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou snel weer beter en dan heb je het ook lekker gehad
preciesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja is ook zo hoopte er van vrij te blijven maar als dit het is en zo blijft vind ik het wel goed.
Ik hoop voor je dat het meevalt en dat je snel opknapt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja is ook zo hoopte er van vrij te blijven maar als dit het is en zo blijft vind ik het wel goed.
quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het meevalt en dat je snel opknapt.
Beterschap!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben je jarig dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:38 schreef dud0r het volgende:
Zo. Bijna alle cadeautjes in de pocket. Straks nog even een cadeaubon halen en het is compleet
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
Cadeautje voor een oud collega gehaald. Die is met pensioen. Dit is voor z'n afscheid
ToT-GeNoTquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]Lief klein konijntje zonder vliegje op z'n neus!
Muah, lange dag op werk gehad en ik begin me beetje grieperig te voelen dus test afspraak bij de GGD gemaakt voor donderdag en tot dan vanuit thuis werken.quote:
Succes en het beste ermee.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, lange dag op werk gehad en ik begin me beetje grieperig te voelen dus test afspraak bij de GGD gemaakt voor donderdag en tot dan vanuit thuis werken.
Verstandig!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, lange dag op werk gehad en ik begin me beetje grieperig te voelen dus test afspraak bij de GGD gemaakt voor donderdag en tot dan vanuit thuis werken.
Nee, als ik die had gedaan en die was negatief geweest had ik voor mijn werk alsnog een GGD test moeten doen dus dat was praktisch gezien nutteloos geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Verstandig!
Half miljoen positieve tests per week; het lijkt echt een kwestie van tijd te zijn voor je aan de beurt bent.
Geen zelftest gedaan?
Het klopt wel..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Badspeeltje!
Wacht, dat klonk fout....
Wel als je geen bad hebt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Badspeeltje!
Wacht, dat klonk fout....
Relaxed.quote:
Dat heb ik ook maar die module doet het niet, toch maar een kijken of ik het aan de praat kan krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar die module doet het niet, toch maar een kijken of ik het aan de praat kan krijgen.
Toen ik mijn huis kreeg werd gezegd dat die kapot was maar ik heb er nooit naar gekeken.quote:
Moet vast wel lukken toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar die module doet het niet, toch maar een kijken of ik het aan de praat kan krijgen.
Voordat jij er gebruik van gaat maken gaat mij dat wel lukken.quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voordat jij er gebruik van gaat maken gaat mij dat wel lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |