Ik neem voor dus nooit meer iets meequote:Op maandag 7 februari 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een chocoladeletter naar je hoofd gooien.
volgende keer gewoon een Viva meet veel leukerquote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem voor dus nooit meer iets mee
Wel een goedequote:
Ik koester je cadeautje.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem voor dus nooit meer iets mee
Als jij komt kom ik ookquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende keer gewoon een Viva meet veel leuker
Dat geloof ik zomaar, maar eendjes die vragen.....quote:Op maandag 7 februari 2022 19:03 schreef dud0r het volgende:
V
[..]
Volgens mij wil hij dat gewoon.
Sbe is een beetje sub heb ik het idee
De 40+ meet in november was wel heel erg leuk hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
worden overgeslagenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik zomaar, maar eendjes die vragen.....
Worden aan het Andreas kruis gehangenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik zomaar, maar eendjes die vragen.....
Allemaal oude mensen daarquote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+ meet in november was wel heel erg leuk hoor
Dat was die zeker.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+ meet in november was wel heel erg leuk hoor
quote:
Ik kies voor optie 2quote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Worden aan het Andreas kruis gehangen
Snotneusquote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen daar![]()
Daar kan ik me als jonge god niet tussen vertonen
Dat lijkt me ook best leukquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen daar![]()
Daar kan ik me als jonge god niet tussen vertonen
quote:
Ze is vandaag een beetje recalcitrant.quote:
Ja ergens in de zomer lijkt me helemaal primaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja toch![]()
gewoon in de zomer
lekker![]()
Op een terrasjequote:Op maandag 7 februari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja toch![]()
gewoon in de zomer
lekker![]()
ik kreeg hem als plaatje doorgestuurd via de appquote:Op maandag 7 februari 2022 19:14 schreef Haags het volgende:
Ik heb net een mars gegeten, die was over.
Hahahahahahahahahaha snapje?
Overmars xd ROFLOL![]()
Oh dat kan. Ik heb tering veel van die grappen binnengekregen vandaag.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kreeg hem als plaatje doorgestuurd via de app
die bedoel je
* dud0r veegt neus aan deis haar mouw afquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh dat kan. Ik heb tering veel van die grappen binnengekregen vandaag.
Dat lijkt me helemaal leukquote:
Misschien wel misschien niet.. ligt er aan waar het is.. Ben een beetje mensen schuwquote:
I knowquote:Op maandag 7 februari 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet.. ligt er aan waar het is.. Ben een beetje mensen schuw
Je mag je dan wel onder mijn vleugeltje verbergen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet.. ligt er aan waar het is.. Ben een beetje mensen schuw
Goed idee. kom ik af en toe even met mijn hoofdje glurenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag je dan wel onder mijn vleugeltje verbergen.
ehmm groningen hequote:Op maandag 7 februari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoever is dat hier vandaan eigenlijk?
Ik heb 4 fokmeets meegemaakt. Ergens is het eng omdat je de mensen alleen van het forum kent. Ik heb aan alle meets leuke herinneringen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed idee. kom ik af en toe even met mijn hoofdje gluren
Provincie iddquote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehmm groningen he
woon in het midden ongeveer van Gelderland
Het is voor mij verder.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehmm groningen he
woon in het midden ongeveer van Gelderland
jij weet hoe ik er uit ziequote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 4 fokmeets meegemaakt. Ergens is het eng omdat je de mensen alleen van het forum kent. Ik heb aan alle meets leuke herinneringen.
Tja maar voor mij is dat toch weer anders, dan voor iemand die daar geen last van heeft zeg maarquote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 4 fokmeets meegemaakt. Ergens is het eng omdat je de mensen alleen van het forum kent. Ik heb aan alle meets leuke herinneringen.
en je bent nog wel zo'n knappe damequote:Op maandag 7 februari 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja maar voor mij is dat toch weer anders, dan voor iemand die daar geen last van heeft zeg maar
Vertrouwen in de mensheid verloren helaas door bepaalde gebeurtenissenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en je bent nog wel zo'n knappe dame
En in badeendjes?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vertrouwen in de mensheid verloren helaas door bepaalde gebeurtenissen
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
snap ikquote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die kreeg ik toevallig van een FOK!ker doorgestuurdquote:
https://www.reddit.com/r/(...)ory_tour_in_charity/quote:Op maandag 7 februari 2022 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kreeg ik toevallig van een FOK!ker doorgestuurd
Die had ik eerder vandaag al in een discord gezien iddquote:Op maandag 7 februari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ory_tour_in_charity/
vertelde @:Whuzz net![]()
![]()
echt goud!!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die had ik eerder vandaag al in een discord gezien idd![]()
Precies, en sommige kletsen nogal misschien makkelijk met elkaar en dan vallen degene die wat stiller zijn buiten de boot ( maar dat is wat ik denk hé )quote:Op maandag 7 februari 2022 19:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]snap dat wel..mij lijkt het ook best eng hoor, of iig een beetje awkward
ik denk eerlijk dat Viva toch wel een ander soort mensen trekt en zij zullen ook meer rekening houden met elkaarquote:Op maandag 7 februari 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies, en sommige kletsen nogal misschien makkelijk met elkaar en dan vallen degene die wat stiller zijn buiten de boot ( maar dat is wat ik denk hé )
Ook nog door een Engelsman gepost die anti Hamilton en Pro Jenson en Lando isquote:
Ik ben ook niet zo'n kletser, ik ben eerder een zwijgzame genieter.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies, en sommige kletsen nogal misschien makkelijk met elkaar en dan vallen degene die wat stiller zijn buiten de boot ( maar dat is wat ik denk hé )
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk eerlijk dat Viva toch wel een ander soort mensen trekt en zij zullen ook meer rekening houden met elkaar
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook nog door een Engelsman gepost die anti Hamilton en Pro Jenson en Lando is![]()
Dit soort dubbelzinnige praat zal MrsL vast over de streep trekkenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n kletser, ik ben eerder een zwijgzame genieter.
Hij vind Lewis te nep en hollywood achtig overkomen en Button en Norris juist zichzelf en oprechtquote:Op maandag 7 februari 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben erg benieuwd wat het gaat worden dit jaar
Oh sowieso is dit een heel leuk clubje bij elkaarquote:Op maandag 7 februari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk eerlijk dat Viva toch wel een ander soort mensen trekt en zij zullen ook meer rekening houden met elkaar
Norris welquote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij vind Lewis te nep en hollywood achtig overkomen en Button en Norris juist zichzelf en oprecht
Niet?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n kletser, ik ben eerder een zwijgzame genieter.
Ja het was heerlijk!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dat was wel beter wandelweer vandaag he.
Ik had vroeger een zwak voor Jenson, heb zelfs nog een petje van BAR uit 2006 toen ze wel nog het logo hadden maar geen lucky strike meer erop stond.quote:
ik vond het een leuke ventquote:Op maandag 7 februari 2022 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had vroeger een zwak voor Jenson, heb zelfs nog een petje van BAR uit 2006 toen ze wel nog het logo hadden maar geen lucky strike meer erop stond.
Als je niet komt zal je het nooit weten.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet?
Je kwaakt alleen zeker haha
Coureur behoren hun bek ook niet open te trekken, die behoren enkel het gas pedaal helemaal tot het uiterste open trekken!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond het een leuke vent
tot hij zijn mond open ging trekken om ook interessant te doen
juistquote:Op maandag 7 februari 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Coureur behoren hun bek ook niet open te trekken, die behoren enkel het gas pedaal helemaal tot het uiterste open trekken!
Ergo Kimi Raikkonen 4 president!quote:
die gaan we wel een beetje missen jaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergo Kimi Raikkonen 4 president!
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaan we wel een beetje missen ja
Denk het ookquote:Op maandag 7 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
nou he
dacht ik ook
@:ToT is denk ik druk met mevrouw ToT
Shadow and Bonequote:
Die was er vanmorgen/vannacht wel nog, om de WOS te volgen zei hij.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
en @:FreshFruit is er ook niet veel de laatste dagen
WOS?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die was er vanmorgen/vannacht wel nog, om de WOS te volgen zei hij.
Ik ook maar minimaal, heb vanmiddag even het short tracken gezien omdat het toevallig op de beamer stond toen ik koffie ging halen en die vrouw/meisje net geen goud wonquote:
ik heb echt nog 0,0 gezienquote:Op maandag 7 februari 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook maar minimaal, heb vanmiddag even het short tracken gezien omdat het toevallig op de beamer stond toen ik koffie ging halen en die vrouw/meisje net geen goud won
Ik ga het pas intensief volgens als Finland het gaat houden en Rally rijden en snowmobielen WOS sporten wordenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga het pas intensief volgens als Finland het gaat houden en Rally rijden en snowmobielen WOS sporten worden
Kan Kimi aan zijn 2e leven beginnen om ook Olympisch Kampioen Snowmobielen in apenpak onder de naam James Hunt wordenquote:
je hebt best een grote fantasie hequote:Op maandag 7 februari 2022 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan Kimi aan zijn 2e leven beginnen om ook Olympisch Kampioen Snowmobielen in apenpak onder de naam James Hunt worden
Je kent het verhaal toch wel van Kimi toen hij nog onder contract bij McLaren stond dat hij zich in 2003 of 2004 in een snowmobiel race in Finland heeft ingeschreven onder de naam James Hunt omdat hij volgens contract daar niet aan deel mocht nemen en dat uiteindelijk toch uit is gekomenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt best een grote fantasie he![]()
aquote:Op maandag 7 februari 2022 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kent het verhaal toch wel van Kimi toen hij nog onder contract bij McLaren stond dat hij zich in 2003 of 2004 in een snowmobiel race in Finland heeft ingeschreven onder de naam James Hunt omdat hij volgens contract daar niet aan deel mocht nemen en dat uiteindelijk toch uit is gekomen
Joh, het is een Fin. Die krijgen op hun 6e rijles met een rally auto in 2 meter sneeuw als ze minimaal 2 liter vodka hebben gezopen. Als dat geen medaille oplevert dan mag hij zijn paspoort inleveren denk ikquote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
j
[..]
a
maar dat hij nog mee gaat doen aan de OS is wel weer een stapje verder
jaaaaquote:Op maandag 7 februari 2022 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Joh, het is een Fin. Die krijgen op hun 6e rijles met een rally auto in 2 meter sneeuw als ze minimaal 2 liter vodka hebben gezopen. Als dat geen medaille oplevert dan mag hij zijn paspoort inleveren denk ik
Hoeveel van de Winter OS keek jij ook alweerquote:
normaal veelquote:Op maandag 7 februari 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel van de Winter OS keek jij ook alweer
gekunt maar neequote:Op maandag 7 februari 2022 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je in de reet van siswet aan het roepen?
[ afbeelding ]
deel je verhaal eens zodat we kunnen meedelen met je gelukquote:
gewoon een mooie werkdag vol mooie dingen gehadquote:Op maandag 7 februari 2022 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deel je verhaal eens zodat we kunnen meedelen met je geluk
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja met jou weten we het nooit he
bent wel leuk hoorquote:
en wij maar betalenquote:Op maandag 7 februari 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
maar je
[..]
bent wel leuk hoor
waarom is FOk op een maandagavond zooooo slooom
ai das niet fijnquote:Op maandag 7 februari 2022 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
Ranzige tonijn gegetenlast van mn pens nu :/
quote:Op maandag 7 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
nou he
dacht ik ook
@:ToT is denk ik druk met mevrouw ToT
is dat een oude serie?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
![]()
Met Netflix!The Sinner. Best interessant!
Nee is momenteel nummer 3 in Nederland of zo.quote:
is er ook niet een film die zo heet?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee is momenteel nummer 3 in Nederland of zo.
Gezinnetje gaat naar het strand, mama shilt een peertje voor zoonlief en besluit ineens iemand dood te steken, maar weet niet waarom.
Een erg vreemde rechercheur raakt behoorlijk geobsedeerd door de zaak en gaat op onderzoek uit.
Eerst lijkt de moordenares volop te liegen, maar langzaam maar zeker begint her verhaal steeds kloppender te worden, maar lijken enorm veel mensen een verborgen agenda te hebben. Althans dat laatste is sterk op te merken, maar is nog niet echt met zekerheid te zeggen.
Volgens mij wel, toen ik gisteren op de naam googlede, kreeg ik 2 verschillende hits.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
is er ook niet een film die zo heet?
sjonge jonguhquote:Op maandag 7 februari 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
Rook .... spannende muziek ..... de spanning stijgt
BOEM!!!!!
Goedenavond
Yaaayyyy!!!quote:Op maandag 7 februari 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
BOEM!!!!!
Goedenavond
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
BOEM!!!!!
Goedenavond
Dat zei Foshi gisteren ook alquote:Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
sjonge jonguh
wat duurde dat lang
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef GayGuy het volgende:
Hey mensen. Goed als ik, als "man" zijnde, meepost?🤣
Daar ben je ein-duh-lukkk!!!quote:
jij welllllllquote:Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef GayGuy het volgende:
Ja de projecten stapelen zich momenteel een beetje op, beetje druk! Maar dat is altijd goed!quote:
Da's waarquote:Op maandag 7 februari 2022 22:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja de projecten stapelen zich momenteel een beetje op, beetje druk! Maar dat is altijd goed!
Maar dat wist jij stiekem al lang
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:32 schreef ToT het volgende:
Kut, wordt net haske gezellig hier, maar ik moet echt gaan maffen: Mini-ToT heeft de halve middag geslapen en ik denk dat hij morgen weer om 5 uur of zo staat te stuiteren. En ik ben echt kapot!Fijne voortzetting allemaal!
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:32 schreef ToT het volgende:
Kut, wordt net haske gezellig hier, maar ik moet echt gaan maffen: Mini-ToT heeft de halve middag geslapen en ik denk dat hij morgen weer om 5 uur of zo staat te stuiteren. En ik ben echt kapot!Fijne voortzetting allemaal!
Alleen gezellige en toffe mensen mogen hier posten.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef GayGuy het volgende:
wat je wilquote:Op maandag 7 februari 2022 22:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Komt goed, wat bespreken jullie hier allemaal?
Thnk you, i feel welcome herequote:Op maandag 7 februari 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen gezellige en toffe mensen mogen hier posten.
Dat is de bedoeling ook.quote:
Ja geweldig! Mijn favoriete meeblèr nummerquote:
Ik denk dat je de enige niet bent.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja geweldig! Mijn favoriete meeblèr nummer
Hey Zus.quote:
Ja lekker dan!quote:Op maandag 7 februari 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ga zo ook
even wachten tot de laatste thuis is
en dan morgen weer 7 uur eruit
dus je werk is belangrijker dan dat wij zijnquote:
Ehquote:Op maandag 7 februari 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus je werk is belangrijker dan dat wij zijn![]()
![]()
Zekers, er is ook nog een langere versie van dit nummer.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb de clip ook altijd fantastisch gevonden.
Ja is het ook! Gewoon alles eraan!quote:Op maandag 7 februari 2022 22:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb de clip ook altijd fantastisch gevonden.
Op zich wel goed,maar die OWS is wel slopend.Met u?quote:
Was dit nummer ook niet door Jim Steinman geschreven? De vaste muziekschrijver van Meat Loaf?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, er is ook nog een langere versie van dit nummer.
Klopt.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Was dit nummer ook niet door Jim Steinman geschreven? De vaste muziekschrijver van Meat Loaf?
ows? was dah? olympisch spelen?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op zich wel goed,maar die OWS is wel slopend.Met u?
Ja,de winterspelen.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ows? was dah? olympisch spelen?
t gaat, you know why
Idd.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo'n herkenbare stijl. Net als It's all coming back to me now van Celine Dion.
Turn arouuuuuuuuundquote:Op maandag 7 februari 2022 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd.
Dit is de langere versie.
sl darlingquote:Op maandag 7 februari 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
potver
wil eigenlijk naar bed
wordt BB toch nog spannend
Spannend? er zijn 2 SL'squote:Op maandag 7 februari 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
potver
wil eigenlijk naar bed
wordt BB toch nog spannend
Huh? Hij had toch een waarschuwing gehad? Ik heb het afgelopen 2 dagen amper kunnen volgen, maar weet wel wat er met Nouch is gebeurd.quote:
dombo vertelde het net in de groene kamerquote:Op maandag 7 februari 2022 22:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Huh? Hij had toch een waarschuwing gehad? Ik heb het afgelopen 2 dagen amper kunnen volgen, maar weet wel wat er met Nouch is gebeurd.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok, hij had duidelijk ook zijn mindere momenten.
Dat meen je niet!!quote:Op maandag 7 februari 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dombo vertelde het net in de groene kamer
ja moet toch mijn lul wassen![]()
![]()
![]()
hij ontkent alles
en meteen SL
en nu dubbele SL
dit komt niet goed over nu
Er is zelfs een psycholoog ingeschakeld schijnt.quote:
Met alle respect, het is een leuk boyband liedje. Maar het is toch niet te vergelijken met de echte meesterwerken van Steinman.quote:
Echt wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Met alle respect, het is een leuk boyband liedje. Maar het is toch niet te vergelijken met de echte meesterwerken van Steinman.
Die gasten hebben uiteraard niet door wat er momenteel in de buitenwereld speelt, maar dan nog.... het is te link om die kerel in het huis te houden. Als je het mij vraagt.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is zelfs een psycholoog ingeschakeld schijnt.
Lekker slipe.quote:
Hij had dat nummer ook niet voor hun geschreven als ik het goed heb.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok, hij had duidelijk ook zijn mindere momenten.
Ik herken er echt geen Steinman in. Maar ieder zijn smaak he.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had dat nummer ook niet voor hun geschreven als ik het goed heb.
Ga je mee naar bed BOOSTER?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik herken er echt geen Steinman in. Maar ieder zijn smaak he.
Dit lied komt oorspronkelijk uit de Andrew Lloyd Webber-musical Whistle Down the Wind (ook door Steinman).quote:Op maandag 7 februari 2022 23:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik herken er echt geen Steinman in. Maar ieder zijn smaak he.
quote:
quote:
Tot Sint-juttemis zeker.quote:
Niet best.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 02:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, nog een jochie. Tifelt: kind (6) overleden na val in 40-meter diepe waterput.
Ik zit even hier te posten: Topicreeks: Jongen (5) valt in 32 meter diepe waterput Is wel een beetje heftig.quote:
Daar zeg ik geen nee tegen en ik ben er ook wel aan toe om er eentje te nemen.quote:
Ja en nee, het is een spel waarin je in 3 dagen een treinbaan moet maken. Een mooie baan maken kost wel enige weken.quote:
Oudje maar hij blijft leuk.quote:
Mooie foto, zijn dat 2 UFO's onderin?quote:
Terrasverwarmers.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 03:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooie foto, zijn dat 2 UFO's onderin?
Ik vertrouw het niet, lijkt op iets wat met 2g te maken heeft.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 03:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet, lijkt op iets wat met 2g te maken heeft.
Sorrie ik heb een biertje op en denk weer te debiel.quote:
Geen sorry hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 03:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie ik heb een biertje op en denk weer te debiel.
Dat hoeven wij nooit tegen elkaar te zeggen.quote:
Mevrouw paddenstoelquote:
Ja, z'n gangetje. Bij jou ook? Met mini-ToT zo naar de opvang?quote:
Hier alles wel okee. Had iets langer kunnen slapen!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, z'n gangetje. Bij jou ook? Met mini-ToT zo naar de opvang?
Mooi.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier alles wel okee. Had iets langer kunnen slapen!
En yup, straks weer naar de therapie/begeleiding toe met hem!
De gewone speelzaal is morgen en overmorgen weer.
Het slaat gelukkig heel goed aan!quote:
greysmilfquote:
Wat gaan we doen vandaag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat gaan we doen vandaag?Van alles mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral niks voor mezelfThinking is difficult, that’s why most people judge
druk druk druk dus weer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van alles mop
Vooral niks voor mezelf
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
druk druk druk dus weer.
ik heb 4 uur aan meetings staan en moet daarna maar eens de stad in duiken om een cadeaupakketje samen te stellen voor een collega.
och dat pakketje samen stellen is wel leuk om te doen.quote:
Iets kleins leuks dusquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
och dat pakketje samen stellen is wel leuk om te doen.
Wat kleine verschillende dingen.quote:
hij is met pensioen, afscheidscadeautjequote:
Nou vertel; hobbies? Budget? Kleur? Eten? Drinken? Boekenbon?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
druk druk druk dus weer.
ik heb 4 uur aan meetings staan en moet daarna maar eens de stad in duiken om een cadeaupakketje samen te stellen voor een collega.
Aaahquote:
ik weet al ongeveer wat ik ga halen. dus ik heb geen tips nodig . Maar toch bedankt voor de hulpquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:41 schreef maily het volgende:
[..]
Nou vertel; hobbies? Budget? Kleur? Eten? Drinken? Boekenbon?
Hallo mevrouw liefbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Jaaaa zegquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet al ongeveer wat ik ga halen. dus ik heb geen tips nodig . Maar toch bedankt voor de hulp
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo mevrouw liefbaarHoi dud0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
het is heel lief van julliequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoi dud0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoi dud0rWel handig heb je er meteen een kiddo bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
zal ik daarmee adverteren?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel handig heb je er meteen een kiddo bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |