Ik neem voor dus nooit meer iets meequote:Op maandag 7 februari 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een chocoladeletter naar je hoofd gooien.
volgende keer gewoon een Viva meet veel leukerquote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem voor dus nooit meer iets mee
Wel een goedequote:
Ik koester je cadeautje.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem voor dus nooit meer iets mee
Als jij komt kom ik ookquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende keer gewoon een Viva meet veel leuker
Dat geloof ik zomaar, maar eendjes die vragen.....quote:Op maandag 7 februari 2022 19:03 schreef dud0r het volgende:
V
[..]
Volgens mij wil hij dat gewoon.
Sbe is een beetje sub heb ik het idee
De 40+ meet in november was wel heel erg leuk hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
worden overgeslagenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik zomaar, maar eendjes die vragen.....
Worden aan het Andreas kruis gehangenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik zomaar, maar eendjes die vragen.....
Allemaal oude mensen daarquote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+ meet in november was wel heel erg leuk hoor
Dat was die zeker.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+ meet in november was wel heel erg leuk hoor
quote:
Ik kies voor optie 2quote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Worden aan het Andreas kruis gehangen
Snotneusquote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen daar![]()
Daar kan ik me als jonge god niet tussen vertonen
Dat lijkt me ook best leukquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen daar![]()
Daar kan ik me als jonge god niet tussen vertonen
quote:
Ze is vandaag een beetje recalcitrant.quote:
Ja ergens in de zomer lijkt me helemaal primaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja toch![]()
gewoon in de zomer
lekker![]()
Op een terrasjequote:Op maandag 7 februari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja toch![]()
gewoon in de zomer
lekker![]()
ik kreeg hem als plaatje doorgestuurd via de appquote:Op maandag 7 februari 2022 19:14 schreef Haags het volgende:
Ik heb net een mars gegeten, die was over.
Hahahahahahahahahaha snapje?
Overmars xd ROFLOL![]()
Oh dat kan. Ik heb tering veel van die grappen binnengekregen vandaag.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kreeg hem als plaatje doorgestuurd via de app
die bedoel je
* dud0r veegt neus aan deis haar mouw afquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh dat kan. Ik heb tering veel van die grappen binnengekregen vandaag.
Dat lijkt me helemaal leukquote:
Misschien wel misschien niet.. ligt er aan waar het is.. Ben een beetje mensen schuwquote:
I knowquote:Op maandag 7 februari 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet.. ligt er aan waar het is.. Ben een beetje mensen schuw
Je mag je dan wel onder mijn vleugeltje verbergen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet.. ligt er aan waar het is.. Ben een beetje mensen schuw
Goed idee. kom ik af en toe even met mijn hoofdje glurenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag je dan wel onder mijn vleugeltje verbergen.
ehmm groningen hequote:Op maandag 7 februari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoever is dat hier vandaan eigenlijk?
Ik heb 4 fokmeets meegemaakt. Ergens is het eng omdat je de mensen alleen van het forum kent. Ik heb aan alle meets leuke herinneringen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed idee. kom ik af en toe even met mijn hoofdje gluren
Provincie iddquote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehmm groningen he
woon in het midden ongeveer van Gelderland
Het is voor mij verder.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehmm groningen he
woon in het midden ongeveer van Gelderland
jij weet hoe ik er uit ziequote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 4 fokmeets meegemaakt. Ergens is het eng omdat je de mensen alleen van het forum kent. Ik heb aan alle meets leuke herinneringen.
Tja maar voor mij is dat toch weer anders, dan voor iemand die daar geen last van heeft zeg maarquote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 4 fokmeets meegemaakt. Ergens is het eng omdat je de mensen alleen van het forum kent. Ik heb aan alle meets leuke herinneringen.
en je bent nog wel zo'n knappe damequote:Op maandag 7 februari 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja maar voor mij is dat toch weer anders, dan voor iemand die daar geen last van heeft zeg maar
Vertrouwen in de mensheid verloren helaas door bepaalde gebeurtenissenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en je bent nog wel zo'n knappe dame
En in badeendjes?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vertrouwen in de mensheid verloren helaas door bepaalde gebeurtenissen
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
snap ikquote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die kreeg ik toevallig van een FOK!ker doorgestuurdquote:
https://www.reddit.com/r/(...)ory_tour_in_charity/quote:Op maandag 7 februari 2022 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kreeg ik toevallig van een FOK!ker doorgestuurd
Die had ik eerder vandaag al in een discord gezien iddquote:Op maandag 7 februari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ory_tour_in_charity/
vertelde @:Whuzz net![]()
![]()
echt goud!!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die had ik eerder vandaag al in een discord gezien idd![]()
Precies, en sommige kletsen nogal misschien makkelijk met elkaar en dan vallen degene die wat stiller zijn buiten de boot ( maar dat is wat ik denk hé )quote:Op maandag 7 februari 2022 19:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]snap dat wel..mij lijkt het ook best eng hoor, of iig een beetje awkward
ik denk eerlijk dat Viva toch wel een ander soort mensen trekt en zij zullen ook meer rekening houden met elkaarquote:Op maandag 7 februari 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies, en sommige kletsen nogal misschien makkelijk met elkaar en dan vallen degene die wat stiller zijn buiten de boot ( maar dat is wat ik denk hé )
Ook nog door een Engelsman gepost die anti Hamilton en Pro Jenson en Lando isquote:
Ik ben ook niet zo'n kletser, ik ben eerder een zwijgzame genieter.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies, en sommige kletsen nogal misschien makkelijk met elkaar en dan vallen degene die wat stiller zijn buiten de boot ( maar dat is wat ik denk hé )
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk eerlijk dat Viva toch wel een ander soort mensen trekt en zij zullen ook meer rekening houden met elkaar
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook nog door een Engelsman gepost die anti Hamilton en Pro Jenson en Lando is![]()
Dit soort dubbelzinnige praat zal MrsL vast over de streep trekkenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n kletser, ik ben eerder een zwijgzame genieter.
Hij vind Lewis te nep en hollywood achtig overkomen en Button en Norris juist zichzelf en oprechtquote:Op maandag 7 februari 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben erg benieuwd wat het gaat worden dit jaar
Oh sowieso is dit een heel leuk clubje bij elkaarquote:Op maandag 7 februari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk eerlijk dat Viva toch wel een ander soort mensen trekt en zij zullen ook meer rekening houden met elkaar
Norris welquote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij vind Lewis te nep en hollywood achtig overkomen en Button en Norris juist zichzelf en oprecht
Niet?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n kletser, ik ben eerder een zwijgzame genieter.
Ja het was heerlijk!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dat was wel beter wandelweer vandaag he.
Ik had vroeger een zwak voor Jenson, heb zelfs nog een petje van BAR uit 2006 toen ze wel nog het logo hadden maar geen lucky strike meer erop stond.quote:
ik vond het een leuke ventquote:Op maandag 7 februari 2022 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had vroeger een zwak voor Jenson, heb zelfs nog een petje van BAR uit 2006 toen ze wel nog het logo hadden maar geen lucky strike meer erop stond.
Als je niet komt zal je het nooit weten.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet?
Je kwaakt alleen zeker haha
Coureur behoren hun bek ook niet open te trekken, die behoren enkel het gas pedaal helemaal tot het uiterste open trekken!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond het een leuke vent
tot hij zijn mond open ging trekken om ook interessant te doen
juistquote:Op maandag 7 februari 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Coureur behoren hun bek ook niet open te trekken, die behoren enkel het gas pedaal helemaal tot het uiterste open trekken!
Ergo Kimi Raikkonen 4 president!quote:
die gaan we wel een beetje missen jaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergo Kimi Raikkonen 4 president!
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaan we wel een beetje missen ja
Denk het ookquote:Op maandag 7 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
nou he
dacht ik ook
@:ToT is denk ik druk met mevrouw ToT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |