Ik neem voor dus nooit meer iets meequote:Op maandag 7 februari 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een chocoladeletter naar je hoofd gooien.
volgende keer gewoon een Viva meet veel leukerquote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem voor dus nooit meer iets mee
Wel een goedequote:
Ik koester je cadeautje.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem voor dus nooit meer iets mee
Als jij komt kom ik ookquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende keer gewoon een Viva meet veel leuker
Dat geloof ik zomaar, maar eendjes die vragen.....quote:Op maandag 7 februari 2022 19:03 schreef dud0r het volgende:
V
[..]
Volgens mij wil hij dat gewoon.
Sbe is een beetje sub heb ik het idee
De 40+ meet in november was wel heel erg leuk hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
worden overgeslagenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik zomaar, maar eendjes die vragen.....
Worden aan het Andreas kruis gehangenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik zomaar, maar eendjes die vragen.....
Allemaal oude mensen daarquote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+ meet in november was wel heel erg leuk hoor
Dat was die zeker.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 40+ meet in november was wel heel erg leuk hoor
quote:
Ik kies voor optie 2quote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Worden aan het Andreas kruis gehangen
Snotneusquote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen daar![]()
Daar kan ik me als jonge god niet tussen vertonen
Dat lijkt me ook best leukquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal oude mensen daar![]()
Daar kan ik me als jonge god niet tussen vertonen
quote:
Ze is vandaag een beetje recalcitrant.quote:
Ja ergens in de zomer lijkt me helemaal primaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja toch![]()
gewoon in de zomer
lekker![]()
Op een terrasjequote:Op maandag 7 februari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja toch![]()
gewoon in de zomer
lekker![]()
ik kreeg hem als plaatje doorgestuurd via de appquote:Op maandag 7 februari 2022 19:14 schreef Haags het volgende:
Ik heb net een mars gegeten, die was over.
Hahahahahahahahahaha snapje?
Overmars xd ROFLOL![]()
Oh dat kan. Ik heb tering veel van die grappen binnengekregen vandaag.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kreeg hem als plaatje doorgestuurd via de app
die bedoel je
* dud0r veegt neus aan deis haar mouw afquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh dat kan. Ik heb tering veel van die grappen binnengekregen vandaag.
Dat lijkt me helemaal leukquote:
Misschien wel misschien niet.. ligt er aan waar het is.. Ben een beetje mensen schuwquote:
I knowquote:Op maandag 7 februari 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet.. ligt er aan waar het is.. Ben een beetje mensen schuw
Je mag je dan wel onder mijn vleugeltje verbergen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet.. ligt er aan waar het is.. Ben een beetje mensen schuw
Goed idee. kom ik af en toe even met mijn hoofdje glurenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag je dan wel onder mijn vleugeltje verbergen.
ehmm groningen hequote:Op maandag 7 februari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoever is dat hier vandaan eigenlijk?
Ik heb 4 fokmeets meegemaakt. Ergens is het eng omdat je de mensen alleen van het forum kent. Ik heb aan alle meets leuke herinneringen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed idee. kom ik af en toe even met mijn hoofdje gluren
Provincie iddquote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehmm groningen he
woon in het midden ongeveer van Gelderland
Het is voor mij verder.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehmm groningen he
woon in het midden ongeveer van Gelderland
jij weet hoe ik er uit ziequote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 4 fokmeets meegemaakt. Ergens is het eng omdat je de mensen alleen van het forum kent. Ik heb aan alle meets leuke herinneringen.
Tja maar voor mij is dat toch weer anders, dan voor iemand die daar geen last van heeft zeg maarquote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb 4 fokmeets meegemaakt. Ergens is het eng omdat je de mensen alleen van het forum kent. Ik heb aan alle meets leuke herinneringen.
en je bent nog wel zo'n knappe damequote:Op maandag 7 februari 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja maar voor mij is dat toch weer anders, dan voor iemand die daar geen last van heeft zeg maar
Vertrouwen in de mensheid verloren helaas door bepaalde gebeurtenissenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en je bent nog wel zo'n knappe dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |