abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2022 @ 21:18:49 #251
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203560694
Wat een religieus gezwets weer zeg.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203560784
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:18 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een religieus gezwets weer zeg.
Idd. Topic moet over dat jochie gaan. Dat religieuze gedoe mag wmb wegblijven.
pi_203561097
Gatver nu weer een vijf jarige overreden door een trein in een tunnel in Antwerpen… :'(

Was eerst als vermist opgegeven…

Wat een rot nieuws weer. Iets teveel voor jonge ouders.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:58:06 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203561363
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:37 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Probeer het los te laten. De wereld is een en al verdriet wat dit betreft. Uit een document van Unicef:
"Jaarlijks sterven 6,3 miljoen kinderen voor de vijfde verjaardag. Dat zijn er 17.000 per dag. "

:{
Sombere gedachte ;(
Resistance is futile.
  maandag 7 februari 2022 @ 22:05:51 #255
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203561499
quote:
9s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:58 schreef Seven. het volgende:

[..]
Sombere gedachte ;(
Gewoon niet aan denken want dan is t einde zoek. :)
En ik bedoel niet dat andere kindjes niet belangrijk zijn hoor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203561775
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:05 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Gewoon niet aan denken want dan is t einde zoek. :)
En ik bedoel niet dat andere kindjes niet belangrijk zijn hoor.
Ik heb wel door dat hier jonge ouders posten, eerst Dean, Rayan nu weer in Antwerpen een jochie van vijf.
Het is zo intens heftig en triest, het verschil met ziektes is dat deze overleden jongens door een kleine seconde van niet opletten zijn komen te overlijden.

Hup en weg zijn ze, ik vind dat heftig en tegelijkertijd ageer ik tegen de stoeptegel maatschappij en helicopter ouders, want je kunt niet al het gevaar wegnemen.
pi_203562161
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:11 schreef Rambolin het volgende:

[..]
Het toont de macht van de massamedia aan en waar ze op focussen waardoor Rayan een onderdeel is geworden van ons bewustzijn en al die andere naamloze kinderen niet.
:o :'( :'( :'(
Protège moi de mes désirs.
pi_203562955
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik heb wel door dat hier *jonge ouders posten.

Ik weet nog toen ik heel jong was, dat er een jongen in een put was gevallen. Dat was in de Zomer en maakte veel indruk. De moeder van een vriendje volgde dat en vertelde er steeds over. Ze heeft me onbedoeld heel bang gemaakt. Nu lees ik hier in het topic terug. Dat moet Alfredo geweest zijn. Wat een triest verhaal ook, ik wist niet meer of hij gered was of niet. Ik kon me alleen herinneren dat er veel over gesproken werd en ik bang geworden was voor die straatputten, in mijn nog piepjonge leven waren dat de enigste putten die ik kende en die waterputten met emmer aan haspel.
* Ik ben geen jonge ouder.

Het klopt wel wat geschreven wordt. En of je een gebeurtenis ( in dit geval dagen) volgt en wat voor impact het heeft op je. En wat er naar buiten gebracht is, tijdens deze gebeurtenis. Zo was hij o.a bewegend/nog levend te zien op beeld. Dat gaf toch nog hoop.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 00:18:52 #259
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_203563133
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:51 schreef wizzer het volgende:

[..]
Ik weet nog toen ik heel jong was, dat er een jongen in een put was gevallen. Dat was in de Zomer en maakte veel indruk. De moeder van een vriendje volgde dat en vertelde er steeds over. Ze heeft me onbedoeld heel bang gemaakt. Nu lees ik hier in het topic terug. Dat moet Alfredo geweest zijn. Wat een triest verhaal ook, ik wist niet meer of hij gered was of niet. Ik kon me alleen herinneren dat er veel over gesproken werd en ik bang geworden was voor die straatputten, in mijn nog piepjonge leven waren dat de enigste putten die ik kende en die waterputten met emmer aan haspel.

Het klopt wel wat geschreven wordt. En of je een gebeurtenis ( in dit geval dagen) volgt en wat voor impact het heeft op je. En wat er naar buiten gebracht is, tijdens deze gebeurtenis. Zo was hij o.a bewegend/nog levend te zien op beeld. Dat gaf toch nog hoop.
Zekers, ik was 9 toen ik over het ongeluk van Alfredo hoorde en ik ben het nooit vergeten. Zelfs de beelden op het journaal kan ik mij nog herinneren.
pi_203563160
quote:

[..]

Ik heb in 1992/1993 op het strand gespeeld in Oostende, strandhut 44. Ik had een naf naf shirt aan en all stars…

We hadden daar een vakantiehuis. Lekker spelen en rennen op het strand. Daar werd dat weekend een jongentje naar boven gehaald. Heb er sindsdien niks meer over kunnen vinden. Bizar, dat maakt indruk.

Ik was jong maar op die plek waar wij speelden zaterdagavond werd precies dat jochie opgegraven zondagmorgen, ik heb die schoenen nooit meer gedragen. Geen internet toen, ik kan er niks over vinden online. Ze waren toen ene Nicky aan het zoeken.

Bizar, soort van trauma. Zou graag willen weten hoe of wat. Mijn ouders hebben toen direct de koffer ingepakt zondagmiddag p en we zijn naar huis gegaan. Ik hoorde een vrouw op het strand nog zeggen tegen de camera daar, hij was helemaal grijs.

Ik ben altijd bezig met misdaad en vermissingen, maar niemand kan me antwoorden geven op wat daar toen op dat strand gebeurt was, wil het graag weten. Ik was tien.

Nooit een antwoord gehad, wat ik weet is dat een vader en een zoon daar aan het spelen waren en ze over een beentje vielen. Bleek een jochie te zijn van acht.

Nooit niks meer over kunnen vinden. Bizar.

[ Bericht 3% gewijzigd door ootjekatootje op 08-02-2022 00:49:43 ]
  dinsdag 8 februari 2022 @ 00:37:52 #261
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_203563209
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik heb in 1992/1993 op het strand gespeeld in Oostende, strandhut 44. Ik had een naf naf shirt aan en all stars…

We hadden daar een vakantiehuis. Lekker spelen en rennen op het strand. Daar werd dat weekend een jongentje naar boven gehaald. Heb er sindsdien niks meer over kunnen vinden. Bizar, dat maakt indruk.

Ik was jong maar op die plek waar wij speelden werd precies dat jochie opgegraven, ik heb die schoenen nooit meer gedragen. Geen internet toen, ik kan er niks over vinden online. Ze waren toen ene Nicky aan het zoeken.

Bizar, soort van trauma. Zou graag willen weten hoe of wat. Mijn ouders hebben toen direct de koffer ingepakt en we zijn gegaan. Ik hoorde een vrouw op het strand nog zeggen tegen de camera daar, hij was helemaal grijs.

Ik ben altijd bezig met misdaad en vermissingen, maar niemand kan me antwoorden geven op wat daar toen op dat strand gebeurt was, wil het graag weten. Ik was tien.

Nooit een antwoord gehad, wat ik weet is dat een vader en een zoon daar aan het spelen waren en ze over een beentje vielen. Bleek een jochie te zijn van acht.

Nooit niks meer over kunnen vinden. Bizar.
Nick Batteauw,
Dertien jaar geleden, eind mei 1992, stierf de 7-jarige Nick Batteauw uit Oostende op net dezelfde manier een gruwelijke dood. De jongen dolf een put, die inviel. Hij bleef ruim een maand vermist.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 00:52:15 #263
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_203563270
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
:{w :'(

O echt? Ga je link ff lezen en neem er een momentje voor…
2de deel van het bericht, ik denk dat je die bedoeld.
pi_203563301
quote:
O God, ja dat is hem. Jeetje, ik zoek hem twintig jaar en jij vind hem. Pfff

Jezus, pfff.

Ik zit ff hoog in mijn emotie nu, dank je.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 01:08:57 #265
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_203563317
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 01:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
O God, ja dat is hem. Jeetje, ik zoek hem twintig jaar en jij vind hem. Pfff

Jezus, pfff.

Ik zit ff hoog in mijn emotie nu, dank je.
Ik herrinerde mij er nog wat van maar ik moest wel even zoeken, heftig dat je het mee hebt moeten maken. :*
pi_203563322
quote:

[..]

Yep. Veel indruk gemaakt.
Hier een artikel erover met onderaan een docu (wel Italiaans) met beelden. Heftig.
Ik herken de moeder nog heel goed.
https://panorama.nl/artik(...)-jarige-alfredo-1981
  dinsdag 8 februari 2022 @ 01:19:52 #267
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_203563340
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 01:10 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Yep. Veel indruk gemaakt.
Hier een artikel erover met onderaan een docu (wel Italiaans) met beelden. Heftig.
Ik herken de moeder nog heel goed.
https://panorama.nl/artik(...)-jarige-alfredo-1981
Ik was toen 9 jaar en eigenlijk apart dat die beelden mij bij zin gebleven. Ze probeerden een reddingswerker aan een kraan te laten zakken maar de put was te smal. Afgraven was ook geen optie. -O-
pi_203563346
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 01:08 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Ik herrinerde mij er nog wat van maar ik moest wel even zoeken, heftig dat je het mee hebt moeten maken. :*
Heb me jarenlang afgevraagd of ik gek was, op precies die plek op zaterdagavond waren we aan het spelen, wat ik zeg strandhuisje 44. Straatje in stond het vakantiehuis van mijn oom. Ben er vaak verweest sinds dien ook, ik stond toen zondagmorgen op dat strand, met mijn bal maar dat stukje strand was afgezet.
Ik was alleen, en heb dat op dat strand zondagmorgen zonder ouders meegemaakt. Toen stak je de weg over en ging je spelen op het strand.

Heb je in de dm al bedankt, maar ga dit ff verwerken,
pi_203563353
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Ik was toen 9 jaar en eigenlijk apart dat die beelden mij bij zin gebleven. Ze probeerden een reddingswerker aan een kraan te laten zakken maar de put was te smal. Afgraven was ook geen optie. -O-
Ja, de wanhoop is me ook altijd bijgebleven. Je kon je er als kind ook goed in verplaatsen; jij had het ook kunnen zijn ofzo. Jakkie.
Je 'moet' eigenlijk die beelden van die docu ff doorscrollen. Je ziet ook dat hij er uitgehaald wordt.
-knip, vergissing-

Situatie met de omstanders was toen ook al niet veel anders dan nu met Rayan trouwens. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Mammietje op 08-02-2022 01:32:13 ]
  dinsdag 8 februari 2022 @ 01:29:14 #270
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_203563355
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Heb me jarenlang afgevraagd of ik gek was, op precies die plek op zaterdagavond waren we aan het spelen, wat ik zeg strandhuisje 44. Straatje in stond het vakantiehuis van mijn oom. Ben er vaak verweest sinds dien ook, ik stond toen zondagmorgen op dat strand, met mijn bal maar dat stukje strand was afgezet.
Ik was alleen, en heb dat op dat strand zondagmorgen zonder ouders meegemaakt. Toen stak je de weg over en ging je spelen op het strand.

Heb je in de dm al bedankt, maar ga dit ff verwerken,
Ik hoop voor je dat je het makkelijker kan verwerken. :* Neem er even de tijd voor.
pi_203563358
Weer een kind dood na een val in een waterput in Marokko.

quote:
Een 6-jarig kind is maandag om het leven gekomen na een val in een waterput van meer dan 40 meter diep

Het incident gebeurde maandag rond het middaguur in Tifelt (provincie Khémisset).

Khalid was aan het spelen en viel onopgemerkt in de waterput die door omwonenden wordt gebruikt voor drinkwater. Pas nadat zijn afwezigheid werd opgemerkt en de familie een zoekactie op poten had gezet werd zijn lichaam gevonden in de put. Naar verluidt leed het kind aan het syndroom van Down.

De gendarmerie heeft met de hulp van omwonenden het stoffelijk overschot geborgen. Het lichaam is voor autopsie overgebracht naar het mortuarium. De gendarmerie is een onderzoek gestart naar het voorval.

Rayan
Het tragische incident vond plaats terwijl elders in het land het lichaampje van Rayan ter aarde werd besteld. Het 5-jarige kind viel dinsdagmiddag per ongeluk in de droge put in de buurt van zijn ouderlijk huis en werd na een grote reddingsoperatie ruim vijf dagen later dood naar boven gehaald.

Het lot van Rayan kreeg de afgelopen dagen veel aandacht. Ook buiten Marokko werd meegeleefd met de kleuter en zijn familie. Mensen over de hele wereld volgden de reddingsoperatie op sociale netwerken, die ook live op Marokkaanse zenders werd uitgezonden.
pi_203563369
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 01:30 schreef Rambolin het volgende:
Weer een kind dood na een val in een waterput in Marokko.
[..]

-O-
  dinsdag 8 februari 2022 @ 01:42:16 #273
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_203563375
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 01:30 schreef Rambolin het volgende:
Een 6-jarig kind is maandag om het leven gekomen na een val in een waterput van meer dan 40 meter diep
Goffer. -O-
Hier nog een site die het meld: https://arifnews.com/news(...)provincie-khemisset/
pi_203563380
ik trek dit nieuws even niet…

Niemand in Italië, Spanje, Marokko, Griekenland en andere landen het idee om ff een plaat op die Putten te leggen?

Geen geld voor een hekje was bij Rayan….
  dinsdag 8 februari 2022 @ 01:56:17 #275
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_203563384
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 01:49 schreef ootjekatootje het volgende:
ik trek dit nieuws even niet…

Niemand in Italië, Spanje, Marokko, Griekenland en andere landen het idee om ff een plaat op die Putten te leggen?

Geen geld voor een hekje was bij Rayan….
Tja het is altijd na zoiets als er nou.... Zet het even van je af en ga lekker slapen. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')