Dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja![]()
Hij eet uit protest niet eens zijn brokken op.
Kijkt hij ook heel verwijtend naar je?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja![]()
Hij eet uit protest niet eens zijn brokken op.
Ja nou ja dat is het dus. Als iemand dat andersom bij mij zou doen zou ik al direct geen interesse hebben omdat het dan wel heel duidelijk is waar die persoon naar op zoek is en dat hoeft voor mij niet op die manier. En verder is het misschien ouderwets van me maar een beetje terughoudendheid en 'mysterie' mag best eventjes duren.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:24 schreef Em31 het volgende:
Ik vind wat jij beschrijft @:Cyan9 wel anders dan als je het van je baas of wie ook maar krijgt, ook omdat je er al geen moeite mee hebt.
Het is mij 1 keer gebeurd en vond dat echt een extreme afknappermaar ik was ook niet mega enthousiast over die persoon, maar als ik dat wel was zou ik er eerlijk gezegd ook niet heel blij van worden om dat ineens te krijgen.
zal voor iedereen wel anders zijn.
Hup Luuk!quote:Op maandag 7 februari 2022 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijkt hij ook heel verwijtend naar je?![]()
Onze kat eet nu gelukkig eindelijk weer wat meer, maar dus ook nog geen brokjes. Volgens mij vindt ons Prinsje het wel prima om vertroeteld te worden met blikjes mousse en vloeibare snacks
Vooral heel zielig.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijkt hij ook heel verwijtend naar je?![]()
Gelukkig eet ie weer, qua brokjes kan je misschien kittenbrokjes proberen? Deze tip kreeg ik een keer in de dierenwinkel, omdat meneer ook weinig tot niks wilde eten.quote:Onze kat eet nu gelukkig eindelijk weer wat meer, maar dus ook nog geen brokjes. Volgens mij vindt ons Prinsje het wel prima om vertroeteld te worden met blikjes mousse en vloeibare snacks
Dat is wel een rare tic inderdaad. Nou heb ik zelf soms ook tics maar gelukkig geen gorequote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef Yesse het volgende:
Ik zit vanavond bij een vergadering van een vereniging. En er zit een man naast me (wel met afstand gelukkig) die de hele tijd een tic heeft: hij maakt de heel tijd een geluid alsof hij zijn slijm uit zijn neus wegslikt zeg maar. Beetje gekke omschrijving maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Hij kan er vast niks aan doen maar ik vind het heel irritant![]()
Ja ik gebruik jullie als uitlaatklep nu
Vreselijk! Van hetzelfde niveau als een appelknagerquote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef Yesse het volgende:
Ik zit vanavond bij een vergadering van een vereniging. En er zit een man naast me (wel met afstand gelukkig) die de hele tijd een tic heeft: hij maakt de heel tijd een geluid alsof hij zijn slijm uit zijn neus wegslikt zeg maar. Beetje gekke omschrijving maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Hij kan er vast niks aan doen maar ik vind het heel irritant![]()
Ja ik gebruik jullie als uitlaatklep nu
En snotsnuivers, nagelbijters, gewrichtkrakersquote:Op maandag 7 februari 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vreselijk! Van hetzelfde niveau als een appelknager. Sterkte
Wat is een appelknager?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vreselijk! Van hetzelfde niveau als een appelknager. Sterkte
Ja kan ik me voorstellen want lijkt me echt heel vervelend als je dat dus de hele dag hebt. Ik hoef er maar 2 uur naast te zittenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een rare tic inderdaad. Nou heb ik zelf soms ook tics maar gelukkig geen goreMaar is wel lastig hoor om ze te hebben, kan soms ook echt pijn doen of frustrerend zijn. Duurt vaak een paar weken en dan gaat het weer weg.
Ik zal al te denken om morgen een kleinverpakking Whiskas te halen, die brokjes zien er net uit als snoepjes. Ik kan daar inderdaad ook wel de kittenvariant van halen!quote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vooral heel zielig.
[..]
Gelukkig eet ie weer, qua brokjes kan je misschien kittenbrokjes proberen? Deze tip kreeg ik een keer in de dierenwinkel, omdat meneer ook weinig tot niks wilde eten.
Iemand die en plein publique een appel eetquote:Op maandag 7 februari 2022 21:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is een appelknager?![]()
[..]
Ja kan ik me voorstellen want lijkt me echt heel vervelend als je dat dus de hele dag hebt. Ik hoef er maar 2 uur naast te zitten
Beterschapquote:Op maandag 7 februari 2022 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Gechat op site van huisarts, ze vond dat ik naar de huisartsenpost moest bellen. Dus gedaan, maar hoefde niet langs te komen als ik geen verdere klachten krijg. Zit nu wel telkens temperatuur in de gaten te houden of het boven de 38 komt, dan bel ik weer. Sowieso morgenochtend naar huisarts.
Ja pff. Ben wel bang dat het ineens verslechterd en dan weg moeten 's nachts ofzo. Ook nog nooit eerder meegemaakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Hopelijk kun je ondanks de spanning een beetje slapen straks.
Ja en het valt ook niet echt uit te leggen waarom zulke tics bestaan. Het is een bepaalde spanning in de huid of in de spieren rond de ogen of mond, soms ook in de nek. En dan kan je wel proberen om het te onderdrukken maar dat voelt net zoals proberen niet te knipperen met je ogen; dat hou je niet vol.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is een appelknager?![]()
[..]
Ja kan ik me voorstellen want lijkt me echt heel vervelend als je dat dus de hele dag hebt. Ik hoef er maar 2 uur naast te zitten
Oh dat is wel heel goed dat ze je serieus nemen. Sterkte Guana!quote:Op maandag 7 februari 2022 21:48 schreef Guanabana het volgende:
(Ze namen me wel erg serieus want blaasontsteking en koorts is niet echt wenselijk, zeker niet na 4 dagen AB, dus niet dat ik nu zit te hypochonderen).
En ook al zat je wel te hypochonderen, het is gewoon heel fijn dat je serieus genomen wordt met je zorgenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:48 schreef Guanabana het volgende:
(Ze namen me wel erg serieus want blaasontsteking en koorts is niet echt wenselijk, zeker niet na 4 dagen AB, dus niet dat ik nu zit te hypochonderen).
Beterschap!quote:Op maandag 7 februari 2022 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Heb twee paracetamol op, maar verder heb ik niet echt pijn ofzoquote:Op maandag 7 februari 2022 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ook al zat je wel te hypochonderen, het is gewoon heel fijn dat je serieus genomen wordt met je zorgen![]()
Kon je nog iets nemen om de nacht goed door te komen?
Heel veel beterschap en sterkte!!quote:Op maandag 7 februari 2022 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja pff. Ben wel bang dat het ineens verslechterd en dan weg moeten 's nachts ofzo. Ook nog nooit eerder meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |