Dat laatste klinkt echt als een heerlijke baan.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Krijg je uitkeringsproblemen? Zo niet dan zou ik er een eind aan maken. Blijven is alleen maar frustrerend voor je zelf.
Ja, het was niet mijn fijnste werkervaring. Was niet goed voor m'n zelfvertrouwen, op 20 jarige leeftijd.
Maar daarna een geweldige baan gevonden. 3 jaar gewerkt in een boekhandel. Naast winkelwerkzaamheden, betaald lezen
Fijn dat je er beter van geworden bent. Maar ik ben blij te horen dat ik ook niet de enige ben.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Ik had een baan aangenomen bij een detacheerder met de 'afspraak' dat ze me bij DUO zouden detacheren. Dat deden ze niet, ze gingen me naar Utrecht sturen.
Toen kreeg ik (laaaaaaaaaaaaaaaaaat) bericht dat ik bij DUO op gesprek kon komen voor een directe aanstelling daar, kreeg de baan en heb dit aan m'n manager bij detacheerder gemeld, en die heeft me toen netjes ontslagen.
In de tussentijd had ik iemand anders ook bij die detacheerder aan een baan geholpen, waarvoor ik koppremie kreeg, en ik heb zelf 5 weken daaro op de bank gezeten, veelal gewoon thuis, betaald. Het was een van de beste baantjes die ik gehad heb![]()
at is het voor werk? Zou praten met een leidinggevende kunnen helpen?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt echt als een heerlijke baan.
Wij zijn niet afhankelijk van mijn salaris. Uitkering zal ik niet krijgen. Maar oh man ik zit er nu een week en erger mij groen en blauw en geel tegelijkertijd. Daar gaat niet goed komen.
[..]
Fijn dat je er beter van geworden bent. Maar ik ben blij te horen dat ik ook niet de enige ben.
Ik ga liever niet hier op de details in okdat ik dan hier in dat dorp zo gevonden ben haha.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
W
[..]
at is het voor werk? Zou praten met een leidinggevende kunnen helpen?
Wat rot dat je het niet naar je zin hebt. Men zegt dat de banen voor het oprapen liggen. Als je man in jullie levensonderhoud voorziet, is het misschien niet zo'n grote gok om te stoppen.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ga liever niet hier op de details in okdat ik dan hier in dat dorp zo gevonden ben haha.
Nee praten gaat niet werken vrees ik. Zal via ig wel wat vertellen.
Genoeg fulltime banen idd. Ik wil alleen part time werkenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat rot dat je het niet naar je zin hebt. Men zegt dat de banen voor het oprapen liggen. Als je man in jullie levensonderhoud voorziet, is het misschien niet zo'n grote gok om te stoppen.
Heb jij/je schoonzus (?) nog bestekzegels nodig? Of iemand anders?
Ik heb ook nog 8 zegelsquote:Op maandag 7 februari 2022 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Genoeg fulltime banen idd. Ik wil alleen part time werkenmaarja komt ook wel goed. Mijn man snapt me helemaal hoor.
Oh en edit.
Ik ben compleet qua bestek. Zal schoonzus eens berichtje sturen.
Je was niet de enige die het vroeg, maar wel de eerste die ik tegenkwam bij de terugscrollquote:Op maandag 7 februari 2022 18:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]voor iedereen
![]()
Hoe ziek zijn jullie?
Ja. Na 3 weken een woensdag vrij genomen en die dag naar een uitzendbureau gegaan. Die hadden werk vanaf de maandag. Woensdag zo laat mogelijk gebeld naar toekomstige exbaas dat ik niet meer terug kom.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier mensen die weleens weggegaan zijn bij een baan in de proefperiode
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier mensen die weleens weggegaan zijn bij een baan in de proefperiode
Inderdaad. Ik had vanwege alle regen al even niet gefietst, maar had me duidelijk te warm ingepakt.quote:
Ahwquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Hondje moet zo onder narcose
Vind het altijd zo zielig, ik ben echt te soft
Klopt, ze denken dat het een ontstoken kies is ofzo. Arme pup met kiespijn!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw![]()
Voor dat bultje was het toch?
Dan kan ze er maar beter vanaf zijn inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klopt, ze denken dat het een ontstoken kies is ofzo. Arme pup met kiespijn!
Ach wat sneu. Komt vast goed! Mijn kater heeft de narcose ook overleefd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klopt, ze denken dat het een ontstoken kies is ofzo. Arme pup met kiespijn!
Ja moeilijk is dat he? Mijn kat wordt nu toch wel een oudje en ben ook af en toe bang dat ze dingen heeft ofzo. Mja je zal niks zien tot het te laat is denk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Komt vast goed! Mijn kater heeft de narcose ook overleefd.
Of het nu de lente is of de glucosamine, hij is net een stukje blijer en knuffeliger![]()
Niet door de tandjes want daar zat alleen maar tandsteen. Maar wellicht heeft hij nu minder last van zijn gewrichten.
Meteen wat schuldgevoel hier want hoe lang heeft hij met pijn rondgelopenMaar ja, kat….
Precies. Daarom heb ik ze beiden nu de grote keuring gegeven. Inclusief bloedprikken. Want dat geeft veel info over wat er van binnen gaande is, en daar ben ik ooit te laat bij geweest. Alles was in orde bij het duo dus, als ze zo blij blijven, doe ik het ze de komende twee jaar niet meer aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja moeilijk is dat he? Mijn kat wordt nu toch wel een oudje en ben ook af en toe bang dat ze dingen heeft ofzo. Mja je zal niks zien tot het te laat is denk ik.
De werkleefquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik had al een mailtje gekregen dat ik volgende week om 9:10 bij HR word verwacht voor het maken van m'n toegangspas en zo. 9:10, dat is lekker relaxt voor een eerste dag, dacht ik
Net een mailtje, voor die tijd willen ze me al op de afdeling zien dus ik word er om 8:00 verwacht.
Steeds beterquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:45 schreef Blues het volgende:
Ik kom ff vragen hoe het met Foxtrot gaat in huize @:Whiskers2009 ?
Ahw dat is ook rotquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Hondje moet zo onder narcose
Vind het altijd zo zielig, ik ben echt te soft
Op schoot???quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Steeds beter![]()
Ik word niet meer aangevallen en hij ligt al op schoot
Geen idee, vriendje bracht haar weg. En moest ook nog eens naar een andere dierenarts want onze heeft corona.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:08 schreef Tele6 het volgende:
Wanneer is hond z'n operatie klaar @:gcjoel ?
Ik hoop dat alles perfect verloopt
op schoot!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Steeds beter![]()
Zal eerst goed wakker moeten zijn denk ik. Tenminste dat was met onze a Loebes zoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee, vriendje bracht haar weg. En moest ook nog eens naar een andere dierenarts want onze heeft corona.
Ik wacht op het telefoontje dat we haar op mogen halen
Jaa denk ik ook, ze is gelukkig nog wel vrij jong, dus maak me wat dat betreft niet echt zorgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal eerst goed wakker moeten zijn denk ik. Tenminste dat was met onze a Loebes zo
Ja snap je helemaal hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaa denk ik ook, ze is gelukkig nog wel vrij jong, dus maak me wat dat betreft niet echt zorgen.
Vind het vooral gewoon zielig![]()
Dus ze krijg straks 10000 knuffels
Ik kreeg Nika een keer mee na een roesje toen ze nog niet wakker was. (Ik had geen vervoer om haar later op te halen)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal eerst goed wakker moeten zijn denk ik. Tenminste dat was met onze a Loebes zo
Op schoot! Wat goedquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Steeds beter![]()
Revalidatie? Olympische spelen? Foxtrot?quote:
Ik gok OSquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:53 schreef sigme het volgende:
Revalidatie? Olympische spelen? Foxtrot?
Een paar jaar terug ruilde hij z'n vrouw in voor een jonger exemplaar, dus denk dat je weinig kans hebt. Misschien bij Dre Hazes, die kijkt niet op een paar jaar meerquote:
Zijn de verkiezingen weer over meerdere dagen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de eerste benoeming voor het stembureau alweer binnen. Ik ben benieuwd hoeveel dagen ik mag.
Ondertussen heb ik een heerlijke soep uit de weckpot, gele tomaat en paprika. Met portobello-olie, pompoenpit en de vegan feta waar ik de laatste tijd verslaafd aan ben
Ja, 14-15-16 maart.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn de verkiezingen weer over meerdere dagen?
Wat Borisz zegt inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn de verkiezingen weer over meerdere dagen?
15 en 17 februari, beide keren om 11 uurquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:47 schreef AnneX het volgende:
En dit was het resultaat van de dattumprikker?
Ad. die vind ik wel leuk en laat het staan.😉
Sinds Joan en Sjoukje zie ik graag het kunstschaatsen.
Die Nathan Chen is geweldig.![]()
Een pirouette lukte mij nog, jaren geleden.🤓
Is van Zundert al geweest?
Aah, dank je!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
15 en 17 februari, beide keren om 11 uur
Is het makkelijk om een andere schootsteenveger te vinden?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:32 schreef z80 het volgende:
Schoorsteenveger is ook weer geweest. De vorige is gestopt en die het heeft overgenomen is een lompe hork.
En ramt zonder te kijken vooraf een ragebol door de schoorsteen. Ook nadien deurtje weer dicht. Hij weet echt niet of de schoorsteen schoon, heel en zonder verstoppingen is. Vogelnest bovenop de schoorsteen gaat hij echt niet gemerkt hebben. En daar hebben de vorige buren een keer last van gehad.
En een beschuitje eten met een schaatsster? Die andere Irene mag wel langs komen.
Bijzit hier in Duitsland mag ik niet. Dit nagevraagd. Blijkt dat dit enkel mag als je de Duitse nationaliteit hebt.
Was anders wel een mooie oefening Duits geweest.
Ik moet er even induiken. De regels zijn veranderd. Voorheen zat je vast aan de schoorsteenveger die verantwoordelijk was voor de regio. De regels hieromtrent zijn gewijzigd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is het makkelijk om een andere schootsteenveger te vinden?
4 nieuwe trainers er bij zou toch al mooi zijn of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:42 schreef Tele6 het volgende:
Vanavond bijeenkomst voor trainersopleiding binnen de vereniging. Inmiddels is het duidelijk dat er 6 van de 15 mensen kunnen komen. Daarvan zijn 2 (een andere trainer en ik) degenen die de bijeenkomst voorbereid hebben. Dus er komen 4 mensen op de avond die we voorbereid hebben.
Maar als we zeggen "te weinig, hier doe ik het niet voor" moeten we weer een datum zien te vinden waarop het wel kan met meer mensen. En dat zie ik ook niet gebeuren. Het heeft geen prioriteit voor mensen en ze hebben al een volle planning.
Maar je kunt ook niet zomaar stoppen met trainersopleiding doen.
Ik had zelf ook andere dingen te doen vanavond maar die heb ik hiervoor afgezegd.
Je mag geen bijzit?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:32 schreef z80 het volgende:
Schoorsteenveger is ook weer geweest. De vorige is gestopt en die het heeft overgenomen is een lompe hork.
En ramt zonder te kijken vooraf een ragebol door de schoorsteen. Ook nadien deurtje weer dicht. Hij weet echt niet of de schoorsteen schoon, heel en zonder verstoppingen is. Vogelnest bovenop de schoorsteen gaat hij echt niet gemerkt hebben. En daar hebben de vorige buren een keer last van gehad.
En een beschuitje eten met een schaatsster? Die andere Irene mag wel langs komen.
Bijzit hier in Duitsland mag ik niet. Dit nagevraagd. Blijkt dat dit enkel mag als je de Duitse nationaliteit hebt.
Was anders wel een mooie oefening Duits geweest.
Dit is bijscholing van bestaande trainers.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
4 nieuwe trainers er bij zou toch al mooi zijn of zie ik het verkeerd?
Oooo… dat is zo irritant! Je kunt niet in andermans agenda kijken en voor de ander bepalen hoe dringend het is, maar altijd balen als er zoveel afmeldingen zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:42 schreef Tele6 het volgende:
Vanavond bijeenkomst voor trainersopleiding binnen de vereniging. Inmiddels is het duidelijk dat er 6 van de 15 mensen kunnen komen. Daarvan zijn 2 (een andere trainer en ik) degenen die de bijeenkomst voorbereid hebben. Dus er komen 4 mensen op de avond die we voorbereid hebben.
Maar als we zeggen "te weinig, hier doe ik het niet voor" moeten we weer een datum zien te vinden waarop het wel kan met meer mensen. En dat zie ik ook niet gebeuren. Het heeft geen prioriteit voor mensen en ze hebben al een volle planning.
Maar je kunt ook niet zomaar stoppen met trainersopleiding doen.
Ik had zelf ook andere dingen te doen vanavond maar die heb ik hiervoor afgezegd.
Online doen zeker geen optie? Als ze wel fit zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:23 schreef Tele6 het volgende:
4 van de 9 afwezigen zijn er trouwens niet omdat ze corona hebben. (Onafhankelijk van elkaar opgelopen, elkaar niet gezien op de sportclub.)
Dus daar is niet zo veel aan te doen.
Ik denk dat het een kwestie wordt van over een maand of 2 weer een bijeenkomst plannen en hopelijk kunnen er dan meer mensen. Als we dit er een beetje in houden, leert uiteindelijk iedereen wel een keer wat.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Oooo… dat is zo irritant! Je kunt niet in andermans agenda kijken en voor de ander bepalen hoe dringend het is, maar altijd balen als er zoveel afmeldingen zijn.
Moet je het nu met die groep inhalen of is dit een oefening voor jou en je collega trainer?
Het zal hier niet van toepassing zijn, maar bij niet formele overleggen waarbij mensen afzeggen maak ik geen notulen. Jammer als ze dan belangrijke zaken gemist hebben![]()
(Kan natuurlijk lang niet altijd).
We hebben dit een keer online geprobeerd en dat was bijzonder moeizaam. Het gaat toch om fysiek bewegen oefenen en de meesten hebben geen goed genoege webcam dat je kan zien hoe ze sporten. Je onthoudt het ook voor geen meter als je het niet kunt oefenen en toepassen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Online doen zeker geen optie? Als ze wel fit zijn.
Bij verkiezingen helpen. Papieren uitdelen en/of legitimatie controleren.quote:
Volgens mij alleen bij gemeentelijke verkiezingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij verkiezingen helpen. Papieren uitdelen en/of legitimatie controleren.
Ja, snap ik. Koorrepetitie online was ook drama ivm het geluid (tenzij je allerlei programma’s ging installeren en investeren in goede apparatuur). Ik duim voor verder geen afmeldingen meerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We hebben dit een keer online geprobeerd en dat was bijzonder moeizaam. Het gaat toch om fysiek bewegen oefenen en de meesten hebben geen goed genoege webcam dat je kan zien hoe ze sporten. Je onthoudt het ook voor geen meter als je het niet kunt oefenen en toepassen.
Het dilemma was nu eerder of we het afgelasten of toch met dit kleine groepje doorgaan. En het wordt dat laatste tenzij er nog meer afmeldingen bijkomen.
Aha. Ik geloof niet dat we dat in het Nederlands zo noemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij verkiezingen helpen. Papieren uitdelen en/of legitimatie controleren.
Ik las ook maar even door voordat ik commentaar ging gevenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aha. Ik geloof niet dat we dat in het Nederlands zo noemen.
Pinda rotsjes, zo lekker, lang niet gehad!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens haalde ik net drie gebakjes (tegoedbon) en een kilo pindarotsjes (prijs). Viesdik voor altijd
Wahlhelfer had waarschijnlijk ook geen belletje laten rinkelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aha. Ik geloof niet dat we dat in het Nederlands zo noemen.
Dat was voor mij duidelijk geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Wahlhelfer had waarschijnlijk ook geen belletje laten rinkelen.
Voor mij ook wel. Bij "bijzit" denk ik aan heel iets andersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was voor mij duidelijk geweest
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Steeds beter![]()
Ja, ditquote:
Zo snel kijk ik niet hoor. Straks misschien wel weer een aflevering.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:02 schreef AnneX het volgende:
Aw@Kaatje1 Alan Alda in aflevering 8, serie 2.![]()
Troetels voor de charmeur van gcjoel.
Ja, dat kan ik direct vertalen. Wat Piet/Jan hier ook wel eens heeft betoogd: het Duits is vaak heerlijk letterlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Wahlhelfer had waarschijnlijk ook geen belletje laten rinkelen.
Oh woordle zijn wij net de vriendengroep akelig fanatiek meequote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:28 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen eerst eens gepuzzeld op de 5 en 6 letter woordles.
Dat gaat niet altijd even makkelijk.
Wat sneu voor de hond van gcjoel. Komt vast goed met herstel en alle troetels, die je gaat geven.
Sch.zus ging met spoed met de kat met 9 levens naar de da. Die had zijn tong in flarden?!
En @:Foxtrot en @:Whiskers: goed dat jullie hebben aangehouden! Op schoot!
# beestenboel
Heerlijk spelletje inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh woordle zijn wij net de vriendengroep akelig fanatiek mee
Daar was Jross ook al mee begonnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Heerlijk spelletje inderdaad.
Maar nou kwam ik er (via twitter) een tegen die ik maar niet ga spelen. Da's nogal rekenkundig "nerdlegame.com" Iets met cijfers. Ik ben meteen afgehaakt
Alan Aldaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:02 schreef AnneX het volgende:
Aw@Kaatje1 Alan Alda in aflevering 8, serie 2.![]()
Troetels voor de charmeur van gcjoel.
Nee postelein smaakt gewoon naar blaadjesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alan Alda![]()
Ik heb net lekker gesport. En ben een medisch succes genoemd door mijn neuroloog. Blijkbaar is iets een medisch succes als de klachten minimaal halveren en dat hebben ze gedaan. Over 3 maanden kijken we hoe het met de revalidatie is gegaan. Daarna kunnen we eventueel de migrainemedicatie ophogen of niet.
Hoe smaakt postelein? Is dat heel pittig? Ik weet niet meer wat ik in mijn tuin heb staan. Vorig jaar had ik ook iets in die richting maar dat was een beetje dik en vlezig, niet wat ik verwacht van bladgroente.
Zo snel al?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alan Alda![]()
Ik heb net lekker gesport. En ben een medisch succes genoemd door mijn neuroloog. Blijkbaar is iets een medisch succes als de klachten minimaal halveren en dat hebben ze gedaan. Over 3 maanden kijken we hoe het met de revalidatie is gegaan. Daarna kunnen we eventueel de migrainemedicatie ophogen of niet.
Hoe smaakt postelein? Is dat heel pittig? Ik weet niet meer wat ik in mijn tuin heb staan. Vorig jaar had ik ook iets in die richting maar dat was een beetje dik en vlezig, niet wat ik verwacht van bladgroente.
Het is toch geen snijbiet hèquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:40 schreef Tele6 het volgende:
Huis heeft de andere kandidaat gekozen
Bijeenkomst gaat niet door dus ik kan gewoon naar paaldansen
Ik zag vandaag al een advertentie van een ander mooi huis
Voel je jezelf ook een medisch succes?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Alan Alda![]()
Wat jammer maar jeej voor het andere huis.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:40 schreef Tele6 het volgende:
De migraine is sinds de eerste afspraak begin oktober afgenomen van 2-3 keer per week naar eens in de 7-8 dagen. Dus zeker gehalveerd. Ik mag zelf kiezen of ik meer meds wil. Die keuze maak ik na de revalidatie.quote:
Die groeit ergens anders.quote:
Als winterpostelein. Maar ik ga morgen voor de zekerheid nog even buiten kijken.quote:
Nou zegquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:40 schreef Tele6 het volgende:
Ja, best wel. Minder migraine, bijna geen spanningshoofdpijn. Nu wel regelmatig pijn maar dat is door de oefeningen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voel je jezelf ook een medisch succes?
Wat fijn om te horenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, best wel. Minder migraine, bijna geen spanningshoofdpijn. Nu wel regelmatig pijn maar dat is door de oefeningen.
Ik kan een stuk meer werk achter de computer verdragen.
Ik vind het allemaal zeker succesvol ja.
Top! Ik haalde het niet echt uit je eerste post en wat artsen belangrijk vinden hoeft niet altijd overeen te komen met hoe jij je voelt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, best wel. Minder migraine, bijna geen spanningshoofdpijn. Nu wel regelmatig pijn maar dat is door de oefeningen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jammer @:Tele6 Nu dus duimen voor het andere huis
En wat een goed nieuws van @:Lucky_Strike, wat een winst, halvering van migraine aanvallen.
Ben een beetjeDe mensen van de geweldige vacature zouden uiterlijk vandaag iets laten horen. Dus expres thuis gebleven, niet fietsen of zo want dan hoor ik de telefoon niet. Maar had net zo goed weg kunnen gaan, want geen telefoontje
Ik ga er zeker achteraan. Baal gewoon dat er niet gebeld is terwijl hij (zei hij in het gesprek) mij verzekerde uiterlijk vandaag te bellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Maar wellicht bellen ze morgen alsnog! En anders zelf achteraan gaan, duidelijkheid.
Zou wel jammer zijn, want volgens mij was die je op het lijf geschreven, toch?
Their loss.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:40 schreef Tele6 het volgende:
Ze hebben duidelijk een secretaresse nodig daarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga er zeker achteraan. Baal gewoon dat er niet gebeld is terwijl hij (zei hij in het gesprek) mij verzekerde uiterlijk vandaag te bellen.
Nu al successen na 2-3 weken. En vooruitgang sinds oktober.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet alleen daar ben ik achter. Ik weet dat dat de functie was waar als eerste op bezuinigd werd, maar het is zo duidelijk dat veel bedrijven zaken laten liggen daardoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze hebben duidelijk een secretaresse nodig daar
U.S.P.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet alleen daar ben ik achter. Ik weet dat dat de functie was waar als eerste op bezuinigd werd, maar het is zo duidelijk dat veel bedrijven zaken laten liggen daardoor.
Het kan ook gewoon zijn dat ze het hartstikke druk zijn? Hier komen ze ook soms niet aan de sollicitanten of uitzendbureaus toequote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga er zeker achteraan. Baal gewoon dat er niet gebeld is terwijl hij (zei hij in het gesprek) mij verzekerde uiterlijk vandaag te bellen.
Mag morgen naar het revalidatiecentrumquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Their loss.![]()
Uithuilen en op naar de volgende optie.
@:Lonaa hoest met oma?
Zeg dan "als je dan en dan niets hoort ben je niet door naar de volgende ronde".quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon zijn dat ze het hartstikke druk zijn? Hier komen ze ook soms niet aan de sollicitanten of uitzendbureaus toe
Hoe dan? Dat hele houding etc verhaal?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De migraine is sinds de eerste afspraak begin oktober afgenomen van 2-3 keer per week naar eens in de 7-8 dagen. Dus zeker gehalveerd. Ik mag zelf kiezen of ik meer meds wil. Die keuze maak ik na de revalidatie.
Dit zou voor mij zoveel goed maken aan een huisquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:02 schreef Candaasje het volgende:
. De tuin is echt fijn qua formaat, de vogels fluiten je overal tegemoet, en het bos is overal dichtbij. Er is zelfs een bomenmuseum op loopafstand![]()
Nu alleen bedenken hoeveel we dan precies kunnen bieden. Dat is nog het moeilijkste.
Je blijft zo wel elke keer bezig met verbouwplannen maken. Lijkt me de teleurstelling nog groter, stom gedoe allemaal. Dit klinkt wel weer tof.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:02 schreef Candaasje het volgende:
Wij deden vandaag het huisje bekijken. En zijn nu druk aan het puzzelen, want boven was de badkamer wel echt heeeeul klein. (Je kunt letterlijk je kont niet keren in de douche. En dan zijn wij niet zo heel breed). Maar we denken dat het wel te verhelpen valt met een dakkapelletje en wat wandjes verschuiven. Dus dat zijn we nu aan het uitwerken.
En beneden uitbouwen wordt wel een 10jarenplan. Maar goed, vooruit, daar kan ik wel mee leven. De tuin is echt fijn qua formaat, de vogels fluiten je overal tegemoet, en het bos is overal dichtbij. Er is zelfs een bomenmuseum op loopafstand![]()
Nu alleen bedenken hoeveel we dan precies kunnen bieden. Dat is nog het moeilijkste.
Hoe piepklein?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:02 schreef Candaasje het volgende:
Wij deden vandaag het huisje bekijken. En zijn nu druk aan het puzzelen, want boven was de badkamer wel echt heeeeul klein. (Je kunt letterlijk je kont niet keren in de douche. En dan zijn wij niet zo heel breed). Maar we denken dat het wel te verhelpen valt met een dakkapelletje en wat wandjes verschuiven. Dus dat zijn we nu aan het uitwerken.
En beneden uitbouwen wordt wel een 10jarenplan. Maar goed, vooruit, daar kan ik wel mee leven. De tuin is echt fijn qua formaat, de vogels fluiten je overal tegemoet, en het bos is overal dichtbij. Er is zelfs een bomenmuseum op loopafstand![]()
Nou ja, ik zou ook eerst kijken wat er misschien allemaal mogelijk is vóór ik ga bieden. En ja, dat is dan wel heel teleurstellend als dit het weer niet wordt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:09 schreef Myraela het volgende:
Je blijft zo wel elke keer bezig met verbouwplannen maken. Lijkt me de teleurstelling nog groter, stom gedoe allemaal. Dit klinkt wel weer tof.
De tuin is heel gaaf (en vogeltjes helemaal). Even weer gekeken naar het linkje, is het dak van de uitbouw niet stevig genoeg om daar een badkameruitbouw op te zetten?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:02 schreef Candaasje het volgende:
Al na 5 dagen zelfs. Eerst ging hij op de rand vd bank met zijn kopje op mijn mijn enkels liggen en een half uur later kwam hij op schoot. Hij heeft kennelijk veel behoefte aan aandacht/liefde. Terwijl hij toch ook nog wel schuw/schrikachtig is. Maar ik kan nu weer gewoon door mijn huis lopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op schoot???![]()
Elin sinds 2 weken (want op de stoel kan ze niet dicht naast me liggen) en Nika heeft dat werkelijk nog nooit gedaan (ligt ook niet dicht naast me). En dat na 9 jaar. Ben stikjaloers nu.
Nou, ik heb goede hoop als ik dit zo lees vergeleken met 2 weken (!) geleden. En wat fijn dat hij bij jou die liefde en aandacht nu kan vinden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al na 5 dagen zelfs. Eerst ging hij op de rand vd bank met zijn kopje op mijn mijn enkels liggen en een half uur later kwam hij op schoot. Hij heeft kennelijk veel behoefte aan aandacht/liefde. Terwijl hij toch ook nog wel schuw/schrikachtig is. Maar ik kan nu weer gewoon door mijn huis lopen.
Nog niet alles gaat goed overigens, al is dat ook niet gek na pas een week of 2,5. Hij bijt (niet door) bijvoorbeeld als hem iets niet bevalt. En mijn huis is nog steeds verbouwd zodat we elkaar zo veel mogelijk kunnen uit de weg kunnen gaan indien gewenst. Verder is de glazen salontafel nog steeds een favoriete hangplek. Ook moet ik hem nog (her)introduceren bij andere mensen zoals mijn vriend en ander bezoek en dat is best spannend 🤞
Da's echt hartstikke fijn om te horen. En kattenpootjes op een glazen tafel, dan weet je pas dat de kussentjes wat vettig zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al na 5 dagen zelfs. Eerst ging hij op de rand vd bank met zijn kopje op mijn mijn enkels liggen en een half uur later kwam hij op schoot. Hij heeft kennelijk veel behoefte aan aandacht/liefde. Terwijl hij toch ook nog wel schuw/schrikachtig is. Maar ik kan nu weer gewoon door mijn huis lopen.
Nog niet alles gaat goed overigens, al is dat ook niet gek na pas een week of 2,5. Hij bijt (niet door) bijvoorbeeld als hem iets niet bevalt. En mijn huis is nog steeds verbouwd zodat we elkaar zo veel mogelijk kunnen uit de weg kunnen gaan indien gewenst. Verder is de glazen salontafel nog steeds een favoriete hangplek. Ook moet ik hem nog (her)introduceren bij andere mensen zoals mijn vriend en ander bezoek en dat is best spannend 🤞
Oh, ik snap de volgorde ook wel hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik zou ook eerst kijken wat er misschien allemaal mogelijk is vóór ik ga bieden. En ja, dat is dan wel heel teleurstellend als dit het weer niet wordt.
Dank je!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb goede hoop als ik dit zo lees vergeleken met 2 weken (!) geleden. En wat fijn dat hij bij jou die liefde en aandacht nu kan vinden.
Thanks!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's echt hartstikke fijn om te horen. En kattenpootjes op een glazen tafel, dan weet je pas dat de kussentjes wat vettig zijn
Gewoon een foutje en een standaardmail.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:37 schreef Tuindier het volgende:
Ik kreeg net een email van mijn tandarts met een afspraakbevestiging voor een afspraak. Ik heb geen afspraak gemaakt. Als ik niet afzeg of kom moet ik betalen. Ik vind dit belachelijk. Morgen maar eens bellen.
Mijn vader is een andere tandarts gaan zoeken toen hij na 1x afspraak vergeten een best fors bedrag moest betalenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:37 schreef Tuindier het volgende:
Ik kreeg net een email van mijn tandarts met een afspraakbevestiging voor een afspraak. Ik heb geen afspraak gemaakt. Als ik niet afzeg of kom moet ik betalen. Ik vind dit belachelijk. Morgen maar eens bellen.
Ja, de ligging is echt zo fijn. Ligt ook doodlopend, als je er niet woont/op bezoek gaat kom je er ook niet. Ik had nog nooit van dit 'dorpje in een dorp' gehoord.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit zou voor mij zoveel goed maken aan een huisDe rest valt wel te verbouwen. Mijn neefje had ook een huis gekocht met piepkleien badkamer, maar met 3 slaapkamers en is nu 1 slaapkamer aan het verbouwen tot badkamer! De piepkleine badkamer wordt kastruimte.
En ja, succes met bieden
Jup, het kost bakken met tijd en energie. Maar op zich vind ik een beetje klooien met inrichtingen ook wel weer leuk. En deze heeft wel mogelijkheden. De één wat haalbaarder dan de andere alleen, en het is ook wel afhankelijk van wat de taxatiewaarde gaat worden, hoeveel we qua verbouwing mee mogen financieren, etc.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je blijft zo wel elke keer bezig met verbouwplannen maken. Lijkt me de teleurstelling nog groter, stom gedoe allemaal. Dit klinkt wel weer tof.
De badkamer is...*kijkt*.... 1.73m bij 2m. En dan is er nog een hap van...0,7x0,9 meter uit. En de wanden zijn super schuin. Dus ze hebben een soort schuine inloopdouche gemaakt, maar als je recht vooruit kijkt, sta je net niet met je neus tegen het glasquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe piepklein?
Ik heb nu een kleine badkamer (straks ook weer trouwens) maar je kan er prima je kont keren. En een ruime douche
Pfoe.. misschien wel, maar ik vind het uitbouwtje ook wel weer karakteristiek. Er is wel een huisje een straat verderop die de woonkamer heeft uitgebouwd, en dan boven op dat aanbouwtje en die aanbouw ook boven een aanbouw erop (dwars, zoals nu al beneden is). Dat is wel mooi gedaan. Maar ik vrees dat we dat niet kunnen betalen. Alleen al een uitbouw beneden van de woonkamer wordt een 10jarenplan qua kosten, gezien er verder ook nog wel veel moet gebeuren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De tuin is heel gaaf (en vogeltjes helemaal). Even weer gekeken naar het linkje, is het dak van de uitbouw niet stevig genoeg om daar een badkameruitbouw op te zetten?
Ik ben toen heel snel gaan kijken naar een nieuwe tafel. En vrienden van mij hadden 2 katten die nooit op de (glazen) tafel sprongen. De derde kat wel. Nu (na 1 jaar poetsen) hebben ze ook een nieuwe eettafelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!![]()
En inderdaad! En dat hij óf zwarte pootjes krijgt vh krantenpapier onder in de kattenbak (hij scheurt het volkomen aan gort) óf dat ik nodig de vloer eens moet dweilen want zwarte pootafdrukken op de witte vensterbank
De ontspanningsoefeningen voor de spieren (Jacobson) doen heel veel tegen de spierspanningspijn. En de bloeddrukverlagers voor de migraine.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat hele houding etc verhaal?
Alleen dat al is duizend meer kwaliteit van leven
Ooooh, spannend!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:02 schreef Candaasje het volgende:
Mooi.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag morgen naar het revalidatiecentrum
Ik heb een glazen salontafel en 2 glazen bijzettafels. En hij komt op allemaalquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben toen heel snel gaan kijken naar een nieuwe tafel. En vrienden van mij hadden 2 katten die nooit op de (glazen) tafel sprongen. De derde kat wel. Nu (na 1 jaar poetsen) hebben ze ook een nieuwe eettafel(niet van glas)
Je moet ook rekening houden met overbiedingen hè, dus dan wordt het al snel te duurquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:55 schreef Candaasje het volgende:
Ik vond deze ook wel leuk, maar tikje boven budget: https://www.funda.nl/koop/harmelen/huis-41381313-kasteellaan-1/
Vet!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:55 schreef Candaasje het volgende:
Ik vond deze ook wel leuk, maar tikje boven budget: https://www.funda.nl/koop/harmelen/huis-41381313-kasteellaan-1/
Perfecte B&Bquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:55 schreef Candaasje het volgende:
Thanks!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:42 schreef Candaasje het volgende:
Oh wat fijn Whiskers! Ik had er helemaal overheen gelezen, maar zelfs al op schoot!![]()
Zit je neus er nog?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb groene zeep en ammonia gekocht en die staan nu te trouwen in mijn oven![]()
Ik maakte de fout royaal te ruiken aan de fles ammonia
En schoonnnnnnnnnnnnnnnnn zijn uw holtesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb groene zeep en ammonia gekocht en die staan nu te trouwen in mijn oven![]()
Heel benieuwd naar het resultaat. Morgen komt er ammoniak mee met mijn AH bestellingquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat voordeel van de twijfel geef ik ze nog inderdaad, maar als ze op eigen initiatief aan het plannen zijn vind ik dat toch niet zo tof. Helaas heeft de praktijk in mijn nieuwe dorp een aannamestop, want anders was ik bij deze praktijk al weg geweest. Dit is niet de eerste gekke actie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een foutje en een standaardmail.
Lang leve opvangkatten, die neus is inmiddels wat gewend.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:18 schreef Blues het volgende:
[..]
En schoonnnnnnnnnnnnnnnnn zijn uw holtes![]()
![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel benieuwd naar het resultaat. Morgen komt er ammoniak mee met mijn AH bestelling
Ik kocht ooit een fles ammonia waarop stond dat er 100mL op een liter moest. We gingen in de jeugdsoos de vloer verven, dus moesten hem goed ontvetten. Paar flessen ammonia lees gekieperd en toen met de brandslang er op en schrobben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Masker een optie?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kocht ooit een fles ammonia waarop stond dat er 100mL op een liter moest. We gingen in de jeugdsoos de vloer verven, dus moesten hem goed ontvetten. Paar flessen ammonia lees gekieperd en toen met de brandslang er op en schrobben.
Minuutjes schrobben en dan weer naar buiten luchthappen
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef Sarabi het volgende:
De Oscarnominaties zijn vandaag bekend gemaakt. Van de 53 films hebben we er 12 al gezien. Eens kijken of het weer lukt om ze allemaal voor de uitreiking gezien te hebben
T/m 27 maart, dus we hebben nog wel even.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Hoeveel tijd heb je daarvoor? En moet dat in de bioscoop of kan het ook thuis?
Da’s 40 films in anderhalve maandquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
T/m 27 maart, dus we hebben nog wel even.
En een combi tussen thuis en bios
Wow! Wel een superleuk strevenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:53 schreef Sarabi het volgende:
De Oscarnominaties zijn vandaag bekend gemaakt. Van de 53 films hebben we er 12 al gezien. Eens kijken of het weer lukt om ze allemaal voor de uitreiking gezien te hebben
Kijk je zo weinig films?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s 40 films in anderhalve maandweet niet hoe lang ik terug moet gaan naar 40 films in een jaar, maar heel lang
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Wow! Wel een superleuk streven
/edit
Niet genoeg teruggelezen![]()
Ik hoor daar helaas niet zulke goede dingen overquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Over films gesproken.. ik moet eens kijken wanneer die Kingsman film allemaal draait.
Er schijnt nog een deel te komen met de originele castquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoor daar helaas niet zulke goede dingen overde eerste films waren wel leuk.
Jaren geleden keek ik samen met een vriend ca een film per week (vast afspraak), maar nee ik kijk niet zo heel veel films (meer). Als ik denk, wil eel film kijken, zoek iets op netflix en dan zie ik,door de bomen het bos niet meer en pak een boek 😂quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk je zo weinig films?
Vroeger keken wij er wel minstens 300 per jaar.
Afgelopen jaren is het wel wat minder geworden.
En van die 40 zijn er ook 15 shorts. Sommige duren maar een paar minutendus dat schiet op.
[..]
Proberen we elk jaar maar het lukt niet altijd. Sommige draaien dan nog niet in NL.
Sorry hoor maarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben een sukkel![]()
Steek net letterlijk mijn neus in mijn ammonia oven![]()
![]()
Je zou niet verwachten dat die nu, net zoals de fles, geurt naar de hel he![]()
![]()
Ik vind 40 films niet eens heel erg weinig of zoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:56 schreef Sarabi het volgende:
Kijk je zo weinig films?
Vroeger keken wij er wel minstens 300 per jaar.
Afgelopen jaren is het wel wat minder geworden.
Gaafquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:02 schreef borisz het volgende:
Ik wil naar de Filmkoepel. De oude gevangeniskoepel van Haarlem is (oa) omgebouwd tot Arthouse bioscoop. De filmkoepel is vorige week open gegaan.
Ik ben bang dat er sowieso nog een flink aantal van die films komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Er schijnt nog een deel te komen met de originele cast
Ja, door het bomen het bos niet meer zien kan ik snappen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaren geleden keek ik samen met een vriend ca een film per week (vast afspraak), maar nee ik kijk niet zo heel veel films (meer). Als ik denk, wil eel film kijken, zoek iets op netflix en dan zie ik,door de bomen het bos niet meer en pak een boek 😂
Wij missen ons abonnement ook wel, misschien dat het dit jaar weer kan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 05:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind 40 films niet eens heel erg weinig of zo
Ik kijk nu denk ik minder films en vooral series. Ik heb wel een hele lijst 'te kijken' films
Toen we nog een onbeperkt naar de bioscoop pas hadden keken we heel wat meer. Zaten we sowieso elke week wel in de bioscoop.
Ik kom er nu wel achter dat ik een verkeerd beeld heb van wat normaal isquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:14 schreef Tuindier het volgende:
Mogge! 40 films per jaar kom ik ook echt bij lange niet aan.
Met de originele cast? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze er daar nog maar een van wilde.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaaf
[..]
Ik ben bang dat er sowieso nog een flink aantal van die films komen.
[..]
Ja, door het bomen het bos niet meer zien kan ik snappen.
[..]
Wij missen ons abonnement ook wel, misschien dat het dit jaar weer kan.
Series kijk ik dan weer heel weinig.
[..]
Ik kom er nu wel achter dat ik een verkeerd beeld heb van wat normaal iskomt omdat onze hele omgeving vol zit met film nerds.
Dat is een goede vraag....quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Met de originele cast? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze er daar nog maar een van wilde.
Nah, ik laat me niet zo snel gek maken en kan taken laten liggen. Als je goed prioriteert en uitlegt waarom hebben mensen daar echt wel begrip voor. En er is altijd optie tot ondersteuning vanuit andere takken, maar dat is nu nog niet aan de orde omdat we in een rustige periode zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Verstandig P Het zou toch echt....(vul maar in) zijn wanneer jullie nu besmet zouden raken en nog erger, ziek worden
Je zag de overbelasting dus wel aankomen @:Cat-astrophe ? Maar raak jij dan niet overbelast wanneer dit te lang duurt of kan je het nu efficienter regelen?
De brom zit gelukkig niet in de ketel maar dan (waarschijnlijk) in een ander ding, luchtafvoer of zo. Geen bloedspoed dus.
Same!quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk ook maar weinig films. Ik zou overigens wel wat vaker een film willen kijken. Maar de laatste tijd scroll ik door Netflix oid en dan is bijna alles wat me interessant lijkt een serie. Maar ik heb helemaal geen geduld of tijd om elke keer aan een hele serie te beginnen. Dus kijk ik maar gewoon niets.
Reacher op Prime. 9 afleveringen. Perfecte seriequote:Op woensdag 9 februari 2022 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk ook maar weinig films. Ik zou overigens wel wat vaker een film willen kijken. Maar de laatste tijd scroll ik door Netflix oid en dan is bijna alles wat me interessant lijkt een serie. Maar ik heb helemaal geen geduld of tijd om elke keer aan een hele serie te beginnen. Dus kijk ik maar gewoon niets.
Jaquote:
Je hoeft je niet te verdedigen. Ik vind het knap dat je ook nog al deze films kunt onthouden zoals acteurs. Bij mij loopt dan op een gegeven moment alles door elkaar. En als ik vlak na een (pakkende) film naar bed ga, slaap ik de halve nacht niet. Da's momenteel niet zo'n probleemquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:48 schreef Sarabi het volgende:
Zoals elk jaar zal ik maar even uitleggen dat mijn man die fulltime werkt nog meer films kijkt dan ik![]()
Het is maar net wat je hobby is en tijd voor vrijmaakt.
/eindeverdediging
Alles onthouden lukt mij ook niet hoorquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen. Ik vind het knap dat je ook nog al deze films kunt onthouden zoals acteurs. Bij mij loopt dan op een gegeven moment alles door elkaar. En als ik vlak na een (pakkende) film naar bed ga, slaap ik de halve nacht niet. Da's momenteel niet zo'n probleem
Je hoeft je niet te verdedigen toch? Maar er is ook weinig af te dingen op het feit dat je de meeste films niet compleet kan kijken tussen 20.30 en 22 uurquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:48 schreef Sarabi het volgende:
Zoals elk jaar zal ik maar even uitleggen dat mijn man die fulltime werkt nog meer films kijkt dan ik![]()
/eindeverdediging
Ik vond ook de laatste James Bond, bijna 3 uur veel te lang. Zowel de tijd als het uitrekken van gevechten. Prachtig weergegeven maar het had een stuk korter gekund.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen toch? Maar er is ook weinig af te dingen op het feit dat je de meeste films niet compleet kan kijken tussen 20.30 en 22 uur
Onee het was ook niet specifiek een reactie op jou, daarom had ik je ook niet gequote.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen toch? Maar er is ook weinig af te dingen op het feit dat je de meeste films niet compleet kan kijken tussen 20.30 en 22 uur
Maar ik wil dus geen series.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Reacher op Prime. 9 afleveringen. Perfecte serie
We hebben nog steeds The Irishman niet gekeken omdat die zo lang isquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Onee het was ook niet specifiek een reactie op jou, daarom had ik je ook niet gequote.
Maar het was vast om anderen voor te zijn.
Het zou heerlijk zijn als je tussen die tijden wel een film zou kunnen kijken. De meeste films duren echt te lang tegenwoordig.
Sinds het bier brouwen er bij kwam zijn we ook een stuk minder gaan kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben nog steeds The Irishman niet gekeken omdat die zo lang is(3,5 uur voor 1 film!)
En absoluut met je eens: iedereen zijn hobby en daar maak je dan vaak wel tijd voor! Al hebben jullie sowieso al twee groot hobbies met het bierbrouwen er bij.
Misschien dat ze gewoon heel druk zijn of er nog niet uit zijn, en ze morgen wel reageren op je mailtje. Ik ben ook wel eens twee dagen na de dag dat ze eigenlijk zouden reageren gebeld met de uitslag.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou moe. Vanochtend mailtje gestuurd over de vacature, nul reactie, ook geen belletje.
Vacature staat nog wel op de site, maar ik heb er niet veel hoop meer op.
Er zou uiterlijk gisteren gereageerd worden maar hij zei al dat het waarschijnlijk eerder zou zijn. Maar goed, misschien is hij ziek en leest hij z'n mail niet. Ik hou de moed er een heel klein beetje in.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Misschien dat ze gewoon heel druk zijn of er nog niet uit zijn, en ze morgen wel reageren op je mailtje. Ik ben ook wel eens twee dagen na de dag dat ze eigenlijk zouden reageren gebeld met de uitslag.
Kan zijn dat ik het gemist heb. Maar is het net die ene organisatie niks meer geworden?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er zou uiterlijk gisteren gereageerd worden maar hij zei al dat het waarschijnlijk eerder zou zijn. Maar goed, misschien is hij ziek en leest hij z'n mail niet. Ik hou de moed er een heel klein beetje in.
Dit gaat over de vacature waar je met vluchtelingen werkt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik het gemist heb. Maar is het net die ene organisatie niks meer geworden?
Wat stom zegquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit gaat over de vacature waar je met vluchtelingen werkt.
De andere vacature, waar ik ook niets van gehoord heb (nadat ze mailden dat ik in week 4 reactie zou krijgen) heb ik ook niets van gehoord, maar die hebben ze wel opnieuw uitgezet.
Ik heb vanochtend met veel plezier ijsHockey zitten kijken Rusland-Zwitserland. Zo die scheidsrechter hadden ze te pakkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:55 schreef fietsie het volgende:
Mooi ook die tv beelden van skiën naast een belabberd ogende kerncentrale
Er is genoeg te vinden over beide bedrijven, zowel op LinkedIn als gewoon op google. Ook de HR mensen (en directie) staan daar. Ken ze ook beiden wel (mijn broer werkt bij het buurbedrijf van de ene).quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:01 schreef AnneX het volgende:
Kun je via een omgekeerde zoekactie meer info vinden over de organisatie?
Een postadres? Tel.nummers, namen, functies, een stichting met een bestuur? , geldstromen?
Bonafide? En sterkte met wachten op.
Vreemd hoor! Zo heb ik ook wel eens zitten wachten op een bericht over een baan, dat niet kwam.
Bleek een vreemde snuiter te zijn en geen zuivere koffie.
(Toevallig ook de nieuwe liefde van een vriendin destijds. De relatie liep (ook) slecht af.)
Mooie achtergrond, toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:55 schreef fietsie het volgende:
Mooi ook die tv beelden van skiën naast een belabberd ogende kerncentrale
En je bent al op gesprek geweest. Dan heb je vast een rechtstreeks telefoonnummer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er is genoeg te vinden over beide bedrijven, zowel op LinkedIn als gewoon op google. Ook de HR mensen (en directie) staan daar. Ken ze ook beiden wel (mijn broer werkt bij het buurbedrijf van de ene).
Goh, dan heb ik ook een kerncentrale in mijn achtertuin die nergens geregistreerd staat…quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooie achtergrond, toch?![]()
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zie koeltorens, maar geen kerncentrale?
Dat ga ik ook zeker gebruiken. Maar dat doe ik dan volgende week. Eerst even de tijd geven (ongeduldig en wel) om op de mail te reagerenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En je bent al op gesprek geweest. Dan heb je vast een rechtstreeks telefoonnummer.
Maar juist door te bellen laat je toch merken dat je de baan graag wil hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat ga ik ook zeker gebruiken. Maar dat doe ik dan volgende week. Eerst even de tijd geven (ongeduldig en wel) om op de mail te reageren
Jazeker, maar ik heb vanochtend een mail gestuurd, om nou morgen meteen te bellen vind ik wat snel. Op diverse sites raden ze dat ook af.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar juist door te bellen laat je toch merken dat je de baan graag wil hebben?
Doe es nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:48 schreef Sarabi het volgende:
/eindeverdediging
Ok dan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Jazeker, maar ik heb vanochtend een mail gestuurd, om nou morgen meteen te bellen vind ik wat snel. Op diverse sites raden ze dat ook af.
Verstandigquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker gebruiken. Maar dat doe ik dan volgende week. Eerst even de tijd geven (ongeduldig en wel) om op de mail te reageren
Bemoeien mag altijd. Heb ook vanochtend erg zitten dubben, bel ik eerst of mail ik eerst. Heb besloten tot mailen zodat hij "op z'n eigen tijd" kan reageren. Ik hou er zelf ook niet van om overvallen te worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Ok dan.
Moet me er ook niet mee bemoeien, sorry
Is wat voor te zeggen en zou ik waarschijnlijk ook doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bemoeien mag altijd. Heb ook vanochtend erg zitten dubben, bel ik eerst of mail ik eerst. Heb besloten tot mailen zodat hij "op z'n eigen tijd" kan reageren. Ik hou er zelf ook niet van om overvallen te worden.
Mmm niet fijn. Maar kan ook nog gewoon meh zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pfff.. al de hele dag een beetje blah en spierpijn in mijn benen.
Ik wijt het aan de tijd van de maand en het sporten van gisteren. Zelftest negatief (al de derde in een week) , maar vanavond toch maar via Zoom repeteren. Kijken wat een nachtje slapen doet. Als het morgen nog zo is ga ik toch maar een test afspraak maken, omdat ik zondag wel erg knus lucht aan het delen was met veel anderen. Nu zou ik het van hen wel meteen horen als er COVID aan de knikker was, maar toch.
Gelukkig morgen en vrijdag geen live afspraken, buiten nog een koorrepetitie die ook online kan.
Hopelijk gewone meh, met een nachtje goed slapen overquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wijt het aan de tijd van de maand en het sporten van gisteren. Zelftest negatief (al de derde in een week) , maar vanavond toch maar via Zoom repeteren. Kijken wat een nachtje slapen doet. Als het morgen nog zo is ga ik toch maar een test afspraak maken, omdat ik zondag wel erg knus lucht aan het delen was met veel anderen. Nu zou ik het van hen wel meteen horen als er COVID aan de knikker was, maar toch.
Gelukkig morgen en vrijdag geen live afspraken, buiten nog een koorrepetitie die ook online kan.
Beterschap!quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
vergeet het steeds te vragen, hoe gaat het met de oorpijn?quote:
Nog geen verbetering. Mag volgende week nog een nieuwe neusspraykuur beginnen van 5 weken maar heb eigenlijk geen geloof dat dat gaat helpen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
vergeet het steeds te vragen, hoe gaat het met de oorpijn?
OK. Dacht even mee vanaf hier.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er is genoeg te vinden over beide bedrijven, zowel op LinkedIn als gewoon op google. Ook de HR mensen (en directie) staan daar. Ken ze ook beiden wel (mijn broer werkt bij het buurbedrijf van de ene).
D'r blijven zo weinig meer over van Cul-SC'ers die ik heb gemeet dacht ik laatst. Kreator, minilot, zeefje, morgane(?) en ik dacht nog iemand komen hier (haast) nooit meer...quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK. Dacht even mee vanaf hier.
En ach, kerona waart nog steeds rond. Wie weet heeft het daarmee te maken.
Het blijft vervelend.
Zou @:minilot de culsc en oud en fok helemaal verlaten hebben? Zo maar een vraag.
Goede reden om, zodra het weer goed kan, een nieuwe meet te organiseren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
D'r blijven zo weinig meer over van Cul-SC'ers die ik heb gemeet dacht ik laatst. Kreator, minilot, zeefje, morgane(?) en ik dacht nog iemand komen hier (haast) nooit meer...
Maar dat is helaas altijd al zo geweestquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:43 schreef derLudolf het volgende:
D'r blijven zo weinig meer over van Cul-SC'ers die ik heb gemeet dacht ik laatst. Kreator, minilot, zeefje, morgane(?) en ik dacht nog iemand komen hier (haast) nooit meer...
Ik mis er ook veel van het clubje die er was toen ik hier voor het eerst kwamquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is helaas altijd al zo geweestIk mis een hele zooi mensen van 10+ jaar geleden
(Steer, Coldfeet, MissHobje, DarkElf, Tezz etc) Maar ja, ik neem aan dat ze geen tijd/zin in FOK meer hadden en op een dag gewoon weg bleven. Zomaar. Alsof we hier geen eckte mensen zijn
Er blijven nog veel mensen over.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Echte gezichten ipv een plaatje maakt het wel makkelijker ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik mis er ook veel van het clubje die er was toen ik hier voor het eerst kwam
Toen is er een paar jaar een groepje geweest waarvan ik de verhalen minder kon volgen.
Nu gaat dat wel weer beter, kan ook komen omdat ik nu aardig wat mensen gemeet heb en dat alles dan beter blijft hangen.
Oh ja, absoluut! Mensen die ik ontmoet heb 'zeggen' me meer en dan blijven de verhalen ook beter hangen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik mis er ook veel van het clubje die er was toen ik hier voor het eerst kwam
Toen is er een paar jaar een groepje geweest waarvan ik de verhalen minder kon volgen.
Nu gaat dat wel weer beter, kan ook komen omdat ik nu aardig wat mensen gemeet heb en dat alles dan beter blijft hangen.
CF heeft het veel te druk johquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is helaas altijd al zo geweestIk mis een hele zooi mensen van 10+ jaar geleden
(Steer, Coldfeet, MissHobje, DarkElf, Tezz, Sunny etc) Maar ja, ik neem aan dat ze geen tijd/zin in FOK meer hadden en op een dag gewoon weg bleven. Zomaar. Alsof we hier geen eckte mensen zijn
Oh maar wel heel cool! Kunnen jullie de hypotheek wel snel genoeg rond hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:07 schreef gcjoel het volgende:
Dat druppeltje, Sarabi!![]()
supermooi!
Hier ineens verhoogde stress, de verkoper van ons nieuwe huis wil eerder overdracht want ze krijgen de hypotheek van hun nieuwe huis niet rond.
Dus voor de overdracht van hun nieuwe huis. Maar dat betekend volgende maand al.
Maar wij willen op zich ook wel. Lekker beginnen. En ook eerder van ons huis af misschien.
Dankjewelquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut! Mensen die ik ontmoet heb 'zeggen' me meer en dan blijven de verhalen ook beter hangen.
En prachtige foto's, echt!Ik vind foto #5 bijzonder. Kan het niet goed uitleggen. Alsof het in een horrorfilm thuis hoort, beetje mistig en zo.
quote:
100 druppelfotos waarin het niet lukte wat ik voor ogen had, maar bij de laatste eindelijk welquote:
Ja dat moeten we dus ook even checken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh maar wel heel cool! Kunnen jullie de hypotheek wel snel genoeg rond hebben?
Wat moest je nog aanleveren dan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:11 schreef Myraela het volgende:
Wij hopen bijna akkoord te krijgen op de hypotheek. We moesten toch nog wat extra documenten aanleveren, word ik altijd weer nerveus van.
Extra overzichten van de inkomsten van mijn vriend, omdat hij nog niet vast in dienst is. Niet om de inkomsten van de afgelopen 3 jaar te tellen, maar wel om te checken of hij niet regelmatig zonder werk zit.quote:
Wel lekker. Nog eerder aan de moestuin beginnenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:07 schreef gcjoel het volgende:
Dat druppeltje, Sarabi!![]()
supermooi!
Hier ineens verhoogde stress, de verkoper van ons nieuwe huis wil eerder overdracht want ze krijgen de hypotheek van hun nieuwe huis niet rond.
Dus voor de overdracht van hun nieuwe huis. Maar dat betekend volgende maand al.
Maar wij willen op zich ook wel. Lekker beginnen. En ook eerder van ons huis af misschien.
Qua OUD weet ik het niet, maar ze is wel vaker maanden weggeweest kan ik me herinnerenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK. Dacht even mee vanaf hier.
En ach, kerona waart nog steeds rond. Wie weet heeft het daarmee te maken.
Het blijft vervelend.
Zou @:minilot de culsc en oud en fok helemaal verlaten hebben? Zo maar een vraag.
Ohh ok niks engsquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Extra overzichten van de inkomsten van mijn vriend, omdat hij nog niet vast in dienst is. Niet om de inkomsten van de afgelopen 3 jaar te tellen, maar wel om te checken of hij niet regelmatig zonder werk zit.
En toch weer extra vragen over mijn 'onderneming'. Ik doe er eigenlijk niets meer mee, maar heb de kvk inschrijving nog wel.
En we moesten aantonen dat we nog wat langer de dubbele lasten kunnen betalen. Dus nogmaals overzichten van onze rekeningen.
Het is Fiets. Laten gaan en niet op reageren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zie koeltorens, maar geen kerncentrale?
Lekker aardigquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Het is Fiets. Laten gaan en niet op reageren.
Het gaat om een oud industriegebied dat nu als soort museum ingericht gaat worden. Iets dat in Europa ook geregeld gebeurd.
Ja! Vind ik ook.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is hier gewoon leuk en gezellig.
Net weer genoten van “Het verhaal van Nederland”. Wat een leuke manier van vertellen
Jup, dat wel hoor, meer zo van dat de namen behoorlijk veranderd zijn door de jaren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er blijven nog veel mensen over.
En er zijn nieuwe users
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Maar dat is op heel fijn wel. Ik zit onder deze username nu sinds ik dacht 2010 op fok. En daarvoor onder een andere en er zijn zo veel mensen die ik toen veel sprak die nu verdwenen zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, dat wel hoor, meer zo van dat de namen behoorlijk veranderd zijn door de jaren.
Wat was je vorige naam?quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar dat is op heel fijn wel. Ik zit onder deze username nu sinds ik dacht 2010 op fok. En daarvoor onder een andere en er zijn zo veel mensen die ik toen veel sprak die nu verdwenen zijn.
Ja nou dat weet ik dus niet meer daarom deze 😂quote:
Kan een vriend vragen om zo’n hoofdbord te maken, genoeg ruimte ervoor. Ik denk er nog even over.quote:
In FOT is idd weinig lol meer te beleven. Ik spreek een aantal van de mensen die daar kwamen nog wel IRLquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo is de FOT SC ook al jaren meer dan dood. Wel jammer. En de F&F SC weet ik eigenlijk niet hoe het er mee staat. Die was ook altijd heel gezellig. En toen hier per ongeluk in verdwaald en hier is het ook heel leuk
En jezelf de kans ontnemen op een kat die knus bij je kussen of in je knieholtes slaapt? Neuh, mijn hoofdbord blijft leegquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moest lachen. Maar wat een tof idee. Jammer dat ik geen hoofdbord heb
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:21 schreef Tuindier het volgende:
Mogge! Tripje naar London geboekt. Met de trein, uit principe, maar ik durf niet te kijken naar vliegtuigprijzen want dat is volgens mij gewoon echt veel goedkoper.
Leuk!quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:21 schreef Tuindier het volgende:
Mogge! Tripje naar London geboekt. Met de trein, uit principe, maar ik durf niet te kijken naar vliegtuigprijzen want dat is volgens mij gewoon echt veel goedkoper.
Wel leuk dat je een paar van die mensen nog wel spreekt. Ik heb ooit een hele korte meet and greet gehad met een. Maar had met hem alleen contact via fb en gezien ik met dat laatste niks meer doequote:Op donderdag 10 februari 2022 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In FOT is idd weinig lol meer te beleven. Ik spreek een aantal van de mensen die daar kwamen nog wel IRL
Toch gekeken. 20 euro (komen vast nog wel toeslagen bij) pp met vliegtuig vs 160 met de trein. Echt belachelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Leuk!
Bedenk maar zo: weer duurder voor het milieu.
(Maar krom is het wel....)
Ga naar de Harry Potter show!quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:21 schreef Tuindier het volgende:
In tegenstelling..mijn ouders kwamen naar mij toe met de trein, 1e klas en waren met zn 2en net zo veel kwijt als 1 vliegretour.. het zal wel aan de routes liggen dan..quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:27 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Toch gekeken. 20 euro (komen vast nog wel toeslagen bij) pp met vliegtuig vs 160 met de trein. Echt belachelijk.
Ik heb een vrij grote hekel aan Harry Potter, dus dat zeker nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga naar de Harry Potter show!Dat was ik van plan voordat ik geld wilde besparen.
Ik wil nog steeds heel heel heel graag. Eerst geen kaartjes te krijgen en toen dat stomme covid.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga naar de Harry Potter show!Dat was ik van plan voordat ik geld wilde besparen.
Ja inderdaad, Londen is wel echt idioot goedkoop vliegen vaak.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
In tegenstelling..mijn ouders kwamen naar mij toe met de trein, 1e klas en waren met zn 2en net zo veel kwijt als 1 vliegretour.. het zal wel aan de routes liggen dan..
Mijn weekje Kopenhagen was met de trein ook de goedkoopste oplossing. Met de auto was ik het zelfde kwijt enkel aan de brandstof.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
In tegenstelling..mijn ouders kwamen naar mij toe met de trein, 1e klas en waren met zn 2en net zo veel kwijt als 1 vliegretour.. het zal wel aan de routes liggen dan..
Deelstaat ticket kopen of de Europaspaarticket via de DB app zijn goede startpunten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Trein tickets kan je goedkoop krijgen als je tijdig boekt en aanbiedingen zoekt. Zal mijn zus een vragen hoe ze dat doet, die rijdt regelmatig eerste klasse door half Duitsland voor heel weinig.
En vervolgens ben je nog een fortuin en en bak tijd kwijt om in de City te komenquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Londen is wel echt idioot goedkoop vliegen vaak.
Meest noordelijke stad ter wereld, toch?quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:28 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje zegt maar even niks over vliegen
Tevens Hoi! Vanuit Hammerfest.. niet te bereiken per trein overigens.. de boot of auto zijn het beste alternatief dan wsl..
Ik vraag het me af. Tenzij je op City vliegt ben je ook nog geld kwijt om naar het centrum te komen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:21 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb een logee bij mij thuis.. ze krijgt lekker veel aandachtquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meest noordelijke stad ter wereld, toch?
Hoe heb je het geregeld met kitten?
Oooohquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:40 schreef Tuindier het volgende:
Het is ook gewoon wat het is. Veel belangrijker dan de dure treinkaartjes is dat ik naar londen ga![]()
eindelijk weer, en voor het eerst met mijn man die er nog nooit geweest is
.
Fijn voor het poesjequote:Op donderdag 10 februari 2022 08:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb een logee bij mij thuis.. ze krijgt lekker veel aandacht
Wat denk ik ook meespeelt, is als ik zoek op een goedkoop vliegticket AMS-MUC en terug en verschillende zoekmachines zijn die me een geweldig aanbod vinden. Als ik dat met de trein wil doen, is dat iets lastiger.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Deelstaat ticket kopen of de Europaspaarticket via de DB app zijn goede startpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |