Dat laatste klinkt echt als een heerlijke baan.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Krijg je uitkeringsproblemen? Zo niet dan zou ik er een eind aan maken. Blijven is alleen maar frustrerend voor je zelf.
Ja, het was niet mijn fijnste werkervaring. Was niet goed voor m'n zelfvertrouwen, op 20 jarige leeftijd.
Maar daarna een geweldige baan gevonden. 3 jaar gewerkt in een boekhandel. Naast winkelwerkzaamheden, betaald lezen
Fijn dat je er beter van geworden bent. Maar ik ben blij te horen dat ik ook niet de enige ben.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Ik had een baan aangenomen bij een detacheerder met de 'afspraak' dat ze me bij DUO zouden detacheren. Dat deden ze niet, ze gingen me naar Utrecht sturen.
Toen kreeg ik (laaaaaaaaaaaaaaaaaat) bericht dat ik bij DUO op gesprek kon komen voor een directe aanstelling daar, kreeg de baan en heb dit aan m'n manager bij detacheerder gemeld, en die heeft me toen netjes ontslagen.
In de tussentijd had ik iemand anders ook bij die detacheerder aan een baan geholpen, waarvoor ik koppremie kreeg, en ik heb zelf 5 weken daaro op de bank gezeten, veelal gewoon thuis, betaald. Het was een van de beste baantjes die ik gehad heb![]()
at is het voor werk? Zou praten met een leidinggevende kunnen helpen?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt echt als een heerlijke baan.
Wij zijn niet afhankelijk van mijn salaris. Uitkering zal ik niet krijgen. Maar oh man ik zit er nu een week en erger mij groen en blauw en geel tegelijkertijd. Daar gaat niet goed komen.
[..]
Fijn dat je er beter van geworden bent. Maar ik ben blij te horen dat ik ook niet de enige ben.
Ik ga liever niet hier op de details in okdat ik dan hier in dat dorp zo gevonden ben haha.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
W
[..]
at is het voor werk? Zou praten met een leidinggevende kunnen helpen?
Wat rot dat je het niet naar je zin hebt. Men zegt dat de banen voor het oprapen liggen. Als je man in jullie levensonderhoud voorziet, is het misschien niet zo'n grote gok om te stoppen.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ga liever niet hier op de details in okdat ik dan hier in dat dorp zo gevonden ben haha.
Nee praten gaat niet werken vrees ik. Zal via ig wel wat vertellen.
Genoeg fulltime banen idd. Ik wil alleen part time werkenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat rot dat je het niet naar je zin hebt. Men zegt dat de banen voor het oprapen liggen. Als je man in jullie levensonderhoud voorziet, is het misschien niet zo'n grote gok om te stoppen.
Heb jij/je schoonzus (?) nog bestekzegels nodig? Of iemand anders?
Ik heb ook nog 8 zegelsquote:Op maandag 7 februari 2022 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Genoeg fulltime banen idd. Ik wil alleen part time werkenmaarja komt ook wel goed. Mijn man snapt me helemaal hoor.
Oh en edit.
Ik ben compleet qua bestek. Zal schoonzus eens berichtje sturen.
Je was niet de enige die het vroeg, maar wel de eerste die ik tegenkwam bij de terugscrollquote:Op maandag 7 februari 2022 18:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]voor iedereen
![]()
Hoe ziek zijn jullie?
Ja. Na 3 weken een woensdag vrij genomen en die dag naar een uitzendbureau gegaan. Die hadden werk vanaf de maandag. Woensdag zo laat mogelijk gebeld naar toekomstige exbaas dat ik niet meer terug kom.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier mensen die weleens weggegaan zijn bij een baan in de proefperiode
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier mensen die weleens weggegaan zijn bij een baan in de proefperiode
Inderdaad. Ik had vanwege alle regen al even niet gefietst, maar had me duidelijk te warm ingepakt.quote:
Ahwquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Hondje moet zo onder narcose
Vind het altijd zo zielig, ik ben echt te soft
Klopt, ze denken dat het een ontstoken kies is ofzo. Arme pup met kiespijn!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw![]()
Voor dat bultje was het toch?
Dan kan ze er maar beter vanaf zijn inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klopt, ze denken dat het een ontstoken kies is ofzo. Arme pup met kiespijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |