abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203558679

[ Bericht 3% gewijzigd door sigme op 07-02-2022 19:42:31 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203559656
Yup
pi_203559666
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Krijg je uitkeringsproblemen? Zo niet dan zou ik er een eind aan maken. Blijven is alleen maar frustrerend voor je zelf.

Ja, het was niet mijn fijnste werkervaring. Was niet goed voor m'n zelfvertrouwen, op 20 jarige leeftijd.
Maar daarna een geweldige baan gevonden. 3 jaar gewerkt in een boekhandel. Naast winkelwerkzaamheden, betaald lezen *O*
Dat laatste klinkt echt als een heerlijke baan.

Wij zijn niet afhankelijk van mijn salaris. Uitkering zal ik niet krijgen. Maar oh man ik zit er nu een week en erger mij groen en blauw en geel tegelijkertijd. Daar gaat niet goed komen.

quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:21 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja. Ik had een baan aangenomen bij een detacheerder met de 'afspraak' dat ze me bij DUO zouden detacheren. Dat deden ze niet, ze gingen me naar Utrecht sturen.
Toen kreeg ik (laaaaaaaaaaaaaaaaaat) bericht dat ik bij DUO op gesprek kon komen voor een directe aanstelling daar, kreeg de baan en heb dit aan m'n manager bij detacheerder gemeld, en die heeft me toen netjes ontslagen.

In de tussentijd had ik iemand anders ook bij die detacheerder aan een baan geholpen, waarvoor ik koppremie kreeg, en ik heb zelf 5 weken daaro op de bank gezeten, veelal gewoon thuis, betaald. Het was een van de beste baantjes die ik gehad heb :D
Fijn dat je er beter van geworden bent. Maar ik ben blij te horen dat ik ook niet de enige ben.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203559840
W
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Dat laatste klinkt echt als een heerlijke baan.

Wij zijn niet afhankelijk van mijn salaris. Uitkering zal ik niet krijgen. Maar oh man ik zit er nu een week en erger mij groen en blauw en geel tegelijkertijd. Daar gaat niet goed komen.
[..]
Fijn dat je er beter van geworden bent. Maar ik ben blij te horen dat ik ook niet de enige ben.
at is het voor werk? Zou praten met een leidinggevende kunnen helpen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_203559933
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
W
[..]
at is het voor werk? Zou praten met een leidinggevende kunnen helpen?
Ik ga liever niet hier op de details in okdat ik dan hier in dat dorp zo gevonden ben haha.

Nee praten gaat niet werken vrees ik. Zal via ig wel wat vertellen.
pi_203560063
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik ga liever niet hier op de details in okdat ik dan hier in dat dorp zo gevonden ben haha.

Nee praten gaat niet werken vrees ik. Zal via ig wel wat vertellen.
Wat rot dat je het niet naar je zin hebt. Men zegt dat de banen voor het oprapen liggen. Als je man in jullie levensonderhoud voorziet, is het misschien niet zo'n grote gok om te stoppen.

Heb jij/je schoonzus (?) nog bestekzegels nodig? Of iemand anders?
Spoilers!
pi_203560135
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat rot dat je het niet naar je zin hebt. Men zegt dat de banen voor het oprapen liggen. Als je man in jullie levensonderhoud voorziet, is het misschien niet zo'n grote gok om te stoppen.

Heb jij/je schoonzus (?) nog bestekzegels nodig? Of iemand anders?
Genoeg fulltime banen idd. Ik wil alleen part time werken :@ maarja komt ook wel goed. Mijn man snapt me helemaal hoor.

Oh en edit.

Ik ben compleet qua bestek. Zal schoonzus eens berichtje sturen.
pi_203560231
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Genoeg fulltime banen idd. Ik wil alleen part time werken :@ maarja komt ook wel goed. Mijn man snapt me helemaal hoor.

Oh en edit.

Ik ben compleet qua bestek. Zal schoonzus eens berichtje sturen.
Ik heb ook nog 8 zegels
We have far more in common than that which devides us..
pi_203560312
Beetje laat to the party, maar Ireen O+
Ik heb het live gezien, zitten janken, interview gezien, weer janken, en hele dag NOS opstaan tijdens werken dus zowel de rit als het interview nog stuk of zes keer gezien en ik moet elke keer weer janken :') O+
pi_203560347
@Tele6 het klinkt wel heel goed, ik ga enorm voor je duimen! En niemand is perfect :)
pi_203560535
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
*O* voor iedereen *O*

Hoe ziek zijn jullie?
Je was niet de enige die het vroeg, maar wel de eerste die ik tegenkwam bij de terugscroll :P
Griep. Alles griep met een toefje kortademigheid.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 7 februari 2022 @ 21:17:14 #12
63722 z80
I fink you freaky
pi_203560669
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier mensen die weleens weggegaan zijn bij een baan in de proefperiode :@
Ja. Na 3 weken een woensdag vrij genomen en die dag naar een uitzendbureau gegaan. Die hadden werk vanaf de maandag. Woensdag zo laat mogelijk gebeld naar toekomstige exbaas dat ik niet meer terug kom.
Met werk/inkomen op zak rustig verder gaan kijken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203561297
Zo, even proberen aan te haken. Drukdrukdruk :D

@Tele6 Oeh dat klinkt wel heel leuk hoor! O+ Dixit is tof ja, wij hebben het hier ook! :Y En hond O+

@Lucky_Strike : ik zal eens kijken naar dat geld, kan me niet herinneren dat ik er een bericht over heb gezien.

Oh en ja wel 'beter'. In de zin dat ik sinds vorige week weer aan het werk ben, maar wel minder kan hebben/eerder moe ben door alle prikkels.

Shorttrack nog niet gekeken, wil ik nog wel 'ergens' deze week tijd voor maken. Het afdoen als randomtrack doet de sport echt geen eer aan ;) . Het vallen - of juist het behendig kunnen ontwijken- hoort er écht, écht bij. En het is juist een sport die niet enkel om de snelheid van een rondje draait, maar ook juist om tactiek. Val je van buiten of juist van binnen aan, weet je de bochten dicht te blijven rijden zonder zelf op je plaat te gaan, etc. Dus vandaar dat er ook rekening gehouden wordt met door valpartijen buiten jouw schuld om gehinderd worden door anderen en je dus soms niet op snelheid wint, maar op positie. :Ik hou er enorm van. Ik was er nooit een ster in, maar was leukste schaatssport om te doen O+

Beterschap @Vanyel :*

En balen Think, maar juist zo'n proefperiode is er ook voor jou om te kijken of het klikt. :)
pi_203561877
Beterschap voor de positievelingen van het topic :*

quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier mensen die weleens weggegaan zijn bij een baan in de proefperiode :@
:D ja! In de eerste week. Was echt niets voor mij. Toen ik kwam melden dat ik er mee ophield zeiden ze dat ze mij ook niet zagen zitten :') (het was een verkoopbaan, ik ben niet zo'n pusher/verkoper).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 februari 2022 @ 07:15:03 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203563592
-gaap-

c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 07:51:37 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203563731
Morguh .. vanochtend was vroeg.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 8 februari 2022 @ 07:53:50 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203563751
Juh nogal
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203563992
Mogguh!
pi_203564074
Mogge!

Warm hoor, vanochtend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203564238
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:32 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Warm hoor, vanochtend.
Inderdaad. Ik had vanwege alle regen al even niet gefietst, maar had me duidelijk te warm ingepakt.
pi_203564365
Hier ook warm. Maar kan komen omdat ik gewoon in bed ben opgestart.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 09:10:02 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203564560
Hondje moet zo onder narcose ;(
Vind het altijd zo zielig, ik ben echt te soft _O-
pi_203564646
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Hondje moet zo onder narcose ;(
Vind het altijd zo zielig, ik ben echt te soft _O-
Ahw :*
Voor dat bultje was het toch?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 09:35:03 #24
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203564883
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 09:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ahw :*
Voor dat bultje was het toch?
Klopt, ze denken dat het een ontstoken kies is ofzo. Arme pup met kiespijn!
pi_203564902
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 09:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Klopt, ze denken dat het een ontstoken kies is ofzo. Arme pup met kiespijn!
Dan kan ze er maar beter vanaf zijn inderdaad :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')