SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Leroy ... schrijven... Dat is een contradictio in terminus...quote:Op zondag 6 februari 2022 22:38 schreef suzi1 het volgende:
leroy was half uurtje nog druk op zoek naar een pen. dus hij wil dingen schrijven die we niet mogen horen
hoop dat ze hem daarmee wel in de gaten houden
Mee eens hij is mijn kandidaat om te winnenquote:Op zondag 6 februari 2022 22:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Salar niet onderschatten. Speelt het spel hard, maar iedereen weet het daar. Dat siert hem. Hij is niet heimelijk.
Of hij denkt te weten van wie het mes in zijn rug was.. en tsja, de steker is weggestemd.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:36 schreef MMXMMX het volgende:
Waarom denkt Salar niet hard op na over dat mes in zijn rug ?
Was best wel een dikke tip/hint van BB
je zou denken van wel he, omdat er toch nog de eigen wortel zit en dus onder t tandvlees gaatje komtquote:Op zondag 6 februari 2022 22:40 schreef Whuzz het volgende:
Semi-serieuze vraag: Nawel heeft van die facings op haar tanden. Kun je dan nog gaatjes in die tanden krijgen
Nominatiequote:Op zondag 6 februari 2022 22:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Leroy ... schrijven... Dat is een contradictio in terminus...
Nee die zijn van porcelein, of de goedkope versie ervan..breken kan welquote:Op zondag 6 februari 2022 22:40 schreef Whuzz het volgende:
Semi-serieuze vraag: Nawel heeft van die facings op haar tanden. Kun je dan nog gaatjes in die tanden krijgen
Ja, met zulke "vrienden" heb je geen vijanden meer nodig. Praat haar nog een schuldgevoel aan ook.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:40 schreef suzi1 het volgende:
dus nawel en julio willen het zo nog eens bespreken in de groene kamer
met leroy?
julio was niet eens op de hoogte. maar nawel deed slip van de tong
lekker olien
Maar als het goed is sluit je tandvlees toch naadloos aan? Je kunt toch ook niet onder je tandvlees poetsen? Alleen de randjes wel natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je zou denken van wel he, omdat er toch nog de eigen wortel zit en dus onder t tandvlees gaatje komt
Dus als ik tot twee keer m'n hand in je kruis of reet dus dan is dat geen aanranding, ook al geef je meteen aan dat je er niet van gediend bent???quote:Op zondag 6 februari 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dikke aanranding ook, volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen...
als je pockets naar de pleuris gaan en ze zijn 7mm diep kan daar denk wel gaatje ontstaanquote:Op zondag 6 februari 2022 22:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar als het goed is sluit je tandvlees toch naadloos aan? Je kunt toch ook niet onder je tandvlees poetsen? Alleen de randjes wel natuurlijk.
Nee vind ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dus als ik tot twee keer m'n hand in je kruis of reet dus dan is dat geen aanranding, ook al geef je meteen aan dat je er niet van gediend bent???
ze vertelde dat haar eigen tanden er nog onder zitten, dat bedoeld hij denk ikquote:Op zondag 6 februari 2022 22:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee die zijn van porcelein, of de goedkope versie ervan..breken kan wel
Salar en Peter hebben ook gejankt.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:44 schreef Jockari het volgende:
Stel dat de winnaar nooit heeft gejankt gedurende 100 dagen. Wie is dan winnaar ?
Salar, Kristof, Peter. Wie heeft daar ook nog nooit gejankt ?
Ik bel ff de Tweede Kamerleden van dienst voor de wetswijziging.quote:
Salar gisteren nog, Peter heeft ook gehuild. Kristof weet ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:44 schreef Jockari het volgende:
Stel dat de winnaar nooit heeft gejankt gedurende 100 dagen. Wie is dan winnaar ?
Salar, Kristof, Peter. Wie heeft daar ook nog nooit gejankt ?
I know.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als je pockets naar de pleuris gaan en ze zijn 7mm diep kan daar denk wel gaatje ontstaan
maar ik heb er verder geen verstand van
ik vind haar kindsquote:Op zondag 6 februari 2022 22:48 schreef spapaars het volgende:
Ze is nogal hyper, en snel huilen is daar een deel van.
Leroy: Zoekt gewoon aandacht.quote:
Yup. Gedrag van een meisje van 14.quote:
Top!quote:Op zondag 6 februari 2022 22:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik bel ff de Tweede Kamerleden van dienst voor de wetswijziging.
Dinsdag staat het in de Staatscourant z vanaf woensdag is het geregeld.
Zo zat ik net ook te kijken toen Nawel zat te praten... geen idee waar dat kind het over had... ik snapte alleen "snapte" in dat hele relaasquote:
Kneus boerquote:Op zondag 6 februari 2022 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
Leroy die Nouch na doet. "Ja, weet ik niet, weet ik niet".
[ afbeelding ]
aandacht is wat ze wil...zei hij erachter.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
Leroy die Nouch na doet. "Ja, weet ik niet, weet ik niet".
[ afbeelding ]
Dacht al dat het aan mij lag dat ik het niet kon volgen.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo zat ik net ook te kijken toen Nawel zat te praten... geen idee waar dat kind het over had... ik snapte alleen "snapte" in dat hele relaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |