SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Misschien was de arts wel getest ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij was een uurtje weg
Vertrok met gips en kwam terug met braice, de arts had gezegd dat het meeviel, dat hij er voorzicht met krukken op mocht lopen
Of de arts moet zijn enker met een verrekijker bekeken hebben, en de gips met een uitschuifbare zaag/schaareraf kunnen halen
Anders zou ik niet weten hoe
Word on the street is dat die arts een vissenkom over z'n hoofd had met zelfstandig zuurstofsysteem en 20x geboosterd is, tevens idd uitschuifbare cirkelzaagquote:Op zondag 6 februari 2022 15:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij was een uurtje weg
Vertrok met gips en kwam terug met braice, de arts had gezegd dat het meeviel, dat hij er voorzicht met krukken op mocht lopen
Of de arts moet zijn enker met een verrekijker bekeken hebben, en de gips met een uitschuifbare zaag/schaareraf kunnen halen
Anders zou ik niet weten hoe
Ik kijk nog liever de drie musketiers buitenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:42 schreef JDB94 het volgende:
Julio's inslaapmomentje, lijkt net alsof ik 24Kitchen zit te kijken
Omdat er vrij weinig aan is momenteel en er vorig jaar rond deze periode ook nog twee mensen kwamen. Je kan bijna uitdenken hoe dit seizoen gaat eindigen..quote:Op zondag 6 februari 2022 15:42 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom zou er een nieuwe bewoner moeten komen...
Bovendien als ze de keuze kiezen dat vera in aanraking komt met een clown, moet ook die clown eerst in quarentaine
En we weten allemaal hoe betrouwbaar dat is...quote:Op zondag 6 februari 2022 15:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien was de arts wel getest ofzo.
Hahah lol bedoel je utopia? Ik kijk nu laatste jaar terug, daar heb je tenminste nog een beetje gezeikquote:Op zondag 6 februari 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever de drie musketiers buiten
Het getrainde oog ziet de posts van Mario niet eens meer, soort #adsquote:Op zondag 6 februari 2022 15:43 schreef GayGuy het volgende:
Mijn post word verwijderd, maar dat sexistische off topic geklets van Mario blijft staan? Wtf
Heb jij dat getyptquote:Op zondag 6 februari 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Insta story van BB.. Tekstje natuurlijk zelf getypt.
Ik zal mijn oog wat beter trainen🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 15:44 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het getrainde oog ziet de posts van Mario niet eens meer, soort #ads
Die waren ook leuk samenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:43 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hahah lol bedoel je utopia? Ik kijk nu laatste jaar terug, daar heb je tenminste nog een beetje gezeik
Waarom? Omdat het kan.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:42 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom zou er een nieuwe bewoner moeten komen...
Bovendien als ze de keuze kiezen dat vera in aanraking komt met een clown, moet ook die clown eerst in quarentaine
Toppertjequote:Op zondag 6 februari 2022 15:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staan de fragmenten van gisteren: DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Ik denk het niet...quote:Op zondag 6 februari 2022 15:37 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hoop dat Vera er lang inblijft. Zo onverdiend onderaan gezet met de ranking! Tis goed voor haar dat Dimi weg is ook al voelt het voor haar niet zo.
Nou vind het echt reuze meevallen met er is niets aan, is juist leuker als vorig jaarquote:Op zondag 6 februari 2022 15:42 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Omdat er vrij weinig aan is momenteel en er vorig jaar rond deze periode ook nog twee mensen kwamen. Je kan bijna uitdenken hoe dit seizoen gaat eindigen..
Dat hoeft niet direct. Ik denk dat ze immuniteit krijgen, net als de latere binnenkomers van vorig jaar.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Weinig nut, die word direct genomineerd en kan de week daarna gelijk vertrekken
Dan zodra die immumiteit ervan af is word diegene alsnog genomineerd..quote:Op zondag 6 februari 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet direct. Ik denk dat ze immuniteit krijgen, net als de latere binnenkomers van vorig jaar.
Dr zit een rotte Leroy..quote:Op zondag 6 februari 2022 15:51 schreef b_engeltje het volgende:
Dan zodra die immumiteit ervan af is word diegene alsnog genomineerd..
Dat is altijd zo geweest of er moet evht 1 rotte appel in de huidige groep zitten
Maar die zit er niet echt
Ik vind hem niet rotquote:
Luie donders! Nemen ook bijna geen initiatief om schoon te maken of iets te doen. Grace heeft al frietjes gemaakt en is de keuken nu aan het doen. Maar toch een kleine verbetering. Nawel ligt niet in dr bedje.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:53 schreef zodeju het volgende:
Nawel en Nouchine worden wakker gemaakt door BB
Kan ze beter doen, zijn wij ervan af.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
Luie donders! Nemen ook bijna geen initiatief om schoon te maken of iets te doen. Grace heeft al frietjes gemaakt en is de keuken nu aan het doen. Maar toch een kleine verbetering. Nawel ligt niet in dr bedje.
Heerlijk die valse Timothy en die strekenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die waren ook leuk samen
Joa vond ik ook een echte speler
gezien het grensoverschrijdend gedrag weet ik wel zeker dat Leroy gaat, vorige week geen stemmen omdat hij litlle brother was , nu krijgt hij zeker stemmen, en dan kiest de kijker de rest. ( mijn mening) ik weet dat jij er anders over denkt.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Weinig nut, die word direct genomineerd en kan de week daarna gelijk vertrekken
Ja die is vaak wel iets aan het doen. Kleren wassen of iets schoonmaken. In ieder geval zonder aangespoord te worden.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:57 schreef zodeju het volgende:
Kan ze beter doen, zijn wij ervan af.
Grace ging zowat als laatste naar bed en kijk haar.
Nog niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:58 schreef Whuzz het volgende:
Family bordspellentijd weer voorbij, ik ben er weer!
Is Leroy al afgevoerd uit het huis?
uhoh. Is er al een demonstratie gepland op FB?quote:
Nu heeft ze het toch over hem met Tobias. Maar als ze er te veel in blijft hangen is dat ook niet goed en nu ze gewoon goed doorgaat is het ook niet goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:55 schreef Ebinas het volgende:
Vera wekt niet de indruk Dimi echt te missen.
Beter ook
Dan is het die jeannet Peter VdVquote:Op zondag 6 februari 2022 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Chipsgate.![]()
Hebben ze niet gemerkt dat de borrelnootjes ook weg zijn?
[ afbeelding ]
Geen idee of hij er op staat ..quote:Op zondag 6 februari 2022 15:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
gezien het grensoverschrijdend gedrag weet ik wel zeker dat Leroy gaat, vorige week geen stemmen omdat hij litlle brother was , nu krijgt hij zeker stemmen, en dan kiest de kijker de rest. ( mijn mening) ik weet dat jij er anders over denkt.
Je valt in herhaling vader!quote:Op zondag 6 februari 2022 16:00 schreef mario390 het volgende:
snappen julie wat ik bedoel, het was niet en normale clownspak
het is hellweek en de clownspak
vind ik doodeng om dat mijn an horrorfilm es
herinnert an pennywise
Tuurlijk denk ze aan hem. Vindt dat ze het goed doet....niet de godgansedag er over hebben maar af en toe.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nu heeft ze het toch over hem met Tobias. Maar als ze er te veel in blijft hangen is dat ook niet goed en nu ze gewoon goed doorgaat is het ook niet goed.
Vind dat ze leuk omgaat met Tobias en Kristoff.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nu heeft ze het toch over hem met Tobias. Maar als ze er te veel in blijft hangen is dat ook niet goed en nu ze gewoon goed doorgaat is het ook niet goed.
precies, niets grensoverschrijdend aan, die hand van Marco B op de kont en borsten van jonge meisjes is ook heel erg ver gezocht, ze hebben nog niet eens borsten op die leeftijd toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem niet rot
En dat gluren , filmje gezien hij staat hoger, is in gesprek logisch dat je meer ziet
En het blijft een mens, een gezond mens..ik zou ook kijken bij man of vrouw
Hij had ook kunnen kijken en zijn mond kunnen houden
Hij zegt het toch nog eerlijk
Die twee kunnen nog weleens een goede steun zijn voor haar. Kristoff was al lief bij de scheiding.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind dat ze leuk omgaat met Tobias en Kristoff.
Beter dan met Dimi
Ja maar die zijn met zn viertjes, Nawel, Leroy, Nouche en Julio.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
Geen idee of hij er op staat ..
Nawel etc hebben al hun targets hè
Dat vond ik al toen dimi er nog in zat!quote:Op zondag 6 februari 2022 16:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Beter dan met Dimi
Oprechte interesse i.p.v. onderontwikkeld emotioneel gedragquote:Op zondag 6 februari 2022 16:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Beter dan met Dimi
En Hanne ookquote:Op zondag 6 februari 2022 16:02 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja maar die zijn met zn viertjes, Nawel, Leroy, Nouche en Julio.
Hoop dat Kristof & Toby dan op Leroy gaan en er nog 3 mee kunnen krijgen. (Salar, Peter en Veertje hadden ze t over)
nee joh, we zijn tot de conclusie gekomen dat je gewoon over dat muurtje mag kijken, als je het maar zegtquote:Op zondag 6 februari 2022 15:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
uhoh. Is er al een demonstratie gepland op FB?
Zekerquote:Op zondag 6 februari 2022 16:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die twee kunnen nog weleens een goede steun zijn voor haar. Kristoff was al lief bij de scheiding.
Dus omdat niemand reageert, snapt men het niet? Ik schrijf zo vaak wat waar niemand op reageert. Ik ga dan ook niet copy/paste herhalen...quote:
Jawel hoor, we waren het gewoon subtiel aan het negerenquote:
En zo word dit gedrag dus weer goed gepraat.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem niet rot
En dat gluren , filmje gezien hij staat hoger, is in gesprek logisch dat je meer ziet
quote:Op zondag 6 februari 2022 15:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem niet rot
Stop nu eens met je posten herhalen, reageert niemand heb je pechquote:
als je het eerlijk zegt, is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En zo word dit gedrag dus weer goed gepraat.
Ja jammer... maar goed, tis bij mij ook meer een gevoel. Dus mijn persoonlijke. En dit gedrag bevestigd het wel weer een beetje voor mij.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En zo word dit gedrag dus weer goed gepraat.
ja, ik verzoek nur tequote:Op zondag 6 februari 2022 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stop nu eens met je posten herhalen, reageert niemand heb je pech
Ik kan niet altijd hoogte krijgen van Hanne. Geen idee wat zij doet..quote:
In dat gesprek met Tobias van gister... meid gooide er een partij onzin uitquote:Op zondag 6 februari 2022 16:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd hoogte krijgen van Hanne. Geen idee wat zij doet..
Hoogte ? Hanne ? Blijft een kabouter naast Nouch.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
Daar kom je zo ook niet achter. En dan hoef je nog je posten niet te herhalen als je geen antwoord krijgt.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja, ik verzoek nur te
rechechieren wie de vrouw
clown was
Aanwezig zijn, verder kom ik ook nog niet echt....quote:Op zondag 6 februari 2022 16:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
Lootjes getrokken wie 5 dagen in quarantaine moest in de control room onder de regiequote:Op zondag 6 februari 2022 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kom je zo ook niet achter. En dan hoef je nog je posten niet te herhalen als je geen antwoord krijgt.
Waarschijnlijk is het gewoon iemand die bij de redactie hoort
Dat en in de groene en de gouden kamer zeggen dat haar ogen zijn geopend.. hoe dan? Geen idee wat ze nu zietquote:Op zondag 6 februari 2022 16:07 schreef JDB94 het volgende:
In dat gesprek met Tobias van gister... meid gooide er een partij onzin uit
Ze zag eerst helemaal niks, en nu ziet ze wat wij 3 weken geleden zagen, er zijn namelijk BONDJES zo blijktquote:Op zondag 6 februari 2022 16:09 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat en in de groene en de gouden kamer zeggen dat haar ogen zijn geopend.. hoe dan? Geen idee wat ze nu ziet
Die is een beetjequote:Op zondag 6 februari 2022 16:09 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat en in de groene en de gouden kamer zeggen dat haar ogen zijn geopend.. hoe dan? Geen idee wat ze nu ziet
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:08 schreef Jockari het volgende:
Hoogte ? Hanne ? Blijft een kabouter naast Nouch.
Niet zo slimquote:Op zondag 6 februari 2022 16:10 schreef Ireth het volgende:
Best wel erg privé wat Vera nu zit te vertellen over haar broer
Jep dacht BB ookquote:Op zondag 6 februari 2022 16:10 schreef Ireth het volgende:
Haha als je een open relatie aangaat, en zij neukt anderen en jij niet, dan mag je zo neergezet worden en publiquequote:Op zondag 6 februari 2022 16:11 schreef Ebinas het volgende:
Nou ik weet nou niet of broerlief en vriendin blij is met dit over de streams Vera
En dan ook nog met haar en d'r sidebitch samen naar een feest, en het daarom aan je ouders vertellen, je verzint dit toch niet?!quote:Op zondag 6 februari 2022 16:12 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Haha als je een open relatie aangaat, en zij neukt anderen en jij niet, dan mag je zo neergezet worden en publique![]()
Ja, ik vond het ook best ver gaan eerlijk gezegdquote:Op zondag 6 februari 2022 16:10 schreef Ireth het volgende:
we zeggen vandaag '' als je het eerlijk verteld is het niet erg toch? ''quote:Op zondag 6 februari 2022 16:12 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Haha als je een open relatie aangaat, en zij neukt anderen en jij niet, dan mag je zo neergezet worden en publique![]()
Ik kan er niet eens meer op reagerenquote:Op zondag 6 februari 2022 16:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
we zeggen vandaag '' als je het eerlijk verteld is het niet erg toch? ''
Zie m wel es koken of afwassen. Maar vooral meditatiegesprekjes en verhaaltjes voor het slapen gaan. Dat is ook een hele klus (voor ons dan om naar te luisteren..quote:Op zondag 6 februari 2022 16:13 schreef Ebinas het volgende:
Doet Julio eik wel eens wat in het huis aan klusjes, koken weet ik niet wat?
Ja hij kookt in ieder geval met regelmaat.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:13 schreef Ebinas het volgende:
Doet Julio eik wel eens wat in het huis aan klusjes, koken weet ik niet wat?
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:15 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zie m wel es koken of afwassen. Maar vooral meditatiegesprekjes en verhaaltjes voor het slapen gaan. Dat is ook een hele klus (voor ons dan om naar te luisteren..)
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:15 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja hij kookt in ieder geval met regelmaat.
En roddelt en maakt stemafspraken met nawel en leroyquote:Op zondag 6 februari 2022 16:15 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zie m wel es koken of afwassen. Maar vooral meditatiegesprekjes en verhaaltjes voor het slapen gaan. Dat is ook een hele klus (voor ons dan om naar te luisteren..)
ik mis de ruzies in big brother die utopia wel hadquote:Op zondag 6 februari 2022 15:43 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hahah lol bedoel je utopia? Ik kijk nu laatste jaar terug, daar heb je tenminste nog een beetje gezeik
Da's waar idd, niet meer in beeld geweest.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:17 schreef zodeju het volgende:
Beide meiden weer in bescherming genomen. Zie ze niet bij Grace en ook niet bij de kleine woonkamer. Terwijl we wel mochten zien dat Salar aan het tafeltennissen was
Ja dan zegt hij dat hij het niet wil maar niet anders kan... beetje goedpraten bij de kijkertjes.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En roddelt en maakt stemafspraken met nawel en leroy
roddelen en stemafspraken zijn onderdeel van het spel, dat hoort bij dit spel, als je dat niet doet speel je het spel niet goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:20 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja dan zegt hij dat hij het niet wil maar niet anders kan... beetje goedpraten bij de kijkertjes.
Absoluut, je moet er alles aan doen om zelf niet genomineerd te worden. Overleggen met elkaar kan daar bij helpen.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
roddelen en stemafspraken zijn onderdeel van het spel, dat hoort bij dit spel, als je dat niet doet speel je het spel niet goed.
Feest der herkenning deze beelden. Dat was echt andere koek.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik mis de ruzies in big brother die utopia wel had
dat is nu niet oftopic?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Feest der herkenning deze beelden. Dat was echt andere koek.
ja en laat zij hem niet eens gebruiken hahahquote:Op zondag 6 februari 2022 15:57 schreef Ebinas het volgende:
Lekker klusje (not)
Een oven uitbikken, is Grace nu mee bezig.
Heb ik net weer eens iets gemist blijkbaar.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:10 schreef Ireth het volgende:
Ja,quote:
Ze vertelde dat de vriendin van haar broer een open relatie wilde.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb ik net weer eens iets gemist blijkbaar.
jij onderschat ons hier wel heel ergquote:
sure...quote:Op zondag 6 februari 2022 16:38 schreef Sofia35 het volgende:
Vera is jaloers want ze wil Tobias zelf
Oh ga je dat nu starten, sterk hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 16:38 schreef Sofia35 het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:39 schreef Sofia35 het volgende:
Zei ze toch zelf in het begin. Het ging tussen Tobias en dimi en dimi hapte als eerst
Je verdraaid de dingen, ze vond Tobias knap net als heel veel daar. Maar te soft. Maar als jij dit verhaaltje wil rondstrooien lekker doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:39 schreef Sofia35 het volgende:
Zei ze toch zelf in het begin. Het ging tussen Tobias en dimi en dimi hapte als eerst
Tobias zei gister ook tegen Vera dat dimi dolverliefd op haar was. Lolquote:Op zondag 6 februari 2022 16:40 schreef r0ydr het volgende:
Zeker is Vera jaloers hoe het gaat tussen Tobias en Grace dan tussen Vera en Dimitri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Haha ja dat was wel komisch.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:41 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Tobias zei gister ook tegen Vera dat dimi dolverliefd op haar was. Lol
ik heb ook niet zien koken nog hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 16:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]![]()
Als ik kijk zit hij of praat hij.
Maar da's dus niet altijd
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:38 schreef Sofia35 het volgende:
Heb ik inderdaad ookquote:Op zondag 6 februari 2022 16:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hij heeft alleen niet door dat Hanne met 1 been ook bij "hun" hoort.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:43 schreef BB-King het volgende:
Peter en Hanne in de badkamer over het stemmen.
Peter heeft al een voorgevoel dat de groene kamer op hun kan gaan.
ja joh, die is in 18 uur over Dimi heen en wil nu met een ander, zo ziet ze er ook echt uit! (NOT)quote:Op zondag 6 februari 2022 16:38 schreef Sofia35 het volgende:
Wat had ze met dimi dan? Ze lagen af en toe samen in bed verder niksquote:Op zondag 6 februari 2022 16:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja joh, die is in 18 uur over Dimi heen en wil nu met een ander, zo ziet ze er ook echt uit! (NOT)
En dat terwijl Leroy gisternacht nogal negatief over Hanne was tegenover Nawel en Julio.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij heeft alleen niet door dat Hanne met 1 been ook bij "hun" hoort.
Je hebt helemaal gelijk.....quote:Op zondag 6 februari 2022 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je verdraaid de dingen, ze vond Tobias knap net als heel veel daar. Maar te soft. Maar als jij dit verhaaltje wil rondstrooien lekker doen.
Dus dan hup je gelijk over naar de eerste de beste in de buurt??quote:Op zondag 6 februari 2022 16:46 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Wat had ze met dimi dan? Ze lagen af en toe samen in bed verder niks
don't feed the troll....quote:Op zondag 6 februari 2022 16:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus dan hup je gelijk over naar de eerste de beste in de buurt??
Laat eigenlijk maar, geen zin in deze discussie/dit gesprek met jou
Omdat ik een andere mening heb ben ik een troll haha. Jij bent sws altijd negatief op alles wat ik post. Beterschapquote:
Was jij fan van Kitty?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:49 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening heb ben ik een troll haha. Jij bent sws altijd negatief op alles wat ik post. Beterschap
Laat ik het anders vragen dan. Vond je Kitty een leuke deelneemster?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:52 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ik ben fan van niemand daar. Ben geen 16 meer
dat dus, same herequote:Op zondag 6 februari 2022 16:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus dan hup je gelijk over naar de eerste de beste in de buurt??
Laat eigenlijk maar, geen zin in deze discussie/dit gesprek met jou
dat werd en drama vor haarquote:Op zondag 6 februari 2022 16:49 schreef Poesjuh het volgende:
Vera blijft trouw. Ze hoopt op een videobericht of lieve woorden van dimitri op valentijnsdag de 14e
Totaal niet mee eens.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:05 schreef Stargazing het volgende:
Deze Big Brother begint steeds meer op een nog grotere faal te lijken dan het al was.
- Vera psychologisch de grond inboren, laten denken dat de kijkers haar niet graag zien.
- iemand tot bloedens toe over legoblokjes laten lopen, ik ben geen fan van Leroy en zeker niet na zijn recente, steeds meer seksistische gedrag maar zijn voet lag echt open en daar trek ik persoonlijk de lijn.
- en het constante niet reageren op racisme en seksisme
FEBO doe er wat aan of het IQ van Leroy zal niet het enige zijn dat nog verder zakt.
[youtube][/youtube]quote:Op zondag 6 februari 2022 17:02 schreef juul. het volgende:
Kristof is het volgende slachtoffer, de gouden kamer gaat ten onder
Maar dat weet Hanne nog niet, die heeft Peter wijs gemaakt dat het waarschijnlijk, Vera, Salar en Kristof gaat wordenquote:Op zondag 6 februari 2022 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[youtube][/youtube]
Groen wil op kristof en Peter. Dus peter is niet slim als hij op kristof gaat stemmen want dan staat hij tegenover hem en dat red hij niet
En ik denk dat Vera en Tobi totáaaaaaal niet bij elkaar passenquote:Op zondag 6 februari 2022 16:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.....
Maar zelf denk ik dat Vera beter bij hem past. Maar dat zal niet gebeuren.
Ze denkt er dus ook niet over na dat ze zelf wel eens op de nominatie kan komenquote:Op zondag 6 februari 2022 17:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Maar dat weet Hanne nog niet, die heeft Peter wijs gemaakt dat het waarschijnlijk, Vera, Salar en Kristof gaat worden
Waar hij ook niet van gaat winnen
en doet alsof het een heel groot geheim is hahaquote:Op zondag 6 februari 2022 17:15 schreef Flow3r het volgende:
Vera vertelt dat ze vroeger blauw haar had
[ afbeelding ]
Hoorde wel dat Kristof Peter aan hun kant wilde krijgenquote:Op zondag 6 februari 2022 17:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kristof en Tobias hadden het vanmiddag ook over de nominaties maar kan er niet uithalen op wie ze wilde stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ze wilde Vera ook vragen volgens mijquote:Op zondag 6 februari 2022 17:18 schreef humpty het volgende:
[..]
Hoorde wel dat Kristof Peter aan hun kant wilde krijgen
hij dacht dat dat wel zou lukken omdat hij goed met hem omging
Tobias had minder vertrouwen in Peter
Ja kloptquote:Op zondag 6 februari 2022 17:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
En ze wilde Vera ook vragen volgens mij
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Krijg nog steeds verzoeken, maar dit is het bewuste filmpje ....![]()
Nouchine bespringt SalarTx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vink ook raar van Nouche, waarom je vingers/hand in iemand ze gat poeren![]()
Bij kleuters gaat normaal rekenen juist goed als ze het kunnen visualiserenquote:Op zondag 6 februari 2022 17:19 schreef humpty het volgende:
OMG die Leroy blijft die bakjes maar tellen of het wel goed uitkomt
smaak te pakken van gisterenquote:
ik wilde het net zeggen hebben ze nu weer bechamelsausquote:Op zondag 6 februari 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
En volgens mij komt er weer een Bechamel saus.
Heb het hem niet zien maken, maar Peter staat in een pan met witte meuk te roeren
flauw hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Gaat om de saus, niet om nawel, heb geen zin om te knippen
[ afbeelding ]
Jus is denk ik lastig.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik wilde het net zeggen hebben ze nu weer bechamelsaus![]()
wat is er mis met spruiten aardappelen spekjes en jus
maken van de spekjes, spekjes bakken in beetje oh ja geen boterquote:Op zondag 6 februari 2022 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jus is denk ik lastig.
Ze hebben alleen olie
ze hebben geen jus en van spekjes kun je ook geen lekkere jus maken. dat wordt alleen maar spekvetquote:Op zondag 6 februari 2022 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hahaha en dat vraag jij wat er mis mee is je lust het niet eens zowel de spruiten en de spekjes nietquote:Op zondag 6 februari 2022 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Snap dat ook niet bij spruiten zeker neitquote:Op zondag 6 februari 2022 17:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik lust graag spruiten met aard.maar ik zou er toch voor geen goud die vieze saus bijwillen dan maar droog eten
nou ja dan ook maar keer zonder die vieze bechamelsausquote:Op zondag 6 februari 2022 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben geen jus en van spekjes kun je ook geen lekkere jus maken. dat wordt alleen maar spekvet
Zeker. En ook in het bedenken vind ik ze weer erg creatiefquote:Op zondag 6 februari 2022 17:38 schreef Yolk het volgende:
Ik vind die quizjes wel leuk, in ieder geval tig keer beter dan alle andere spelletjes die ze hebben/hadden.
Ow lekker!!!! Daar heb ik nu ook trek in!quote:Op zondag 6 februari 2022 17:11 schreef Tourniquet het volgende:
Hebben ze nog kaas eigenlijk? Dan kunnen ze een ovenschotel maken met aardappelpuree, spruitjes, spekjes en gegratineerde kaas.
spruiten lust ik wel en eet het ook als moet dat weet je maar vind ht niet lekker neequote:Op zondag 6 februari 2022 17:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha en dat vraag jij wat er mis mee is je lust het niet eens zowel de spruiten en de spekjes niet
haar vingerquote:Op zondag 6 februari 2022 17:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Naarwel heeft iets in d'r oog
Ik kan die jongen niet meer gewoon zien op de streams.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leroy helpen in de keuken...... heeft die wel zijn handen gewassen?
Julio: Je kan ook spek kort bakken en door de bechamelsaus.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik lust graag spruiten met aard.maar ik zou er toch voor geen goud die vieze saus bijwillen dan maar droog eten
Ah toch iemand die het niet toejuichtquote:Op zondag 6 februari 2022 17:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Julio: Je kan ook spek kort bakken en door de bechamelsaus.
Grace: Oh mijn God, kan de spek niet apart, want dan hebben we weer bechamelsaus.
Je hebt toch geen boter nodig? Je kan het vet van de spekjes gebruikenquote:Op zondag 6 februari 2022 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maken van de spekjes, spekjes bakken in beetje oh ja geen boter
Eet zelf geen spruitjes, maar was iets aan het bedenken ipv die bechamelsausquote:Op zondag 6 februari 2022 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of spruitjes gewoon als dierenvoer gebruiken. Brrr vieze zooi
Met zn stijvert boven t water uit, hij keek volllquote:Op zondag 6 februari 2022 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan die jongen niet meer gewoon zien op de streams.
Blijft op mijn netvlies staan.
Dat je dat begluren doet is al vreemd.
Maar dat je daarna met tig camera's op je smoel zo in bad gaat liggen
Die stemmen ook! Dan grijpt BB in door een andere manier van nomineren.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:02 schreef juul. het volgende:
Kristof is het volgende slachtoffer, de gouden kamer gaat ten onder
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Krijg nog steeds verzoeken, maar dit is het bewuste filmpje ....![]()
Nouchine bespringt SalarRaar kind is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Hij is gewoon aardig omdat ze het nu even moeilijk heeft.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb soms het idee dat Tobias meer interesse heeft in Vera dan in Grace ....
Dat denk ik ook. En hij is gewoon ook echt geïnteresseerd in mensen. Had ook heel lang een gesprek met Hanne.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nee. Hij is gewoon aardig omdat ze het nu even moeilijk heeft.
Die jaquote:Op zondag 6 februari 2022 17:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bechamelsaus met spruiten.
[ afbeelding ]
Er was nog maar 1 liter melk.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben toch melk? Maak gewoon aardappelpuree
Zal led-verlichting zijn en dat wordt niet warmquote:Op zondag 6 februari 2022 18:02 schreef Ebinas het volgende:
Dat van warmte verdienen dmv houtblokken is ook grote kul
Met al die lampen zal het niet echt koud worden daar
Ow ja, nu voel ik me een lampiequote:Op zondag 6 februari 2022 18:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal led-verlichting zijn en dat wordt niet warm
Je kan het vergelijken met een tv studio, die lampen hebben een temperatuur van 50 gradenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:02 schreef Ebinas het volgende:
Van spekvet kun je echt geen lekkere jus makenquote:Op zondag 6 februari 2022 17:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Je hebt toch geen boter nodig? Je kan het vet van de spekjes gebruiken
Getuige de korte broeken en tshirts die ik zie zal het daar echt niet koud zijn nu. Hier thermostaat op 20, maar heb toch echt gewoon een lange broek en trui aan...quote:Op zondag 6 februari 2022 18:02 schreef Ebinas het volgende:
Tenzij led zoals Fritsie aangeeft.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je kan het vergelijken met een tv studio, die lampen hebben een temperatuur van 50 graden
Ook dat idd.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Getuige de korte broeken en tshirts die ik zie zal het daar echt niet koud zijn nu. Hier thermostaat op 20, maar heb toch echt gewoon een lange broek en trui aan...
noms en dan de spekjes lekker uitgebakken en knapperig.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:07 schreef Ireth het volgende:
Ik had er een spruitjesstampot met spekjes van gemaakt en voor het wat smeuïge effect wat spekvet er door heen gestampt.
Ik sla de spruitjes vandaag ff over, heb lekker Rendang gemaakt met rijst en 'n saladequote:Op zondag 6 februari 2022 18:07 schreef Ireth het volgende:
Ik had er een spruitjesstampot met spekjes van gemaakt en voor het wat smeuïge effect wat spekvet er door heen gestampt.
Niet echt super jus, maar op de droge aardappelen is het vet van de spekjes lekker zoutig en wat olie best te doen, denk liever dan elke keer saus.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Van spekvet kun je echt geen lekkere jus maken
Ow lekker Rendang!!!quote:Op zondag 6 februari 2022 18:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik sla de spruitjes vandaag ff over, heb lekker Rendang gemaakt met rijst en 'n salade
Vanavond weer brood.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb niet de indruk dat dit bord nog leeg komt.
[ afbeelding ]
nur kohlsprossen?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bechamelsaus met spruiten.
[ afbeelding ]
Slowcooker 'n uitkomst, die zet je smorgens aan en als je thuis komt na je werk is het klaar de rendangquote:Op zondag 6 februari 2022 18:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow lekker Rendang!!!
Hier drukke dag gehad, weinig tijd, dus ieder voor zich een uitsmijter ham/kaas gemaakt.
deswegen scheet zij ook altijdquote:Op zondag 6 februari 2022 18:13 schreef cheanny het volgende:
Nouch is echt gek op die bechamel. Mag geen druppie overblijven..![]()
[ afbeelding ]
Houd eens opquote:Op zondag 6 februari 2022 18:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Slowcooker 'n uitkomst, die zet je smorgens aan en als je thuis komt na je werk is het klaar de rendang
kol is wel vor de verwerkingquote:Op zondag 6 februari 2022 18:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is er ook 'n gerecht of groente waar je NIET van hoeft te schijten?
Het gaat om de scheten, daar is ze retegoed in.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is er ook 'n gerecht of groente waar je NIET van hoeft te schijten?
En raad eens wat met wat?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:25 schreef greysbones het volgende:
aah de spruitjes zijn op voor vandaag
nee!!!quote:Op zondag 6 februari 2022 18:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En raad eens wat met wat?
Nou, nou, nou?
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee!!!
niet brrrchamel saus toch?
echt hoorquote:
Grace wel, ze vroeg of het apart kon.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt hoor
kunnen ze niet zonder saus eten??
Van het water dat ze gisteren hebben gedronken?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
Grace heeft hoofdpijn
goh!
hoe zou dat nu komen
Kauwen op 3 spruitjes is ook heel vermoeiend, je kan het vergelijken met 8 uur werkenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:29 schreef Ebinas het volgende:
Nawel is niet ziek of zo, maar wel suuuuuuuuuuupppppppppppppppperrrrrrrrrrrrr moe
Zou het? denk dat het nog geen 20 cm isquote:Op zondag 6 februari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
Haar eigen haar is echt een stuk korter he
Bedankt, want mij kan die saus weer niks schelen.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Gaat om de saus, niet om nawel, heb geen zin om te knippen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
je ziet het net als ze haar haar in een staart heeftquote:Op zondag 6 februari 2022 18:32 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zou het? denk dat het nog geen 20 cm is
Op haar poep?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:32 schreef Ebinas het volgende:
Nouche slaapt blijkbaar.
En volgens Nawel moeten ze tape op Nouche de poep plakken, dit ivm spruiten eten
Een paar dagen verder en wellicht weten we het.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
Haar eigen haar is echt een stuk korter he
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
mss moeten ze een Geheim opdracht doen: knip de paardenstaart van Nawel af.
Eerder haar beddengoed in de kachel gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij stijlt ze het heeeeeel vaakquote:Op zondag 6 februari 2022 18:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een paar dagen verder en wellicht weten we het.
Vallen die neppers er verbrandt uit
Weerwolvenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaan ze vanavond weer een kwisje spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |