SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Misschien was de arts wel getest ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij was een uurtje weg
Vertrok met gips en kwam terug met braice, de arts had gezegd dat het meeviel, dat hij er voorzicht met krukken op mocht lopen
Of de arts moet zijn enker met een verrekijker bekeken hebben, en de gips met een uitschuifbare zaag/schaareraf kunnen halen
Anders zou ik niet weten hoe
Word on the street is dat die arts een vissenkom over z'n hoofd had met zelfstandig zuurstofsysteem en 20x geboosterd is, tevens idd uitschuifbare cirkelzaagquote:Op zondag 6 februari 2022 15:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij was een uurtje weg
Vertrok met gips en kwam terug met braice, de arts had gezegd dat het meeviel, dat hij er voorzicht met krukken op mocht lopen
Of de arts moet zijn enker met een verrekijker bekeken hebben, en de gips met een uitschuifbare zaag/schaareraf kunnen halen
Anders zou ik niet weten hoe
Ik kijk nog liever de drie musketiers buitenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:42 schreef JDB94 het volgende:
Julio's inslaapmomentje, lijkt net alsof ik 24Kitchen zit te kijken
Omdat er vrij weinig aan is momenteel en er vorig jaar rond deze periode ook nog twee mensen kwamen. Je kan bijna uitdenken hoe dit seizoen gaat eindigen..quote:Op zondag 6 februari 2022 15:42 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom zou er een nieuwe bewoner moeten komen...
Bovendien als ze de keuze kiezen dat vera in aanraking komt met een clown, moet ook die clown eerst in quarentaine
En we weten allemaal hoe betrouwbaar dat is...quote:Op zondag 6 februari 2022 15:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien was de arts wel getest ofzo.
Hahah lol bedoel je utopia? Ik kijk nu laatste jaar terug, daar heb je tenminste nog een beetje gezeikquote:Op zondag 6 februari 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever de drie musketiers buiten
Het getrainde oog ziet de posts van Mario niet eens meer, soort #adsquote:Op zondag 6 februari 2022 15:43 schreef GayGuy het volgende:
Mijn post word verwijderd, maar dat sexistische off topic geklets van Mario blijft staan? Wtf
Heb jij dat getyptquote:Op zondag 6 februari 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Insta story van BB.. Tekstje natuurlijk zelf getypt.
Ik zal mijn oog wat beter trainen🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 15:44 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het getrainde oog ziet de posts van Mario niet eens meer, soort #ads
Die waren ook leuk samenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:43 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hahah lol bedoel je utopia? Ik kijk nu laatste jaar terug, daar heb je tenminste nog een beetje gezeik
Waarom? Omdat het kan.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:42 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom zou er een nieuwe bewoner moeten komen...
Bovendien als ze de keuze kiezen dat vera in aanraking komt met een clown, moet ook die clown eerst in quarentaine
Toppertjequote:Op zondag 6 februari 2022 15:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staan de fragmenten van gisteren: DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Ik denk het niet...quote:Op zondag 6 februari 2022 15:37 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hoop dat Vera er lang inblijft. Zo onverdiend onderaan gezet met de ranking! Tis goed voor haar dat Dimi weg is ook al voelt het voor haar niet zo.
Nou vind het echt reuze meevallen met er is niets aan, is juist leuker als vorig jaarquote:Op zondag 6 februari 2022 15:42 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Omdat er vrij weinig aan is momenteel en er vorig jaar rond deze periode ook nog twee mensen kwamen. Je kan bijna uitdenken hoe dit seizoen gaat eindigen..
Dat hoeft niet direct. Ik denk dat ze immuniteit krijgen, net als de latere binnenkomers van vorig jaar.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Weinig nut, die word direct genomineerd en kan de week daarna gelijk vertrekken
Dan zodra die immumiteit ervan af is word diegene alsnog genomineerd..quote:Op zondag 6 februari 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet direct. Ik denk dat ze immuniteit krijgen, net als de latere binnenkomers van vorig jaar.
Dr zit een rotte Leroy..quote:Op zondag 6 februari 2022 15:51 schreef b_engeltje het volgende:
Dan zodra die immumiteit ervan af is word diegene alsnog genomineerd..
Dat is altijd zo geweest of er moet evht 1 rotte appel in de huidige groep zitten
Maar die zit er niet echt
Ik vind hem niet rotquote:
Luie donders! Nemen ook bijna geen initiatief om schoon te maken of iets te doen. Grace heeft al frietjes gemaakt en is de keuken nu aan het doen. Maar toch een kleine verbetering. Nawel ligt niet in dr bedje.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:53 schreef zodeju het volgende:
Nawel en Nouchine worden wakker gemaakt door BB
Kan ze beter doen, zijn wij ervan af.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
Luie donders! Nemen ook bijna geen initiatief om schoon te maken of iets te doen. Grace heeft al frietjes gemaakt en is de keuken nu aan het doen. Maar toch een kleine verbetering. Nawel ligt niet in dr bedje.
Heerlijk die valse Timothy en die strekenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die waren ook leuk samen
Joa vond ik ook een echte speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |