Mensen die met hagel schieten raken altijd wel wat.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maurice de Hond heeft soms een goed punt maar het is inderdaad jammer dat hij ongeveer 2x zo vaak uit zijn nek lult.
Ik vrees ineens voor Arnesenquote:Op maandag 7 februari 2022 08:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waar zullen ze gaan shoppen voor een opvolger?
Hebben ze al in huis met Hamstraquote:Op maandag 7 februari 2022 08:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waar zullen ze gaan shoppen voor een opvolger?
Eerste daad mag het wegkopen van Slotgod zijnquote:Op maandag 7 februari 2022 08:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben ze al in huis met Hamstra
Hadden we maar eerder moeten verlengen.quote:
Is die al zover?quote:Op maandag 7 februari 2022 08:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben ze al in huis met Hamstra
Is Ten Hag ook opgestapt? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 7 februari 2022 08:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Eerste daad mag het wegkopen van Slotgod zijn
Ik denk steeds al dat die na dit seizoen vertrekt, na dit gedoe met z’n maatje Overmars al helemaalquote:Op maandag 7 februari 2022 08:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Ten Hag ook opgestapt? Heb ik iets gemist?
Is er ook personeel van andere Nederlandse clubs (buiten Slot) waar je wel enthousiast over bent?quote:
Letsch,Oostink, Jonk, Kees van Wonderen, Frank Wormuth, Rogier Meijer, Eenhoorn, Tedgod van Leeuwen o.a.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er ook personeel van andere Nederlandse clubs (buiten Slot) waar je wel enthousiast over bent?
quote:Op zondag 6 februari 2022 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het lijkt mij tijd om dan eindelijk het lumineuze idee van Ronald Waterreus ten uitvoer te brengen. Opdoeken die criminele club.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:11 schreef Slobeend het volgende:
Bij het eerste olympisch goud van Ireen Wüst speelde RBC Roosendaal nog in de Eredivisie, was Lance Armstrong regerend Tour de France-winnaar, bestond de iPhone nog niet en zat de Partij voor de Dieren nog niet in de Tweede Kamer.
Wie is deze man en waarom staat hij zo extreem ongemakkelijk op de foto?quote:
Michiel Abbinkgod.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wie is deze man en waarom staat hij zo extreem ongemakkelijk op de foto?
Marcel Brands ook nietquote:Op maandag 7 februari 2022 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Letsch,Oostink, Jonk, Kees van Wonderen, Frank Wormuth, Rogier Meijer, Eenhoorn, Tedgod van Leeuwen o.a.
Maar Frank Arnesen zou ik niet met een buidel geld vertrouwen nee.
De ultieme zolderkamerautist.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wie is deze man en waarom staat hij zo extreem ongemakkelijk op de foto?
Mwuah. Maar ik zou graag Michael Edwards zien mocht dat realistisch zijn. Ze zullen alleen wel een NEDERLANDER willen.quote:
Gerry Hamstra!quote:Op maandag 7 februari 2022 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah. Maar ik zou graag Michael Edwards zien mocht dat realistisch zijn. Ze zullen alleen wel een NEDERLANDER willen.
Die ging iets bij Leipzig doen, dacht ik. Oh, dat is al drie maanden niet concreet.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah. Maar ik zou graag Michael Edwards zien mocht dat realistisch zijn. Ze zullen alleen wel een NEDERLANDER willen.
Je kunt ook artikelen lezen waarin de tiklaven bespreken wat het BUITENLAND over ons vindt.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoop je wat smeuïge roddels te lezen in het Ajaxtopic, kom je in plaats daarvan een eindeloze reeks aan bagger van PietjePuk2000 of all places tegen.
VBL is geen subforum.
quote:De musical Soldaat van Oranje is verlengd tot eind juni. Maandag werden de maanden mei en juni toegevoegd aan het huidige voorstellingsschema.
Dat zijn er heel wat, aangezien ik al vanaf mijn 6e sportfanaat ben. Zo maar drie voorbeeldjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
Om welke sportwedstrijd hebben jullie je, zonder direct belang, enorm razend gemaakt?
Ik was ziedend toen Mark-Jan Fledderus in 2013 Roda redde tegen Sparta.
Het heeft mij ook bereiktquote:Op zondag 6 februari 2022 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tegenwoordig fotoseries van doodgeboren kinderen op LinkedIn
Je kan ook genieten van Bansheeboy in NWS.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoop je wat smeuïge roddels te lezen in het Ajaxtopic, kom je in plaats daarvan een eindeloze reeks aan bagger van PietjePuk2000 of all places tegen.
VBL is geen subforum.
Haha nee, ik zit perfect hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zoekt toevallig naar een baan
Dat kan je ook andersom zienquote:Op maandag 7 februari 2022 12:53 schreef El-Stinho het volgende:
Sander heeft Wierd maximaal getriggered. Genieten.
Oh dat is wel heel sneuquote:Op maandag 7 februari 2022 14:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had het over die gozer die foto's van dode baby's plaatst.
Zelden gaf een columnist een betere voorzet om te stoppen met lezen.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
Arnongod maakt korte metten met de domme column van Rosanne Hertzberger
quote:Boeken zijn bijna zonder uitzondering te lang. Wat in een boek past had vaak net zo goed in een kort verhaal of een essay gekund. Wat in een longread staat had net zo goed in een column gekund, en wat in een column staat past meestal ook wel in een tweet of twee.
De reactie van Rosanne is legendarisch domquote:Op maandag 7 februari 2022 15:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
Arnongod maakt korte metten met de domme column van Rosanne Hertzberger
Die zelfverzekerde domheid van haar (zoals ook in de Slimste Mens) is echt lachwekkendquote:Op maandag 7 februari 2022 15:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De reactie van Rosanne is legendarisch dom
Wees blij dat PietjePuk geen wielerfan is.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
VBL is geen subforum.
Rectificatie: het is een afschuwelijke dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
Ik tel mijn zegeningen.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wees blij dat PietjePuk geen wielerfan is.
Deze maand zit ik al aan zes winreeksen. Bloedvorm.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zelfverzekerde domheid van haar (zoals ook in de Slimste Mens) is echt lachwekkend
quote:Op maandag 7 februari 2022 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rectificatie: het is een afschuwelijke dag.Ben je van je geloof gevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Onvoorstelbaar. Dit is dus precies hoe je zo iemand inbeeld in je hoofd.quote:
Wat een kutmuziek.quote:
Werk? Sportschool? Meet-up met Sander?quote:
Dit is gisteren (lees: vannacht) officieel verkozen tot de Italiaanse Songfestival inzending van dit jaar. We gaan voor de dubbel. @showtimerquote:
Een combinatie van die eerste twee dingen.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werk? Sportschool? Meet-up met Sander?
Ik beeld echt niemand zo in. In mijn hoofd ziet elk persoon er gewoon goed uit, zolang ik ze niet gezien heb.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Dit is dus precies hoe je zo iemand inbeeld in je hoofd.
Ook FOK!kers?quote:Op maandag 7 februari 2022 16:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik beeld echt niemand zo in. In mijn hoofd ziet elk persoon er gewoon goed uit, zolang ik ze niet gezien heb.
Schaatsen kijken met Carlton Kirby voelt heel raar.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je schaatsen met Engels commentaar op ES terugkijkt ga je Van Dijk en Hersman toch wel waarderen hoor.
Maar waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 7 februari 2022 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je schaatsen met Engels commentaar op ES terugkijkt ga je Van Dijk en Hersman toch wel waarderen hoor.
Op de NOS de juiste tijd opzoeken is heel irritant, dus ik heb de D+-stream aangezet, waar ik het Nederlandse commentaar nóg erger vindquote:
Hier is echt helemaal niets leuks aan. Carlton Kirby is namelijk maar met één ding bezig: met Carlton Kirby. De ultimo chilometro ziet hij niet als een teken dat de wedstrijd bijna voorbij is, maar als een signaal dat het tijd is om gek te doen. Zodra de laatste kilometer bezig is begint hij dom te schreeuwen, want hij moet natuurlijk wel een highlightje hebben om het tot de seizoensoverzichten te schoppen. Om over zijn nodeloze alsmede zinloze stokpaardjes nog te zwijgen. Simon Clarke, who gives a shit. Ja, dit zit heel diep bij mij. Ik sla een kruis en dank de heer voor ambient sound.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Kirby krijgt bijna een hartaanval bij de finish van VDP
https://www.eurosportplay(...)osport/5000m-2161212
Wow oké ...quote:Op maandag 7 februari 2022 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier is echt helemaal niets leuks aan. Carlton Kirby is namelijk maar met één ding bezig: met Carlton Kirby. De ultimo chilometro ziet hij niet als een teken dat de wedstrijd bijna voorbij is, maar als een signaal dat het tijd is om gek te doen. Zodra de laatste kilometer bezig is begint hij dom te schreeuwen, want hij moet natuurlijk wel een highlightje hebben om het tot de seizoensoverzichten te schoppen. Om over zijn nodeloze alsmede zinloze stokpaardjes nog te zwijgen. Simon Clarke, who gives a shit. Ja, dit zit heel diep bij mij. Ik sla een kruis en dank de heer voor ambient sound.
Waarom heet die gozer Van der Poel met een Zweeds vlaggetje?quote:
Geëmigreerde overgrootouders.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom heet die gozer Van der Poel met een Zweeds vlaggetje?
Schaatsen met Nederlands commentaar ook, Diana Valkenburg gaat wel, maar die Verhoeven is heel irritant om naar te luisteren.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor jezelf?quote:Op maandag 7 februari 2022 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Een dickpic sturen, voor wie of wat doe je dat?
Ik kan me niet voorstellen wat voor plezier je daaruit haalt.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor jezelf?
Gaat dit over Overmars?
Ik vraag me sowieso altijd af hoe dit werkt. Dat je blijkbaar op een bepaald moment bedenkt om je broek naar beneden te doen en wat foto's van je pielemuis te maken. Waarschijnlijk nog meerdere foto's ook, van alle hoeken. Daarna even de foto's met elkaar vergelijken om te kijken op welke foto hij het beste naar voren komt, en hup, versturen maar. In dit soort gevallen ook nog ongevraagd, dus blijkbaar denk je er op een bepaalde manier nog indruk mee te maken ook. Het gesprek wil nog niet echt vlotten, maar nadat ze m'n piemeltje hebben gezien staan ze vijf minuten later op de stoep, dat kan niet anders. Eindeloos fascinerend. Maar bovenal heel treurig.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Een dickpic sturen, voor wie of wat doe je dat?
Wat ook RR al zegt, überhaupt een foto maken van je penis is al heel bedenkelijk. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je denkt dat een vrouw hier op zit te wachten. En wat schrijf je er nog meer in zo'n bericht? Of stuur je alleen de foto? Je moet wel vrij narcistisch zijn om überhaupt op het idee te komen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen wat voor plezier je daaruit haalt.
Dit gaat over Netto ja.
Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden, maar dat werd me deze dagen wel duidelijk. Daardoor voelde ik opeens een enorme druk.’quote:Op maandag 7 februari 2022 17:40 schreef Momo het volgende:
Nog triester: eerst die dickpic en dan nog stalkgedrag er op na houden. Schijnbaar erg verbaasd dat inderdaad niet 5 minuten later op de stoep stond....
Ik schaam me kapot voor de gevolgen dat ik nu voor altijd als een soort ransaap wordt gezien en moeilijker werk kan krijgenquote:Op maandag 7 februari 2022 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden, maar dat werd me deze dagen wel duidelijk. Daardoor voelde ik opeens een enorme druk.’
[ afbeelding ]
Omdat niemand op zijn avances in wilde gaan voelde hij een enorme druk in zijn balletjes, of hoe moeten we dit interpreteren?quote:Op maandag 7 februari 2022 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden, maar dat werd me deze dagen wel duidelijk. Daardoor voelde ik opeens een enorme druk.’
[ afbeelding ]
Hij voelde waarschijnlijk een enorme druk omdat er allemaal mensjes naar voren waren gekomen, het NRC met een artikel bezig was en hij dus de lul (no pun intended) was.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat niemand op zijn avances in wilde gaan voelde hij een enorme druk in zijn balletjes, of hoe moeten we dit interpreteren?
Zo zal hij het inderdaad bedoelen, wat maar weer eens aangeeft wat een vreemde kwibus het is. Zelfs in zo'n situatie in eerste instantie vooral aan jezelf denken. Chique.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij voelde waarschijnlijk een enorme druk omdat er allemaal mensjes naar voren waren gekomen, het NRC met een artikel bezig was en hij dus de lul (no pun intended) was.
Er is vast nog plek in Qatar voor een man zoals hijquote:Op maandag 7 februari 2022 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot voor de gevolgen dat ik nu voor altijd als een soort ransaap wordt gezien en moeilijker werk kan krijgen
Zoekt Newcastle niet nog een TD?quote:Op maandag 7 februari 2022 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is vast nog plek in Qatar voor een man zoals hij
Ik las toevallig vanochtend dat de Brighton-TD permissie kreeg om met een andere club te spreken. Denk dat dat genoeg zegt.quote:
Zo narcistisch dat ze denken dat alle vrouwen gelijk willen aanvallen op hun gehaktstaaf.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat ook RR al zegt, überhaupt een foto maken van je penis is al heel bedenkelijk. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je denkt dat een vrouw hier op zit te wachten. En wat schrijf je er nog meer in zo'n bericht? Of stuur je alleen de foto? Je moet wel vrij narcistisch zijn om überhaupt op het idee te komen.
Ik zou niet eens een foto van mijn gezicht durven sturen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso altijd af hoe dit werkt. Dat je blijkbaar op een bepaald moment bedenkt om je broek naar beneden te doen en wat foto's van je pielemuis te maken. Waarschijnlijk nog meerdere foto's ook, van alle hoeken. Daarna even de foto's met elkaar vergelijken om te kijken op welke foto hij het beste naar voren komt, en hup, versturen maar. In dit soort gevallen ook nog ongevraagd, dus blijkbaar denk je er op een bepaalde manier nog indruk mee te maken ook. Het gesprek wil nog niet echt vlotten, maar nadat ze m'n piemeltje hebben gezien staan ze vijf minuten later op de stoep, dat kan niet anders. Eindeloos fascinerend. Maar bovenal heel treurig.
Zou het geen voorwaarde zijn?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken, die theedoeken doen daar ook niet moeilijk over
Dat lijkt me dan ook behoorlijk grensoverschrijdend.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou niet eens een foto van mijn gezicht durven sturen.
Haargrensoverschrijdendquote:Op maandag 7 februari 2022 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook behoorlijk grensoverschrijdend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |