Mensen die met hagel schieten raken altijd wel wat.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maurice de Hond heeft soms een goed punt maar het is inderdaad jammer dat hij ongeveer 2x zo vaak uit zijn nek lult.
Ik vrees ineens voor Arnesenquote:Op maandag 7 februari 2022 08:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waar zullen ze gaan shoppen voor een opvolger?
Hebben ze al in huis met Hamstraquote:Op maandag 7 februari 2022 08:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waar zullen ze gaan shoppen voor een opvolger?
Eerste daad mag het wegkopen van Slotgod zijnquote:Op maandag 7 februari 2022 08:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben ze al in huis met Hamstra
Hadden we maar eerder moeten verlengen.quote:
Is die al zover?quote:Op maandag 7 februari 2022 08:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben ze al in huis met Hamstra
Is Ten Hag ook opgestapt? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 7 februari 2022 08:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Eerste daad mag het wegkopen van Slotgod zijn
Ik denk steeds al dat die na dit seizoen vertrekt, na dit gedoe met z’n maatje Overmars al helemaalquote:Op maandag 7 februari 2022 08:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Ten Hag ook opgestapt? Heb ik iets gemist?
Is er ook personeel van andere Nederlandse clubs (buiten Slot) waar je wel enthousiast over bent?quote:
Letsch,Oostink, Jonk, Kees van Wonderen, Frank Wormuth, Rogier Meijer, Eenhoorn, Tedgod van Leeuwen o.a.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er ook personeel van andere Nederlandse clubs (buiten Slot) waar je wel enthousiast over bent?
quote:Op zondag 6 februari 2022 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het lijkt mij tijd om dan eindelijk het lumineuze idee van Ronald Waterreus ten uitvoer te brengen. Opdoeken die criminele club.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:11 schreef Slobeend het volgende:
Bij het eerste olympisch goud van Ireen Wüst speelde RBC Roosendaal nog in de Eredivisie, was Lance Armstrong regerend Tour de France-winnaar, bestond de iPhone nog niet en zat de Partij voor de Dieren nog niet in de Tweede Kamer.
Wie is deze man en waarom staat hij zo extreem ongemakkelijk op de foto?quote:
Michiel Abbinkgod.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wie is deze man en waarom staat hij zo extreem ongemakkelijk op de foto?
Marcel Brands ook nietquote:Op maandag 7 februari 2022 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Letsch,Oostink, Jonk, Kees van Wonderen, Frank Wormuth, Rogier Meijer, Eenhoorn, Tedgod van Leeuwen o.a.
Maar Frank Arnesen zou ik niet met een buidel geld vertrouwen nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |