Yes. Met kleine kinderen in isolatie. De hel is een betere plek.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zuur. Die moeten nu ook weer thuis blijven?
Thanks! Nope, hebben het ook.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beterschap.Kinderen mogen waarschijnlijk weer niet naar school dan?
Benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat het advies wordt beperkt naar 'alleen bij klachten nog verplicht in thuisisolatie'.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Yes. Met kleine kinderen in isolatie. De hel is een betere plek.
(En dan heb ik best nog een ok tuin)
Het zijn wel je eigen kinderen toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Yes. Met kleine kinderen in isolatie. De hel is een betere plek.
(En dan heb ik best nog een ok tuin)
Zal vast niet heel lang duren als de impact mee blijft vallen.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat het advies wordt beperkt naar 'alleen bij klachten nog verplicht in thuisisolatie'.
Haha, jazeker en houd ontiegelijk veel van ze. Maar ik heb twee jongens en de oudste heeft net apenkooij ontdekt. Dus ik ben elke dag blij als alle muren nog staan.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zijn wel je eigen kinderen toch?
Maurice de Hond heeft soms een goed punt maar het is inderdaad jammer dat hij ongeveer 2x zo vaak uit zijn nek lult.quote:
Het lijkt mij tijd om dan eindelijk het lumineuze idee van Ronald Waterreus ten uitvoer te brengen. Opdoeken die criminele club.quote:
Je kan ook Danny Buijs directeur voetbalzaken maken.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het lijkt mij tijd om dan eindelijk het lumineuze idee van Ronald Waterreus ten uitvoer te brengen. Opdoeken die criminele club.
Onana, Promes, Labyad, nu Overmars.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beschamend wel, de zoveelste pijnlijke zaak.
Nouri wel de ergste.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onana, Promes, Labyad, nu Overmars.
En dan mis ik vast nog een aantal zaken.
Ligt er ook een beetje aan hoe lang dit onder de pet is gehouden. Misschien heeft Ajax gewoon goed gehandeld hier.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Covid en toch vliegen, trainingskampen in Qatar, dat crypto gebeuren.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Buitenspelgoal Wamberto.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Covid en toch vliegen, trainingskampen in Qatar, dat crypto gebeuren.
Oja, dat coronarelletje was ook wel leuk. Met die wereldvreemde teksten van Ten Hag daarna.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Covid en toch vliegen, trainingskampen in Qatar, dat crypto gebeuren.
Gewoon een competitie met alleen Ajax, Feyenoord en PSV. Elke week meerdere topwedstrijden!quote:Op zondag 6 februari 2022 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, dat coronarelletje was ook wel leuk. Met die wereldvreemde teksten van Ten Hag daarna.
Tijd dat de KNVB de club uit de competitie zet, dat lijkt me het beste voor iedereen.
Ten Hag over niet-voetbalzaken lijkt me als communicatiemedewerker echt een ramp om te coachenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, dat coronarelletje was ook wel leuk. Met die wereldvreemde teksten van Ten Hag daarna.
Tijd dat de KNVB de club uit de competitie zet, dat lijkt me het beste voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |