Wees blij dat PietjePuk geen wielerfan is.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoop je wat smeuïge roddels te lezen in het Ajaxtopic, kom je in plaats daarvan een eindeloze reeks aan bagger van PietjePuk2000 of all places tegen.
VBL is geen subforum.
Rectificatie: het is een afschuwelijke dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
Ik tel mijn zegeningen.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wees blij dat PietjePuk geen wielerfan is.
Deze maand zit ik al aan zes winreeksen. Bloedvorm.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zelfverzekerde domheid van haar (zoals ook in de Slimste Mens) is echt lachwekkend
quote:Op maandag 7 februari 2022 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rectificatie: het is een afschuwelijke dag.Ben je van je geloof gevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Onvoorstelbaar. Dit is dus precies hoe je zo iemand inbeeld in je hoofd.quote:
Wat een kutmuziek.quote:
Werk? Sportschool? Meet-up met Sander?quote:
Dit is gisteren (lees: vannacht) officieel verkozen tot de Italiaanse Songfestival inzending van dit jaar. We gaan voor de dubbel. @showtimerquote:
Een combinatie van die eerste twee dingen.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Werk? Sportschool? Meet-up met Sander?
Ik beeld echt niemand zo in. In mijn hoofd ziet elk persoon er gewoon goed uit, zolang ik ze niet gezien heb.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Dit is dus precies hoe je zo iemand inbeeld in je hoofd.
Ook FOK!kers?quote:Op maandag 7 februari 2022 16:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik beeld echt niemand zo in. In mijn hoofd ziet elk persoon er gewoon goed uit, zolang ik ze niet gezien heb.
Schaatsen kijken met Carlton Kirby voelt heel raar.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je schaatsen met Engels commentaar op ES terugkijkt ga je Van Dijk en Hersman toch wel waarderen hoor.
Maar waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 7 februari 2022 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je schaatsen met Engels commentaar op ES terugkijkt ga je Van Dijk en Hersman toch wel waarderen hoor.
Op de NOS de juiste tijd opzoeken is heel irritant, dus ik heb de D+-stream aangezet, waar ik het Nederlandse commentaar nóg erger vindquote:
Hier is echt helemaal niets leuks aan. Carlton Kirby is namelijk maar met één ding bezig: met Carlton Kirby. De ultimo chilometro ziet hij niet als een teken dat de wedstrijd bijna voorbij is, maar als een signaal dat het tijd is om gek te doen. Zodra de laatste kilometer bezig is begint hij dom te schreeuwen, want hij moet natuurlijk wel een highlightje hebben om het tot de seizoensoverzichten te schoppen. Om over zijn nodeloze alsmede zinloze stokpaardjes nog te zwijgen. Simon Clarke, who gives a shit. Ja, dit zit heel diep bij mij. Ik sla een kruis en dank de heer voor ambient sound.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Kirby krijgt bijna een hartaanval bij de finish van VDP
https://www.eurosportplay(...)osport/5000m-2161212
Wow oké ...quote:Op maandag 7 februari 2022 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier is echt helemaal niets leuks aan. Carlton Kirby is namelijk maar met één ding bezig: met Carlton Kirby. De ultimo chilometro ziet hij niet als een teken dat de wedstrijd bijna voorbij is, maar als een signaal dat het tijd is om gek te doen. Zodra de laatste kilometer bezig is begint hij dom te schreeuwen, want hij moet natuurlijk wel een highlightje hebben om het tot de seizoensoverzichten te schoppen. Om over zijn nodeloze alsmede zinloze stokpaardjes nog te zwijgen. Simon Clarke, who gives a shit. Ja, dit zit heel diep bij mij. Ik sla een kruis en dank de heer voor ambient sound.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |