quote:Op zondag 6 februari 2022 20:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat hij centraal ging spelen was de bedoeling met een Jahanbaksh die het veld breed hield, tegen een 5-3-2. Daarom speelt hij ipv Pedersen. Geertruida is aan de binnenkant beter.
Ik vond juist dat hij toen vaak naar Kokcü wees dat die op rechts moest gaan staan. Had echt het gevoel dat hij a la Kokcü het spel wilde gaan verdelen. Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd hoor, ik zal er over 2 weken nog eens op letten.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grappig hoe dat verschilt per persoon, vond Geertruida namelijk uitstekend. Net als Sinisterra, waar @:FetX vond dat ie niet zo goed was meen ik.
Dacht dat hij bijna 30 minuten speelde. Maar goed, als hij een basisplek wil krijgen zal hij er toch af en toe eentje moeten maken.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Muah als je slechts 20 minuten speelt is dat wat overdreven om te eisen.
Dessers mist wel meer, maar hij is in die 20 minuten wel meer in het spel betrokken geweest dan Linssen.
Is onderdeel van de tactiek inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat hij centraal ging spelen was de bedoeling met een Jahanbaksh die het veld breed hield, tegen een 5-3-2. Daarom speelt hij ipv Pedersen. Geertruida is aan de binnenkant beter.
Meer in wedstrijden waar wat meer ruimte ligt achter de verdediging van de tegenstander. Zodat Pedersen erover heen kan denderenquote:Op zondag 6 februari 2022 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is onderdeel van de tactiek inderdaad.
Ben benieuwd of Pedersen dan meer een koppeltje wordt met Wålemark
Zelden een speler gezien die zo makkelijk passeert als Sinisterra. Als hij dat blijft koppelen aan rendement kan hij nog wel eens bij een leuke club terechtkomen.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Ik vond juist dat hij toen vaak naar Kokcü wees dat die op rechts moest gaan staan. Had echt het gevoel dat hij a la Kokcü het spel wilde gaan verdelen. Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd hoor, ik zal er over 2 weken nog eens op letten.
Sinisterra vond ik overigens ook prima, met Trauner en Kokcü de uitblinkers in mijn ogen.
En overzicht, was wel vrij snel duidelijk dat het geen geweldenaar is. Die paar goals hebben nog wat zand bij de mensen in de ogen gestrooid.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mist snelheid. En moet er in zo'n potje dan eigenlijk ook echt wel een maken. Je speelt tegen de nummer 17.
En met het komende weekend voor de boeg kan je weer een aardige slag slaan. #NoJinxquote:
Wel een vervelende uitwedstrijd. Maar ja, inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2022 07:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En met het komende weekend voor de boeg kan je weer een aardige slag slaan. #NoJinx
Komende twee wedstrijden moeten 6 punten zijn. Daarna krijg je een interessante reeks met AZ, Groningen PEC en Ajax.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En met het komende weekend voor de boeg kan je weer een aardige slag slaan. #NoJinx
Groningen thuis moet te doen zijn, PEC staat onderaan dus moeten we niet overschatten. Alleen Ajax uit zijn standaard verliespunten.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Komende twee wedstrijden moeten 6 punten zijn. Daarna krijg je een interessante reeks met AZ, Groningen PEC en Ajax.
AZ uit wordt wel interessant. Als je die wint zet je een hele grote stap naar een zo goed als zekere plek 3. Twente gaat dit natuurlijk niet volhouden, te beginnen volgende week.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Groningen thuis moet te doen zijn, PEC staat onderaan dus moeten we niet overschatten. Alleen Ajax uit zijn standaard verliespunten.
Maar goed, verwacht zelf dat we op een punt of 70 - 74 eindigen dit seizoen. Dat is makkelijk 3e en misschien wel 2e.
Sluit ik me wel bij aan ja. Denk toch de 4 miljoen niet waard.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En overzicht, was wel vrij snel duidelijk dat het geen geweldenaar is. Die paar goals hebben nog wat zand bij de mensen in de ogen gestrooid.
Wel een sympathieke gozer, dat wel maar komt duidelijk tekort.
Volgens mij wel ja. Kwam voorbij in 1 van de videos.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Weet iemand of onze hoop in bange dagen Cole Bassett op de Columbine High School gezeten heeft? Aangezien hij uit Littleton Colorado komt. #neverforget
Wat dan?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Weet iemand of onze hoop in bange dagen Cole Bassett op de Columbine High School gezeten heeft? Aangezien hij uit Littleton Colorado komt. #neverforget
Dat weet ik, ThePlaneteer. Is toch interessant?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat dan?
Toen was die nog niet eens verwekt.
Dat vind ik wel meevallenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat weet ik, ThePlaneteer. Is toch interessant?
Als forum moderator @onlogisch het in iemand niet ziet zitten weet je eigenlijk al dat het een topper gaat worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:45 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoorder Orkun Kökçu is verkozen tot de VI Speler van de Week van Eredivisie-speelronde 21.
Leuk wel, die erkenning her en der. Volgens mij ook wel belangrijk voor Kokcu, die lijkt er alleen maar beter van te worden.
Terecht. Die jongen speelt al het hele seizoen goed, maar het lijkt wel alsof het nu pas op begint te vallen omdat hij ook scoort. Zelfde voor Aursnes, daar hoor je ook weinig over maar die speelt ook al sinds zijn eerste basisplaats heel sterk.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:45 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoorder Orkun Kökçu is verkozen tot de VI Speler van de Week van Eredivisie-speelronde 21.
Leuk wel, die erkenning her en der. Volgens mij ook wel belangrijk voor Kokcu, die lijkt er alleen maar beter van te worden.
Weet niet of dat met het scoren te maken heeft, hij maakt ook gewoon een goede ontwikkeling door dit seizoen vind ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Terecht. Die jongen speelt al het hele seizoen goed, maar het lijkt wel alsof het nu pas op begint te vallen omdat hij ook scoort. Zelfde voor Aursnes, daar hoor je ook weinig over maar die speelt ook al sinds zijn eerste basisplaats heel sterk.
Zeker, maar nu hij begint te scoren hoor je meer mensen in de voetbalwereld positief over hem. In de eerste seizoenshelft hoorde je zelfs nog regelmatig kritiek, terwijl hij toen ook al uitstekend speelde.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet niet of dat met het scoren te maken heeft, hij maakt ook gewoon een goede ontwikkeling door dit seizoen vind ik.
Toen kwam altijd het geforceerde kritiekpunt dat zijn rendement niet goed genoeg was voor een '10' ondanks dat hij daar helemaal niet stond. Ook dit seizoen scoort Kökcü voornamelijk zijn goals buiten de 16, en nu dat twee wedstrijden op een rij lukt plus een pingel valt het lekker op.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Terecht. Die jongen speelt al het hele seizoen goed, maar het lijkt wel alsof het nu pas op begint te vallen omdat hij ook scoort. Zelfde voor Aursnes, daar hoor je ook weinig over maar die speelt ook al sinds zijn eerste basisplaats heel sterk.
Veel analisten komen ook niet verder dan de standaard clichés en lijken amper naar een wedstrijd te kijken. Kocku haalt heel het seizoen al een hoog niveau, bijzonder inderdaad dat het pas tegen ronde 21 begint op te vallen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar nu hij begint te scoren hoor je meer mensen in de voetbalwereld positief over hem. In de eerste seizoenshelft hoorde je zelfs nog regelmatig kritiek, terwijl hij toen ook al uitstekend speelde.
Niet erg verder natuurlijk, maar valt me op.
Til vind ik wel frustrerend, erger me 9 van de 10 keer kapot over (voornamelijk) zijn gebrek aan techniek maar blijft maar scoren.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder is ons middenveld op dit moment echt heel sterk. Denk ook de belangrijkste reden dat we dit seizoen sinds september eigenlijk iedere wedstrijd gelijkwaardig tot (veel) beter waren dan de tegenstander. Kökcü en Aursnes is een geweldig blok en vergeet niet dat Til gewoon gedeeld topscorer is van de Eredivisie op dit moment.
Grappig nadat we vorig seizoen naar misschien wel ons zwakste middenveld ooit hebben moeten aankijken. Fer, Diemers en Teixeira zijn ineens snel verleden tijd.
Het gaat vooral vaak (terecht) over Arne Slot. Hoe goed hij het allemaal heeft neergezet etc. Fijn dat het nu dan wat meer over de positieve ontwikkeling van spelers gaat. Zag net terug dat Theo Janssen gisteren ook Aursnes er even uit pikte bijvoorbeeld. Man wat ben ik fan van die gastquote:Op maandag 7 februari 2022 11:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Veel analisten komen ook niet verder dan de standaard clichés en lijken amper naar een wedstrijd te kijken. Kocku haalt heel het seizoen al een hoog niveau, bijzonder inderdaad dat het pas tegen ronde 21 begint op te vallen.
Ons middenveld is echt sterk ja, maar dat komt voornamelijk door Kokcu-Aursnes. Til past overigens perfect in het systeem, maar aan de bal is dat echt een matige voetballer. Als je hem over kunt nemen zou ik dat zeker overwegen, maar niet voor achterlijk veel geld.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder is ons middenveld op dit moment echt heel sterk. Denk ook de belangrijkste reden dat we dit seizoen sinds september eigenlijk iedere wedstrijd gelijkwaardig tot (veel) beter waren dan de tegenstander. Kökcü en Aursnes is een geweldig blok en vergeet niet dat Til gewoon gedeeld topscorer is van de Eredivisie op dit moment.
Grappig nadat we vorig seizoen naar misschien wel ons zwakste middenveld ooit hebben moeten aankijken. Fer, Diemers en Teixeira zijn ineens snel verleden tijd.
Die pass op Sini die leidde tot de 2-0quote:Op maandag 7 februari 2022 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als forum moderator @:onlogisch het in iemand niet ziet zitten weet je eigenlijk al dat het een topper gaat worden.
Til lijkt echt zo'n speler die alleen onder Slot (en in het Slot-systeem) extreem goed kan functioneren. Maar toch zijn het vaak wel prima goals en haalt hij enorm veel uit zijn kansen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ons middenveld is echt sterk ja, maar dat komt voornamelijk door Kokcu-Aursnes. Til past overigens perfect in het systeem, maar aan de bal is dat echt een matige voetballer. Als je hem over kunt nemen zou ik dat zeker overwegen, maar niet voor achterlijk veel geld.
Onze verdediging vind ik overigens ook dikke prima. Alleen de aanval ben ik nog niet zo over te spreken. Linssen en Dessers is allebei niet veel. Alireza begint eindelijk wat beter te renderen, dus laten we hopen dat hij dat doorzet. Sinisterra is uiteraard ontzettend goed.
Til is een aparte speler. Past inderdaad goed in het systeem, maar is niet zo’n goede voetballer als je begrijpt wat ik bedoel. Als je hem over kunt nemen voor een redelijk bedrag lijkt me dat prima, maar ik zou niet te ver gaan qua transferbedrag.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Til lijkt echt zo'n speler die alleen onder Slot (en in het Slot-systeem) extreem goed kan functioneren. Maar toch zijn het vaak wel prima goals en haalt hij enorm veel uit zijn kansen.
Het kan toch haast niet anders dan dat Feyenoord een poging gaat wagen om een speler met 20-25 goals over te nemen.
Ik doelde op alle competities, hij heeft er al 19 inliggen met Conference League erbij. Dat is echt niet normaal veel voor een nummer 10 van Feyenoord. Sterker, het zou weleens de meest scorende nummer 10 in de historie kunnen worden als hij zo doorgaat. (Zoek maar op.)quote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Til is een aparte speler. Past inderdaad goed in het systeem, maar is niet zo’n goede voetballer als je begrijpt wat ik bedoel. Als je hem over kunt nemen voor een redelijk bedrag lijkt me dat prima, maar ik zou niet te ver gaan qua transferbedrag.
En ik vraag me af of hij er 20-25 gaat maken, maar hij is goed op weg.
Leuk om te lezen dat @onlogisch er weer eens naast zat en Sinisterra niet zo goed vond.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je achteraf nog eens dat topic over de aanstelling van Slot leest dan is dat wel een van de best uitgekomen topics tot nu toe.Iedereen was toen al lyrisch en het is allemaal precies goed gevallen.
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2466: 3 punten
Zat je even je eigen posts terug te lezen?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je achteraf nog eens dat topic over de aanstelling van Slot leest dan is dat wel een van de best uitgekomen topics tot nu toe.Iedereen was toen al lyrisch en het is allemaal precies goed gevallen.
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2466: 3 punten
Ik moest hier ook wel om lachen eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is toch gewoon (weer) geen geld? Je krijgt met Slot niet ineens het zorgvuldig opgebouwde netwerk van AZ tot je beschikking. dus ondanks dat het een aardige veldtrainer zal zijn weiger ik mee te gaan in de hele euforie rondom zijn aanstelling.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar meen je dit nu serieus, eigenlijk? Ik zou me eerder 'zorgen maken' om of de transferzomer genoeg materiaal gaat bieden om wat nieuws te bouwen.
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest hier ook wel om lachen eigenlijk.
Vond deze ook wel leuk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:42 schreef Grifte het volgende:
Aanstelling van Slot moet ook wel een fijn vooruitzicht zijn voor Berghuis (en zijn kans op blijven deze zomer). Of er moet zich deze zomer toch een mooie club voor hem melden.
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat @:onlogisch er weer eens naast zat en Sinisterra niet zo goed vond.
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
Eigenlijk zat @Elan er daar in dat hele topic naast.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
alleen in het PSV topic word ik niet gewaardeerd, geen warm bad daar, slechts lange tenenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]Heerlijk ja. Waarop grote voorziener @:Tarado dan al weer verwachtte dat Berghuis daar geen geduld meer voor zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |