Eens. Het is leuk tegen de Sparta's van deze wereld maar straks in Europa moeten ze er ook staan.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:45 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Nu nog op hoog niveau laten zien.
Bij elke goal is de kans kleiner dat we 'm over kunnen nemen, waarbij het eigenlijk bij voorbaat al nagenoeg kansloos is.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tweede plek moet echt wel mogelijk zijn. En Til moet worden vastgelegd, zoveel goals is niet normaal. Die gaat gewoon de 20 halen.
Gok op een transfersom van rond de 6 of 7 miljoen. Als je een vroege uitgaande transfer hebt (stel je pakt al snel 15 miljoen voor Kokcu) dan zou je hem best eens kunnen vastleggen.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij elke goal is de kans kleiner dat we 'm over kunnen nemen, waarbij het eigenlijk bij voorbaat al nagenoeg kansloos is.
We zien wel hoe het loopt.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gok op een transfersom van rond de 6 of 7 miljoen. Als je een vroege uitgaande transfer hebt (stel je pakt al snel 15 miljoen voor Kokcu) dan zou je hem best eens kunnen vastleggen.
Een Til heeft zelf ook wat te willen.
Beetje positiever maat. Het heeft er in geen jaren zo positief uitgezien voor Feyenoord. Goed voetbal, waarde op het veld, de beste trainer in de Feyenoord-geschiedenis.quote:
Ben benieuwd of het nou alleen voor de kleding is of tzt ook het hoofdsponsorsschap inbegrepen is. Het verschil tussen een fantastische of goede deal.quote:
Til is offensief ook enorm belangrijk. De lopende 10 wordt vaak onderschat.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Het blok Kokcu - Aursnes is in ieder geval heel sterk.
Al besproken. (wel door pietjepuk)quote:Op zondag 6 februari 2022 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Geen waarde aan hechten, maar wel leuk om te zien
Typischquote:Op zondag 6 februari 2022 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al besproken. (wel door pietjepuk)
Ben wel benieuwd op basis waarvan ze dit uitrekenen. Alleen dit seizoen? Alleen Europese prestaties?quote:
Als Feyenoord PSV tegenkomt in de kwartfinale of zoiets ga ik er pas echt in geloven.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Geen waarde aan hechten, maar wel leuk om te zien
Moet het ook allemaal nog maar zien. Maar ver komen zou ook financieel wel belangrijk zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als Feyenoord PSV tegenkomt in de kwartfinale of zoiets ga ik er pas echt in geloven.
Wie krijgen jullie? Vanaf volgend seizoen?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:53 schreef Scrummie het volgende:
4-0, publiek in de stadions, een nieuwe kledingsponsor. Prima weekend.
Nieuwe kledingsponsor is Castore vanaf '23-'24. Dus nog 1 jaar Adidas.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie krijgen jullie? Vanaf volgend seizoen?
Na al die wissels kabbelde het wat voort. Kon je vandaag nog niet veel over zeggen al merk je wel dat als Aursnes het veld verlaat je veel minder voetbal hebt op het middenveld.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die arme Walemark.
Wist niet wat hem overkwam met al die euforie.
Hielp ook niet echt mee geloof ik.
Kwartfinale moeten we wel kunnen halen lijkt mij. Daarna zien we wel, met een beetje geluk met de loting, wie weet.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als Feyenoord PSV tegenkomt in de kwartfinale of zoiets ga ik er pas echt in geloven.
Moet inmiddels wel wat terugkomen op de door mij geliefde Linssen, niet best wat hij de laatste tijd laat zien.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:41 schreef Caland het volgende:
Wat was het weer heerlijk om in de Kuip te zijn
Ik heb me zowaar vermaakt omwille van het voetbal dat eerste half uur
Vond Dessers niet verkeerd invallen al blijft het natuurlijk niet het niveau wat Feyenoord na moet streven.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moet inmiddels wel wat terugkomen op de door mij geliefde Linssen, niet best wat hij de laatste tijd laat zien.
Moet wel echt een spits bij komend seizoen want Dessers lijkt z'n piek inmiddels ook echt wel gehad te hebben.
Zoals al bekend, je hebt twee spitsen die geen Feyenoordniveau zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moet inmiddels wel wat terugkomen op de door mij geliefde Linssen, niet best wat hij de laatste tijd laat zien.
Moet wel echt een spits bij komend seizoen want Dessers lijkt z'n piek inmiddels ook echt wel gehad te hebben.
Mist snelheid. En moet er in zo'n potje dan eigenlijk ook echt wel een maken. Je speelt tegen de nummer 17.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond Dessers niet verkeerd invallen al blijft het natuurlijk niet het niveau wat Feyenoord na moet streven.
Muah als je slechts 20 minuten speelt is dat wat overdreven om te eisen.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mist snelheid. En moet er in zo'n potje dan eigenlijk ook echt wel een maken. Je speelt tegen de nummer 17.
Moet zeggen dat ik Til misschien wel de minste speler op het veld vond. Maar misschien reken ik hem dan af op de verkeerde kwaliteiten.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
gooi gewoon guus til in de spits zoals al een paar keer eerder geroepen
hij heeft de lengte en scoren lukt hem beter dan die kut kabouter met zin arrogante rotkop
waarom slot dat niet zelf kan inzien is mij een raadsel.....gewoon nog geen toptrainer
Misschien moet je dingen wat beter aanvoelen. Ik heb echt nog geen enkele Feyenoorder horen praten over Champions League...quote:Op zondag 6 februari 2022 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verder even gecheckt, als Feyenoord tweede wordt hoeft het maar 2 voorrondes Champions League te overleven volgend jaar. Feyenoord zal daarin waarschijnlijk geen geplaatste status hebben, tenzij het heel ver komt in de Conference League.
Het zou er dus weleens beter uit kunnen zien dan veel mensen momenteel denken.
Dus je wilt indirect Jens in de basis?quote:Op zondag 6 februari 2022 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
gooi gewoon guus til in de spits zoals al een paar keer eerder geroepen
hij heeft de lengte en scoren lukt hem beter dan die kut kabouter met zin arrogante rotkop
waarom slot dat niet zelf kan inzien is mij een raadsel.....gewoon nog geen toptrainer
Let niet op hemquote:Op zondag 6 februari 2022 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je dingen wat beter aanvoelen. Ik heb echt nog geen enkele Feyenoorder horen praten over Champions League...
Ik vind Til ook geen top middenvelder maar het is wel een doelpuntenmaker. Ik denk dat zijn toekomst beter in de spits zou kunnen liggen.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Til misschien wel de minste speler op het veld vond. Maar misschien reken ik hem dan af op de verkeerde kwaliteiten.
Geertruida speelde ook niet heel best. Ging continu centraal op het middenveld lopen en gaf ook een paar grafballen niet te kort.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Til misschien wel de minste speler op het veld vond. Maar misschien reken ik hem dan af op de verkeerde kwaliteiten.
TIl in de spits en toornstra hebben we helemaal niet meer nodig. Basset en Hendriks zou je gewoon op het middenveld kunnen opstellen nu.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus je wilt indirect Jens in de basis?
Nee, want dan staat Til er al. Nu komt hij vanuit het middenveld in de 16. Dat ligt hem veel beter.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind Til ook geen top middenvelder maar het is wel een doelpuntenmaker. Ik denk dat zijn toekomst beter in de spits zou kunnen liggen.
Dat hij centraal ging spelen was de bedoeling met een Jahanbaksh die het veld breed hield, tegen een 5-3-2. Daarom speelt hij ipv Pedersen. Geertruida is aan de binnenkant beter.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geertruida speelde ook niet heel best. Ging continu centraal op het middenveld lopen en gaf ook een paar grafballen niet te kort.
Die ballen die hij maakt zijn typische spitsengoalsquote:Op zondag 6 februari 2022 20:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee, want dan staat Til er al. Nu komt hij vanuit het middenveld in de 16. Dat ligt hem veel beter.
Grappig hoe dat verschilt per persoon, vond Geertruida namelijk uitstekend. Net als Sinisterra, waar @fetX vond dat ie niet zo goed was meen ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geertruida speelde ook niet heel best. Ging continu centraal op het middenveld lopen en gaf ook een paar grafballen niet te kort.
Ik vond Geert juist ook goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grappig hoe dat verschilt per persoon, vond Geertruida namelijk uitstekend. Net als Sinisterra, waar @:FetX vond dat ie niet zo goed was meen ik.
Jij snapt het.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat hij centraal ging spelen was de bedoeling met een Jahanbaksh die het veld breed hield, tegen een 5-3-2. Daarom speelt hij ipv Pedersen. Geertruida is aan de binnenkant beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |