Nou ja wacht, het hoeft ook niet direct oorlog te worden hè.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:Strani Als Irama niet wint zou je eigenlijk zo'n soort foto moeten posten bij je eerdere tweet.
Hahahaha ja dat was geweldigquote:Op zondag 6 februari 2022 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet, al hoop ik nog wel iets mafs voorgeschoteld te krijgen.
Twee jaar terug was geweldig, ik zie die gast met dat hazenmasker nu nog voor me.En dat het al lang overtijd was voor de uitslag en er ineens nog een of andere Italiaanse parodie op een mariachi band op kwam oid.
Heb je het nog steeds over die posts, of nu over al die users waar je dan ineens niks meer van hoort?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:32 schreef Strani het volgende:
Dit topic is een beetje als een horrorfilm waarin de één na de ander plotseling verdwijnt.
Ja goed is ie hèquote:Op zondag 6 februari 2022 00:32 schreef NailQueen het volgende:
Tijdens het NOS journaal het optreden van Stefan teruggekeken. Wat is dit verdomd goed!![]()
Estland is gek als ze dit niet sturen
Zekerquote:
Eerst de cola blikjes die verdwijnen en nu…quote:Op zondag 6 februari 2022 00:32 schreef Strani het volgende:
Dit topic is een beetje als een horrorfilm waarin de één na de ander plotseling verdwijnt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja wacht, het hoeft ook niet direct oorlog te worden hè.
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds over die posts, of nu over al die users waar je dan ineens niks meer van hoort?
Of de combinatie van beide, wat misschien nog wel enger is.![]()
Elke keer dat een post verdwijnt, verdwijnt die user ook.
Ik ga voor Talinn 2023quote:Op zondag 6 februari 2022 00:35 schreef molloot200 het volgende:
Hoe langer dit NF seizoen duurt, hoe meer matige winnaars er gekozen zijn trouwens, hoe groter de kans op Maastricht 2023(laat me nou maar ff dromen, ik weet echt wel dat ik mezelf voor de gek houd)
Inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]Ik had het over de users maar nu je het zegt.
En dat wij dan ook niet eens meer weet hebben van dat die user ooit bestaan heeft
Een molloot houd ik graag voor de gekquote:Op zondag 6 februari 2022 00:35 schreef molloot200 het volgende:
Hoe langer dit NF seizoen duurt, hoe meer matige winnaars er gekozen zijn trouwens, hoe groter de kans op Maastricht 2023(laat me nou maar ff dromen, ik weet echt wel dat ik mezelf voor de gek houd)
Áls Hope wint komt ie regelrecht op m'n nummer 1.quote:
Correctie: Dan heeft je moeder 5 bossen bloemen op tafel staan. Het blijft Italië.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:36 schreef molloot200 het volgende:
Als je aan Sanremo meedoet heb je trouwens ook op zondagochtend 5 bossen bloemen op tafel staan, beetje overdreven wel.
Over... wacht. Wat?quote:Op zondag 6 februari 2022 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Over welke users hebben we het eigenlijk?![]()
Alleen als vrouw.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:36 schreef molloot200 het volgende:
Als je aan Sanremo meedoet heb je trouwens ook op zondagochtend 5 bossen bloemen op tafel staan, beetje overdreven wel.
De afgelopen 4 seizoenen zat ik anders gewoon goed hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een molloot houd ik graag voor de gek![]()
Dat moet je inmiddels namelijk wel gewend zijn
Het ligt er ook heel erg aan wie volgens mijquote:Op zondag 6 februari 2022 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen als vrouw.
De mannen krijgen vanavond pas allemaal een bosje. Gisteren zo af en toe, maar daarvoor waren het toch wel alleen de dames.
Deze post verheldert gelukkig die erboven wel enigszins.quote:
Derdequote:Op zondag 6 februari 2022 00:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik geniet er van dat ik om 00.45 uur 's nachts nog naar de Italiaanse TV zit te kijken met lege chocoladeverpakkingen, halve doritos zak en een derde wijnglas![]()
Eens, dat gebeurt vaker.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:39 schreef BillDauterive het volgende:
Die gozer is leuker dan het liedje.
Ik ookquote:Op zondag 6 februari 2022 00:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik geniet er van dat ik om 00.45 uur 's nachts nog naar de Italiaanse TV zit te kijken met lege chocoladeverpakkingen, halve doritos zak en een derde wijnglas![]()
Elisa, Mahmood/Blanco, en Gianni Morandi.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:39 schreef molloot200 het volgende:
Zijn we er al over uit wie straks in de superfinale terecht komt?
Ik loop flink achter op NailQueen op wijngebiedquote:
Na 25 liedjes stopt de televoting meteen.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:40 schreef molloot200 het volgende:
Ergens vreemd dat geen één van de favorieten richting het einde is geplaatst. Daar snappen de Italiaanse producers nog niet zo veel van hè
Ik hóóp zo Irama. En dan eigenlijk in plaats van Giannaquote:Op zondag 6 februari 2022 00:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Elisa, Mahmood/Blanco, en Gianna Morandi.
Verwacht geen LRDL of Irama
De televoting stopt waarschijnlijk dertig seconden nadat het laatste liedje is geweest, dus door de favorieten halverwege te plaatsen hopen ze wat meer stemmen binnen te halen, denk ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:40 schreef molloot200 het volgende:
Ergens vreemd dat geen één van de favorieten richting het einde is geplaatst. Daar snappen de Italiaanse producers nog niet zo veel van hè
Ah, vandaar.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na 25 liedjes stopt de televoting meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |