SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hout is wegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:23 schreef viseenoptie het volgende:
Ze hebben toch die houtkachel? warm zat
Was langer dan 2 minutenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:23 schreef JDB94 het volgende:
Super Mario z'n afterticket wordt gekaapt
Echt heel hels, schoon koud water om je in te wassen. Doe dan alleen heet waterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:24 schreef Was-beer het volgende:
Dat gezeik met wel of geen warm water
Dubbele kater morgen koud afdouchen, dat zal helpenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:25 schreef Krambo het volgende:
De stemming zit er wel in, wat een paar drankjes kunnen doen na een maandje zonder
Dit is beter dan de muziek die de FEBO ooit eens draaide een keer op een feestjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
AUB Kristoff kap met die idiote rimboe geluiden, die (keur)slagerzangert kan echt niets anders
bedenken?
Mij hielp vroeger wel 'n bruistabletje alka seltzer tegen die hoofdpijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:25 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dubbele kater morgen koud afdouchen, dat zal helpen
Of een glas... koud... waterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mij hielp vroeger wel 'n bruistabletje alka seltzer tegen die hoofdpijn
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:27 schreef BB-King het volgende:
Het lijkt net een Fok! meeting van 10 jaar terug.
Zijn ook bedden over, die van Dimi kan wel op de brandstapelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat denk je van de keukenkastjes
eigenlijk een vreselijke oude zeurquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:28 schreef Ireth het volgende:
Papa Peter roept zijn koters tot de orde....
Partypooper
Alle hout is weg gehaald buiten, dus geen kacheltje aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:25 schreef Koos1958 het volgende:
Vera lijkt wel aangeschoten, peter zegt alle verwarming is uit
voor Salarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn ook bedden over, die van Dimi kan wel op de brandstapel
Ohhh DGK meeting in de Witte Bergenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:27 schreef BB-King het volgende:
Het lijkt net een Fok! meeting van 10 jaar terug.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan staan er op de groene kamer nog wel een paar leeg welke in de kachel kunnen.
Die gaat er over 2 dagen vrijwillig uitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:29 schreef zodeju het volgende:
Wel fijn dat Nawel dit nog mag mee maken onze luxepoes.
die gaat ipv van 20/7 nu 24/7 op bed liggenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:29 schreef zodeju het volgende:
Wel fijn dat Nawel dit nog mag mee maken onze luxepoes.
Springen met Julio.quote:
zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelenquote:
Mijne ook, met Veer in het zog.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:33 schreef mijntjexx het volgende:
Salar heeft zo veel wijn op zei hij net, ze hebben gewoon dik een half uur mogen tanken en wij niet mogen zien.
Voor mij nog steeds. KRISTOF en SALAR aan de top, mijn winnaars!!!![]()
![]()
![]()
Had dit idd dan lekker 's nachts gedaanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:33 schreef Clasientje het volgende:
Ah daarom natuurlijk die lange streamlock werknemers van Big Brother waren daar binnen geweest.
En hij had zo'n hoofdpijn na de uitzending en wilde vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:31 schreef Ireth het volgende:
Tobi is zo te zien een innige relatie begonnen met dat stukje muur
Ze hadden feestje in de gameroom, en ondertussen werd het huis leegehaald...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:33 schreef Clasientje het volgende:
Ah daarom natuurlijk die lange streamlock werknemers van Big Brother waren daar binnen geweest.
Ja, maar ze hadden ondertussen ook het feestje in de Gameroom kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:33 schreef Clasientje het volgende:
Serieus?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
En het scherm zegt dat ze moeten stoppen ... echt hoe slecht is dit
Juistquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden ondertussen ook het feestje in de Gameroom kunnen laten zien.
Regie wil slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
En het scherm zegt dat ze moeten stoppen ... echt hoe slecht is dit
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:38 schreef Ireth het volgende:
Das best wel hell als ze nu buiten een opdracht gaan krijgen in de regen en ze binnen dus geen verwarming of warm water hebben om zich weer op te warmen...
Heeft ze zeker van de regie?🤣 ik zou daar OOK om hebben gevraagd, hoor😉😊quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:37 schreef mario390 het volgende:
ik geloof bij dat gegil heeft
nouch en snickers afgeknikkt
Ja, al die puni's zijn een waterval hoorde ik eerder, dus wat wil jequote:
Eerste Hulp Bij Onbalansquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:39 schreef suzi1 het volgende:
heeft vera nou een ponypack in haar hand
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:40 schreef Ireth het volgende:
Hanne had wel een slimme opmerking, opwarmen met behulp van de föhn!
I raise you with:quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:40 schreef Jockari het volgende:
Wij kunnen als Cossers ook wel een feestje houden !
Hier begin ik alvast !!!!
Wat huis aanpassingen, die ook prima 's nachts hadden gekund, had dan ook al het meubilair weggehaald hahquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:40 schreef spapaars het volgende:
Nu nog de reden voor die belachelijke sl.
Als het gedaan is om het te bewaren voor tv, mogen ze daar allemaal de rambam krijgen.
föhns dus morgen inleverenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:40 schreef Ireth het volgende:
je snapt niet wat snickers afknikken bedoeltquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Heeft ze zeker van de regie?🤣 ik zou daar OOK om hebben gevraagd, hoor😉😊
Straks SL van een dag omdat Leroy het badwater probeerde op te warmen door de fohn erin te hangenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:40 schreef Ireth het volgende:
Föhn ook weg.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:40 schreef Ireth het volgende:
Ja lekker met de föhn in badquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:40 schreef Ireth het volgende:
Ja goffer man! Ik dag da da wel zou zou werkuh weetjewel? Zag een kleigrote flits en overal rook. Heel mijn voeten bloede enzo weetjewel?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:41 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Straks SL van een dag omdat Leroy het badwater probeerde op te warmen door de fohn erin te hangen
Blijkbaar mag alcohol ook niet meer op streamsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:40 schreef spapaars het volgende:
Nu nog de reden voor die belachelijke sl.
Als het gedaan is om het te bewaren voor tv, mogen ze daar allemaal de rambam krijgen.
Ja witte, je wil toch beetje duurzaam zijn weetjewel, geen gas stoken enzo, daarom ga ik ook in die sauna weetjewelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja goffer man! Ik dag da da wel zou zou werkuh weetjewel? Zag een kleigrote flits en overal rook. Heel mijn voeten bloede enzo weetjewel?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:39 schreef Koos1958 het volgende:
Salar in het toilet tegen de spiegel, ik ben zo nice en de spiegel zoenen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:43 schreef Cargamelk het volgende:
Slaapkamers op slot ... geen bed voor Naarwal
Fornuis uitschakelen en 1 butagas campinggasstelletje geven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja daag. Paar stukken hout. Je maakt maar fijn zelf een vuurboog om vuur te maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fornuis uitschakelen en 1 butagas campinggasstelletje geven...
ze hebben gewoon Thomas even op het dak laten springenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je ze maken vor spelen dat huis zo
dat het lekt??
Was in de uitzending al gezegd dat het feestje in de gameroom zou zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:44 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben drankjes, maar de flessen zijn nergens te bekennen, dus zullen ze wel in de gameroom zijn geweest.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:45 schreef Whuzz het volgende:
Wel lullig voor Mario dat Vera eindelijk naakt heeft staan dansen, maar dat wij een SL hadden
heb jij dat niet gezien danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:45 schreef Whuzz het volgende:
Wel lullig voor Mario dat Vera eindelijk naakt heeft staan dansen, maar dat wij een SL hadden
NOOITquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Alles ies weg, nu jij nog, Kristof..
Dat nog net wel, maar dat ze zich om die paal vouwde hebben we alleen van horen zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jij dat niet gezien dan
dat ze haar bh aan de lampen hing?
Waarom dit? Uitlokken en vervolgens Mario bashen...Heel kinderachtig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:45 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:47 schreef GayGuy het volgende:
Pfff, ik ga mijn mandje maar eens opzoeken, waardeloze streams weer, zeg. Volgend jaar plegen wij een coup, en nemen wij de regie in handen. Wie doet er mee?
FF met zo'n foute luchtballon landen in de achtertuinquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:47 schreef GayGuy het volgende:
Pfff, ik ga mijn mandje maar eens opzoeken, waardeloze streams weer, zeg. Volgend jaar plegen wij een coup, en nemen wij de regie in handen. Wie doet er mee?
ik heb niet meer zo tijd vor vera,welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:45 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Daar zijn toch ook cameras die live kunnen meedraaine ... ecjhtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was in de uitzending al gezegd dat het feestje in de gameroom zou zijn.
En hier FOK! meets The Bunker Online, Studio Vlemmix, Big Brother, De Gouden Kooi, en Utopia.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waarom dit? Uitlokken en vervolgens Mario bashen...Heel kinderachtig.
Huh? Is het niet wat warm voor sneeuwvlokjes?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waarom dit? Uitlokken en vervolgens Mario bashen...Heel kinderachtig.
NEENquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
dat is al plat gewalstquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:48 schreef JDB94 het volgende:
Tijd voor een bootleg FOK RLS in het oude Utopia
Omdat ze te beroerd is om in haar koffer te kijken. Dan moet ze die helemaal opendoen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:48 schreef Lpracing het volgende:
Waarom zit Nawel achter een pyama te vragen? Trouwens als het koud is slaap je best met zo min mogelijk aan.
Dat heb ik aangevraagdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:43 schreef Cargamelk het volgende:
Slaapkamers op slot ... geen bed voor Naarwal
Mee eens. "plagen is kusjes vragen" is wel het niveau van Noes, en daar zien we heel veel van.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:50 schreef mijntjexx het volgende:
Ik heb het idee dat Nouchine toch een beetje heimelijk een tikje verliefd is op Salar. Ondanks dat het vriendje thuis zit
Van die vriendinnen die bij jou zoeken wat ze van hun vriend niet krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:50 schreef mijntjexx het volgende:
Ik heb het idee dat Nouchine toch een beetje heimelijk een tikje verliefd is op Salar. Ondanks dat het vriendje thuis zit
snikkers?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft bij lachen en snikkers
afgeknikkt
Moet je als man eens doen bij een vrouwquote:
werkt maar 1 kant opquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:51 schreef suzi1 het volgende:
zoooo die nous is een partij aan t metoo-en
nou dat dusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moet je als man eens doen bij een vrouw
Zijn lippenstift was er nog wel zij hij tegen Veraquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:49 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat ze ook al Salar's haarlak hebben weggehaald
Dacht ik ook direct ! Stond je zoals die hele heisa rond Demol en Bart De Pauw in de media.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moet je als man eens doen bij een vrouw
en ei gelegdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat bedoel je met snikkers?
sneakers???
sowwwquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:54 schreef Whuzz het volgende:
Ik zie Salar en Noes nog wel gaan zoenen.
Noes wil wel in elk geval.
Ach ja. Dubbele standaard he.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht ik ook direct ! Stond je zoals die hele heisa rond Demol en Bart De Pauw in de media.
dr tong hing al half uit dr mondquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:54 schreef Whuzz het volgende:
Ik zie Salar en Noes nog wel gaan zoenen.
Noes wil wel in elk geval.
Die zal niet zo lekker er bij zitten momenteel gok ik...quote:
Die was mooiquote:
Kon het ook even niet volgenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:56 schreef Koos1958 het volgende:
wat zegt kristof nu, dat dimitri dacht dat zijn verandering kwam door zijn relatie met vera. Tobias zegt hij was veel te veel in zijn hoofd de afgelopen 2 weken
Maar alleen mannen zijn vieze vreemdgaande klootzakken toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
blijkbaar niet als ze gedronken heeft
ze heeft al een keer gezegd dat dr vent mss anders over haar kon gaan denken als ze in bb zatquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:56 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Maar alleen mannen zijn vieze vreemdgaande klootzakken toch?
neequote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:56 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Maar alleen mannen zijn vieze vreemdgaande klootzakken toch?
Volgens mij niet. Zijn gewoon open.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:57 schreef Sestra666 het volgende:
zijn de slaapkamers op slot? of was dat een grapje
ow jammer.. had als hell opdracht: niet laten slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zijn gewoon open.
Maar Nous heb een vriend .... maar in de eerste week meldde ze wel eens dat haar vagijn wel een waterval kon worden bij een lekkere ventquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:58 schreef Jockari het volgende:
Nieuw koppeltje in de zaak ???
[ afbeelding ]
Ja valt wel opquote:Op zondag 6 februari 2022 00:00 schreef Whuzz het volgende:
Nous maar weer bij Grace. Die is zo geil als boter.
Dat heb ik ook gehoordquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft al een keer gezegd dat dr vent mss anders over haar kon gaan denken als ze in bb zat
dus was al wel duidelijk dat ze een keer de kans zou willen grijpen bij wie dan ook
Als 'n pond paling in 'n emmer snotquote:Op zondag 6 februari 2022 00:00 schreef Whuzz het volgende:
Geef die nog 2 pils, en de zaak is vertrokken.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:00 schreef Whuzz het volgende:
Hoe kan je dit verkondigen mennnn, 'echte vrienden!'quote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Het enige wat ik weet dat Dimi heel erg gek op je is, hij wacht letterlijk op je en zegt dat het buiten pas begint.
Kristof: Ik heb al veel gezien in het leven, maar jullie passen echt bij elkaar,
Vera: Ik ben zo blij om dat te horen, ik hoop wanneer we elkaar buiten zien hij mij nog beter wil leren kennen.
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Het enige wat ik weet dat Dimi heel erg gek op je is, hij wacht letterlijk op je en zegt dat het buiten pas begint.
Kristof: Ik heb al veel gezien in het leven, maar jullie passen echt bij elkaar,
Vera: Ik ben zo blij om dat te horen, ik hoop wanneer we elkaar buiten zien hij mij nog beter wil leren kennen.
HAhahahah dit moment is echt TOPquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:59 schreef Whuzz het volgende:
Ze zijn echt wel meer dronken dan bij het vorige feestje.
nope als een man dat had gedaan dan was het een drama gewordenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef zodeju het volgende:
Echt, dit gedoe met Nouchine heeft denk ik toch een staartje.....vindt het echt niet kunnen.....
Ondertussen zit Dimi al bierzuipend aan zijn maten te vertellen dat hij ooit in Amsterdam wurgseks heeft gehad met een meid, waar opnames van zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik hoop dat Veertje niet in die praat trapt. Ze is beter met iemand beter dan Dimi.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
op live klikkenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:03 schreef JDB94 het volgende:
Heb het idee dat mijn Videoland streams achterlopen? Is dit te fixen?
Omdat ze dat ook denken waarschijnlijk....heeft niks met echte vrienden te maken....Tobias is er van het begin af aan overtuigd dat Dimi haar ontzettend leuk vindt.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hoe kan je dit verkondigen mennnn, 'echte vrienden!'
Damage control voor z'n C-list celebrity status, clubavondjes en alcoholfuiken hostenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:03 schreef Tourniquet het volgende:
Dimitri heeft al wat stories gepost:
https://www.instagram.com/stories/dimi2512/2767225657039125243/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |