Ja valt wel opquote:Op zondag 6 februari 2022 00:00 schreef Whuzz het volgende:
Nous maar weer bij Grace. Die is zo geil als boter.
Dat heb ik ook gehoordquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft al een keer gezegd dat dr vent mss anders over haar kon gaan denken als ze in bb zat
dus was al wel duidelijk dat ze een keer de kans zou willen grijpen bij wie dan ook
Als 'n pond paling in 'n emmer snotquote:Op zondag 6 februari 2022 00:00 schreef Whuzz het volgende:
Geef die nog 2 pils, en de zaak is vertrokken.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:00 schreef Whuzz het volgende:
Hoe kan je dit verkondigen mennnn, 'echte vrienden!'quote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Het enige wat ik weet dat Dimi heel erg gek op je is, hij wacht letterlijk op je en zegt dat het buiten pas begint.
Kristof: Ik heb al veel gezien in het leven, maar jullie passen echt bij elkaar,
Vera: Ik ben zo blij om dat te horen, ik hoop wanneer we elkaar buiten zien hij mij nog beter wil leren kennen.
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Het enige wat ik weet dat Dimi heel erg gek op je is, hij wacht letterlijk op je en zegt dat het buiten pas begint.
Kristof: Ik heb al veel gezien in het leven, maar jullie passen echt bij elkaar,
Vera: Ik ben zo blij om dat te horen, ik hoop wanneer we elkaar buiten zien hij mij nog beter wil leren kennen.
HAhahahah dit moment is echt TOPquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:59 schreef Whuzz het volgende:
Ze zijn echt wel meer dronken dan bij het vorige feestje.
nope als een man dat had gedaan dan was het een drama gewordenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef zodeju het volgende:
Echt, dit gedoe met Nouchine heeft denk ik toch een staartje.....vindt het echt niet kunnen.....
Ondertussen zit Dimi al bierzuipend aan zijn maten te vertellen dat hij ooit in Amsterdam wurgseks heeft gehad met een meid, waar opnames van zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik hoop dat Veertje niet in die praat trapt. Ze is beter met iemand beter dan Dimi.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
op live klikkenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:03 schreef JDB94 het volgende:
Heb het idee dat mijn Videoland streams achterlopen? Is dit te fixen?
Omdat ze dat ook denken waarschijnlijk....heeft niks met echte vrienden te maken....Tobias is er van het begin af aan overtuigd dat Dimi haar ontzettend leuk vindt.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hoe kan je dit verkondigen mennnn, 'echte vrienden!'
Damage control voor z'n C-list celebrity status, clubavondjes en alcoholfuiken hostenquote:Op zondag 6 februari 2022 00:03 schreef Tourniquet het volgende:
Dimitri heeft al wat stories gepost:
https://www.instagram.com/stories/dimi2512/2767225657039125243/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |