SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Of zolderkamertjesjolijtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef DJ11 het volgende:
De uitzendingen van Vout laten zich meestal samenvatten als: Brabantse huisvlijt
Kun je nagaan wat corona doet!quote:
Reizen is wel een uitdaging tegenwoordig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik ben er een eind voor moeten gaan, maar ook in Frankrijk doen ze mee!
Sowieso is de tekst ook goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Die stem-imitatie is echt verdomde knap.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef just me het volgende:
ik luister heel eventjes mee.
Kabouter is natuurlijk geslaagd voor zijn zwemdiploma en ligt nu heerlijk boven te slapen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het diploma, oma.
Gefeliciteerd met Kabouter Plons!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef just me het volgende:
ik luister heel eventjes mee.
Kabouter is natuurlijk geslaagd voor zijn zwemdiploma en ligt nu heerlijk boven te slapen.
Het was écht een feestje in het zwembadquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Kabouter Plons!![]()
Maar ik draaide er toch niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Het was écht een feestje in het zwembad
Ik dacht even van welquote:
quote:
maar super geregeld, 12 kindjes die gingen afzwemmen, opgedeeld in 2 groepen, bij elke groep 1 hoofdbadmeester en in het water lagen zeker 5 zwemjuffen om het goed te begeleiden!quote:
Ik verdenk hem van rechtstreekse betrokkenheid.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef just me het volgende:
Heb jij je geheime bronnen weer aangeboord Vout ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef just me het volgende:
Heb jij je geheime bronnen weer aangeboord Vout ?
Het wordt wel beter hoor.quote:
quote:
Maar ik vond deze tekst wel goed gevonden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:35 schreef DJ11 het volgende:
De juiste zanglijn zingen hoeft ook al niet...
Je kent dit origineel van Doe Maar toch wel?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
Ik zie het echt voor me: "Jongens, wat rijmt er op quarantaine?" Euh, helene?
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je kent dit origineel van Doe Maar toch wel?
Goed opgelost dus, Raf. En mooi dat je moeder een fijn huis heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
Zo blij dat zusje aangaf dat ze wel voor Draakjewou zorgen als ik opgenomen word.
Dus deze blije muziek past me nu wel.
Nieuwe huisje van moeders was ook echt tof.
Tuurlijk wou ze dat wel. Fijn dat je blij bent!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
Zo blij dat zusje aangaf dat ze wel voor Draakjewou zorgen als ik opgenomen word.
Dus deze blije muziek past me nu wel.
Nieuwe huisje van moeders was ook echt tof.
quote:
Vind ik ook. En sympathiek.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Richard Groenendijk is wel leuk overigens
Heeft K3 zelf ingezongen.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef livelink het volgende:
Nu moet iemand hen nog vertellen dat je maar 20 sec. je handen hoeft te wassen.
Ik heb ooit de polynaise bedacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:46 schreef Dj_Vout het volgende:
Hierna gaan we de polosolonaise doen!
knap werk Voutquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ooit de polynaise bedacht.![]()
[ afbeelding ]
Alleen was dat de polonaise.quote:
ik zal morgen oefenen achteruit te lopen, als dat goed gaat komt de achteruit polonaisequote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal morgen oefenen achteruit te lopen, als dat goed gaat komt de achteruit polonaise
Je moet er eens op uit gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef livelink het volgende:
Ik moest vandaag mijn QR-code laten zien. De tweede keer pas sinds ik hem heb.
Ik van de week in de kroeg maar dat was geen verrassing en vandaag toen ik koffie in het clubhuis wilde drinken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef livelink het volgende:
Binnenkort naar het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Nog nooit nodig gehad die QR code, maar ik kom ook niet buiten![]()
Heb em wel op mijn telefoon trouwens.
Netjes 3 prikjes nu, maar ga nergens heen
De knop van mijn QR app is bijna versleten…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef livelink het volgende:
Goedenavond MadMasterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De knop van mijn QR app is bijna versleten…
Ik ga ook niet vaak naar de kroeg maar als ik na het golfen koffie wil drinken moet ik mijn QR code toch echt laten zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Nog nooit nodig gehad die QR code, maar ik kom ook niet buiten![]()
Heb em wel op mijn telefoon trouwens.
Netjes 3 prikjes nu, maar ga nergens heen
Dank je wel Vout, tot snel weerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Melting allemaal.
Mag jij zeggen wat het slechtste is.quote:
Restaurants, theater, concert, winkels in Duitsland, musea, honkbal, waar niet…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga ook niet vaak naar de kroeg maar als ik na het golfen koffie wil drinken moet ik mijn QR code toch echt laten zien.
Deze foto heeft toch wel een beetje #metoo-gehalte. Het voelt toch of ze gedwongen wordt een arm te geven.quote:
Prima dan toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga ook niet vaak naar de kroeg maar als ik na het golfen koffie wil drinken moet ik mijn QR code toch echt laten zien.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze foto heeft toch wel een beetje #metoo-gehalte. Het voelt toch of ze gedwongen wordt een arm te geven.
ergens een kopje koffie drinken kun jij ook doen hèquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Prima dan toch?
App downloaden en digid gedoe en klaar, kleine moeite.
Dat was echt een leuk en spontaan fotomoment.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze foto heeft toch wel een beetje #metoo-gehalte. Het voelt toch of ze gedwongen wordt een arm te geven.
Kan je gewoon fonetisch doen, altijd goed…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Achterhoeks typen is niet mijn sterkste kant
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef livelink het volgende:
John Hiatt - Have a little faith in me
Ik zol mie nog wel een bettie redd'n in't Sallaans, denk ik. Ik sprek het veur gien meter, moar ik heur 't vaak zat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Achterhoeks typen is niet mijn sterkste kant
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zol mie nog wel een bettie redd'n in't Sallaans, denk ik. Ik sprek het veur gien meter, moar ik heur 't vaak zat.
Ik heb wat tantes die echt enorm plat Drents kunnen praten, ik moet dan echt goed luisterenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zol mie nog wel een bettie redd'n in't Sallaans, denk ik. Ik sprek het veur gien meter, moar ik heur 't vaak zat.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Burnajos de Amor - Juan Luis Guerra
Het lievelingsliedje van mw. MM…
Het is ook een leuke foto. Hoe ben je je airbag kwijtgeraakt? Door te gaan wandelen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was echt een leuk en spontaan fotomoment.
Die airbag heb ik inmiddels ingeleverd.
Ik heb ‘m op rantsoen gezetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ook een leuke foto. Hoe ben je je airbag kwijtgeraakt? Door te gaan wandelen?
Dat kan ik me voorstellen. Temeer omdat Drenten vaak ook niet zo bijzonder spraakzaam zijn. Ze gebruiken zo weinig woorden als mogelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb wat tantes die echt enorm plat Drents kunnen praten, ik moet dan echt goed luisteren
Ddm heeft me op rantsoen gezet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ook een leuke foto. Hoe ben je je airbag kwijtgeraakt? Door te gaan wandelen?
Zo weinig letters als mogelijk ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Temeer omdat Drenten vaak ook niet zo bijzonder spraakzaam zijn. Ze gebruiken zo weinig woorden als mogelijk.
Moiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Temeer omdat Drenten vaak ook niet zo bijzonder spraakzaam zijn. Ze gebruiken zo weinig woorden als mogelijk.
best wel een hitje geweest…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij deze zou weten.![]()
[ afbeelding ]
Ik schreef het op z'n Achterhoeks…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Skee-lo, dacht ik.
Ik wist de titel niet meer.
7 wekenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit is
[..]
best wel een hitje geweest…
Plagiaat van welk nummer dan? Ik vind het vrij uniek eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Na jaren helemaal niks ontvangen te hebben wegens plagiaat krijgen de jongens nu eindelijk toch nog wat centjes hiervoor…
Gejat van de Rolling Stonesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Plagiaat van welk nummer dan? Ik vind het vrij uniek eigenlijk.
Het zit eigenlijk nog anders in elkaar. De Rolling Stones maakten een liedje dat heel veel leek op iets dat een ander al eerder had gemaakt. Ze scoorden daar een hitje mee. Toen kwam er een man die orkestrale composities van Rolling Stones-nummers maakte. Hij (en niemand anders) maakte dat beroemde riedeltje dat het thema van Bitter Sweet Symphony vormt. En dat werkje heeft eigenlijk niks met het (gejatte) Stones-nummer van doen.quote:
bedankt voor de reminder, ik moet die kleine kabouter ook nog op de wc zettenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
bedankt voor de reminder, ik moet die kleine kabouter ook nog op de wc zetten
Vast wel, maar ik schat 'm op andere vlakken ook niet erg hoog in.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij kan niet zingen, heeft nou niemand dat ooit tegen ‘m gezegd?
hij slaapt bij mij in bed hè....quote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
bedankt voor de reminder, ik moet die kleine kabouter ook nog op de wc zetten
Over wie van de drie heb je het dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij kan niet zingen, heeft nou niemand dat ooit tegen ‘m gezegd?
dat is voor hem de lol om hier te logeren, bij oma in bed en morgenochtend samen broodjes kopenquote:
Martin Buitenhuisquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Over wie van de drie heb je het dan?
Hij van Van Dikhout…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Over wie van de drie heb je het dan?
Verwen de kabouter maar flink.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
dat is voor hem de lol om hier te logeren, bij oma in bed en morgenochtend samen broodjes kopen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
dat is voor hem de lol om hier te logeren, bij oma in bed en morgenochtend samen broodjes kopen
Mijn kinderen zijn ook ouder dan die van jou hèquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms lijkt het me ook wel leuk om kleinkinderen te hebben. Maar liefst nu nog niet.
Wat denk je van rond de Kerst?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms lijkt het me ook wel leuk om kleinkinderen te hebben. Maar liefst nu nog niet.
Haha, ik herinner me onze slaapfeestjes bij opa en oma nog.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb altijd mijn zus in gedachten die oma werd toen ze nog lang geen 50 was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn ook ouder dan die van jou hè
logeren moet een feestje zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, ik herinner me onze slaapfeestjes bij opa en oma nog.
Die sliepen dan in de huiskamer op een luchtbed en mijn zus en ik in hun bed.
De volgende dag kregen we dan warme bolletjes uit de oven met kaas, 1 Wasa cracker, een plak ontbijtkoek, een matze, een beschuit en een Cracotte cracker.
In het opblaasbed waar zij dan uit moesten…
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb altijd mijn zus in gedachten die oma werd toen ze nog lang geen 50 was.
Al die kruimels in het bedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, ik herinner me onze slaapfeestjes bij opa en oma nog.
Die sliepen dan in de huiskamer op een luchtbed en mijn zus en ik in hun bed.
De volgende dag kregen we dan warme bolletjes uit de oven met kaas, 1 Wasa cracker, een plak ontbijtkoek, een matze, een beschuit en een Cracotte cracker.
In het opblaasbed waar zij dan uit moesten…
Mijn tante was 32 toen ze oma werd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb altijd mijn zus in gedachten die oma werd toen ze nog lang geen 50 was.
Ja, mijn nichtje was 16 toen ze zwanger werd.quote:
Het was het ontbijt dat opa ook altijd kreeg…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Al die kruimels in het bed![]()
Maar een apart ontbijt wel.
Ik vond m’n tante al jong met 40quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn tante was 32 toen ze oma werd.
Toen ze zelf nog een dochter kreeg, was die bij de geboorte meteen tante…
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn nichtje was 16 toen ze zwanger werd.
dat is inderdaad wel heel jongquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn nichtje was 16 toen ze zwanger werd.
Mijn tante had dus ook en haar dochter ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is wel heel jong. Ik begrijp dat nooit.
Tja, jong en niet voorbereid. Was wel een goed voorbeeld voor mijn dochter die meteen wist dat dat haar niet moest gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is wel heel jong. Ik begrijp dat nooit.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet dat het een zachte winter is, maarre....
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:02 schreef just me het volgende:
ik ga slapen
bedankt voor de muziekjes en nog een fijne avond
![]()
Trusten, ik ga ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:02 schreef just me het volgende:
ik ga slapen
![]()
Welterusten en plet die kabouter niet…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:02 schreef just me het volgende:
ik ga slapen
![]()
In de regen zelfs?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er ging hier net voor een paar maandsalarissen aan vuurwerk de lucht in
Ijsberenweer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Het is echt berenweer.
Bijna.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Kool & The Gang met een reppert - Too Hot
Bij jou ook al? Hier was het gisterenavond weer bingo. Het is tegenwoordig zo'n beetje wekelijks "nieuwjaar" hier.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er ging hier net voor een paar maandsalarissen aan vuurwerk de lucht in
Als ik zie hoe erg mijn man nog aan het hoesten is zou het mij niks verbazen als hij mij ook nog gewoon kan besmetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ow, even voor de statistieken:
Mijn buurman heeft pas een week na het herstel van de buurvrouw alsnog Krona gekregen.
Hij heeft afgelopen week thuis gewerkt, niemand gezien, behalve ons…
Vreemd. Denk je dat je zelf drager bent (asymptomatisch) ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ow, even voor de statistieken:
Mijn buurman heeft pas een week na het herstel van de buurvrouw alsnog Krona gekregen.
Hij heeft afgelopen week thuis gewerkt, niemand gezien, behalve ons…
Nee, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vreemd. Denk je dat je zelf drager bent (asymptomatisch) ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Kende ik niet, dat voorgaande nummer.
Dit is Limp Bizkit, of hoe je het ook schrijft.
Het nummer hierna ken je wel, denk ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Kende ik niet, dat voorgaande nummer.
Dit is Limp Bizkit, of hoe je het ook schrijft.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:35 schreef livelink het volgende:
Kate Bush - The man with the child in his eyes
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Het is dat Willem dood is, maar die had een leuke rechtzaak van Sjoukje aan z'n broek kunnen hebben.
Sjoukje mocht vertrekken, omdat ze geen 'tieten had' (letterlijke tekst van Willem)…
Big Mouth...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Het is dat Willem dood is, maar die had een leuke rechtzaak van Sjoukje aan z'n broek kunnen hebben.
Sjoukje mocht vertrekken, omdat ze geen 'tieten had' (letterlijke tekst van Willem)…
Deze wil ik best vaker horen, gelukkig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:53 schreef DJ11 het volgende:
Twee liedjes die ik niet heb meegekregen (in de zin van: mij niet bekend)
En deze heb ik eerder deze week zelf nog gedraaid
Rockwell (geboren als Kennedy William Gordy, Detroit, 15 maart 1964) is een Amerikaanse popzanger. Rockwell verwierf wereldfaam in 1984, toen hij een hit scoorde met Somebody's Watching Me. De vocals in het refrein werden ingezongen door Michael en Jermaine Jackson. Rockwell is een van de zeven kinderen van Berry Gordy Jr., de oprichter van het Motown Label. Zijn halfzus Hazel was destijds getrouwd met Jermaine Jackson.quote:
Ja, waar ik George Michael zei bedoelde ik Michael Jackson. Maar dat is wel een vrij onvergeeflijke fout vind ik zelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Rockwell (geboren als Kennedy William Gordy, Detroit, 15 maart 1964) is een Amerikaanse popzanger. Rockwell verwierf wereldfaam in 1984, toen hij een hit scoorde met Somebody's Watching Me. De vocals in het refrein werden ingezongen door Michael en Jermaine Jackson. Rockwell is een van de zeven kinderen van Berry Gordy Jr., de oprichter van het Motown Label. Zijn halfzus Hazel was destijds getrouwd met Jermaine Jackson.
In Nederland was Somebody's Watching Me op vrijdag 17 februari 1984 Veronica Alarmschijf op Hilversum 3 en werd een grote hit. De plaat stond 11 weken genoteerd in de Nederlandse Top 40 en bereikte de 2e positie. Ook in de TROS Top 50 werd de 2e positie bereikt en in de Nationale Hitparade de 4e positie.
DJ Bobo gebruikte de melodie van het refrein voor zijn hit Somebody Dance With Me, in 1993. Hoewel de overeenkomsten duidelijk zijn, en de titels ook gelijkenissen tonen, wordt noch Rockwell, noch Michael Jackson gecrediteerd voor het gebruik van de zanglijn.
In 2006 bracht Beatfreakz een coverversie uit van de plaat.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, waar ik George Michael zei bedoelde ik Michael Jackson. Maar dat is wel een vrij onvergeeflijke fout vind ik zelf.
Met Boogie Box High en hun versie van Jive Talkin'.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee laat maar. Ik ben in de war.
Okéquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, waar ik George Michael zei bedoelde ik Michael Jackson. Stop de tijd. Ik zet twee jokers in.
Ja, daar was ik ook mee in de war. Ik hou het op diverse klepels en verschillende klokken die ik door elkaar hoorde.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Boogie Box High en hun versie van Jive Talkin'.
Dat was met George Michael…
Welterusten MadMaster. Handig zo'n kinderslotquote:Op zondag 6 februari 2022 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Om 12.00 uur middernacht gaat mijn Wifi en Bluetooth uit op mijn telefoon en dus is het einde oefening nu.
Welterusten en bedankt voor de plaatjes…
Puur automatisme, staat zo ingesteld en ik ben te lui om het weer aan te zetten…quote:Op zondag 6 februari 2022 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten MadMaster. Handig zo'n kinderslot.
Ik vind het echt wel handig. Wij hadden vroeger ooit zoiets ingesteld voor de kinderen.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Puur automatisme, staat zo ingesteld en ik ben te lui om het weer aan te zetten…
Die vergrendeling heet ook wel de BedMasterquote:Op zondag 6 februari 2022 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten MadMaster. Handig zo'n kinderslot![]()
Het is vooral bedoeld tegen nachtelijke bliepjes en pingeltjes van apps, maar de rest gaat ook automatisch uit…quote:Op zondag 6 februari 2022 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel handig. Wij hadden vroeger ooit zoiets ingesteld voor de kinderen.
Ik moet eerst mijn gin tonic nog opdrinken…quote:Op zondag 6 februari 2022 00:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die vergrendeling heet ook wel de BedMaster
Ik neem mijn telefoon nooit mee naar boven, maar mijn man heeft die functie helaas nog niet te pakken.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is vooral bedoeld tegen nachtelijke bliepjes en pingeltjes van apps, maar de rest gaat ook automatisch uit…
Ah zo. Doe rustig aan hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn gin tonic nog opdrinken…
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:08 schreef DJ11 het volgende:
Years & Years - King
Toen nog een driemansformatie, tegenwoordig is er nog eentje over (Olly Alexander)
Ik slaap beneden, met alle deuren open, op zo'n 8 meter afstand van de oplaadplek van mijn telefoon.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon nooit mee naar boven, maar mijn man heeft die functie helaas nog niet te pakken.
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:10 schreef livelink het volgende:
Ik ging net naar buiten in de stromende regen om het nachthok van de konijnen af te sluiten, maar ze hadden het deurtje zelf al dichtgetrokken![]()
Het was ze kennelijk iets te nat buiten.
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk eerder aan Emeli Sandé, maar het nummer is zo generiek dat ik de titel niet meer weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |