SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Of zolderkamertjesjolijtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef DJ11 het volgende:
De uitzendingen van Vout laten zich meestal samenvatten als: Brabantse huisvlijt
Kun je nagaan wat corona doet!quote:
Reizen is wel een uitdaging tegenwoordig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik ben er een eind voor moeten gaan, maar ook in Frankrijk doen ze mee!
Sowieso is de tekst ook goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Die stem-imitatie is echt verdomde knap.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef just me het volgende:
ik luister heel eventjes mee.
Kabouter is natuurlijk geslaagd voor zijn zwemdiploma en ligt nu heerlijk boven te slapen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het diploma, oma.
Gefeliciteerd met Kabouter Plons!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef just me het volgende:
ik luister heel eventjes mee.
Kabouter is natuurlijk geslaagd voor zijn zwemdiploma en ligt nu heerlijk boven te slapen.
Het was écht een feestje in het zwembadquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Kabouter Plons!![]()
Maar ik draaide er toch niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Het was écht een feestje in het zwembad
Ik dacht even van welquote:
quote:
maar super geregeld, 12 kindjes die gingen afzwemmen, opgedeeld in 2 groepen, bij elke groep 1 hoofdbadmeester en in het water lagen zeker 5 zwemjuffen om het goed te begeleiden!quote:
Ik verdenk hem van rechtstreekse betrokkenheid.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef just me het volgende:
Heb jij je geheime bronnen weer aangeboord Vout ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef just me het volgende:
Heb jij je geheime bronnen weer aangeboord Vout ?
Het wordt wel beter hoor.quote:
quote:
Maar ik vond deze tekst wel goed gevonden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:35 schreef DJ11 het volgende:
De juiste zanglijn zingen hoeft ook al niet...
Je kent dit origineel van Doe Maar toch wel?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
Ik zie het echt voor me: "Jongens, wat rijmt er op quarantaine?" Euh, helene?
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je kent dit origineel van Doe Maar toch wel?
Goed opgelost dus, Raf. En mooi dat je moeder een fijn huis heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
Zo blij dat zusje aangaf dat ze wel voor Draakjewou zorgen als ik opgenomen word.
Dus deze blije muziek past me nu wel.
Nieuwe huisje van moeders was ook echt tof.
Tuurlijk wou ze dat wel. Fijn dat je blij bent!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
Zo blij dat zusje aangaf dat ze wel voor Draakjewou zorgen als ik opgenomen word.
Dus deze blije muziek past me nu wel.
Nieuwe huisje van moeders was ook echt tof.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |