Hadden we weer een leuke discussie gehad of er een bal over de lijn was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het knapper om deze te missen dan Tirpan eerder vanavond
Al zou hij al wel eens achter kunnen zijn geweest
Sangaré ontneemt ons dus wéér weken genietenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden we weer een leuke discussie gehad of er een bal over de lijn was.
Hebben een wedstrijdje in de Kuip gekekenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom denkt PSV dat zij vrije trappen krijgen als ze vallen zonder geraakt te worden
Fluit prima vandaag. (tot nu toe)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:48 schreef Zorro het volgende:
Nou is Lindhout ook niet echt de beste scheidsrechter in de eredivisie
Kunnen we heel kort over zijn, is de schuld van de KNVBquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:47 schreef yats het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Openda en Sadilek wel door de VAR bestraft worden maar Veerman voor een overduidelijke trap niet eens bekeken word?
AZ blijft ook wel heel poverquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat mis, PSV begon redelijk maar het is echt compleet weggezakt.
Ben daar sowieso niet zo kapot van, ook tijdens die winstperiode zaten er veel matige potten tussen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ blijft ook wel heel pover
Ik snap het gewoon niet meer. Dan is het weer wel rood, dan is het weer niets. Maak gewoon net als vroeger natrappen en slaan ALTIJD rood, en niet zoals nu 'de intentie beoordelen'.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kunnen we heel kort over zijn, is de schuld van de KNVB
Als we moeten zorgen dat jij het snapt wordt het wel heel lastig er nog wat van te makenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet meer. Dan is het weer wel rood, dan is het weer niets. Maak gewoon net als vroeger natrappen en slaan ALTIJD rood, en niet zoals nu 'de intentie beoordelen'.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Lindhout eigenlijk een van de betere scheidsrechters in de Eredivisie
Al jaren niet gegeten daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan eet je er niet.
Soms is het leven best simpel
Maar dan zaniken we weer dat een zacht tikje geen rood zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet meer. Dan is het weer wel rood, dan is het weer niets. Maak gewoon net als vroeger natrappen en slaan ALTIJD rood, en niet zoals nu 'de intentie beoordelen'.
Nee, dan zeiken met name Ajacieden daarover aangezien die daar nu steeds mee weg komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dan zaniken we weer dat een zacht tikje geen rood zou moeten zijn.
Oh oke, duidelijk!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dan zeiken met name Ajacieden daarover aangezien die daar nu steeds mee weg komen.
Intentie beoordelen = subjectief menselijk oordeel. Dan heb ik liever gewoon een strakke regel.
Ja jijzelf, met je pimp abo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb geen zin in yats
Kan iemand hier wat aan doen
Feyenoord-Vitesse was ook een topper vorige week volgens ESPN.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom noem je dit in godsnaam een topper Aletha?
Oke maar dan moeten anderen er ook even niet op reageren!quote:
Daar bestaat een knop voor waar heel groot uitloggen op staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb geen zin in yats
Kan iemand hier wat aan doen
@sp3cquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:01 schreef GGMM het volgende:
IJshockey heeft niks met sport te maken
@:karina
Rikkert is een lieve man.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Rikkert laat het zich even smaken.
Dat is normaal bij Amerikanen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zit niet zoveel variatie in die reclames bij ESPN hè.
Mensen die fan zijn van Amerika of enorm bezig zijn met dat kutland hebben vaak een kleine piemel.quote:
@Dannyquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die fan zijn van Amerika of enorm bezig zijn met dat kutland hebben vaak een kleine piemel.
Das veel te logisch voor Schmidtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom wordt de nutteloze Doan niet gewisseld, bijvoorbeeld voor een spits?
Van welk land ben jij fan? (buiten Friesland dan)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die fan zijn van Amerika of enorm bezig zijn met dat kutland hebben vaak een kleine piemel.
Hebben ze schijt aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja obesitas ook, moeten we dat ook maar normaal gaan vinden?
Ameland waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van welk land ben jij fan? (buiten Friesland dan)
Ik ook. De twee meest saaie ploegen tegen elkaar.quote:
Erg lang niet gesproken ouwe reusquote:
Nooit geweten dat jij zoveel piemels gezien hebt in jouw leven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik had deze gemist dus ik plaats hem gezellig hier
[ twitter ]
Zuid - Soedan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van welk land ben jij fan? (buiten Friesland dan)
Toch al snel elke dinsdag, donderdag en zondag een stuk of 14.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij zoveel piemels gezien hebt in jouw leven.
In principe zit hier wel een je moeder grap inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch al snel elke dinsdag, donderdag en zondag een stuk of 14.
In 'volle glorie'? Dan weet ik even naar welke club ik niet moet gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch al snel elke dinsdag, donderdag en zondag een stuk of 14.
Omdat ze flink betalen om die wedstrijden uit te mogen zenden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom noem je dit in godsnaam een topper Aletha?
In Friesland zijn nauwelijks Marokkanen die met onderbroek douchen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
In 'volle glorie'? Dan weet ik even naar welke club ik niet moet gaan.
We douchen naakt ja, iedereen is blank.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
In 'volle glorie'? Dan weet ik even naar welke club ik niet moet gaan.
Gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef Tagliano het volgende:
@:zipportal je favoriete fan in beeld
Nou dat is toch al een week of 2, haha!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
Alles wat PSV is doet de hele avond zonder reden bozig.
Dat begrijp ik, maar bij mij in het team waren we nooit 'in volle glorie' als we onder de douche stonden. Maar misschien zijn de piemels in Friesland gewoon per definitie kleiner dat het verschil tussen 'rust' en 'volle glorie' nihil is?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We douchen naakt ja, iedereen is blank.
Met hem erbij lijkt het stadion toch wat voller, dus dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch fijn dat hij bij de 1/3 hoort die mag komen
Ik was even afwezig. Maar het gaat uitstekend, lekker weekendje weer. Met jou dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg lang niet gesproken ouwe reus
Hoe gaat het met je
Ik snap dat gedouche in ondergoed ook niet. Of ze moeten zich ergens voor schamen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Mannen die niet naakt douchen zijn, ja, bijzonder
Goed te horen (en van hetzelfde hier)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was even afwezig. Maar het gaat uitstekend, lekker weekendje weer. Met jou dan?
Ik zie het overigens al, Twente gaat geslacht worden vanavond.
Dat denk ik niet want dan zouden ze wel in burka douchenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap dat gedouche in ondergoed ook niet. Of ze moeten zich ergens voor schamen?
1-0quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef yats het volgende:
Twente ontsnapt nu al een paar keer. Dan weet je genoeg, dit word 1-0.
Mijn goede voornemen voor dit jaar is om wat minder irritant te doen als iemand een foutje maaktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet hapt op 'word'
Ze zijn net zoals die Twentsche Deutschers.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
PSV speelt tering slecht dus die zullen zo wel scoren.
Ik ben erg benieuwd hoe lang je dat volhoudt!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor dit jaar is om wat minder irritant te doen als iemand een foutje maakt
Verwacht jij ook minstens twee prijzen dit seizoen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ze zijn net zoals die Twentsche Deutschers.
Het kaartenklassement kan ons al bijna niet meer ontgaan. Maar die tweede, welke zou dat moeten zijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Verwacht jij ook minstens twee prijzen dit seizoen?
De Conference League lopen we met gemak doorheen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Het kaartenklassement kan ons al bijna niet meer ontgaan. Maar die tweede, welke zou dat moeten zijn?
Hihiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:28 schreef Ramboetan het volgende:
Ik schakel nu pas in, maar die keeperswissel bij Psv lijkt me een wedstrijd of 15 te laat.
Die gaat vast ook nog wel blunderen in een belangrijke pot.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu begin ik immer betrouwbare Pasveer toch best te waarderen
Moet ie aflerenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Gakpo staat nog vaker bij de scheids dan de spelers van Barca.
Had wel iets eerder gemogen inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:28 schreef Ramboetan het volgende:
Ik schakel nu pas in, maar die keeperswissel bij Psv lijkt me een wedstrijd of 15 te laat.
Wat moet zo leven kut zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat vast ook nog wel blunderen in een belangrijke pot.
Jij hoopt toch ook gewoon dat Feyenoord er nog voorbij gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Ajax weer makkelijk kampioen op deze manier, maar toch gun ik PSV helemaal niets, ik ben dus tot nu toe een tevreden man.
Als PSV verliest kan Feyenoord voor de 2e plek gaan maar daar geloof je zelf volgens mij ook niet in ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Ajax weer makkelijk kampioen op deze manier, maar toch gun ik PSV helemaal niets, ik ben dus tot nu toe een tevreden man.
Daar is gewoon geen aanleiding voor nu. Na een stroef begin keept ie gewoon constant goedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaat vast ook nog wel blunderen in een belangrijke pot.
Natuurlijk, het is geen slechte avond zoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hoopt toch ook gewoon dat Feyenoord er nog voorbij gaat.
Zeer zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef hhh38 het volgende:
Leeft die slechte topper statistiek nog?
OP ALLE FRONTEN.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hoopt toch ook gewoon dat Feyenoord er nog voorbij gaat.
Feyenoord blijft Feyenoord, we gaan nog genoeg punten verspelen tegen nietszeggende kut clubs, ik noem dat realiteitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als PSV verliest kan Feyenoord voor de 2e plek gaan maar daar geloof je zelf volgens mij ook niet in ofzo
Sowieso is de selectie nou ook niet heel breed tochquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Feyenoord blijft Feyenoord, we gaan nog genoeg punten verspelen tegen nietszeggende kut clubs, ik noem dat realiteit
Iets beter ja, maar ik zie ons niet Ajax aanvallen in de strijd om de prijzen, en de selectie van PSV vind ik toch nog net ff iets beter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso is de selectie nou ook niet heel breed toch
Al is het beter dan voor de winter
Nee, wonnen bij AZ eerder dit seizoenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef hhh38 het volgende:
Leeft die slechte topper statistiek nog?
Goed spelen, voorkomen, laf achteroverhangen en vervolgens bakken frustratiequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is wel een peak Schmidt PSV wedstrijd aan het worden.
Feyenoord en PSV kan in principe nog wel een leuke strijd worden al heeft PSV wel het betere materiaal jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iets beter ja, maar ik zie ons niet Ajax aanvallen in de strijd om de prijzen, en de selectie van PSV vind ik toch nog net ff iets beter.
Dan had ie Gakpo ook nog in de 60e minuut oid moeten wisselenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is wel een peak Schmidt PSV wedstrijd aan het worden.
Kan nog leuk gaan worden jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV kan in principe nog wel een leuke strijd worden al heeft PSV wel het betere materiaal ja
Eigenlijk wel ja, al gaf @Tagliano al aan dat het ook raar is om Joey te wisselen als hij net in zijn kracht komt met een Vertessen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan had ie Gakpo ook nog in de 60e minuut oid moeten wisselen
1-0 is tegen de verhouding in.quote:
Wisselen van Veerman was ook niet best.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan had ie Gakpo ook nog in de 60e minuut oid moeten wisselen
GIVE ZEM ZE CUP, GIVE AJAX ZE CUPquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed spelen, voorkomen, laf achteroverhangen en vervolgens bakken frustratie
GIEVE ZE CUP TO ZEM TODAY
Marnix?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Sked het volgende:
Ik ga mezelf dit niet nog een helft aandoen. Het is niet eens vervelend, het is kolder.
Definitief terug in de subtop?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
Twente blijft het toch knap doen hoor.
Volgens mij is het financieel nog wel vrij lastig maar ik volg Twente niet op de voet, kunnen wel wat jaartjes vooruit met ook wel waarde op het veld en net die back voor goed geld verkocht. Wel knap gedaan na de degradatie.quote:
Nou enquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:01 schreef GGMM het volgende:
IJshockey heeft niks met sport te maken
@:karina
GGMM zijn dikke sp3creet heeft niets met sport te makenquote:
Jawel, AZ.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wedstrijd verdient eigenlijk geen winnaar
Die bakken er eigenlijk ook niets van, maar ja, die hebben mazzel dat psv er ook niks van kanquote:
Van mij mag die laffe houding van PSV na de 1-0 best afgestraft wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bakken er eigenlijk ook niets van, maar ja, die hebben mazzel dat psv er ook niks van kan
Houwen > Mvogoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
Houwen is ook wel een kutkeeper, man man man.
Dit is dus een foutjequote:
bestaat er een psv topic danquote:
Oh dan is het logischquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is dus een foutje
Te verklaren omdat ik vandaag maar liefst 30 kilometer heb gefietst én flink heb gewandeld en nu aan het bier zit
Jazeker klaasquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bestaat er een psv topic dan
We wachten allemaal op jouw analyse daar Klaas.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bestaat er een psv topic dan
Dit komt neer op een moordaanslag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker klaas
Ik denk dat ze het érg leuk zouden vinden als je daar vanavond mee zou posten en nog leuker als je dat op vaste basis zou doen
Pietje Puk is tegenwoordig 24/7 in de clubtopics te vinden. Hier dan weer niet gek genoeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker klaas
Ik denk dat ze het érg leuk zouden vinden als je daar vanavond mee zou posten en nog leuker als je dat op vaste basis zou doen
NEEquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker klaas
Er sterven op dagelijkse basis wel meer kuikentjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit komt neer op een moordaanslag.
Wiequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pietje Puk is tegenwoordig 24/7 in de clubtopics te vinden. Hier dan weer niet gek genoeg.
Wees blij. Even rust van die gozerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pietje Puk is tegenwoordig 24/7 in de clubtopics te vinden. Hier dan weer niet gek genoeg.
Bijzondere user is dat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En vrijwel allemaal of erg dom, of onterecht. Deze valt in die 1e categorie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die pakken erg veel rode kaarten valt mij op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |