Ik heb nog geen loco, fuego of corazon gehoordquote:
Dat wel natuurlijkquote:
Zélfs niet onder Terminator-fans?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:20 schreef Strani het volgende:
Die Cubaanse helft van de familie moet zich toch kapotschamen?
Hasta la Vista wordt niet eens gebruikt in Spaanstalige landen.
Ik hoop het nietquote:
Rest van de Terminator-films is natuurlijk diep geworteld in de realiteitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop het nietMaar het is wel gek ja dat zo'n zin wereldwijd bekend wordt door een film maar niet gebaseerd is op de realiteit.
Ook, en hij heeft niet eens van de gelegenheid gebruik gemaakt een fierljeppende demoon op de achtergrond te hebbenquote:
Gelukkig hebben ze in ieder geval de glitters van Ulrikke gebruikt, das iets.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:36 schreef Cee het volgende:
Snel, bel de plagiaatpolitie, ergens in Roemenië wordt er iemand boos nu.
Ja, ze dachten: oubollig nummer, we moeten nog iets met electronica.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:43 schreef koffieleuk het volgende:
Deze beat? Waarom? En waarom voor 2 maten
Eens. Ik zou echter ook wel blij zijn met Hammer of Thor van vorige week.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:59 schreef blackswangreen het volgende:
Echt een hele strakke act hoor. Als dit Turijn haalt (denk het wel) wordt het een echte televote-knaller.
Alleen jammer dat je niemand ziet zingen. Daardoor lijkt het erg playback.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:59 schreef blackswangreen het volgende:
Echt een hele strakke act hoor. Als dit Turijn haalt (denk het wel) wordt het een echte televote-knaller.
Alles staat op band.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:17 schreef Em31 het volgende:
Vind het eigenlijk 10 keer niks dat je ze niet ziet zingen eigenlijk, beetje raar.
Volgens de MPG website zelf en ESC plus zou het pas om 20:05 beginnen vandaag.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:27 schreef Nashipeer het volgende:
https://eurovoix.com/2022(...)ance-round-show-one/
Eurovoix meldt dat de second chance vanavond begint om 18:55u (en niet 19:50 zoals de halve finales!) via deze link: https://tv.nrk.no/serie/m(...)HU22002522/avspiller
Ohja klopt, Eurovoix heeft het zonet ook aangepast naar 20:05 zie ikquote:Op maandag 7 februari 2022 18:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens de MPG website zelf en ESC plus zou het pas om 20:05 beginnen vandaag.
quote:
Was kennelijk een interval filmpje toen het ESF in 2010 in Noorwegen was! Was ik vergeten.quote:
quote:
Alleen kijken is ook niets aan. Ik zet dit maar op de achtergrondquote:Op maandag 7 februari 2022 21:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Begin zelf mn aandacht ook te verliezen met het nieuws zo tussendoor, kijk over een uur wel weer eens.
Hatseflats! Trollfest! Lekker gestemd Momoquote:Op maandag 7 februari 2022 22:21 schreef Momo het volgende:
Mari Bølla, Maria Mohn, Kim Wigaard en TrollfesT zijn door naar zaterdag
Jaaaa flamingo’squote:Op maandag 7 februari 2022 22:21 schreef Momo het volgende:
Mari Bølla, Maria Mohn, Kim Wigaard en TrollfesT zijn door naar zaterdag
Nee hoor, het nummer My Friend van een paar jaar terug was ook opera, en dat was gewoon keurig in half pak.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef Fascination het volgende:
Is het regel dat als je opera zingt je in een hoge jurk moet?
Vind het wel opvallend hoe vaak ik dit nu al gezien heb.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee hoor, het nummer My Friend van een paar jaar terug was ook opera, en dat was gewoon keurig in half pak.
Il volo hadden gewoon een pak aanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef Fascination het volgende:
Is het regel dat als je opera zingt je in een hoge jurk moet?
Het was ook te mooi om waar te zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:10 schreef Sableheart het volgende:
Fly door naar de finale, Flamingo's liggen er uit
sorry @:NailQueen
Gedegen onderzoekje wel. Ik denk dat ze op het goede spoor zit. En die "Romantic Banana", zoals hierboven gepost, is ook wel weer grappig.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:44 schreef molloot200 het volgende:
Grappig, deze Noorse dame is helemaal op onderzoek uitgeweest om erachter te komen wie Subwoolfer is. De namen zeggen me niks, maar al het bewijs wat ze laat zien en zo is wel heel grappig om te zien
(Het heeft English subs op YouTube!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |