SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Om met Bob te zeggen..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:50 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Die schildert alleen bomen en water
Heel af en toe vind ik haar ook wel grappig, helaas weegt dat niet op tegen de restquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef suzi1 het volgende:
nawel is nu wel grappig zo steeds over dr familie
ze staat bij mij boven vera, hanne, leroy en julioquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Heel af en toe vind ik haar ook wel grappig, helaas weegt dat niet op tegen de rest
gelukkig welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja de kortste BB live-show is over een uurtje alweer voorbij
Onderwasjes geven?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en dat is dus niet waar
wat moet een verzorgster/verpleegkundige nu daar?
tuuk nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:55 schreef mario390 het volgende:
heeft vera wat gezegd of zij metgaat?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:55 schreef Kinga het volgende:
Ik heb nu al geen zin in die kutkop van Dimi als hij mag blijvenWedden, dat ie Vera omver beukt en negeert om de jongens te knuffelen... calling it now.
tuurlijk niet ze zal wel gek zijn. Lekker daar blijvenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:55 schreef mario390 het volgende:
heeft vera wat gezegd of zij metgaat?
is gewoon een afleveringquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen de laatste 5-10 minuten zijn om aan te kijken, de rest van die liveshow kunne ze skippen van mij
Dat was Nouchiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:55 schreef Kinga het volgende:
Ik heb nu al geen zin in die kutkop van Dimi als hij mag blijvenWedden, dat ie Vera omver beukt en negeert om de jongens te knuffelen... calling it now.
Nou vergis je daar ff niet al te hard in, ze heeft op Twitter hele hordes look a likes qua Turkse tandjes als aanhang... allemaal dezelfde types als nawel zelf...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeuuuhhh
das vooral bij kort en pittig FB
Dit!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:56 schreef suzi1 het volgende:
als iemand zo heel de tijd op dezelfde plek van mijn arm blijft aaien krijgt die een mep. irritant is dat
soort zoekt soortquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou vergis je daar ff niet al te hard in, ze heeft op Twitter hele hordes look a likes qua Turkse tandjes als aanhang... allemaal dezelfde types als nawel zelf...
je bedoelt inspanning? Zit je te rukken ofzoquote:
Flapdrol.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:56 schreef Flow3r het volgende:
Hij zal haar hand niet even pakken
wat een lul
[ afbeelding ]
kloptquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou vergis je daar ff niet al te hard in, ze heeft op Twitter hele hordes look a likes qua Turkse tandjes als aanhang... allemaal dezelfde types als nawel zelf...
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:56 schreef Flow3r het volgende:
Hij zal haar hand niet even pakken
wat een lul
[ afbeelding ]
Er is 1 uur misschien max. 5 min. live contact met het huis ...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen de laatste 5-10 minuten zijn om aan te kijken, de rest van die liveshow kunne ze skippen van mij
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Krijgen we eerst weer een saai week overzicht natuurlijk...
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Tussendoor wat van dat nutteloze geklets van Geraldine en Peterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Regie schakelt direct wegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef Fikkert2 het volgende:
Ze willen dus een marco b. liedje gaan gebruiken in de uitzending?, dat wordt pijnlijk
kom op zegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere... over Hoerig gesproken... wtf heeft dat kind in de aanbieding en voor wát?? Alleen haar zg vriendje zit op de schopstoel
[ afbeelding ]
Dat ze verdomme eens Lotte uitnodigen!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tussendoor wat van dat nutteloze geklets van Geraldine en Peter
Misschien BB even laten melden dat die niet meer bestaatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef Fikkert2 het volgende:
Ze willen dus een marco b. liedje gaan gebruiken in de uitzending?, dat wordt pijnlijk
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:58 schreef Flow3r het volgende:
Onbegrijpelijk, wat een loser![]()
[ afbeelding ]
leuk gebprobeerdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere... over Hoerig gesproken... wtf heeft dat kind in de aanbieding en voor wát?? Alleen haar zg vriendje zit op de schopstoel
[ afbeelding ]
hij kijkt der geen moment aanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:58 schreef Flow3r het volgende:
Onbegrijpelijk, wat een loser![]()
[ afbeelding ]
hou op met deze opmerkingenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Uh. Mijn ogen zijn het met die stelling niet eensquote:
Jouw ogen doen het maar met een foto danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh. Mijn ogen zijn het met die stelling niet eens
alsof het persoonlijk tegen hem is hahaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. ennehh... jij ook trouwens [ afbeelding ]
bridget ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zo zuur
Ik vind Bridget ook niets, maar Geraldine is gewoon tenenkrommend slecht
Gelukkig hebben we Bridget en geen Geraldine, dat maakt het al iets beterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tussendoor wat van dat nutteloze geklets van Geraldine en Peter
Valerieeeeeeeeeequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ze verdomme eens Lotte uitnodigen!
Ja preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
een geur spel
in het jaar van Corona![]()
![]()
ik moet er nog steeds om lachen
van thuis uit gewerktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:07 schreef spapaars het volgende:
Geraldine in quarantaine en toch gewoon de hele week het programma ingesproken.
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
wat een duckface heeft Nawel eigenlijk..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:57 schreef Flow3r het volgende:
Neemt alvast afstand van Vera voor het geval dat hij mag blijven
[ afbeelding ]
Kan vanuit huis, is niet zo moeilijk om te realiserenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:07 schreef spapaars het volgende:
Nou, hup, ook gewoon werken voor d'r geld, net als wij.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:07 schreef spapaars het volgende:
dat kan gewoon van thuis uit?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:07 schreef spapaars het volgende:
Wat is daar raar aan??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:07 schreef spapaars het volgende:
dat noemt men tegenwoordig live tv. Herhaling van een hele weekquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
Had gewoon dagelijks een ranking gedaan. Dan hadden we niet deze herhaling na herhaling gehad
Ja, inspreken , doorsturen en dan wordt het eronder gemonteerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dat kan gewoon van thuis uit?
Opnemen en dan doorsturen baar de productie
Kan niet vaak genoeg gezegd worden!quote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dat kan gewoon van thuis uit?
Opnemen en dan doorsturen naar de productie
Beter vergeet je haar gewoon icm met BB iigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg gezegd worden!
Maakt promotie tijdens zijn BB periodequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:10 schreef Benny het volgende:
De titel van Dimi wordt ook steeds uitgebreider. Van directeur, naar manager, naar commercieel directeur en nu commercieel directeur vervoersbedrijf
NEVER!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Beter vergeet je haar gewoon icm met BB iig
Dimi wist niet waar te kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Haha Bridget: "Dan zou ik nog een keertje nadenken"
Eindigt met "Manager van Jeff Bezos"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maakt promotie tijdens zijn BB periode
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:10 schreef Ireth het volgende:
"Wie heeft er een mes in je rug gestoken??"![]()
![]()
![]()
Hoe duidelijk kan je zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Haha Bridget: "Dan zou ik nog een keertje nadenken"
nog erger, Transportbedrijf..... duur woord voor koerierquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:10 schreef Benny het volgende:
De titel van Dimi wordt ook steeds uitgebreider. Van directeur, naar manager, naar commercieel directeur en nu commercieel directeur vervoersbedrijf
we houden je op de hoogtequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kan helaas niet kijken moet tot 21:00 werken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef Sofia35 het volgende:
Zoooooooo Bridget gooide even een harde bom!!!
Heeft nog niks gezegd, zal dat ook niet doen denk ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:16 schreef Sofia35 het volgende:
Is dimi al eerlijk geweest naar Salar. Of blijft hij zwijgen
vera in de uitzending zit bij hemquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef Benny het volgende:
Dimi is echt een lul tegen Vera-uitzending
durft hij nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft nog niks gezegd, zal dat ook niet doen denk ik.
Hij werd helemaal rood. Iemand in het huis heeft dat vast gezien hoop ikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft nog niks gezegd, zal dat ook niet doen denk ik.
Ben ook benieuwd hoe ze reageren na dit nieuws op de streamsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vertel, kan nu niet schakelen naar ook nog streams... gaan ze erop door?
hahaha.. ja hequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:17 schreef Paul het volgende:
Big Brother: Dimitri de nominaties blijven geheim
Presentatoren: WIE HEEFT ER EEN MES IN JE RUG GESTOKEN SALAR?
Zo echt hequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:20 schreef Benny het volgende:
Dimi wordt wel aardig kapot gemaakt deze uitzending
Ja het is wel duidelijk wie eruit moetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:20 schreef Benny het volgende:
Even een samenvatting voor hen die geen streams kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:20 schreef Benny het volgende:
Vindt haar super leuk. Altijd al waar ze ook in is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hoe duidelijk kan je zijnLove her.
Ja toch.. Is ook niks van gelogen, is gewoon een compilatie van al zijn hork gedrag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Even een samenvatting voor hen die geen streams kijken
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[ jij weet blijkbaar niet het verschil tussen hoerig eruitzien, kijk dan moet je bij Nouchine wezen en niet hoerig, dat is Vera! afbeelding ]
100%.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is het toch een hork, totaal geen affectie nu tonen aan vera. Denk dat hij straks meer met de andere bezig is dan me haar bij het afscheid
Nah, niet echt. Maar Dimi's gezicht spreekt boekdelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vertel, kan nu niet schakelen naar ook nog streams... gaan ze erop door?
Dan krijgen de kijkers de vraag, wie van de bewoners er in een bad met piranhas gaat zitten. En dat was het dan.....quote:
Diegene is over een half uur toch weg, dus het is wel een beetje een losse flodder. Zou leuker zijn als ie bleef.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:22 schreef freaky40 het volgende:
Wat een sturing vanavond. De verhaallijn Dimi/Vera wordt afgesloten. Wel leuk dat bommetje van Peter en Bridget. Maar drop nu ook even de naam dan wie het heeft gedaan....
Is dit H*****g ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Leroy .. 100%, en dan, zonder armen en benen, ons nog 3 weken ermee vervelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan krijgen de kijkers de vraag, wie van de bewoners er in een bad met piranhas gaat zitten. En dat was het dan.....
Daar wordt je hard van, en Dimi kan wel wat hebben als Directeur van 'n groot koeriersbedrijfquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:20 schreef Benny het volgende:
tja, er zijn er meer die op hem hebben gestemd...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:22 schreef freaky40 het volgende:
Wat een sturing vanavond. De verhaallijn Dimi/Vera wordt afgesloten. Wel leuk dat bommetje van Peter en Bridget. Maar drop nu ook even de naam dan wie het heeft gedaan....
Is nog aan het dansen in belgië.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gewoon nadat de safe is geweest nog even droppen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Diegene is over een half uur toch weg, dus het is wel een beetje een losse flodder. Zou leuker zijn als ie bleef.
Niet echt .. paar grapjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:25 schreef D. het volgende:
Iemand die streams aan had/heeft? Gingen ze na de opmerking van Bridget er in het huis nog over verder?
Seriously?! RAUS met die lul.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:24 schreef greenboozy het volgende:
Wauw waarom vera zo afsnauwen?! Iemand hoorde wat ze zei? Ik denk gerust proberen te stellen en hij schreeuwde ja dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Waarop ze nog zei nou sorry hoor.
Hopelijk vliegt ie er uit wat een beunhaas
Echt?!?!?! Bye Dimi. Etterbak!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:24 schreef greenboozy het volgende:
Wauw waarom vera zo afsnauwen?! Iemand hoorde wat ze zei? Ik denk gerust proberen te stellen en hij schreeuwde ja dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Waarop ze nog zei nou sorry hoor.
Hopelijk vliegt ie er uit wat een beunhaas
het ergste dat ze zullen doen is gewoon de warmwaterkraan afsluiten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan krijgen de kijkers de vraag, wie van de bewoners er in een bad met piranhas gaat zitten. En dat was het dan.....
Niet altijd controle over de afstandsbediening hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:25 schreef jorietje het volgende:
Meneer Jorietje kijkt voetbal, dus ik kan de live daadwerkelijk live zien. Wel erg anti Dimi. Doei Dimi!
Ik neem je niets kwalijk, je mag vinden wat je vindt.. Ik vind Veertje veel te over de top aangekleed voor iets waar ze totaal niets mee van doen heeft behalve opkomen voor haar Exit-Vriendjequote:
24 uurs opdrachtenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:26 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het ergste dat ze zullen doen is gewoon de warmwaterkraan afsluiten.
IK HOOP echt dat er eindelijk eens wat nachtopdrachten zijn.
Een echte hell week zou zijn als ze wat minder slaap kregen
vooral die make upquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
24 uurs opdrachten
Minimaal eten
Geen warm water
Kleding en make up inleveren
Lieveling van BBquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef danilel het volgende:
vimi wordt helemaal uitgemolken, niks te zien dat nawel de hele week vanuit bed iedereen commandeert en manipuleert
Haha.. ik wil ook eigenlijk nu Nawel in Hell week zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef danilel het volgende:
vimi wordt helemaal uitgemolken, niks te zien dat nawel de hele week vanuit bed iedereen commandeert en manipuleert
Het is waar idd, maar van Nawel´s gedrag kunnen ze ook een heel mooi filmpje maken van al haar gestook. en schijnheilig gedrag. Maar daar komt zelfs in de uitzendingen geen sec van in beeld, alleen maar continu het gepraat van de boys over de nominatiesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja toch.. Is ook niks van gelogen, is gewoon een compilatie van al zijn hork gedrag.
Komt omdat Dimi weg gaat. Is altijd. Degene die weg gaat is op zaterdag 80% van de tijd te zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef danilel het volgende:
Nawee gaat ook niemand aftrekken daar...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef danilel het volgende:
klopt maar die hell zal wel weer zwaar tegenvallenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haha.. ik wil ook eigenlijk nu Nawel in Hell week zien.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:29 schreef Kinga het volgende:
Zonder Dimi heeft Vera grote kans om de finale te halen...dussss
Alleen jammer dat ze dat zelf niet inziet.
is de enige die het altijd over pijpen heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nawee gaat ook niemand aftrekken daar...
Daar hebben ze Nouch toch voor de wijkverpleegsterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nawee gaat ook niemand aftrekken daar...
Tja, dat is wel hoe Vera zichzelf meermaals heeft omschreven he. Dat ze snel verliefd wordt en dan ook helemaal hoteldebotel is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef Willewa het volgende:
Zou wel leuk zijn om de echte Vera eens te zien die niet dolverliefd is op iemand die ze nauwelijks kent 😅 Vind het gek dat iedereen hun binnen een week al in een relatie zet (incl Vera zelf).. Dat soort dingen kan je beter veel langzamer en voorzichtiger aanpakken. Ineens boem, zit je binnen no time in een superserieuze relatie voor de rest van het spel (en verwacht iedereen dat blijkbaar ook), wat gewoon een individuele toffe ervaring moet zijn ten eerste.
Die gaat de hele week klagen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor Nawel is iedere week een helquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ja wat een reactie daarnet, dat flik je niet tegen iemand die lief probeert te doen voor jequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:32 schreef Benny het volgende:
We kunnen wel concluderen dat Vera meer verdient dan ze van Dimi krijgt
Zeg gewoon waar het op staat.. Veertje wilde Neuken Voor Bestaansrecht en Dimi had daar totaal geen zin in ...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:31 schreef Willewa het volgende:
Die twee passen sowieso niet bij elkaar. Hele andere wensen en verwachtingen. Is gewoon gebaseerd op aantrekkingskracht en zo supersnel in een ‘relatie’ gerold. Zoals dat vaak gaat 😅
Pornstachequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:33 schreef D. het volgende:
Het ziet echt niet uit die snor. Jaren 80-homo snor
Precies, komt in de buurt van love bombing. En dat zegt vaak dat diegene heel erg iets in een ander zoekt wat diegene nog niet in zichzelf gevonden heeft (echte zelfliefde). Heb dat zelf ook meegemaakt en kan heel beklemmend voelen als iemand veel te snel wil. Dan denk je ‘maar je kent me helemaal nog niet goed’ .. en die ander drukt jullie met allerlei onbewuste trucjes in een relatie voor je het doorhebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, dat is wel hoe Vera zichzelf meermaals heeft omschreven he. Dat ze snel verliefd wordt en dan ook helemaal hoteldebotel is.
Denk dat dat ook de kern van het probleem is. Dimi is niet zo. Wel het fysieke, maar echt verliefd worden duurt langer. En die heeft dus ook (nog) helemaal geen zin in dat kleffe gedoe, waar Vera juist naar hunkert.
WIDM kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:32 schreef Tamaartje het volgende:
Even tussendoor he... ik vind het dus echt ruk dat dit tegelijk is met WIDM
Nee, Salar, en dan de gezichten eens zienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Zullen ze Nawel eerst veiligstellen, zodat ze de spanning nog wat opvoeren.
wiee?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:33 schreef D. het volgende:
Het ziet echt niet uit die snor. Jaren 80-homo snor
Dit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies, komt in de buurt van love bombing. En dat zegt vaak dat diegene heel erg iets in een ander zoekt wat diegene nog niet in zichzelf gevonden heeft (echte zelfliefde). Heb dat zelf ook meegemaakt en kan heel beklemmend voelen als iemand veel te snel wil. Dan denk je ‘maar je kent me helemaal nog niet goed’ .. en die ander drukt jullie met allerlei onbewuste trucjes in een relatie voor je het doorhebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |