tja, er zijn er meer die op hem hebben gestemd...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:22 schreef freaky40 het volgende:
Wat een sturing vanavond. De verhaallijn Dimi/Vera wordt afgesloten. Wel leuk dat bommetje van Peter en Bridget. Maar drop nu ook even de naam dan wie het heeft gedaan....
Is nog aan het dansen in belgië.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ze verdomme eens Lotte uitnodigen!
Gewoon nadat de safe is geweest nog even droppen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Diegene is over een half uur toch weg, dus het is wel een beetje een losse flodder. Zou leuker zijn als ie bleef.
Niet echt .. paar grapjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:25 schreef D. het volgende:
Iemand die streams aan had/heeft? Gingen ze na de opmerking van Bridget er in het huis nog over verder?
Seriously?! RAUS met die lul.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:24 schreef greenboozy het volgende:
Wauw waarom vera zo afsnauwen?! Iemand hoorde wat ze zei? Ik denk gerust proberen te stellen en hij schreeuwde ja dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Waarop ze nog zei nou sorry hoor.
Hopelijk vliegt ie er uit wat een beunhaas
Echt?!?!?! Bye Dimi. Etterbak!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:24 schreef greenboozy het volgende:
Wauw waarom vera zo afsnauwen?! Iemand hoorde wat ze zei? Ik denk gerust proberen te stellen en hij schreeuwde ja dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Waarop ze nog zei nou sorry hoor.
Hopelijk vliegt ie er uit wat een beunhaas
het ergste dat ze zullen doen is gewoon de warmwaterkraan afsluiten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan krijgen de kijkers de vraag, wie van de bewoners er in een bad met piranhas gaat zitten. En dat was het dan.....
Niet altijd controle over de afstandsbediening hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:25 schreef jorietje het volgende:
Meneer Jorietje kijkt voetbal, dus ik kan de live daadwerkelijk live zien. Wel erg anti Dimi. Doei Dimi!
Ik neem je niets kwalijk, je mag vinden wat je vindt.. Ik vind Veertje veel te over de top aangekleed voor iets waar ze totaal niets mee van doen heeft behalve opkomen voor haar Exit-Vriendjequote:
24 uurs opdrachtenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:26 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het ergste dat ze zullen doen is gewoon de warmwaterkraan afsluiten.
IK HOOP echt dat er eindelijk eens wat nachtopdrachten zijn.
Een echte hell week zou zijn als ze wat minder slaap kregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |