De 5km met Wiklund ipv Lollobrigida mag ook wel. Een 1500 met Wüst en Bowe, dat is wel wat anders.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk niet dat we nog een lekkerder podium krijgen dan dit.
Die heb ik laatst eens aan geslingerd maar dat eeuwige enthousiasme van Ben is zo niet hoe ik in het leven sta.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zit veel in Noorwegen. Maar ijzige tongen is wel dagelijks te horen de komende tijd, moet je wel ikbenechtben voor lief nemen.
Hij doet wel een podcast volgens mijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bart mis ik nog altijd. Heeft die andere bezigheden?
Het kan allemaal op Wikipedia.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:15 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nietzsche, Barbarossa en Tuitert in 1 zin
Lollo is een stuk knapper dan Wiklundquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De 5km met Wiklund ipv Lollobrigida mag ook wel. Een 1500 met Wüst en Bowe, dat is wel wat anders.
In mijn persoonlijke hel hangen luidsprekers waaruit tot het einde der tijden de stemmen van Urben en Ben mij enthousiast toespreken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik laatst eens aan geslingerd maar dat eeuwige enthousiasme van Ben is zo niet hoe ik in het leven sta.
Je bedoelt qua intelligent enzo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lollo is een stuk knapper dan Wiklund
Hoera voor Loller.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef golfer het volgende:
Schouten gediskwalificeerd omdat haar coach het mondkapje onder z'n kin had hangen.![]()
Daar zijn de Chinezen nogal streng in.
Het is ook een wonderbaarlijke combinatie, maar Bart kan er verrassend goed tegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik laatst eens aan geslingerd maar dat eeuwige enthousiasme van Ben is zo niet hoe ik in het leven sta.
Vanaf deze plaats: een betere interviewer, een man die kriebelt en niet krabt, een journalist die spaart en aanvalt, een mens dat gevoel heeft en ijskoude vragen kan stellen, zo’n man werkt bij Studio Sport en stelt heel vaak de juiste vragen aan de juiste mensen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef superniger het volgende:
Geef die Bert nou eens een kopstoot.
Ik zie nu pas dat het Lollo is die tweede is gewordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar 1x waren Schouten en Antwanet er niet toch?
Ga je schamen.quote:
Die zijn toch zo'n beetje in dezelfde box opgegroeid?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het is ook een wonderbaarlijke combinatie, maar Bart kan er verrassend goed tegen.
Nog een kwartier dan gaan WE weer short tracken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:27 schreef Ambrosius het volgende:
We gaan nu 24 uur voorbeschouwen? Fijn.
Is nog steeds niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ging om Noord-Hollandse accenten toch?
En al die schaatsers kunnen hem prima hebben, nou ja, misschien een enkeling wat minder.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vanaf deze plaats: een betere interviewer, een man die kriebelt en niet krabt, een journalist die spaart en aanvalt, een mens dat gevoel heeft en ijskoude vragen kan stellen, zo’n man werkt bij Studio Sport en stelt heel vaak de juiste vragen aan de juiste mensen.
Het zou voor heel veel rubrieken en vooral voor praattafels een zegen zijn iemand van zijn kaliber aan boord te hebben, maar Maalderink zit goed op zijn positie en heeft van zijn vak een werkelijk Vak gemaakt. Er zijn in Hilversum en omstreken weinig tot geen mensen die zelfs maar tot zijn knieën kunnen komen.
Sven gaat wel wat luchtiger om met zulke vragen dan Rintje.quote:
Rintje is PUUR.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sven gaat wel wat luchtiger om met zulke vragen dan Rintje.
Rintje was er behoorlijk in gaan geloven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sven gaat wel wat luchtiger om met zulke vragen dan Rintje.
Oh ik nam het maar gewoon voor waarheid aan, maar Lollo is 3e, 6e (5km), 8e en 1e geworden tijdens de World Cupsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het Lollo is die tweede is geworden, compleet gemist door ook nog tegelijkertijd het biatlon, dat is op zich wel verrassend ja.
Vind jij Henry Schut geen pursenelitie?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Is Bert M. nog het enige instituut en pursenelitie bij de NOS?
Ik had het dus over Weidemann, die verwachtte ik als tweede. Lollo had ik wel een kans gegeven voor het podium, maar niet verwacht dat ze nog aan die tijd van Weidemann zou komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik nam het maar gewoon voor waarheid aan, maar Lollo is 3e, 6e (5km), 8e en 1e geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |