De 5km met Wiklund ipv Lollobrigida mag ook wel. Een 1500 met Wüst en Bowe, dat is wel wat anders.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk niet dat we nog een lekkerder podium krijgen dan dit.
Die heb ik laatst eens aan geslingerd maar dat eeuwige enthousiasme van Ben is zo niet hoe ik in het leven sta.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zit veel in Noorwegen. Maar ijzige tongen is wel dagelijks te horen de komende tijd, moet je wel ikbenechtben voor lief nemen.
Hij doet wel een podcast volgens mijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bart mis ik nog altijd. Heeft die andere bezigheden?
Het kan allemaal op Wikipedia.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:15 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nietzsche, Barbarossa en Tuitert in 1 zin
Lollo is een stuk knapper dan Wiklundquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De 5km met Wiklund ipv Lollobrigida mag ook wel. Een 1500 met Wüst en Bowe, dat is wel wat anders.
In mijn persoonlijke hel hangen luidsprekers waaruit tot het einde der tijden de stemmen van Urben en Ben mij enthousiast toespreken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik laatst eens aan geslingerd maar dat eeuwige enthousiasme van Ben is zo niet hoe ik in het leven sta.
Je bedoelt qua intelligent enzo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lollo is een stuk knapper dan Wiklund
Hoera voor Loller.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef golfer het volgende:
Schouten gediskwalificeerd omdat haar coach het mondkapje onder z'n kin had hangen.![]()
Daar zijn de Chinezen nogal streng in.
Het is ook een wonderbaarlijke combinatie, maar Bart kan er verrassend goed tegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik laatst eens aan geslingerd maar dat eeuwige enthousiasme van Ben is zo niet hoe ik in het leven sta.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |