Die wrat glimt ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
Schaatsheldin en moeder Annet straalt helemaal.
extreem gefocust eerder.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze was toch extreem nerveus?
Al heeft het haar race niet echt beïnvloed.
Ik hoop dat Erben die er totaal naast zit een rubriek gaat worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:54 schreef Montov het volgende:
Wat was de voorspelling van Wennemars ook al weer? #loservlucht.
Te weinig suikerklontjes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er met Antwanet gebeurd jongens? Ik schakelde erg laat in.
Na de race leek ze ook meer opgelucht dan blij.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen idee, kan ook gefocused geweest zijn.
Helaas ingestort.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:55 schreef Mani89 het volgende:
Hij mag ook wel weer op een oto fietsen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Erben die er totaal naast zit een rubriek gaat worden.
Ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:55 schreef wimderon het volgende:
Was ze met mama of die vermoeiende vriend aan het videobellen?
Antwanet reed drie keer een 1000 meter. Bleek toch niet handig te zijn om de 3000 meter als een sprint aan te pakken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:55 schreef Mani89 het volgende:
Orie heeft broddelwerk geleverd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:55 schreef Mani89 het volgende:
Al onze hoop is gevestigd op het Ministerie voor Staatsveiligheid van de Volksrepubliek China.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij mag ook wel weer op een oto fietsen.
Gewoon niet goed genoeg vandaag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:55 schreef Mani89 het volgende:
Die was gewoon te verwachten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:54 schreef Aguero het volgende:
Zó verrassend is dat zilver ook niet hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |